Κινητή τηλεφωνία: Έντονη κινητικότητα εκδηλώνεται αυτή την περίοδο στην ελληνική αγορά smartphones, καθώς δύο νέοι παίκτες αναμένεται να προσθέσουν τα brands τους σε αυτά που ήδη διατίθεται στη χώρα.
Η κινεζική vivo ήδη ανακοίνωσε την έλευσή της στην Ελλάδα, αρχής γενομένης από τον Μάιο, ενώ και η «ομογάλακτη» -επίσης κινεζική- Oppo μεθοδεύει την είσοδό της στην ελληνική αγορά μέχρι το καλοκαίρι.
Την έλευση των νέων αναμένουν, εκτός από τους ίδιους τους καταναλωτές, και οι κατασκευαστές που ήδη έχουν παρουσία στην Ελλάδα, με τον ανταγωνισμό να παίρνει θέση μάχης. Ήδη η αγορά των smartphones στη χώρα μας, όπως και παγκοσμίως, βρίσκεται σε αναταραχή με τον πόλεμο και το οικονομικό τσουνάμι που προκαλεί να περιορίζει την οικονομική δύναμη των καταναλωτών.
Ταυτόχρονα, η αγορά –όπως μετέφερε στο powergame.gr στέλεχος που την παρακολουθεί στενά– νιώθει ακόμη την ανάσα της πανδημίας, η οποία σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη πολεμική σύγκρουση, δημιουργεί αρρυθμίες στην εφοδιαστική αλυσίδα, με τον φόβο για νέες ελλείψεις να είναι ορατός. Οι εν λόγω προκλήσεις κάθε άλλο παρά ψαλιδίζουν τα πλάνα των κατασκευαστών -και- για την ελληνική αγορά.
«Η vivo, μία από τις κορυφαίες εταιρείες smartphones, παγκοσμίως, ήρθε και στη Ελλάδα, δηλώνοντας έτοιμη να πρωταγωνιστεί και στην ελληνική αγορά, μεταξύ των άλλων ευρωπαϊκών χωρών». Με αυτό τον τρόπο γνωστοποίησε η κινεζική εταιρεία το ντεμπούτο της στη Ελλάδα
Η vivo, ένας εκ των κορυφαίων κατασκευαστών smartphones παγκοσμίως, έχει προγραμματίσει να λανσάρει στην Ελλάδα συσκευές στη μεσαία και high-end κατηγορία. Η εταιρεία έχει διαγνώσει την τάση που επικρατεί -και- στην ελληνική αγορά, όπου οι καταναλωτές στρέφονται σε πιο premium και ακριβές συσκευές, καθώς εν μέσω πανδημικής κρίσης το smartphone έχει εξελιχθεί σε καθημερινό «πολύ-εργαλείο» για τους καταναλωτές.
Η κινεζική εταιρεία έχει υψηλούς στόχους για την ελληνική αγορά smartphones, διεκδικώντας μερίδιο της τάξης του 10% εντός της προσεχούς διετίας. Σήμερα η vivo, η οποία τον Νοέμβριο του 2019 ίδρυσε τα ευρωπαϊκά της γραφεία στο Ντίσελντορφ Γερμανίας, μετρά 400 εκατ. πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, με την Ευρώπη να βρίσκεται υψηλά στη στρατηγική των πωλήσεών της.
Η εταιρεία, που έχει παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες, με παγκόσμιο μερίδιο 9%, κατέχει την πρώτη θέση στην κινεζική αγορά smartphones για το 2021, ενώ όσον αφορά τις 5G συσκευές κατέχει σταθερά την τρίτη θέση με 12,9% μερίδιο αγοράς. «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι με την άφιξη της vivo στην Ελλάδα, καθώς οι κινητές συσκευές της εταιρείας μπορούν να καλύψουν τις τεχνολογικές απαιτήσεις και του ελληνικού κοινού» σχολίασε σχετικά με την είσοδο της vivo στην Ελλάδα ο κ. Λυκούργος Σαμαρτζής Εμπορικός Διευθυντής του ελληνικού γραφείου.
Με έντονους ρυθμούς προετοιμάζει την έλευσή της στην Ελλάδα και η επίσης κινεζική Oppo, η οποία έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να πλασαριστεί στην πρώτη πεντάδα των πιο ισχυρών κατασκευαστών του κόσμου. Η εταιρεία φαίνεται να έχει ήδη δρομολογήσει τις απαραίτητες κινήσεις για την είσοδό της στην εγχώρια αγορά και στην εγκατάσταση γραφείου επί ελληνικού εδάφους, με το λανσάρισμα στην Ελλάδα να αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Canalys, η OPPO κατέλαβε στο σύνολο του 2021 την τέταρτη θέση της παγκόσμιας αγοράς smartphones, πετυχαίνοντας αύξηση πωλήσεων κατά 22% και μερίδιο αγοράς 11%.
Η έλευση των Oppo και vivo κάθε άλλο παρά αφήνει αδιάφορους τους παίκτες, που ήδη δραστηριοποιούνται σήμερα στην ελληνική αγορά. Μια αγορά, η οποία σήμερα είναι συγκεντρωμένη στα χέρια των 4 κατασκευαστών που ήδη έχουν παρουσία στην Ελλάδα, και ελέγχουν το 90% των πωλήσεων.
Οι γνώστες της αγοράς προεξοφλούν ένταση του ανταγωνισμού στον χώρο, με δεδομένη την πίεση των προϋπολογισμών των καταναλωτών, αλλά και των αστάθμητων παραγόντων (πανδημία, πόλεμος), που δεν αποκλείεται να φέρουν νέες ανατιμήσεις στις τιμές των συσκευών.
Το 2021 διατέθηκαν στην ελληνική αγορά 1,9 εκατ. smartphones, όγκος αυξημένος κατά 6,5% έναντι του 2020, όταν οι αντίστοιχες πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των 1,78 εκατ. συσκευών. Η αγορά κατέγραψε ισχυρή άνοδο της τάξης του 20% σε επίπεδο αξίας, με τις πωλήσεις να αντιστοιχούν σε 630 εκατ. ευρώ από περίπου 525 εκατ. ευρώ το 2020.
Για το σύνολο του 2021, την πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς από πλευράς όγκου πωλήσεων κατέλαβε η Samsung, με μερίδιο 39%, η Xiaomi, με 36% ενώ ακολούθησε η Apple με μερίδιο αγοράς 10% και οι realme και Ηuawei οι οποίες συγκέντρωσαν το 3% της αγοράς, ενώ η TCL-Alcatel συγκέντρωσε μερίδιο 2,5%.
Σε επίπεδο αξίας πωληθέντων συσκευών, σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, την πρωτιά κατέκτησε η Samsung (μερίδιο 39%), ενώ ακολούθησε η Apple στη δεύτερη θέση (με 31%) και η Xiaomi στην τρίτη (με το 25% της αξίας των πωληθέντων συσκευών). Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι real me και TCL-Alcatel (με μερίδιά 3% και 2,5% αντίστοιχα).
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…