Wind

Wind: Με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση των δικτύων νέας γενιάς 4G/4G+ και 5G, η WIND Ελλάς προχωρά σε σταδιακή κατάργηση του δικτύου 3G με σκοπό μέχρι το τέλος του 2022 να απελευθερώσει το φάσμα που θα αξιοποιηθεί στις νέες τεχνολογίες.

Το 5G και οι απίστευτες δυνατότητές του θα κάνουν πραγματικότητα, όσα κάποτε απλά φανταζόμασταν (τηλεϊατρική, AR / VR, αυτοκινούμενα οχήματα, κ.α.) γι’ αυτό και η WIND φροντίζει να επενδύει όσο το δυνατόν περισσότερους πόρους για να αυξήσει γρήγορα την πληθυσμιακή κάλυψη του νέου δικτύου πανελλαδικά.

Mε τη συνεχή επέκτασή του σε όλο και περισσότερες πόλεις, το WIND 5G αγγίζει σε συγκεκριμένες περιοχές μέγιστες ταχύτητες που ήδη ξεπερνούν το 1Gbps, προσφέροντας στους συνδρομητές αξεπέραστη εμπειρία.

Ενδεικτικά:

– To 5G έχει έως και 100 φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα, σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα, στα hotspot σημεία. Συνδέει μεταξύ τους έως και 1.000.000 συσκευές ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο.

– Απίστευτες ταχύτητες έως10 Gbps. Περιεχόμενο για παράδειγμα μεγέθους 5GB που χρειαζόταν περίπου 13΄, με το 5G θα κατεβαίνει σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα.

– Καθυστερήσεις σχεδόν μηδενικές. Ο χρόνος απόκρισης θα κατέβει στο 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου, με ταυτόχρονη αξιοπιστία επικοινωνίας στο 99,999%, καθιστώντας την όποια καθυστέρηση αδύνατο να την αντιληφθεί κανείς.

Η σταδιακή απενεργοποίηση του 3G θα αρχίσει από τον Ιούνιο του 2022 με στόχο να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2022. Η κατάργηση του 3G δικτύου δεν επηρεάζει τις υπηρεσίες φωνής και μηνυμάτων (SMS), οι οποίες θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται κανονικά μέσω WIND 4G/4G+, που έχει 100% κάλυψη πανελλαδικά και μέσω 5G που η κάλυψη μέχρι το τέλος του 2021 θα φθάνει το 30%. H πρόσβαση στο Internet μέσω του δικτύου κινητής WIND, θα γίνεται πλέον μόνο από συσκευές που υποστηρίζουν δίκτυο 4G ή 5G με κάρτες τεχνολογίας U-SIM. Οι συνδρομητές WIND με κάρτα παλαιάς τεχνολογίας μπορούν να την αντικαταστήσουν εντελώς δωρεάν, ενώ μπορούν να επωφεληθούν μοναδικών εκπτώσεων για την απόκτηση συσκευής νέας γενιάς μέσα από τα καταστήματα WIND.

Ο Γενικός Διευθυντής Δικτύου της WIND, Νίκος Πανόπουλος αναφέρει σχετικά: «Τα τελευταία χρόνια η χρήση του internet από κινητό έχει αυξηθεί ραγδαία. Με σκοπό να στηρίξουμε τη συνεχώς αυξημένη ζήτηση για data επενδύουμε στα δίκτυα νέας γενιάς 4G και 5G και απελευθερώνουμε το φάσμα που χρησιμοποιεί το δίκτυο 3G ώστε να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία internet, να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία χρήστη στους πελάτες μας.»

Η WIND φροντίζει να εξελίσσει διαρκώς το δίκτυό της φτάνοντας πλέον στο 100% κάλυψη 4G πανελλαδικά, προσφέροντας πιο γρήγορο, σταθερό και αξιόπιστο Mobile Internet, καλύπτοντας όλες τις επικοινωνιακές ανάγκες του σήμερα, ενώ σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σύντομα σε άλλες περιοχές οι συνδρομητές μπορούν να απολαμβάνουν τις δυνατότητες του 5G δικτύου της.

Wind: Το απίθανο δώρο στους συνδρομητές της!

Την ίδια ώρα, η Wind Ελλάς φέτος το καλοκαίρι προσφέρει ακόμα περισσότερα στους συνδρομητές της μέσω του myWIND App.

Συγκεκριμένα, Δωρεάν Απεριόριστα Data, θα είναι διαθέσιμα, σε όλους τους ιδιώτες και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίων που θα κατεβάσουν την εφαρμογή και θα πραγματοποιήσουν εγγραφή και πρώτο log in, ενώ αυτόματα θα συμμετέχουν και στον μεγάλο διαγωνισμό που κληρώνει δέκα 5G smartphone συσκευές, για δέκα τυχερούς συνδρομητές της Wind.

Oι ενδιαφερόμενοι, θα χρειαστεί απλά να κατεβάσουν την εφαρμογή στο κινητό τους και να κάνουν εγγραφή και log in ενεργοποιώντας την. Αυτόματα, θα κερδίζουν Απεριόριστα Data για 14 ημέρες και θα μπαίνουν σε κλήρωση για 10 5G Smartphones Samsung Galaxy A32 5G. Η προσφορά ισχύει έως 28/07.

Με το myWIND App όλα είναι πιο εύκολα, αφού με μία εφαρμογή οι συνδρομητές της WIND έχουν απεριόριστες δυνατότητες.

Ενδεικτικά μπορούν:

Να ελέγχουν το υπόλοιπο χρήσης σε data, χρόνο ομιλίας και SMS

Να αγοράζουν επιπλέον πακέτα για περισσότερη επικοινωνία

Να ενημερώνονται για όλες τις πληροφορίες που αφορούν τη σύνδεση τους

Να κερδίζουν (π.χ. Extra Data) πληρώνοντας τον λογαριασμό τους μέσω του myWIND App

Να εξοφλούν τον λογαριασμό τους εύκολα με πιστωτική κάρτα ή PayPal

Να ελέγχουν το ιστορικό των online πληρωμών

Η Wind, σταθερά αρωγός στον ψηφιακό μετασχηματισμό επενδύει στην αναβάθμιση των εφαρμογών και των υπηρεσιών της, με στόχο να προσφέρει ακόμα περισσότερες καινοτομίες στους πελάτες της, ενισχύοντας τα ψηφιακά της κανάλια.

Περισσότερα για το myWIND App εδώ

Wind: Σε… σοκ μετά τις αλλαγές στην κινητή τηλεφωνία

Παράλληλα, τέλος στο στην… ασυδοσία των Big 3 της κινητής τηλεφωνίας βάζει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων. Διαβάστε στο xristika.gr όλες τις αλλαγές που έρχονται.

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) αποφάσισε να αλλάξει τους όρους με τους οποίους συντάσσονται και ισχύουν τα συμβόλαια της κινητής τηλεφωνίας, δίνοντας περισσότερα δικαιώματα στους καταναλωτές.

Παράλληλα, εκτιμάται ότι θα φέρει μεγαλύτερή ισορροπία μεταξύ ονομαστικών και πραγματικών χρεώσεων στις τηλεπικοινωνίες, ένα πρόβλημα που «ταλαιπωρεί» τόσο την αγορά, όσο και τη χώρα αναφορικά με τις χρεώσεις στις υπηρεσίες κινητής κ.ά.

Αναφορικά με τους καταναλωτές, τέσσερις είναι οι βασικές βελτιώσεις που επιφέρει ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών (ΚΓΑ) στις τηλεπικοινωνίες:

Ο καταναλωτής που έχει δέσμευση μέσω συμβολαίου, μπορεί να αλλάξει πακέτο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, χωρίς κανένα κόστος για τον ίδιο, όταν μια από τις πολλές υπηρεσίες του πακέτου που λαμβάνει είναι προβληματική.

Με άλλα λόγια, αν ο καταναλωτής έχει ένα πακέτο σταθερής, κινητής τηλεφωνίας, Internet κ.λπ., κι έχει πρόβλημα λήψης σε μια από τις υπηρεσίες (π.χ. στην κινητή τηλεφωνία), μπορεί να καταγγείλει το σύνολο του πακέτου για το οποίο είναι δεσμευμένος, χωρίς κανένα κόστος. Με τον προηγούμενο κανονισμό αδειών, εφόσον ο καταναλωτής δεσμεύονταν από το συμβόλαιό του, θα μπορούσε να αλλάξει, χωρίς κόστος για τον ίδιο, την υπηρεσία που παρουσιάζει πρόβλημα (π.χ. της κινητής).

Δεν ίσχυε το ίδιο για την υπηρεσία π.χ. της σταθερής τηλεφωνίας για την οποία δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα λήψης. Για την τελευταία υπηρεσία, εφόσον ο καταναλωτής ήθελε να αλλάξει πάροχο, θα έπρεπε να αποπληρώσει τον υπόλοιπο χρόνο για τον οποίο δεσμεύονταν μέσω του συμβολαίου του.

Η δεύτερη σημαντική βελτίωση για τα συμβόλαια στις τηλεπικοινωνίες, είναι ότι με τον νέο κανονισμό στην περίπτωση που ο καταναλωτής καταγγείλει νωρίτερα ένα δεσμευτικό για τον ίδιο συμβόλαιο, η αποζημίωση για το υπόλοιπο του χρόνου δέσμευσης, θα υπολογίζεται με βάση τη πραγματική χρέωση.

Η τελευταία ρύθμιση έχει μεγάλη σημασία για τους καταναλωτές, γιατί μέχρι πρόσφατα η αποζημίωση του παρόχου για τον υπολειπόμενο χρόνο δέσμευσης γίνονταν, όχι με την συμφωνηθείσα (πραγματική) χρέωση μεταξύ παρόχου και πελάτη, αλλά με την ονομαστική.

Για μια υπηρεσία που κοστίζει (ονομαστικά) 100 ευρώ τον μήνα και είχε παρασχεθεί από τον πάροχο με έκπτωση π.χ. στα 70 ευρώ, η αποζημίωση για τον υπόλοιπο χρόνο του δεσμευτικού συμβολαίου γίνονταν με βάση την ονομαστική χρέωση, δηλαδή τα 100 ευρώ. Τώρα με το νέο κανονισμό η αποζημίωση θα δίδεται στον πάροχο με βάση την πραγματική τιμή, δηλαδή τα 70 ευρώ.

Μια τρίτη αλλαγή έχει να κάνει με την αυτόματη μετατροπή ενός συμβόλαιο τηλεφωνίας (π.χ. 12μηνο ή 24μηνο) ορισμένης διάρκειας σε αορίστου διάρκειας, χωρίς κόστος για τον καταναλωτή.

Με τον υφιστάμενο ΚΓΑ, ο πάροχος θεωρητικά έχει το δικαίωμα, μετά από τη λήξη της σύμβασης, να επαναφέρει τις αρχικές ονομαστικές χρεώσεις, δηλαδή να πάρει πίσω τις εκπτώσεις που είχε δώσει πριν 12 ή 24 μήνες, όταν ήθελε να δελεάσει τον καταναλωτή.

Τέλος, η αυτόματη διακοπή συμβολαίου λόγω οφειλών αυξάνει στα 150 ευρώ αντί 100 ευρώ που είναι σήμερα. Επιδίωξη της ΕΕΤΤ με τις ρυθμίσεις αυτές, είναι σταματήσει η μεγάλη στρέβλωση που υπάρχει στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών μεταξύ ονομαστικών και πραγματικών χρεώσεων.

Ο πραγματικός στόχος είναι η σύγκληση του επιπέδου ονομαστικών και πραγματικών χρεώσεων στις τηλεπικοινωνίες, έτσι ώστε να μην συμβαίνει το οξύμωρο: η Ελλάδα να συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο ακριβών χωρών της Ε.Ε. και ταυτόχρονα οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι να παραπονιούνται για «ξεπούλημα» των υπηρεσιών τους.

Μία ακόμη αλλαγή που έρχεται με το νέο ΓΚΑ στις τηλεπικοινωνίες, έχει να κάνει με το πράσινο αποτύπωμά της βιομηχανίας.

Οι τηλεπικοινωνίες είναι η πρώτη παραδοσιακή βιομηχανία utilities στην Ελλάδα που εισάγει υποχρεωτικά τους ψηφιακούς λογαριασμούς.

Από τις αρχές Ιουνίου, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να στέλνουν ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς στους πελάτες του, και προαιρετικά μέσω χαρτιού, για όποιον τον ζητήσει ή υπάρχει πρόβλημα παροχής της ψηφιακής υπηρεσίας.

Η εφαρμογή του μέτρου αναμένεται να δημιουργήσει σημαντικές αντιδράσεις στις ταχυδρομικές υπηρεσίες ενώ προϋποθέτει ο καταναλωτής να διαθέτει ηλεκτρονικό λογαριασμό κ.λπ. Ωστόσο ο πάροχος δεν θα είναι υποχρεωμένος πλέον να στέλνει χάρτινους λογαριασμούς.