ΙΝΚΑ: Το απόλυτο σοκ – Η σαλμονέλα καταλήγει στα πιάτα μας

ΙΝΚΑ: Σε μια απίστευτη καταγγελία προέβη ο ΙΝΚΑ, καθώς αναφέρει πως προϊόντα με σαλμονέλα καταλήγουν σε χιλιάδες πιάτα!

Μια ανακοίνωση καταπέλτη εξέδωσε ο ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας παράρτημα Κορινθίας και πέραν από την ακρίβεια παντού, την μειωμένη ποσότητα στις ίδιες συσκευασίες τροφίμων στηλιτεύει και την αλητεία στην κατηγορία ποιότητας τροφίμων.

Συγκεκριμένα σε ανακοίνωση του, σημειώνει:

Μπορεί η ακρίβεια παντού να φαίνεται όπως φαίνεται και η μείωση των ποσοτήτων στις συσκευασίες προϊόντων τροφίμων αλλά η ποιότητα δυστυχώς δεν φαίνεται.

Και εάν φανεί από τους ελέγχους που κάνει έστω και με μειωμένο προσωπικό ο ΕΦΕΤ, δυστυχώς ο υπουργός Αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων παρόλο που έχουν περάσει 3,4,5,6 μήνες δεν έχει υπογράψει το πρόστιμο.

Αυγά εισαγωγής βαφτίζονται Ελληνικά και ακατάλληλα για κατανάλωση και όμως το πρόστιμο των 100000 ευρώ που έχει επιβάλλει το ΔΣ του ΕΦΕΤ είναι ακόμα στο συρτάρι του υπουργού Αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων.

Γιατί κύριε υπουργέ;

Κοτόπουλα και αυτά με σαλμονέλα και αγνώστου διατροφής καταλήγουν στο πιάτο μας χωρίς να κουνιέται κανένας.
Έχουν επιβληθεί πρόστιμα άνω των 100000 ευρώ από το ΔΣ του ΕΦΕΤ εδώ και 3,4,5,6,7 μήνες και είναι ακόμα στο συρτάρι του γραφείου του υπουργού Αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων.

Γιατί κύριε υπουργέ;

Δυστυχώς αυτά έρχονται κάθε μέρα στο τραπέζι μας και ουδείς εκτός του ΕΦΕΤ ανησυχεί.

Έτσι θα πέσουν οι τιμές των προϊόντων με το καλάθι του νοικοκυριού;

Κύριοι της κυβέρνησης του υπουργείου Αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων γιατί καλύπτεται τα οικονομικά συμφέροντα ;

Τι και ποιοι κρύβονται πίσω από όλα αυτά;

Εμείς ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας και πολίτες καταναλωτές είμαστε εδώ και περιμένουμε απαντήσεις στα αισχρά που γίνονται εις βάρος πέραν της τσέπη μας αλλά κυρίως εις βάρος της υγείας της δικής μας των παιδιών μας και των γονέων μας.

ΙΝΚΑ: Καταγγελίες για αύξηση της τιμής και μείωση της ποιότητας των προϊόντων

Όλο και περισσότερες καταγγελίες δέχεται το Ινστιτούτο Καταναλωτών για πρακτικές που μειώνουν την ποιότητα των προς πώληση προϊόντων, ενώ παράλληλα οι τιμές εκτοξεύονται.

Το ινστιτούτο καλεί τις αρμόδιες αρχές να ενσκήψουν πάνω από το πρόβλημα και να κινητοποιήσουν φορείς όπως ο ΕΦΕΤ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΙΝΚΑ:

Χάθηκε μετά την ακρίβεια και η ποιότητα; Ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας μέχρι σήμερα λαμβάνουμε καθημερινά καταγγελίες και παράπονα πολιτών Καταναλωτών σχετικά με την ακρίβεια στην αγορά. Και ναι, πέραν από την ακρίβεια παντού δεν θέλαμε να πιστέψουμε πως θα υποβαθμίζουν και την ποιότητα των προϊόντων.

Υπάρχει ακρίβεια υπάρχει όμως έλεγχος των προϊόντων που κυκλοφορούν στην αγορά ;

Υπάρχει ΕΦΕΤ λειτουργεί ;

Και πόσους ελέγχους κάνει ;

Έχει προσωπικό ;

Για την ακρίβεια ,για τις μειωμένες ποσότητες προϊόντων στις ίδιες συσκευασίες κυβέρνηση θαυμάζει για τον έλεγχο της ποιότητας των προϊόντων ούτε και εκεί μπορεί να κάνει τίποτα ;

Γιατί είναι γνωστό πως ούτε καν στα καύσιμα δεν μπορεί να πιάσει την νοθεία εάν τα καύσιμα δεν είναι νοθευμένα πάνω από 50 % όπως δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός ανάπτυξης και επενδύσεων κύριος Άδωνις Γεωργιάδης.

Αναμένουμε απαντήσεις στα ερωτήματα που καταθέτει το ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας προς κάθε αρμόδια αρχή και υπηρεσία.

ΙΝΚΑ: Νέα υπηρεσία για τους καταναλωτές

Το ΙΝΚΑ- Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος, ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας της νέας υπηρεσίας ΙΝΚΑ-Συμβουλευτική Υπερχρεωμένων Νοικοκυριών/ΙΝΚΑ-ΣΥΝ, ένα δίκτυο ενημέρωσης για το Ιδιωτικό Χρέος, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στα πλαίσια της διαρκούς προσπάθειας της Ομοσπονδίας να συνεισφέρει στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, που πλήττονται δραματικά την τρέχουσα περίοδο με κίνδυνο απώλειας της κύριας κατοικίας τους, η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ ευελπιστεί να προσφέρει ποιοτική εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση σε συνεργασία με επαγγελματίες με συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο που συμμετέχουν στη δράση.

Όπως ανέφερε και ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ κ. Γ. Λεχουρίτης, «στόχος της υπηρεσίας ΙΝΚΑ+ είναι η μέγιστη συμβολή, ώστε ο κάθε υπερχρεωμένος καταναλωτής να εξετάσει τις επιλογές που του παρέχει ο νόμος, αλλά και η κάθε χρονική συγκυρία, για να διασώσει την περιουσία του ή να περιορίσει το πρόβλημά του κερδίζοντας χρόνο, ιδιαίτερα και σε περιφέρειες εκτός Αττικής όπου η πρόσβαση σε νομικές συμβουλές μπορεί να είναι δυσχερέστερη».

Ειδικότερα, από την 1/9/2022, οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα από μεγάλες οφειλές σε τράπεζες, ασφαλιστικούς οργανισμούς, δημόσιο, εταιρείες ενέργειας κλπ. μπορούν να απευθύνονται στο νέο τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης του ΙΝΚΑ+ και να λαμβάνουν πληροφόρηση και ενημέρωση σχετικά με τις δυνατότητες που τους παρέχονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για την αντιμετώπιση οφειλών ή την συνολική διαχείριση του χρέους τους, προγραμματίζοντας ραντεβού με δικηγόρους που συνεργάζονται με τα γραφεία των τοπικών οργανώσεων ΙΝΚΑ που λειτουργούν σε Αθήνα, Πειραιά, Αγρίνιο, Χανιά και Ρόδο.

Για τις υπόλοιπες περιοχές υπάρχει δυνατότητα για προγραμματισμό ραντεβού τηλεφωνικώς ή μέσω τηλεδιάσκεψης.

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ παρέχεται δωρεάν, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 213 0 999 140 (αστική χρέωση) και λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00–14:00.

Επισημαίνεται ότι οι υπηρεσίες συμβουλευτικής μέσω του ΙΝΚΑ+ δεν περιλαμβάνουν νομική υποστήριξη ενώπιον δικαστηρίων ή άλλων αρχών, την οποία θα πρέπει να οργανώσει ο ενδιαφερόμενος σε συνεργασία με δικηγόρο της επιλογής του .

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ χρηματοδοτείται ως Δράση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της Προστασίας Καταναλωτών του Προγράμματος Ενιαίας Αγοράς, υπό τη διαχείριση του Εκτελεστικού Οργανισμού του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας και των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (EISMEA).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία ΙΝΚΑ-συν, μπορείτε να επικοινωνείτε με τα γραφεία του ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ στο τηλ: 213 0 999 140 ή στο email: info@inka-plus.gr καθώς να ενημερωθείτε από τον ιστότοπο www.inka-plus.gr