Η μεγάλη επιστροφή – Πασίγνωστο αναψυκτικό ξανά στην Ελλάδα

Αναψυκτικά: Τη μεταφορά της παραγωγής των εμβληματικών αναψυκτικών της ΗΒΗ (αφορά τη συσκευασία κουτιών αλουμινίου) στην Ελλάδα, τα οποία και θα συσκευάζονται πλέον στις εγκαταστάσεις της ΕΨΑ στο Βόλο, από την Άνοιξη του 2023, ανακοίνωσε η PepsiCo Hellas.

Η PepsiCo Hellas προχωράει σε στρατηγική συνεργασία με την ΕΨΑ, μέσα από την οποία υλοποιεί μία ακόμη δέσμευσή της, αυτήν του επαναπατρισμού της παραγωγής των αναψυκτικών ΗΒΗ σε συνεργασία με μία εμβληματική Ελληνική εταιρία.

«Είναι εξαιρετικά σημαντικό και αισιόδοξο μέσα στις δύσκολες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που δημιούργησαν τα τελευταία χρόνια στη χώρα η οικονομική κρίση, η πανδημία, ο πόλεμος, η τεράστια ενεργειακή κρίση, να υλοποιούνται επενδυτικές κινήσεις που προωθούν την εγχώρια ανάπτυξη και την παραγωγική δυνατότητα της Ελλάδας και σηματοδοτούν τη μετάβαση σε μία πιο βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και για τη σημαντική συνεργασία με την ΕΨΑ αλλά και για την επαναφορά της παραγωγής των αναψυκτικών ΗΒΗ στη χώρα μας.

Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να στηρίζουμε έμπρακτα και ουσιαστικά την παραγωγική και αναπτυξιακή δυναμική της Ελλάδας.» υπογράμμισε η Γενική Διευθύντρια της PepsiCo Hellas, Δέσποινα Τσαγγάρη.

«Είμαστε πολύ περήφανοι που η Pepsico Hellas εμπιστεύτηκε την ΕΨΑ για την παραγωγή των αναψυκτικών HBH, επιβεβαιώνοντας έτσι την αξιοπιστία και την ποιότητα των παραγωγικών μας εγκαταστάσεων, αναγνωρίζοντας τις επενδύσεις μας σε σύγχρονο εξοπλισμό.

Η ΕΨΑ, μια ελληνική εταιρεία από το 1924, έρχεται πιο κοντά με την ΗΒΗ, ένα brand που πλησιάζει και αυτό τον ένα αιώνα ζωής. Τα υψηλά πρότυπα που βάζουμε στην παραγωγή είναι δεδομένα και είναι κάτι που μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους με τις απαιτήσεις της Pepsico Hellas» σχολίασε ο Γενικός Διευθυντής της ΕΨΑ, Μιχάλης Τσαούτος.

Η ΗΒΗ είναι ένα ιστορικό προϊόν της PepsiCo Hellas που κυκλοφορεί από το 1926 στην Ελληνική Αγορά και περιλαμβάνει αναψυκτικά με γεύσεις, mixers και χυμούς.

Παράλληλα με τη μεταφορά της παραγωγής στην Ελλάδα, η PepsiCo Hellas θα προχωρήσει και στον εικαστικό επανασχεδιασμό των συσκευασιών της ΗΒΗ (νέες ανανεωμένες συσκευασίες) καθώς και στην αλλαγή της φόρμουλας του πορτοκαλιού με νέα υπέροχη γεύση πιο κοντά στις γευστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.

Αναψυκτικά: Αυτός είναι ο λόγος που δεν μας λένε τα συστατικά της Coca Cola

Είναι ένα από τα μυστήρια του… πλανήτη. Κανείς δεν γνωρίζει τι υπάρχει μέσα στην αγαπημένη Coca Cola και υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος για αυτό…

Η Coca Cola δεν αποκαλύπτει τη συνταγή του διάσημου αναψυκτικού της.

Ούτε καν λέει τι έχουν μέσα οι νέες γεύσεις που κυκλοφορεί για περιορισμένο διάστημα.

Για την Coca Cola, το μυστήριο είναι η ουσία.

Τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια σειρά από περίεργα προϊόντα: Coca Cola Starlight, Byte και Dreamworld.

Πρόκειται για νέες γεύσεις που κυκλοφορούν για περιορισμένο χρονικό διάστημα στην αμερικανική αγορά.

Όμως αντί να πει τι ακριβώς είναι αυτές οι γεύσεις, η Coca Cola απλά περιγράφει μια εμπειρία.

«Αλληλεπιδρούμε με τους ανθρώπους», δηλώνει στο CNN ο Selman Careaga της Coca Cola.

Το να κάνει τον κόσμο να μιλάει για τα προϊόντα της είναι μια σημαντική στρατηγική μάρκετινγκ για την Coca Cola, ειδικά αν μπορεί να προκαλέσει ενδιαφέρον ανάμεσα στους νέους καταναλωτές.

Το τελευταίο διάστημα, η Coca Cola «προσπαθεί πραγματικά να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να συζητούν» για τα προϊόντα τους, σημειώνει ο Duane Stanford, συντάκτης του Beverage Digest.

Όταν η εταιρεία παρουσίασε τη νέα συνταγή της Coca Cola Zero, για παράδειγμα, ενθάρρυνε τους πελάτες να αποφασίσουν αν ήταν η «καλύτερη Coca Cola που έγινε ποτέ». Και στο πλαίσιο της καμπάνιας «What the Fanta?», πουλάει στις ΗΠΑ μυστηριώδεις γεύσεις Fanta.

Αυτό που θέλει η Coca Cola είναι οι καταναλωτές να παίρνουν μέρος σε αυτές τις συζητήσεις ή να τις βλέπουν στο διαδίκτυο, να σκέφτονται την Coca Cola όταν μπαίνουν σε ένα κατάστημα, εξηγεί ο Stanford.

Τα νέα της προϊόντα έχουν σχεδιαστεί για να τραβούν την προσοχή του κοινού που τόσα brands επιθυμούν να προσελκύσουν: Της Gen Z.

Έτσι, αντί να πει ότι τα νέα αναψυκτικά έχουν μια παραδοσιακή γεύση όπως βανίλια ή κεράσι, η Coca Cola έδωσε σε κάθε προϊόν μια δική του, αόριστη περιγραφή και άφησε τους θαυμαστές να συμπληρώσουν τα κενά.

Για το Starlight, η εταιρεία είπε ότι έχει «νότες που θυμίζουν το να κοιτάς τα αστέρια γύρω από μια φωτιά, καθώς και μια αίσθηση δροσιάς που φέρνει την αίσθηση ενός δροσερού ταξιδιού στο διάστημα».

Το Byte «σας προσκαλεί να εξερευνήσετε ποια γεύση μπορεί να έχουν τα pixel», ενώ το Dreamworld υπόσχεται στους καταναλωτές ότι «θα βιώσουν τη γνώριμη γεύση της Coca Cola αλλά με μια εκπληκτική και απροσδόκητη γεύση από έναν ονειρικό κόσμο».

Το κοινό έχει μείνει να μαντεύει:

Κάποιοι πιστεύουν ότι το Starlight έχει γεύση σαν μαλλί της γριάς, κέικ ή marshmallows.

Όταν δοκίμασαν το Byte, κάποιοι μάντευαν ότι είχε γεύση βατόμουρο ή γκρέιπφρουτ.

Άλλοι έλεγαν ότι το Dreamworld είχε γεύση μάνγκο, ροδάκινο ή πορτοκάλι ήίσως σιρόπι για τον βήχα.

«Κατά κάποιο τρόπο, είναι σαν τη μυστική μας συνταγή», λέει ο Careaga της Coca Cola. Και σε αυτήν την περίπτωση, οι γεύσεις δεν είναι πραγματικά το ζητούμενο.

Η Coca Cola δηλώνει ευχαριστημένη με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα από την κυκλοφορία των νέων γεύσεων.

Μάλιστα αυτή η καμπάνια έχουν συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων όλων των αναψυκτικών της Coca Cola συνολικά, με την παραδοσιακή γεύση να εμφανίζει αύξηση πωλήσεων 7% το δεύτερο τρίμηνο.

Αναψυκτικά: Τι ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει η Coca Cola

Σε μια έκπληξη που δεν περίμενε πραγματικά κανείς προχώρησε η Coca Cola, καθώς έρχεται πλέον με πασίγνωστο αλκοολούχο ποτό… μαζί!

Coca Cola και ουίσκι Jack Daniels μαζί θα μπορούν να απολαμβάνουν όσοι το επιθυμούν καθώς η εταιρεία που παράγει το αναψυκτικό αποφάσισε να συνεργαστεί με την Brown-Forman, παρέχοντας ένα ποτό το οποίο μέσα στους επόμενους μήνες θα κυκλοφορήσει στα ράφια του Μεξικού, προτού επεκταθεί παγκοσμίως.

Ο συνδυασμός φέρνει κοντά «δύο από τα πιο αναγνωρίσιμα και πολύτιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως», ανέφεραν οι εταιρείες σε δελτίο τύπου που κυκλοφόρησαν, σημειώνοντας παράλληλα πως η αναλογία του αλκοόλ θα είναι μικρή, αλλά αυτό θα διαφέρει ανάλογα με τη χώρα, σύμφωνα με το CNN.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Brown-Forman, Lawson Whiting δήλωσε ότι η συνεργασία «φέρνει σε συνεργασία δύο κλασικά αμερικανικά είδωλα για να προσφέρει στους καταναλωτές μια μοναδική γευστική εμπειρία».

Πρόσθεσε παράλληλα ότι έχει στόχο να «επιταχύνει την επέκταση και την ανάπτυξη της επιχείρησης σε ολόκληρο τον κόσμο».

Το Μεξικό επιλέχθηκε ως η αγορά που θα γίνει πρώτα η κυκλοφορία. Και τα δύο brands είναι ιδιαίτερα δημοφιλή εκεί.

Το λανσάρισμα στις ΗΠΑ προβλέπεται να γίνει κάποια στιγμή το 2023.

Οι πωλήσεις των κοκτέιλ σε κουτάκι έχουν εκτοξευθεί το τελευταίο διάστημα, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ευκολία και νέες γεύσεις πέρα από το κρασί και τη μπύρα.

Η κατηγορία ποτών αυξήθηκε κατά 53% πέρυσι και προβλέπεται να αυξηθεί κατά 29% τα επόμενα τρία χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία της IWSR Drinks Analysis.