H&M: Μια συνεργασία που αλλάζει τις ισορροπίες στην αγορά ανακοινώθηκε με πρωταγωνιστές τα H&M και τα ΕΛΤΑ
Έπειτα από πολύμηνη πιλοτική δοκιμή του δικτύου διανομής της ΕΛΤΑ Courier, επισφραγίστηκε, την προηγούμενη εβδομάδα, η οριστική συμφωνία με την Η&Μ για τη διανομή του μεγαλύτερου όγκου των δεμάτων της στην Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε ο Όμιλος ΕΛΤΑ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συμφωνία αυτή ακολούθησε πιστοποιημένες διαδικασίες, όπως αυτές που είχαν ακολουθηθεί παλαιότερα και από την Amazon, η οποία εμπιστεύτηκε τον Όμιλο ΕΛΤΑ, έχοντας προηγουμένως ελέγξει τις επιδόσεις του σε κάθε επίπεδο.
Η εν λόγω συμφωνία προβλέπει συγκεκριμένους στόχους για την επίτευξη των παραδόσεων σε ορισμένους χρόνους, σύμφωνα με τα υψηλά στάνταρντ που θέτει η Amazon διεθνώς.
Με αφορμή τη νέα συνεργασία ο Δ/νων Σύμβουλος της ΕΛΤΑ Courier, κ. Ερρίκος Τζαβάρας, δήλωσε:
«Προσηλωμένη στην παροχή βέλτιστων υπηρεσιών στον κλάδο των Ταχυμεταφορών, η ΕΛΤΑ Courier διασφάλισε μία μεγάλη διεθνή συνεργασία, που πλέον επιβεβαιώνει την υψηλή της ανταγωνιστικότητα. Πρόκειται για συμφωνία που συνάπτεται μετά από εξονυχιστκό έλεγχο των επιδόσεων και της αξιοπιστίας της εταιρείας μας και καταδεικνύει τη δυνατότητα της ΕΛΤΑ Courier να ανταποκρίνεται στα υψηλά standards που θέτουν οι διεθνείς εμπορικοί κολοσσοί. Με τη νέα συμφωνία η ΕΛΤΑ Courier διευρύνει το portfolio των συνεργασιών της με μεγάλους διεθνείς ομίλους και αναγνωρίζεται ως ο αξιόπιστος εταίρος τους στην Ελλάδα. Στην επιτυχία αυτή, συμβάλει ο εν εξελίξει Ψηφιακός Μετασχηματισμός τόσο της εταιρείας μας, όσο και του ευρύτερου ομίλου ΕΛΤΑ που παράγουν πλέον απτά και ορατά αποτελέσματα. Ως ΕΛΤΑ Courier προσβλέπουμε να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα της διαδικασίας αυτής με νέες εμπορικές συμφωνίες και ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και πελατών μας.»
Για την επίτευξη της νέας συμφωνίας με την H&M, που θέτει νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά ταχυμεταφορών, σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε το νέο σύστημα ρομποτικής διαλογής του Ομίλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, το οποίο έχει πολλαπλασιάσει τη δυνατότητα διαχείρισης αντικειμένων σε δεδομένο χρόνο.
Το σύστημα αυτό εντάσσεται στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των ΕΛΤΑ και είναι το πρώτο της κατηγορίας του στην Ευρώπη.
Υπενθυμίζεται ότι, μετά την έναρξη λειτουργίας του ρομποτικού συστήματος και στο Κέντρο Διαλογής Θεσσαλονίκης, στο Ωραιόκαστρο, ο Όμιλος ΕΛΤΑ επιχειρεί, πλέον, με δύο ρομποτικά Κέντρα Διαλογής και με συνολικά 165 mini robots, τα οποία έχουν εξαπλασιάσει την ταχύτητα διαχείρισης αντικειμένων.
Ο Όμιλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων και η ΕΛΤΑ Courier συνεχίζουν με γοργά βήματα τον εκσυγχρονισμό και τη μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή, με στόχο την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών προς τους πελάτες τους και ευχαριστούν τους νέους συνεργάτες για την εμπιστοσύνη τους.
H&M: Η μεγάλη αλλαγή στο online shopping – Δείτε τι κάνει
Μια τεράστια αλλαγή φέρνει η σουηδική εταιρεία λανσάροντας περισσότερες μάρκες από το ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Η σουηδική αλυσίδα μόδας H&M εγκαινιάζει μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα στην οποία οι πελάτες της θα βρουν εκτός από προϊόντα της H&M και μάρκες όπως Lee, Fila, Superdry και Crocs.
Εάν είναι επιτυχές το δοκιμαστικό, η νέα διαδικτυακή πλατφόρμα της H&M θα επεκταθεί σταδιακά.
Το δοκιμαστικό της νέας πλατφόρμας η σουηδική εταιρεία το τεστάρει στη Σουηδία και τη Γερμανία. Συνολικά στο marketplace της υπάρχουν 13 μάρκες γυναικείας μόδας και 15 ανδρικές μάρκες.
«Η Σουηδία όσο και η Γερμανία έχουν μακρά παράδοση στις αγορές μέσω καταλόγων και στη Σουηδία ξεκινήσαμε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ήδη από το 1998, ενώ το ηλεκτρονικό κατάστημα στη Γερμανία υπάρχει εδώ και 15 χρόνια», λέει ένας εκπρόσωπος της H&M.
Σήμερα, πάνω από το ένα τρίτο των πωλήσεων της H&M προέρχεται ήδη από το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε το Φεβρουάριο, η σουηδική εταιρεία λιανικών πωλήσεων μείωσε το επίπεδο των εκπτώσεων στα ενδύματα της και εμφάνισε έσοδα αυξημένα κατά 23%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών μεταβολών.
Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 49,2 δισ. κορώνες (5,1 δισ. δολάρια) κοντά στην πρόβλεψη των αναλυτών για 49,1 δισ. κορώνες.
Τον Ιανουάριο, η διευθύνων σύμβουλος Helena Helmersson έθεσε ως στόχο τον διπλασιασμό των πωλήσεων με ταχύ ρυθμό μέχρι το 2030, με αύξηση πωλήσεων κατά 10% με 15% ετησίως.
Η H&M γνωστοποίησε τον Ιανουάριο ότι προγραμματίζει το κλείσιμο 120 καταστημάτων φέτος, κυρίως στην Ευρώπη.
Επίσης η H&M αποφάσισε να διακόψει προσωρινά τις πωλήσεις στη Ρωσία, την έκτη μεγαλύτερη αγορά της, η οποία αντιπροσώπευε περίπου το 4% των συνολικών εσόδων κατά το τελευταίο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους.
Τα καταστήματα στην Ουκρανία έκλεισαν επίσης για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων.
Στην Ελλάδα σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2020, η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών 108,13 εκατ. ευρώ με πτώση 32,42% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, με καθαρά κέρδη 2,29 εκατ. ευρώ και μείωση 34,17%.
Στην Ελλάδα λειτουργούν 35 καταστήματα και εν μέσω πανδημίας, το 2020, η H&M εγκαινίασε online καταστήματα και για τα υπόλοιπα σήματα του χαρτοφυλακίου της, πέραν της ναυαρχίδας H&M (COS, Monki, Weekday, & Other Stories και ARKET).
Επίσης εγκαινίασε την πρώτη boutique COS, στο Golden Hall, στις αρχές του 2021.