Aegean: Νέους προορισμούς από την Aegean για το χειμερινό της πρόγραμμα. Διαβάστε όλα τα νέα στο xristika.gr…
Νέα κίνηση μάτ από την Aegean, η οποία επεκτείνει το πρόγραμμα της σε σχέση με πέρυσι, βάζοντας νέα δρομολόγια σε νέους προορισμμούς. Πλέον οι επιβάτες εκτός από τους ευρωπαϊκούς προορισμούς, θα μπορούν να επιλέγουν και ακόμη δύο εκτός Ευρώπης.
Συγκεκριμένα για τον Χειμώνα 2023 – 2024 θα έχει 18 νέα δρομολόγια σε 14 χώρες. Η εταιρεία επεκτείνει το δίκτυό της σε προορισμούς της Μ. Ανατολής, της Β. Αφρικής, των Βαλκανίων αλλά και της Ευρώπης.
Από 11 Νοέμβρη δίνει τη δυνατότηα στο ελληνικό κοινό να πάει από την Αθήνα στο Ντουμπάι (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) με καθημερινές πτήσεις, έξι ήμερες την εβδομάδα εκτός από Πέμπτη.
Παράλληλα βάζει νέα δρομοόγιοα για Λούξορ και το Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου, το Ίνσμπρουκ (Αυστρία), τη Μπρατισλάβα (Σλοβακία), το Μπακού (Αζερμπαϊτζάν), το Κισινάου (Μολδαβία), καθώς και για πρώτη φορά το Κάιρο από τη Θεσσαλονίκη.
Aegean: Ποια δρομολογια κρατά και τον Χειμώνα
Διατηρεί για πρώτη φορά κατά τη χειμερινή περίοδο τα δρομολόγια από την Αθήνα προς το Μπρίστολ και το Μπίρμινχαμ, τη Μάλαγα, το Μπιλμπάο, το Ταλίν, τη Ρίγα, την Τυνησία, αλλά και προς τη Βαρκελώνη από τη Θεσσαλονίκη, στηρίζοντας την επέκταση της τουριστικής περιόδου, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τη συχνότητα και σε σημαντικούς «καθιερωμένους» προορισμούς, προσθέτοντας μια δεύτερη καθημερινή πτήση από την Αθήνα προς τη Φρανκφούρτη.
Επιδίωξη του νέου προγράμματος είναι να παρέχει συνεχώς νέες επιλογές στους Έλληνες ταξιδιώτες, αλλά και πλέον να προσφέρει εποχικούς προορισμούς περισσότερο κατάλληλους για την «εκτός καλοκαιριού» περίοδο (όπως το Σάρμ Ελ Σέιχ, το Λούξορ, το Ίνσμπρουκ) μετά και το επιτυχημένο εγχείρημα των πτήσεων προς το Μαρακές, την προηγούμενη χειμερινή περίοδο.
Παράλληλα, η εταιρεία εξελίσσει σταδιακά την προσπάθειά της για «τουρισμό όλο το χρόνο» με διατήρηση τακτικών πτήσεων από/προς τη Ρόδο, το Ηράκλειο και την Καλαμάτα έως και τον Νοέμβριο και έναρξη της νέας σεζόν νωρίς τον Μάρτιο του 2024, καθώς και με τη λειτουργία ναυλωμένων πτήσεων από τη Ρόδο, στο πλαίσιο ειδικού προγράμματος σε συνεργασία με Tour Operator του εξωτερικού, διαθέτοντας 35.000 θέσεις, προς 22 ευρωπαϊκούς προορισμούς σε 8 χώρες, στο διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2023 και Φεβρουαρίου-Μαΐου 2024.
Το ενισχυμένο νέο χειμερινό πρόγραμμα της AEGEAN, αποτελεί συνέχεια του πολύ δυνατού 9μήνου όπως καταγράφηκε από τα τελευταία στοιχεία επιβατικής κίνησης.
Σημειώνεται πως η AEGEAN το 9μηνο Ιανουαρίου Σεπτεμβρίου 2023 μετέφερε συνολικά περισσότερους από 11,9 εκατ. επιβάτες (με 7,1 εκατ. εξ αυτών στο δίκτυο εξωτερικού), καταγράφοντας αύξηση 30% σε σχέση με το 9μηνο του 2022. Σημαντική ήταν και η δυναμική της εταιρείας στο 3ο τρίμηνο του χρόνου, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022 (έχοντας ήδη καταγράψει ισχυρές επιδόσεις) όπου μεταφέρθηκαν 5,3 εκατ. επιβάτες με εξαιρετικά ισορροπημένη αύξηση, τόσο στην επιβατική κίνηση εσωτερικού κατά 17%, όσο και στην επιβατική κίνηση εξωτερικού κατά 18%.
«Βόμβα» από γνωστή αεροπορική εταιρεία: Ζυγίζει τους επιβάτες πριν τις αναχωρήσεις
Αεροπορικά ταξίδια: Νέες εποχές και νέα έθιμα στα αεροπορικά ταξίδια καθώς πλέον θα… ζυγιζόμαστε για να μπούμε στο αεροπλάνο!
Τα αεροπορικά ταξίδια φαίνεται να μπαίνουν σε μια νέα εποχή, μετά την ιδέα που δοκιμάστηκε πρώτα στη Νέα Ζηλανδία μεταξύ Μαΐου και Ιουλίου, από σήμερα περνάει στην Κορέα, ενώ μελετάται από τις αμερικανικές αερογραμμές -προς εφαρμογή.
Η Air New Zealand έγινε η πρώτη περίπτωση αεροπορικής εταιρείας που εκτός των αποσκευών που παίρνουμε στην καμπίνα, ζύγισε και τους επιβάτες πριν την αναχώρηση διεθνών πτήσεων από το Auckland Airport.
Οι υπεύθυνοι ζήτησαν από τους επιβάτες να παρέχουν ανώνυμα τα δεδομένα τους, στο πλαίσιο έρευνας.
Η Korean Air γίνεται η πρώτη αεροπορική ‘γραμμή’ που ζυγίζει και τους επιβάτες, κατόπιν απόφασης όχι της ίδιας της εταιρείας -όπως έγινε με την περίπτωση της Air New Zealand-, αλλά έπειτα από εντολή του υπουργείου Γης, Υποδομής και Μεταφορών της χώρας.
Ο λόγος που δόθηκε ήταν η διασφάλιση των ακριβών εκτιμήσεων των αεροσκαφών.
Τι σημαίνει αυτό: όπως ένα αεροπλάνο απογειώνεται, υπόκειται σε έναν πολύ αυστηρό και άκαμπτο κανονισμό ορίου βάρους.
Ως εκ τούτου, το νέο μέτρο έχει ως στόχο να υπολογιστεί καλύτερα το βάρος όλων και ό,τι μπαίνει στο αεροπλάνο, προκειμένου να είναι πιο ασφαλής η πτήση.
Αυτά υποστηρίζουν ειδικοί επί των πτήσεων.
Έως τώρα χρησιμοποιείται ένας μέσος όρος βάρους επιβατών «αλλά πολλοί άνθρωποι είναι περισσότερα κιλά», λένε αεροναυτικοί, με μελέτες να επιβεβαιώνουν την αύξηση βάρους παγκοσμίως, συγκριτικά με τη δεκαετία του 2000.
«Τριακόσιοι άνθρωποι που ζυγίζουν περισσότερο από το μέσο όρο μπορούν να υπερβάλουν σημαντικά ένα αεροπλάνο και όλοι οι υπολογισμοί της απόδοσής μας – μήκος διαδρόμου, ανάβαση, απόσταση από εμπόδια, αποστάσεις προσγείωσης, δυνατότητες υψομέτρου – εξαρτώνται από το βάρος, μεταξύ άλλων».
Το υπουργείο που πήρε την απόφαση στην Κορέα, διευκρίνισε και ότι όλα θα είναι ανώνυμα στην πρωτοβουλία για τη συλλογή δεδομένων και θα προστατευτούν απόλυτα τα προσωπικά δεδομένα. Είχε εκδώσει και σχετική ανακοίνωση, που εξαφανίστηκε «εξαιτίας του μεγάλου ενδιαφέροντος των media.
Μετά την περισυλλογή, τα data θα κοινοποιούνται σε μια μεγαλύτερη δεξαμενή δεδομένων, ώστε να αντικατοπτρίζουν το συνολικό βάρος όλων των επιβατών.
Όποιος δεν θέλει να ζυγιστεί, έχει το δικαίωμα να το κάνει αρκεί να ενημερώσει τους ανθρώπους που θα είναι δίπλα στη ζυγαριά.
Τονίστηκε και ότι οι υπέρβαροι δεν θα πληρώνουν περισσότερα χρήματα, καθώς όλα γίνονται για σκοπούς έρευνας.
Η εκκίνηση της διαδικασίας θα δοθεί σήμερα στο διεθνές αεροδρόμιο Gimpo της Σεούλ και θα διαρκέσει έως τις 3/9. Από τις 8 έως τις 19/9, η ιδέα θα δοκιμαστεί στο μεγαλύτερο διεθνές αεροδρόμιο Incheon.
Ενώ οι αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ δεν έχουν ακόμη δοκιμάσει την ιδέα, οι ειδικοί στον τομέα της αεροπορίας λένε ότι δεν είναι απίθανο να γίνει σύντομα.
Το 2021, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) εξέδωσε μια συμβουλευτική οδηγία, κατά την οποία διευκρινίστηκε πως το ζύγισμα των επιβατών προσφέρει τη δυνατότητα για την εκτίμηση του συνολικού βάρους του αεροσκάφους.
Έτσι μπορεί να διασφαλιστεί ότι οι επιβάτες και οι αποσκευές δεν το υπερβαίνουν το επιτρεπόμενο όριο του αεροπλάνου.
Η πρόταση δεν έγινε και πραγματικότητα, καθώς ετέθη το θέμα της αμηχανίας που θα μπορούσε να προκαλέσει η εφαρμογή σε ορισμένους ταξιδιώτες.
Έτσι, αναζητήθηκαν εναλλακτικές.
Από ό,τι μπορούμε να καταλάβουμε από τις εξελίξεις, μάλλον δεν βρέθηκε ένας καλύτερος τρόπος.
Αεροπορικά ταξίδια: Ο λόγος που μπαίνουμε μόνο από τα αριστερά στα αεροπλάνα
Μια απορία που έχουν χιλιάδες άνθρωποι, είναι γιατί οι πόρτες στα αεροπλάνα είναι πάντα αριστερά.
Κάποια πράγματα είναι κοινά σε όλα τα αεροπλάνα και τα βλέπεις είτε πας ταξίδι είτε ακόμη και σε βίντεο και φωτογραφίες.
Ακόμη κι αν δεν έχεις ταξιδέψει ποτέ με το αεροπλάνο, σίγουρα τα έχεις παρατηρήσει.
Ένα από αυτά είναι το ότι η είσοδος των επιβατών σε αυτά γίνεται πάντα από την αριστερή πλευρά. Αν είσαι λίγο παρατηρητικός θα έχεις δει ότι κανένα αεροπλάνο δε δίνει πρόσβαση στους επιβάτες για να μπαίνουν από τα δεξιά.
Γιατί συμβαίνει αυτό;
Στην πραγματικότητα αυτό συμβαίνει όχι επειδή εκεί δεν υπάρχει πόρτα.
Ούτε γιατί είναι κάποια παράδοση από τα πρώτα αεροπλάνα της γης.
Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο οι επιβάτες μπαίνουν πάντα από τα αριστερά.
Αρχικά με το να γίνεται η επιβίβαση πάντα από την αριστερή πλευρά, οι επιβάτες δεν μπερδεύονται ποτέ στα πόδια του πληρώματος και του λοιπού προσωπικού.
Γιατί το προσωπικό οποίο χρησιμοποιεί τη δεξιά πλευρά για να κάνει τον ανεφοδιασμό και να φορτώνει τις αποσκευές.
Ο άλλος λόγος έχει να κάνει με τη θέση του κυβερνήτη στα αεροπλάνα που είναι σχεδόν πάντα στην αριστερή θέση.
Έτσι είναι πιο εύκολο και πιο χρήσιμο για τον πιλότο να μπορεί να εκτιμά την απόσταση του αεροσκάφους από τα terminal του αεροδρομίου.
Ακολούθως μπορεί να σταματά το αεροσκάφος στο σωστό σημείο για να κάθεται καλά η φυσούνα.
Μια άλλη εξήγηση έχει τις ρίζες της στη ναυτική παράδοση.
Χάρη στο ότι παλαιότερα οι άνθρωποι έπρεπε να επιβιβάζονται στις βάρκες μόνο από την αριστερή πλευρά οι σχεδιαστές αεροπλάνων ακολούθησαν το ίδιο μοτίβο.
Υπάρχει όμως και μία εξαίρεση σε αυτό τον κανόνα με τα αεροπλάνα που πρέπει να ξέρεις.
Η μόνη φορά που δεν πρόκειται να επιβιβαστείς ή να αποβιβαστείς από ένα αεροπλάνο από την αριστερή πλευρά είναι μία. Σε περίπτωση που ταξιδεύεις με μικρό διθέσιο αεροσκάφος