Γιάννης Αντετοκούνμπο: Στα σούπερ μάρκετ το αθλητικό ποτό της εταιρείας του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Εισαγωγή 1 εκατ. μπουκάλια. Το μεγαλύτερο επιχειρηματικό εγχείρημα του σταρ του ΝΒΑ στην ελληνική αγορά αποτελεί γεγονός. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Το πιο μεγάλο έως σήμερα επιχειρηματικό εγχείρημα του Γιάννη Αντετοκούνμπο στην ελληνική αγορά αποτελεί γεγονός.
Αυτό δεν είναι άλλο από την έναρξη των πωλήσεων των αθλητικών ποτών της εταιρείας στην οποία ο Έλληνας σταρ του ΝΒΑ επένδυσε το 2020 και ανήκει στους μετόχους της, της Ready Nutrition, από τα ράφια των μεγάλων σούπερ μάρκετ της χώρας, αλλά και χιλιάδες άλλα σημεία σε πανελλαδικό επίπεδο.
Για διάφορους λόγους, προέκυψαν καθυστερήσεις δυο περίπου ετών στο project. Όμως ήρθε η στιγμή, τώρα, τον Μάιο του 2023.
Τα παρεπόμενα της πανδημίας και τα άλλα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην συνέχεια από την ενεργειακή κρίση, τα αυξημένα μεταφορικά κόστη, τον πληθωρισμό, την αποδιοργάνωση της διεθνούς εφοδιαστικής αλυσίδας κ.ά. ήταν ορισμένες από τις αιτίες που έφεραν πίσω τις εξελίξεις και άλλωστε πρόκειται για ένα προϊόν (Ready) που εισάγεται πλέον στην Ελλάδα σε πολύ μεγάλες ποσότητες από τις ΗΠΑ. Κάτι από μόνο του δύσκολο και απαιτητικό.
Οι πιο παρατηρητικοί θα πρόσεξαν ίσως κάποια van με το λογότυπο της αμερικανικής startup στους αθηναϊκούς δρόμους, χωρίς πιθανόν να καταλάβουν περισσότερα…
«Σε λίγο καιρό θα δείτε πολλά τέτοια φορτηγάκια που θα είναι ντυμένα ολόκληρα και σχηματοποιημένα κατάλληλα, ενώ θα ακολουθήσει μια μεγάλη διαφημιστική τηλεοπτική καμπάνια του νέου –για την Ελλάδα– προϊόντος σε καμιά δεκαπενταριά ημέρες.
Η διανομή των αθλητικών ποτών της Ready Nutrition στα μικρά σημεία πώλησης έχει αρχίσει εδώ και τρία-τέσσερα 24ωρα. Το επόμενο δεκαήμερο θα εμφανισθούν αυτά και στα μεγάλα σούπερ μάρκετ.
Οι συμφωνίες είναι έτοιμες αυτή την ώρα που μιλάμε. Σε πρώτη φάση προγραμματίζεται να γίνουν εισαγωγή 1.000.000 μπουκάλια. Μπορεί να διανεμηθούν σε μια εβδομάδα ή σε έναν μήνα.
Θα είναι η πρώτη παρτίδα και θεωρείται νωρίς για να εκτιμήσουμε τον ετήσιο στόχο. Θα δούμε την πορεία πωλήσεων και θα υπολογίσουμε ανάλογα», δηλώνει στο Νewmoney o Σταμάτης Μπάκνης, γνωστός επιχειρηματίας και επικεφαλής της εταιρίας The Love Company Hellas, η οποία έχει αναλάβει την αποκλειστική διανομή των προϊόντων της Ready Nutrition σε όλη την ελληνική επικράτεια.
Τα αθλητικά ποτά της νεοφυούς αμερικανικής εταιρίας θα τοποθετηθούν στα καταστήματα των περισσότερων αλυσίδων του οργανωμένου λιανικού εμπορίου τροφίμων, όπως οι Σκλαβενίτης, My market, Market in και αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες επιχειρήσεις του κλάδου. Θα πωλούνται, επίσης, από περίπτερα, μίνι μάρκετ, αθλητικούς χώρους, γυμναστήρια, αλλά όχι από εστιατόρια, σουβλατζίδικα ή μπαρ.
«Η προσπάθεια για να έρθει το προϊόν στην Ελλάδα και την Ευρώπη γενικότερα ξεκίνησε πράγματι το 2021. Η καθυστέρηση που μεσολάβησε από τότε οφειλόταν σε διάφορους λόγους. Ήταν όχι μόνο ο κορωνοϊός, αλλά και η συγκυρία που ακολούθησε. Εμείς, θέλαμε να ετοιμαστούμε όσο καλύτερα γίνεται και έφτασε το σωστό timing για να λανσαριστεί το προϊόν στην ελληνική αγορά. Θέλουμε να πάει παντού, οι ποσότητες θα είναι μεγάλες και τα σημεία πώλησής του χιλιάδες», προσθέτει ο κ.Μπάκνης.
Την αποκλειστική εισαγωγή τωνπροϊόντων της Ready Nutrition πήρε η εταιρία AVE και αντίστοιχα την αποκλειστική διανομή για όλη τη χώρα η The Love Company Hellas, μετά από τη μεγάλη συμφωνία που προηγήθηκε.
Η εξαγωγή των αθλητικών ποτών της Ready Nutrition σε όλη την Ευρώπη είναι το επόμενο βήμα που μελετούν οι συνεργαζόμενες εταιρείες. Ένας άλλος στόχος, να μεταφερθεί η παραγωγή των συγκεκριμένων ποσοτήτων τους σε ευρωπαϊκή χώρα, με σκέψεις και για την Ελλάδα ακόμα, αν καταστεί εφικτό. Σε αυτή τη φάση τα προϊόντα εισάγονται από τις ΗΠΑ, όπου παράγονται, αλλά υπάρχει και ένα νέο πλάνο για τη νέα χρονιά, το οποίο δεν είναι ωστόσο ανακοινώσιμο.
Η Ready Nutrition «γράφει» τριψήφιους τζίρους σε εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο και η επέκταση των εμπορικών δραστηριοτήτων της επί ευρωπαϊκού εδάφους φέρνει, αναμφίβολα, τις προοπτικές για πολύ υψηλότερα έσοδα σε συνδυασμό και με την φήμη του Έλληνα μετόχου της.
«Το προϊόν βρίσκεται μέσα στην πρώτη 4άδα σε πωλήσεις στην Αμερική, στην κατηγορία των sport drinks. Βασικό συστατικό του είναι ο φυσικός χυμός φρούτου. Περιέχει ηλεκτρολύτες, όλο το σύμπλεγμα της βιταμίνης B, αλλά δεν έχει τεχνητά χρώματα, ούτε αρώματα, καθόλου ζάχαρη και κανένα άλλο συμπλήρωμα.
Η φυσική γλυκύτητα της γεύσης του προέρχεται μόνο από ότι βγάζει το ίδιο το φρούτο και αυτή είναι η διαφοροποίησή του από όλα τα προϊόντα του ανταγωνισμού», αναφέρει ο Σταμάτης Μπάκνης και χωρίς να αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες των συζητήσεων με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, διαβεβαιώνει ότι ο Έλληνας διεθνής μπασκετμπολίστας των Μιλγουόκι Μπακς «αισθάνεται πάρα πολύ αισιόδοξος και σίγουρος για την επιτυχία του εγχειρήματος».
Ο Greek Freak θα πρωταγωνιστήσει στα σποτ της διαφημιστικής καμπάνιας των αθλητικών ποτών της εταιρίας στην οποία είναι μέτοχος και υπενθυμίζεται ότι προ διετίας οι πληροφορίες τον ήθελαν να έχει επενδύσει ένα ποσό με… αρκετά μηδενικά στην Ready Nutrition. Μελλοντικά αναμένεται να έρθουν και άλλα προϊόντα της στην Ελλάδα και την Ευρώπη και το συγκεκριμένο θα διατίθεται προς τους καταναλωτές σε 4 γεύσεις.
Η The Love Company μετρά πολλά χρόνια παρουσίας στην αγορά και όπως επισημαίνει ο κ.Μπάκνης πρόσφατα κέρδισε άλλο ένα βραβείο, του καλύτερου εξαγώγιμου προϊόντος, με το Aloe Love το οποίο παράγει εδώ και μια 15ετία με την Modello Group, από χυμό και κομμάτια αλόης, χωρίς ζάχαρη ή συντηρητικά και το εξάγει σε 32 χώρες.
Στο χαρτοφυλάκιό της συμπεριλαμβάνονται άλλα δημοφιλή προϊόντα όπως οι χυμοί Mogu Mogu, οι λεμονάδες Calypso της King Juice Company με έδρα το Μιλγουόκι, το Hard Rock Cocktail και τα πατατάκια Takis από το Μεξικό, η Premium Collection Eulogia of Sparta (με ελαιόλαδο και μέλι εξαιρετικής ποιότητας), η μπύρα Voreia, τα σνακ Herr’s κ.ά.
Οι δύο πολυτελείς κατοικίες στη νέα γειτονιά των Rolling Greens είναι υπό κατασκευή στο τουριστικό συγκρότημα που έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πιο εμβληματικούς προορισμούς της χώρας και προσφέρεται για τη φιλοξενία αθλητών με ιδιαίτερα απαιτητικά προγράμματα
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δεν είναι δούλος του χρήματος, όπως άλλωστε έχει πει ο ίδιος και έχει φανεί και στις συνεντεύξεις του, ωστόσο κοιτάζοντας πίσω τα βιώματά του γνωρίζει καλά την αξία του και πλέον σε αυτή τη φάση της ζωής του θεωρεί ότι το χρήμα πρέπει να κινείται και να μη μένει στάσιμο.
«Με τον τρόπο που μεγάλωσα και πάλεψα στη ζωή μου κάθε μέρα για να έχω χρήματα, ποτέ δεν θα ξεχάσω την αξία τους», έχει αναφέρει κατά καιρούς ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, δηλώνοντας όμως παράλληλα ότι δεν διστάζει να ξοδεύει πολλά για την οικογένειά του.
Κι αν για τον ίδιο η απόσταση από τα Σεπόλια μέχρι το NBA ήταν… χαώδης, τώρα η απόσταση μέχρι τη Μεσσηνία και το «Costa Navarino» είναι μηδαμινή. Εκεί ο Ελληνας σούπερ σταρ των Μιλγουόκι Μπακς, Γιάννης Αντετοκούνμπο αγόρασε πριν από λίγο καιρό δύο από τις βίλες στη νέα γειτονιά των Rolling Greens, που αυτή την περίοδο είναι υπό κατασκευή.
Το ενδιαφέρον μάλιστα είναι ότι αυτές ακριβώς οι δύο βίλες στη Μεσσηνία αποτελούν ουσιαστικά και τις πρώτες επενδύσεις του «Greek Freak» σε ακίνητα στην Ελλάδα, και μάλιστα αν κρίνει κανείς από την απόφασή του για τη συγκεκριμένη αγορά, είναι παραπάνω από επιλεκτικός: το «Costa Navarino» έχει αλλάξει από το 2009, οπότε και πρωτολειτούργησε, μέχρι σήμερα τα δεδομένα για τη Μεσσηνία, δεδομένου ότι, πέραν των αυστηρών προτύπων βιωσιμότητας και αειφορίας που ακολουθούνται, ο οικονομικός αντίκτυπος του project που οραματίστηκε κάποιες δεκαετίες πριν ο αείμνηστος καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος διαχέεται σε πολλαπλούς τομείς στην περιοχή, από τις μεταφορές και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας μέχρι την αγροδιατροφή για τις προμήθειες του συγκροτήματος.
O Γιάννης με τη μητέρα και τον αδελφό του στο Προεδρικό Μέγαρο, όπου τους δόθηκε η ελληνική ιθαγένεια
Η άμεση επίδραση στο ΑΕΠ της περιοχής υπολογίζεται σε πάνω από 3%, ενώ η συνολική επίδραση στο ΑΕΠ της Μεσσηνίας ξεπερνά το 8%, αν ληφθεί υπόψη η τοπική ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα, ακόμη και στον κλάδο της φιλοξενίας με νέα καταλύματα υψηλών προδιαγραφών που έχουν δημιουργηθεί στην Πελοπόννησο τα τελευταία χρόνια.
Τώρα, το συγκρότημα που διαχειρίζεται η ΤΕΜΕΣ, του ομίλου Κωνσταντακόπουλου με τη συμμετοχή και του Olayan Group, έχοντας καθιερωθεί ως ένας από τους πλέον εμβληματικούς τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα, αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου, περνά στην επόμενη φάση, όπου οι πιο πιστοί επισκέπτες επιζητούν και κάτι παραπάνω, να αποκτήσουν δηλαδή μία από τις πολυτελείς κατοικίες αξίας κάποιων εκατομμυρίων στις οικιστικές γειτονιές που διαμορφώνονται σταδιακά εντός της έκτασης.
Ακριβώς έτσι συνέβη και με τον Ελληνα άσο των Μιλγουόκι Μπακς, ο οποίος στις αρχές Σεπτεμβρίου επισκέφτηκε το «Costa Navarino» μαζί με τον αδελφό του Θανάση για ολιγοήμερες διακοπές λίγο πριν από την επιστροφή για τις υποχρεώσεις τους στις ΗΠΑ.
Η οικογένεια Αντετοκούνμπο, άλλωστε, έχει επισκεφτεί, σε πλήρη απαρτία, ξανά το συγκρότημα και στο πρόσφατο παρελθόν, το 2018. Ωστόσο τώρα, τη δεδομένη συγκυρία, οι συνθήκες ήταν πιο ώριμες και για την αγορά των δύο βιλών.
Σημειωτέον ότι ο Γιάννης εκτός γηπέδου έχει προχωρήσει εσχάτως και σε άλλες επιχειρηματικές κινήσεις με τη συμμετοχή του ήδη από πέρυσι στην εταιρεία Ready Nutrition, startup που ειδικεύεται στα προϊόντα αθλητικής διατροφής, η οποία μάλιστα λόγω και της δημοφιλίας του «Greek Freak» διευρύνει συνεχώς την γκάμα των συνεργασιών της με αμερικανικές ομάδες, αθλητικούς οργανισμούς και συνέδρια για την τροφοδοσία τους.
Πέρυσι το κανάλι CNBC ανέφερε ότι τα έσοδα της Ready Nutrition έσπασαν το φράγμα των 100 εκατ. δολαρίων και τώρα οι ειδικοί του κλάδου αναμένουν ότι θα ανέβουν φέτος κατά 30%, με στόχο τα 200 εκατ. δολάρια.
Αυτή θα είναι η εικόνα της ιδιοκτησίας του Γιάννη Αντετοκούνμπο όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή. Πρόκειται για βίλες 3 ή 4 κύριων υπνοδωματίων σε ένα επίπεδο με υπόγειο, επιφάνειας από 235 έως 295 τ.μ., σε οικόπεδα από 700 έως 1.300 τ.μ. και τιμή που κυμαίνεται από 1,25 έως 1,8 εκατ. ευρώ.
Ολες οι βίλες έχουν δυτικό προσανατολισμό, θέα στο Ιόνιο πέλαγος και στο γήπεδο γκολφ The Dunes Course, ενώ διαθέτουν ιδιωτική πισίνα και κήπο
Στο real estate η αγορά βιλών στο «Costa Navarino» ήταν ουσιαστικά η πρώτη μεγάλη επένδυση του Ελληνα σούπερ σταρ και δεν είναι τυχαία, δεδομένου ότι το συγκρότημα προσφέρεται για τη φιλοξενία αθλητών με ιδιαίτερα απαιτητικά προγράμματα.
Επίσης, διόλου τυχαίο και το ότι στο ξενοδοχείο έχουν φιλοξενηθεί κατά καιρούς ουκ ολίγα μεγάλα διεθνή ονόματα από τον χώρο του αθλητισμού, όπως ο Κριστιάνο Ρονάλντο, ο Τόνι Κρόος, η «δική μας» Μαρία Σάκκαρη κ.ά., δεδομένου ότι το συγκρότημα διαθέτει εκτεταμένες αθλητικές εγκαταστάσεις κάθε είδους για προπονήσεις ή αποκατάσταση (η πιο πρόσφατη προσθήκη είναι το Mouratoglou Tennis Center με την υπογραφή του διάσημου Πατρίκ Μουράτογλου), προσφέροντας παράλληλα και διατροφικές προτάσεις που ανταποκρίνονται στα απαιτητικά προγράμματα των πρωταθλητών.
Η γειτονιά των Rolling Greens στο Navarino Dunes, όπου αγόρασε και τις δύο βίλες ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, είναι η πιο πρόσφατη οικιστική πρόταση στο συγκρότημα, για την οποία μάλιστα, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η ανταπόκριση υπήρξε εξαιρετική, καθώς μέσα στον τελευταίο χρόνο πωλήθηκαν όλες οι βίλες του συγκεκριμένου project (43 στο σύνολο), με τη ζήτηση να ξεπερνά την προσφορά.
Οι κατοικίες για τη γειτονιά των Rolling Greens πρωτολανσαρίστηκαν επίσημα μέσα στην πανδημία, τον Ιούνιο του 2020, και η κατασκευή τους είναι σε εξέλιξη αυτή την περίοδο, με προβλεπόμενη παράδοση το α’ τρίμηνο του 2023.
Οι αγοραστές, Ελληνες και ξένοι, βρίσκουν την πρόταση ιδιαίτερα ελκυστική, καθώς οι κατοικίες αναπτύσσονται όλες μαζί από την εταιρεία και παραδίδονται με το κλειδί στο χέρι (turn-key), ενώ έχουν και το πλεονέκτημα ότι μπορούν να διατεθούν για βραχυχρόνια ενοικίαση με ειδικούς όρους, σύμφωνα με τη νομοθεσία που διέπει τα σύνθετα τουριστικά καταλύματα, για την περίοδο που θα επιλέξουν να μη μείνουν οι ιδιοκτήτες τους και ανάλογα φυσικά με το χρονικό διάστημα που θα θελήσουν οι ίδιοι να τις διαθέσουν.
Πόσο κοστίζουν; Πρόκειται για βίλες 3 ή 4 κύριων υπνοδωματίων σε ένα επίπεδο, με υπόγειο, επιφάνειας από 235 έως 295 τ.μ. σε οικόπεδα επιφάνειας από 700 έως 1.300 τ.μ. και τιμή που κυμαίνεται από 1,25 έως 1,8 εκατ. ευρώ.
Ολες οι βίλες έχουν δυτικό προσανατολισμό, θέα στο Ιόνιο πέλαγος και στο γήπεδο γκολφ The Dunes Course, ενώ διαθέτουν ιδιωτική πισίνα και κήπο.
Παραδίδονται στους ιδιοκτήτες τους πλήρως έτοιμες προς χρήση, ενώ η ΤΕΜΕΣ θα τους παρέχει όλο τον χρόνο επαγγελματικές υπηρεσίες διαχείρισης του ακινήτου, hotel και concierge services. Πέραν αυτού, οι ιδιοκτήτες και οι οικογένειές τους θα έχουν πρόσβαση στις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες των ξενοδοχείων.
Τον σχεδιασμό των βιλών υπογράφουν τα καταξιωμένα ελληνικά αρχιτεκτονικά γραφεία Βuerger Κatsota Αrchitects, ISV Αrchitects και Thymio Papayannis & Associates Inc.
Συνολικά, οι κατοικίες στο «Costa Navarino» έχουν πλέον εδραιωθεί ως μία από τις πιο ολοκληρωμένες και ανταγωνιστικές οικιστικές προτάσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Το μοντέλο αειφόρου ανάπτυξης πάνω στο οποίο έχει βασιστεί η Costa Navarino από το ξεκίνημά της, o σεβασμός στη φύση, στην τοπική κοινωνία, στην αυθεντικότητα αλλά και στην ανάδειξη της πλούσιας κληρονομιάς του τόπου είναι στοιχεία που μετρούν σημαντικά για τους υποψήφιους αγοραστές, σε συνδυασμό με τις υψηλού επιπέδου προδιαγραφές σχεδίασης, κατασκευής, λειτουργίας και ολοκληρωμένων υπηρεσιών property management, οι οποίες θα προσφέρονται στους ιδιοκτήτες σε ετήσια βάση.
Τη χρονιά που διανύουμε και παρά την πανδημία είναι ιδιαίτερα αυξημένο το αγοραστικό ενδιαφέρον αλλά και οι πωλήσεις για όλα τα οικιστικά προϊόντα που αναπτύσσει η Costa Navarino: τις πολυτελείς, πιο ακριβές βίλες 3-6 υπνοδωματίων και τα branded διαμερίσματα 2 υπνοδωματίων «Τhe Residences at The Westin Resort Costa Navarino», ενώ η τρίτη γειτονιά με τις βίλες των Rolling Greens θεωρείται η μεσαία οικιστική πρόταση.
Ενδεικτικά, σε ό,τι αφορά τις βίλες, αυτή τη στιγμή αναπτύσσονται περίπου 80 κατοικίες σε τρεις γειτονιές εντός του Navarino Dunes, την πρώτη περιοχή ανάπτυξης της Costa Navarino, με θέα στο Ιόνιο πέλαγος, στους ελαιώνες, στους γύρω λόφους αλλά και το γήπεδο γκολφ The Dunes Course.
Πάνω από 70 βίλες έχουν ήδη πωληθεί ή έχουν δεσμευτεί με προκαταβολή, εκ των οποίων πέντε έχουν παραδοθεί στους ιδιοκτήτες τους, ενώ οι υπόλοιπες είναι υπό κατασκευή.
Οι περισσότεροι αγοραστές προέρχονται από την Ελλάδα και την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, ενδεικτικά από χώρες όπως η Ελβετία, η Βρετανία, η Γερμανία και η Αυστρία.
Αριθμητικά, οι αγοραστές είναι περίπου 50% Ελληνες και 50% ξένοι, ωστόσο σε αξία επένδυσης η ζυγαριά είναι υπέρ των ξένων σε ποσοστό 65%- 35%, γεγονός που επιβεβαιώνει και το μεγάλο ενδιαφέρον. Σημειωτέον ότι οι τιμές στις πολυτελείς βίλες κυμαίνονται από 3 έως 10 εκατ. ευρώ.
Επειδή μάλιστα η ζήτηση έχει ξεπεράσει κατά πολύ την προσφορά, η ΤΕΜΕΣ επισπεύδει τώρα την ανάπτυξη καινούριων οικιστικών προϊόντων.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…