Φτιάχνουν… αεροδρόμιο μέσα στην Αθήνα: Απόφαση ελήφθη

Αυτό που θα γίνει στην Αθήνα, δεν έχει ξαναγίνει κάτι παρόμοιο στην πρωτεύουσα. Το κτήηριο θα θυμίζει πραγματικά «αεροδρόμιο» και υπολογίζεται πως θα γίνει τα επόμενα χρόνια.

Όταν λέμε αεροδρόμιο εννούμε το κτήριο και όχι… πραγματική πίστα.

Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στο νέο ΚΤΕΛ που θα γίνει στην περιοχή του Ελαιώνα και πραγματικά είναι μία μικρογραφία ενός διεθνούς αερολιμένα. Πράλληλα, θα μπει τέλος στο απαράδεκτο χάος του Κηφισού και της Λιοσίων.

Αν και δεν έχει προς το παρόν ξεκινήσει, ωστόσο, σιγά-σιγά παίρνει την άγουσα της υλοποίησης, καθώς έχουν εγκριθεί οι περιβαλλοντικοί όροι.

Βλέποντας τις φωτογραφίες πραγματικά ο τερματικός του Ελεώνα θα είναι απίστευτος.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 100 εκατ. ευρώ και μόλις κατασκευαστεί (εκτιμάται ότι αυτό θα διαρκέσει 2 χρόνια) θα εξυπηρετούνται καθημερινά περισσότεροι από 40.000 επιβάτες.

Πού θα βρίσκεται;

Ειδικότερα, θα βρίσκεται στην περιοχή του Ελαιώνα, σε έκταση που περικλείεται από τον παράδρομο της Λ. Κηφισού, την Ιερά Οδό και τις οδούς Αγ. Άννης και Πιερίας.

Στον χώρο όπου θα στεγαστεί ο Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων βρέθηκε η ΕΡΤ η οποία συνομίλησε με κατοίκους της περιοχής που εστίασαν στον θετικό αντίκτυπο του έργου.

Θα υπάρχουν 4 κτίρια τα οποία θα φροντίζουν -μεταξύ άλλων- για τη στάθμευση των λεωφορείων, αλλά και τη στέγαση εκθεσιακών χώρωνξενοδοχείουσυνεδριακού κέντρου κ.ο.κ. Αναλυτικότερα:

Κτήριο Α: Φιλοξενεί τους χώρους στάθμευσης/ αποβάθρες των εθνικών λεωφορειακών γραμμών ΚΤΕΛ (σε δύο στάθμες +25,70 και +37,40), τους χώρους στάθμευσης των ιδιωτικών αυτοκινήτων και την ξενοδοχειακή μονάδα που συνοδεύει τον σταθμό.

Κτήριο Β: Αποτελεί τον πυρήνα υποδοχής των επιβατών και των επισκεπτών του σταθμού. Περιλαμβάνει τη βασική αίθουσα αφίξεων και αναχωρήσεων, εμπορικές χρήσεις υπηρεσιών/καταστημάτων, χώρους εστίασης, συνεδριακό κέντρο και εκθεσιακούς χώρους.

Κτήριο Γ: Εκεί θα βρίσκονται οι χώροι στάθμευσης/αποβάθρες των λεωφορείων διεθνών προορισμών.

Κτήριο Δ (συνοδευτικό): Φιλοξενεί τους χώρους στάθμευσης/απόσυρσης των λεωφορείων.

Παράλληλα ο νέος σταθμός στον Ελαιώνα θα λειτουργεί ως συγκοινωνιακός κόμβος μετεπιβίβασης, καθώς -μεταξύ άλλων- θα γειτνιάζει με τον σταθμό «Ελαιώνα» του Μετρό, τον σταθμό αστικών λεωφορείων του ΟΑΣΑ και χώρους μετεπιβίβασης από/προς ταξί.

1.200 ευρώ από τα Lidl: Ανακοίνωση της εταιρείας

Πρωτοβουλία από τα Lidl για τους εγαζόμενους στα σούπερ μάρκετ της εταιρείας. Τι θα κάνει από 1η Μαρτίου 2024.

Θέλοντας να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που εργάζονται στην εταιρεία σούπερ μάρκετ η διοίκηση των Lidl προχώρησε σε νέα ανακοίνωση για αύξηση του κατώτατου μισθού.

Μετά τα 1.000 ευρώ κατώτατο μισθό που είχε ανακοινώσει τον Δεκέμβριο, προχώρησε σήμερα σε νέα ανακοίνωση.

Η ενίσχυση των 7 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβάνει την καθιέρωση από 1η Μαρτίου 2024 του κατώτατου μισθού για τους ανθρώπους των καταστημάτων στα 1.050 ευρώ για τους άγαμους και 1.200 ευρώ για τους έγγαμους. 

«Για άλλη μία χρονιά, εξασφαλίζουμε την ενίσχυση του εισοδήματος όλων των ανθρώπων μας, είτε με προγραμματισμένες ετήσιες αυξήσεις είτε με την επιπρόσθετη αυτή ενίσχυση. Μαζί με την ομάδα μας πετυχαίνουμε τους στόχους μας, ώστε να προσφέρουμε στους καταναλωτές εύκολη και γρήγορη αγοραστική εμπειρία με γνώμονα την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Και όλοι μαζί μοιραζόμαστε τις επιτυχίες μας», δήλωσε σχετικά ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς.

Επιχειρήσεις: Επιστρέφει… θρυλικό παγωτό – Πώς «αναστήθηκε»

Επιχειρήσεις: Μια από τις πλέον αγαπημένες μάρκες παγωτού επιστρέφει!

Την επέκταση των προϊόντων ΑΓΝΟ και εκτός Μακεδονίας σχεδιάζει η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία», καθώς η ανταπόκριση μέχρι στιγμής από την επανατοποθέτηση στην αγορά της ιστορικής μάρκας γαλακτοκομικών ήταν θετική.

Από τον σχεδιασμό της εταιρείας δεν λείπει και η παραγωγή προϊόντων παγωτού με το σήμα ΑΓΝΟ, καθώς η παλιά εταιρεία είχε δραστηριότητα και στην κατηγορία αυτή, κάτι που σε σημαντικό βαθμό θα εξαρτηθεί από το πότε θα επαναλειτουργήσει το παλιό εργοστάσιο της ΑΓΝΟ στην περιοχή του Λαγκαδά στη Θεσσαλονίκη.

Υπενθυμίζεται ότι στις 31 Μαρτίου 2022 η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία», γνωστή κυρίως από τα προϊόντα «Ολυμπος», απέκτησε μέσω πλειστηριασμού και έναντι τιμήματος 7,73 εκατ. ευρώ τα εμπορικά σήματα της ΑΓΝΟ, αλλά και το ακίνητο έκτασης 132.239 τ.μ., όπου βρίσκεται το παλιό εργοστάσιο της ΑΓΝΟ, το οποίο εδώ και πολλά χρόνια δεν λειτουργεί.

Η ΑΓΝΟ πτώχευσε το 2012 και έβαλε οριστικά λουκέτο το 2014.

Τα προϊόντα ΑΓΝΟ σήμερα παράγονται από τα εργοστάσια της «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» σε Τρίκαλα και Λάρισα, με το γάλα ωστόσο να προέρχεται από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, αφού για την παραγωγή των προϊόντων ΑΓΝΟ η εταιρεία συνεργάζεται με αγελαδοτρόφους από τον Λαγκαδά, τον Σοχό, τον Πεντάλοφο και τη Νέα Απολλωνία.

Αν και το βιομηχανικό κτίριο και ο εξοπλισμός του είναι σε αχρηστία εδώ και περίπου 10 χρόνια, το σημείο όπου βρίσκεται το ακίνητο θεωρείται ότι έχει πολλά πλεονεκτήματα: δίπλα στην Εγνατία Οδό και κοντά σε μονάδες εκτροφής αγελάδων.

Σημειωτέον ότι η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» δεν διαθέτει παραγωγική μονάδα στη Θεσσαλονίκη, παρά μόνο ένα κέντρο διανομής στην περιοχή της Νέας Μαγνησίας.

Τα προϊόντα με το σήμα ΑΓΝΟ, σύμφωνα με την Καθημερινή, τοποθετήθηκαν σε ψυγεία αλυσίδων σούπερ μάρκετ της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας από τον περασμένο Νοέμβριο με το χαρτοφυλάκιο να περιλαμβάνει 21 κωδικούς γάλακτος, μεταξύ αυτών και γάλακτος χωρίς λακτόζη, καθώς και σοκολατούχου γάλακτος, γιαουρτιών, επιδορπίων γάλακτος, βουτύρου, καθώς και οξυγαλακτικών όπως είναι το κεφίρ και το αριάνι.

Από την πρώτη στιγμή η οικογένεια Σαράντη δεν έχει κρύψει το ενδεχόμενο να επανατοποθετήσει στην αγορά και παγωτά ΑΓΝΟ, κάτι που επανέλαβε πρόσφατα και σε εκδήλωση της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη ο κ. Στέλιος Σαράντης, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και εμπορικός διευθυντής της «Ελληνικά Γαλακτοκομεία».

Συγκεκριμένα, επεσήμανε ότι σε περίπτωση που η ανταπόκριση του κόσμου είναι θετική, τότε θα εξεταστεί η παραγωγική αξιοποίηση του εργοστασίου στον Λαγκαδά, όπου, όπως τόνισε, υπάρχει και εξοπλισμός για την παραγωγή παγωτού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» είναι από τις λίγες μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες που δεν έχει παρουσία στην κατηγορία του παγωτού.

Η Κρι Κρι, ως γνωστόν, παράγει παγωτό, η ΔΕΛΤΑ επαναδραστηριοποιείται στην κατηγορία με την εξαγορά πριν από λίγους μήνες της Cold Sin, ενώ η οικογένεια Φιλίππου που κατέχει τη ΦΑΓΕ, έχει παρουσία στην κατηγορία του παγωτού με την εταιρεία EMFI.