Ίντερνετ: Ο… μεγάλος αδερφός παρακολουθεί τα πάντα. Κάθε σελίδα που βλέπετε, κάθε βίντεο, κάθε συνομιλία. Πώς μπορείτε να διαγράψετε τελείως τα ίχνη σας. Δείτε σε έξι απλά βήματα. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Ο καθένας από εμάς έχει αφήσει μικρό ή μεγάλο αποτύπωμα στο Διαδίκτυο, που σημαίνει ότι κάποιος άγνωστος από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου μπορεί να έχει πρόσβαση στις προσωπικές μας πληροφορίες.
Υπάρχει κάποιος τρόπος για να σβήσει κανείς τα προσωπικά του δεδομένα από το Διαδίκτυο, ώστε να μην βρίσκονται στη διάθεση διάφορων εταιρειών;
Ουσιαστικά, όχι, αλλά υπάρχουν κάποιοι τρόποι, προκειμένου να μειώσει κανείς το ψηφιακό του αποτύπωμα και κατά συνέπεια να μειώσει τις πιθανότητες διοχέτευσης προσωπικών του δεδομένων.
Σε κάθε περίπτωση, η μείωση του ψηφιακού αποτυπώματος έχει ένα τίμημα: ενδέχεται να επηρεάσει τις επαγγελματικές σας προοπτικές, αφού θα δυσχεράνει την επικοινωνία σας με τυχόν νέους εργοδότες.
Διαγράψτε ή απενεργοποιείστε το λογαριασμό σας σε πλατφόρμες αγορών, στα social media και υπηρεσίες διαδικύου
Σκεφτείτε ποια δίκτυα απαιτούν τη δημιουργία λογαριασμού.
Πέρα από τα πολύ προφανή (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) υπάρχουν και άλλα, όπως το Reddit ή κάποια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Όλοι αυτοί οι λογαριασμοί συγκεντρώνουν προσωπικά στοιχεία.
Μπορεί κανείς να τους διαγράψει ή να τους απενεργοποιήσει μέσω των ρυθμίσεων ασφαλείας ή προσωπικών δεδομένων στον υπολογιστή ή το κινητό του.
Για την απενεργοποίηση ορισμένων λογαριασμών μερικές φορές απαιτούνται περισσότερα βήματα, τα οποια μπορείτε να αναζητήσετε online για την κάθε περίσταση.
Αν εντοπίσετε όμως κάποιον λογαριασμό που δεν μπορεί να διαγραφεί, τότε βάλτε στα στοιχεία κάτι ψεύτικο ή εντελώς τυχαίο.
Υπάρχουν εταιρείες για αυτόν τον συγκεκριμένο σκοπό, συγκεντρώνουν στοιχεία από την ψηφιακή μας δραστηριότητα και τα πωλούν σε όποιον ενδιαφέρεται, ιδίως για να εμφανίζουν στοχευμένες διαφημίσεις.
Δυστυχώς η διαδικασία απεγγραφής είναι διαφορετική για κάθε ιστοσελίδα, με ορισμένες να απαιτούν και αποστολή εγγράφων ή φαξ.
Υπάρχουν όμως και υπηρεσίες που πραγματοποιούν επί πληρωμή την απεγγραφή και ελέγχουν μετά από μερικούς μήνες εάν τυχόν τα στοιχεία σας έχουν διοχετευτεί πάλι κάπου που δεν θέλετε.
Πρώτον μπορείτε να καλέσετε τον πάροχο κινητής σας, ώστε να διασφαλίσετε ότι δεν έχει καταχωρήσει τα στοιχεία σας στο Ίντερνετ και εάν το έχει κάνει να ζητήσετε να τα διαγράψει.
Εάν θέλετε να διαγράψετε μία παλιά ανάρτηση σε κάποιο φόρουμ ή κάποιο μπλογκ για το οποίο δεν είστε περήφανοι, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον διαχειριστή της κάθε ιστοσελίδας μέσω των διευθύνσεων που θα βρείτε στο κομμάτι «Επικοινωνία» ή «About us».
Βέβαια δεν είναι υποχρεωμένοι να διαγράψουν ό,τι ζητήσετε, επομένως καλό θα ήταν να είστε όσο πιο ευγενικοί και ξεκάθαροι μπορείτε στην επικοινωνία σας.
Αφαιρέστε τα προσωπικά σας δεδομένα από συγκεκριμένες ιστοσελίδες
Εάν ζητήσετε τη διαγραφή ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, όπως το ΑΦΜ σας ή ο τραπεζικός σας λογαριασμός και ο διαχειριστής της ιστοσελίδας αρνείται να τα αφαιρέσει, τότε μπορείτε να στείλετε επίσημο αίτημα μέσω της Google.
Είναι χρονοβόρα διαδικασία και κανείς δεν εγγυάται ότι θα λήξει αισίως, ωστόσο εξακολουθεί να αποτελεί μία πιθανή επιλογή.
Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει μία ιστοσελίδα με πληροφορίες για εσάς, όπως για παράδειγμα η καρτέλα προσωπικού σε μία εταιρεία από την οποία έχετε φύγει. Εάν ζητήσετε από τον παλιό εργοδότη να αφαιρέσει τα στοιχεία σας, η σελίδα ίσως συνεχίσει να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, αν και κενή. Αυτό σημαίνει ότι η παλιά εκδοχή της ιστοσελίδας έχει καταχωρηθεί στους severs της Google.
Η Google προσφέρει ένα εργαλείο, στο οποίο μπορεί κανείς να καταχωρήσει την στοσελίδα με το ενδεχόμενο να τη διαγράψει στο μέλλον.
exi-vimata-gia-na-exafanisete-ta-prosopika-sas-dedomena-apo-to-internet1
Ανάλογα με το είδος του λογαριασμού που έχετε, διαφέρει και η δυσκολία της διαγραφής.
Σε κάθε περίπτωση, για να ολοκληρώσει κανείς κάποιο από τα προηγούμενα βήματα χρειάζεται λογαριασμό email, επομένως η διαγραφή του πρέπει να είναι το τελευταίο βήμα.
Μπορεί η κοροϊδία των παρόχων ίντερνετ να πηγαίνει… σύννεφο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι χρήστες δεν έχουν δικαιώματα! Δείτε στο xristika.gr πώς μπορείτε να αποζημιωθείτε…
Συγεκριμένα, οι συνδρομητές δικαιούνται αποζημίωση σε περίπτωση που διαπιστωθούν συνεχείς ή επαναλαµβανόµενες αρνητικές αποκλίσεις µεταξύ της µετρούµενης ταχύτητας στο ∆ιαδίκτυο και της ταχύτητας που αναφέρεται στους όρους παροχής, ανάλογα πάντα και µε το µέγεθος της απόκλισης.
Βάσει του κανονισµού, οι πάροχοι οφείλουν να εξετάζουν κάθε παράπονο ή καταγγελία συνδροµητή και να αναφέρουν στους όρους παροχής/χρήσης των υπηρεσιών τις επανορθώσεις ή αποζηµιώσεις που δικαιούνται οι συνδροµητές.
Συγκεκριµένα υποχρεούνται σε επανορθώσεις στην περίπτωση αποκλίσεων απόδοσης από την αναφερόµενη ελάχιστη ταχύτητα για συνδροµητές σταθερών δικτύων και από την αναφερόµενη µέγιστη ταχύτητα για συνδροµητές κινητών δικτύων.
Επίσης, οφείλουν να παρέχουν έγκαιρη προειδοποίηση στον χρήστη, µέσω ηλεκτρονικού µηνύµατος ή µε άλλο πρόσφορο τρόπο, σε περίπτωση που ο χρήστης πλησιάζει ένα όριο ορθής χρήσης.
Σε περίπτωση που διαπιστωθούν σημαντικές συνεχείς ή επαναλαμβανόμενες αρνητικές αποκλίσεις και ο πάροχος δεν έχει αποκαταστήσει το πρόβλημα εντός 30 ημερών από την υποβολή του παραπόνου/καταγγελίας, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, είτε είναι ορισμένου είτε αορίστου χρόνου, αζημίως.
Στην περίπτωση αυτή, εξακολουθούν να ισχύουν μόνο οι υποχρεώσεις των μερών όσον αφορά την καταβολή τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού, όπως αυτές ίσχυαν κατά την τελευταία συναφθείσα μεταξύ αυτών σύμβαση ορισμένου χρόνου.
Για την επιβεβαίωση από τον πάροχο του παραπόνου ή της καταγγελίας συνδρομητή που αφορά στην ταχύτητα σύνδεσης, γίνεται επαρκής αριθμός μετρήσεων:
α) προκειμένου για σταθερά δίκτυα, στη σύνδεση του συνδρομητή,
β) προκειμένου για κινητά δίκτυα, στην περιοχή όπου αναφέρθηκε το παράπονο (σύμφωνα με την γεωγραφική ανάλυση των χαρτών βάσει του Άρθρου 11), η οποία περιλαμβάνει τη διεύθυνση όπου αναφέρεται το παράπονο/καταγγελία.
Ο έλεγχος γίνεται σε ώρες αιχμής είτε στη ροή καθόδου ή στη ροή ανόδου ή και στις δύο ροές, ανάλογα με το παράπονο/καταγγελία του συνδρομητή. Γενικότερα, η εξέταση του παραπόνου ή της καταγγελίας από τον πάροχο πρέπει να είναι συναφής με τις συνθήκες υπό τις οποίες παρατηρήθηκε από το συνδρομητή (όπως χρόνος όπου αναφέρθηκε το παράπονο/καταγγελία, ή απόσταση από σταθμό βάσης).
Παράλληλα, σύμφωνα με μετρήσεις του Speedtest Global Index, κατά τη διάρκεια της πανδημίας και συγκεκριμένα το διάστημα Ιούλιος 2020-Ιούλιος 2021, η ταχύτητα του mobile internet αυξήθηκε παγκοσμίως.
Έτσι η μέση ταχύτητα download παγκοσμίως για τον Ιούλιο του 2021 μετρήθηκε σε 55,07Mbps, αυξημένη κατά 59,5%, ενώ ενισχυμένη κατά 31,9% ήταν η ταχύτητα των σταθερών συνδέσεων με τη μέση ταχύτητα download να φτάνει τα 107,5Mbps.
Ανάμεσα σε 139 χώρες που έγινε η σχετική μέτρηση, η Ελλάδα κατατάσσεται 25η, υποχωρώντας 5 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη συγκριτικά με πέρσι, ενώ διαφορετικά είναι τα πράγματα στις σταθερές συνδέσεις, αφού η χώρα μας καταλαμβάνει μόλις την 100η θέση ανάμεσα σε 180 χώρες.
Η Ελλάδα κατέγραψε μέσες επιδόσεις mobile internet που αγγίζουν τα 76,36Mbps download και τα 15,91Mbps upload καθώς επίσης ταχύτητες 36,42Mbps download και 8,52Mbps upload στις σταθερές συνδέσεις.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…