Η ελληνική αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines απασχολεί για ακόμα μία φορά τους ευρωπαϊκούς μεταφορείς. Τι αναφέρει για την πορεία της Aegean η νέα ανακοίνωση.
Ευτυχώς, η αεροπορική απασχολεί την Ευρώπη για κάτι καλό, καθώς και πάλι κατάφερε να αποσπάσει βραβείο, με την Aegean να αναδεικνύεται ως η «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα Skytrax World Airline Awards 2024.
Όχι μόνο δεν είναι η πρώτη χρονιά που κατακτά αυτή την διάκριση, αλλά πρόκειται για την 13η συνεχή χρονιά και 14η φορά συνολικά στα 25 χρόνια λειτουργίας της από την Skytrax, τον Διεθνή Οργανισμό Αξιολόγησης Αεροπορικών Εταιρειών.
Και εκτός από αυτή, πήρε και τη 2η θέση στην κατάταξη για την «Καλύτερη Περιφερειακή Εταιρεία στον Κόσμο» και την 3η θέση στην κατάταξη για την «Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στην Νότια Ευρώπη».
κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε σχετικά: «Κλείνοντας φέτος 25 χρόνια λειτουργία της εταιρείας μας, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που κατακτήσαμε και πάλι τον τίτλο της “Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρείας στην Ευρώπη” στα Skytrax World Airline Awards 2024. Αυτή η διάκριση της AEGEAN στη συγκεκριμένη κατηγορία για 13η συνεχόμενη χρονιά και 14η συνολικά, αποτελεί για εμάς απόδειξη της συνεχούς προσπάθειας και αφοσίωσης των ανθρώπων μας και ένα, νομίζουμε, ακόμη σημαντικό επίτευγμα σε ένα τόσο ανταγωνιστικό και γεμάτο προκλήσεις κλάδο, όπως είναι οι αερομεταφορές. Με αφορμή τον εορτασμό των 25 χρόνων λειτουργίας μας, είμαστε ακόμη πιο αποφασισμένοι να ενισχύσουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες μας και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους επιβάτες μας, υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και φιλοξενίας. Ευχαριστούμε όλους τους επιβάτες και τους ανθρώπους μας που έκαναν αυτή την επιτυχία δυνατή».
Αναφερόμενος στη βράβευση της AEGEAN, ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax, δήλωσε: «Θερμά συγχαρητήρια στην AEGEAN που ανακηρύχθηκε «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα Skytrax World Airline Awards 2024. Πρόκειται για την 14η διάκρισή της σε αυτή την κατηγορία συνολικά, και τη 13η συνεχόμενη σε αντίστοιχα έτη, και αυτό αποτελεί ένα πραγματικά αξιοσημείωτο επίτευγμα από μια αεροπορική εταιρεία σε αυτήν την πολύ ανταγωνιστική περιοχή που δραστηριοποιείται».
Ακόμη ένα βήμα προς την πολυτέλεια έκανε η ελληνική αεροπορική εταιρεία Aegean το φετινό καλοκαίρι.
Αυτή τη φορά, η Aegean έκανε μία τεράστια επένδυση στην Κύπρο και συγκεκριμένα στο αεροδρόμιο της Λάρνακας “Γλαύκος Κληρίδης”, όπου δημιούργησε ένα νέο εντυπωσιακό business lounge για τους επιβάτες πριν αναχωρήσουν με ένα από τα αεροπλάνα της πετυχημένης ελληνικής εταιρείας.
Το νέο Business Lounge της Aegean βρίσκεται δίπλα στις πύλες αναχώρησης. Διαθέτει άπλετο φυσικό φως και έχει ανεμπόδιστη θέα στο διάδρομο απογείωσης και προσγείωσης.
Έχει ανοίξει ήδη τις πόρτες του και καλωσορίζει τους επιβάτες της εταιρείας σε ένα διαφορετικό, αισθητά διαφοροποιημένο και νέο χώρο υψηλής αισθητικής και άνεσης, αναβαθμίζοντας την ταξιδιωτική εμπειρία.
Σε μία νέα προνομιακή τοποθεσία με άμεση πρόσβαση στις πύλες αναχώρησης, καθώς βρίσκεται στην καρδιά της περιοχής αναχωρήσεων, άπλετο φυσικό φως και ανεμπόδιστη θέα στο διάδρομο απογείωσης και προσγείωσης του αεροδρομίου, το νέο Business Lounge της AEGEAN στη Λάρνακα, συνολικής έκτασης 345 τετραγωνικών μέτρων, υπόσχεται να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης, απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τη διαχρονικά υψηλή ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών της AEGEAN. Εμπνευσμένο από τη λιτή, παραδοσιακή, μεσογειακή αρχιτεκτονική, αξιοποιεί το φυσικό φως και τη μοναδική θέα στο αεροδρόμιο, που φτάνει έως τη θάλασσα, και ενσωματώνει στο σχεδιασμό του τη νέα εταιρική εικόνα της εταιρείας, φιλοδοξώντας παράλληλα, να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες κάθε επιβάτη.
Το νέο Lounge της AEGEAN στο αεροδρόμιο της Λάρνακας έρχεται να προστεθεί στα δύο Business Lounges που λειτουργούν ήδη στον Διεθνή Αερολιμένα της Αθήνας “Ελευθέριος Βενιζέλος” (το ένα στην περιοχή Intra-Schengen και το άλλο στην Extra-Schengen), καθώς και στον χώρο διακεκριμένων επιβατών που διαθέτει στο Αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης, σχεδιασμένα να προσφέρουν στους επιβάτες μια ολοκληρωμένη και αξεπέραστη ταξιδιωτική εμπειρία. Τον σχεδιασμό του Business Lounge της AEGEAN στη Λάρνακα ανέλαβε και πάλι το διεθνούς φήμης αρχιτεκτονικό γραφείο K-Studio, εξελίσσοντας την επιτυχημένη συνεργασία που έχει ήδη εγκαινιάσει με την εταιρεία, παρουσιάζοντας τα προηγούμενα χρόνια τα Lounges στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Για την AEGEAN, που φέτος γιορτάζει 25 χρόνια λειτουργίας, η Κύπρος βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο της δραστηριότητας της, διασφαλίζοντας τη διασυνδεσιμότητα του νησιού, τόσο μέσω απευθείας συνδέσεων τακτικών και ναυλωμένων πτήσεων όσο και μέσω των κόμβων της Αθήνας, που εξυπηρετεί με έως 7 καθημερινές πτήσεις και της Θεσσαλονίκης, που εξυπηρετεί με έως 2 καθημερινές πτήσεις αντίστοιχα, έχοντας μεταφέρει διαχρονικά πάνω από 12 εκατ. επιβάτες. Το νέο Lounge της AEGEAN στη Λάρνακα, επιβεβαιώνει την προσήλωση της εταιρείας στις ανάγκες αλλά και τις υψηλές προσδοκίες του επιβατικού κοινού της Κύπρου, ανανεώνοντας τη δέσμευσή της για μια διαρκώς αναβαθμισμένη, ποιοτική και σύγχρονη ταξιδιωτική εμπειρία.
Οι αεροπορικές εταιρείες δεν είναι ανίκητες, όσον αφορά στις χρεώσεις που επιβάλλουν στους ταξιδιώτες για απλές υπηρεσίες, όπως η μεταφορά μιας μικρής βαλίτσας.
Χιλιάδες ταξιδιώτες στην Ισπανία διαμαρτυρήθηκαν για τις επιπλέον χρεώσεις στις βαλίτσες, στις θέσεις του αεροπλάνου και άλλες υπηρεσίες στον αρμόδιο φορέα και δικαιώθηκαν, διεκδικώντας πίσω τα χρήματά τους.
Οι εππλέον χρεώσεις για τα… βασικά εκτοξεύουν την τιμή ενός αεροπορικού εισιτηρίου σε δυσθεώρατα ύψη. Και δεν είναι μία αεροπορική που τις εφαρμόζει, αλλά αρκετές.
Το υπουργείο Κατανάλωσης της Ισπανίας επέβαλε πρόστιμο 150 εκατ. ευρώ σε τέσσερις αεροπορικές εταιρείες – Ryanair, Vueling, EasyJet και Volotea – για χρέωση χειραποσκευών, μετά από καταγγελίες που έλαβε τόσο η ίδια η Facua όσο και άλλες ενώσεις καταναλωτών.
Το αρμόδιο υπουργείο ξεκίνησε έρευνα το καλοκαίρι του 2023 για αυτές τις τέσσερις αεροπορικές εταιρίες μετά από τις καταγγελίες που έλαβε, όπως αναφέρει η Facua, η μεγαλύτερη Ένωση Καταναλωτών της Ισπανίας.
Οι επιπλέον χρεώσεις αφορούν επίσης την κράτηση γειτονικών θέσεων ή την συνοδεία ανηλίκων και εξαρτώμενων ατόμων. Η οργάνωση καταγγέλλει επίσης την έλλειψη διαφάνειας στις προσυμβατικές πληροφορίες σχετικά με την τελική τιμή, την επιπλέον χρέωση για τις χειραποσκευές ή το να μην επιτρέπεται η πληρωμή με μετρητά στο αεροδρόμιο τόσο για αυτές ή άλλες πρόσθετες υπηρεσίες.
Οι εμπλεκόμενες εταιρίες έχουν δικαίωμα να ασκήσουν έφεση ενώ η οργάνωση επισημαίνει ότι οι πολίτες μπορούν να διεκδικήσουν την επιστροφή των ποσών που θεωρούν ότι έχουν πληρώσει επιπλέον.
Η Ένωση Αεροπορικών Εταιρειών (ALA), η οποία συγκεντρώνει το 85% της εναέριας κυκλοφορίας στην Ισπανία, απέρριψε την απόφαση του υπουργείου , η οποία συνεπάγεται την απαγόρευση της χρέωσης για τις αποσκευές καμπίνας από ορισμένες αεροπορικές εταιρείες.
Σε ανακοίνωσή της, η ALA επισημαίνει ότι αυτό θα βλάψει τους καταναλωτές, «καταργώντας την επιλογή των επιβατών να προσλαμβάνουν ακριβώς αυτό που χρειάζονται».
Έτσι, περίπου 50 εκατομμύρια επιβάτες που δεν κουβαλούν βαλίτσα καμπίνας και ταξιδεύουν με χειραποσκευές κάτω από το κάθισμα δεν θα μπορούν να πληρώσουν μόνο για βασικές υπηρεσίες, «αναγκάζοντάς τους να συνάψουν σύμβαση για υπηρεσίες που δεν χρησιμοποιούν».
Πάντως, η Aegean και η Sky Express δεν βρίσκονται αντιμέτωποι με τέτοια πρόστιμα, μιας και επιτρέπουν στα φθηνά εισιτήρια την βαλίτσα στην καμπίνα του αεροπλάνου.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…