Δεν θα το πιστεύεις πού άνοιξε το πιο εντυπωσιακό κατάστημα Zara.
Η Zara, η πασίγνωστη εταιρεία μόδας του ομίλου Inditex, έκανε το μεγάλο βήμα και άνοιξε το μεγαλύτερο κατάστημά της στην Ασία, στην πόλη Ναντζίνγκ της Κίνας! Το εντυπωσιακό αυτό flagship store είναι μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για να μειώσει τα μικρότερα και χαμηλής απόδοσης καταστήματα, επενδύοντας σε τεράστιους, πολυτελείς χώρους που ενθαρρύνουν τους αγοραστές να περνούν περισσότερο χρόνο εκεί.
Με συνολική έκταση 2.500 τ.μ. που εκτείνεται σε δύο ορόφους, το νέο υπερκατάστημα βρίσκεται στην καρδιά της επιχειρηματικής περιοχής Xinjiekou. Οι καινοτομίες του είναι εντυπωσιακές και κάνουν τη διαφορά!
Στο ισόγειο, η Zara έκανε τη μεγάλη έκπληξη με το Zacaffe – το πρώτο καφέ της εκτός Ισπανίας! Οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν τον καφέ τους σε έναν μοντέρνο και άνετο χώρο, απολαμβάνοντας την απόλυτη shopping εμπειρία.
Στον επάνω όροφο, το κατάστημα ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με έναν χώρο “fit check” studio, εξοπλισμένο με κάμερες και φωτισμούς για τέλειες λήψεις βίντεο και φωτογραφιών. Οι επισκέπτες μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο και να το κατεβάσουν απευθείας στα τηλέφωνά τους! Επιπλέον, υπάρχουν ιδιωτικά σαλόνια για αποκλειστικές αγορές και προσωπικά αποδυτήρια, όλα διαθέσιμα για κράτηση μέσω της δημοφιλούς εφαρμογής WeChat.
Η Zara αποδεικνύει για ακόμα μία φορά ότι πρωτοπορεί στη λιανική αγορά, δοκιμάζοντας νέες εμπειρίες και τεχνολογίες στην Κίνα, πριν τις φέρει σε άλλες αγορές. Το νέο flagship store είναι σίγουρο πως θα τραβήξει τα βλέμματα και θα ανανεώσει τη σχέση της μάρκας με τους απαιτητικούς καταναλωτές της Ασίας.
Σούπερ έκπληξη στα σούπερ μάρκετ Lidl: Για λίγες ημέρες στην Ελλάδα
Μία σούπερ προσφορά από τα σούπερ μάρκετ Lidl για τις επόμενες ημέρες στα καταστήματα της Ελλάδας.
Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς προχωρά στη μείωση του κόστους της καθημερινής διατροφής των καταναλωτών για το διάστημα 20 Μαρτίου με 19 Απριλίου.
Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, «από τις 20 Μαρτίου έως τις 19 Απριλίου 2025, η εταιρεία προχωρά σε μια σημαντική πρωτοβουλία, απορροφώντας εξ ολοκλήρου τον ΦΠΑ σε επιλεγμένα κατεψυγμένα λαχανικά και ζυμαρικά, συμβάλλοντας έμπρακτα στη μείωση των εξόδων των νοικοκυριών σε αυτήν την απαιτητική οικονομικά περίοδο.
Αναγνωρίζοντας τη συνεχιζόμενη πίεση στα εισοδήματα των Ελλήνων καταναλωτών, η Lidl Ελλάς προχωρά σε μία ακόμα ουσιαστική παρέμβαση που διασφαλίζει πως οι πελάτες της μπορούν να απολαμβάνουν ποιοτικά προϊόντα στις ήδη χαμηλές τιμές της εταιρείας, χωρίς επιπλέον κόστος ΦΠΑ.
Η πρωτοβουλία επικεντρώνεται σε σημαντικά προϊόντα της νηστίσιμης διατροφής, τα οποία παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση αυτή την περίοδο. Συγκεκριμένα, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 20 προϊόντα, τα οποία διατίθενται χωρίς επιπλέον χρέωση ΦΠΑ, από τις δημοφιλείς σειρές Vegeterra και Νώμα.
Δωρέαν τρόφιμα σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ: Κοστίζουν μηδέν ευρώ
Μία απίστευτη απόφαση έλαβε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, στο πλαίσιο της μείωσης της σπατάλης.
Πρόκειται για την τεράστια αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Tesco, η οποία προχωρά σε μια καινοτόμα κίνηση για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εισάγοντας το «κίτρινο ταμπελάκι», που δείχνει πως ένα προϊόν φτάνει στην ημερομηνία λήξης του και είναι δωρεάν.
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στις προσπάθειες της εταιρείας να μειώσει τα απόβλητα και να επιτύχει τους στόχους της για μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Η δοκιμή της νέας πολιτικής πραγματοποιείται σε περιορισμένο αριθμό καταστημάτων Express και αφορά πελάτες που επισκέπτονται τα καταστήματα μετά τις 9:30 μ.μ.
Πριν από την τοποθέτηση των δωρεάν τροφίμων στα ράφια στα σούπερ μάρκετ, αυτά θα προσφέρονται πρώτα σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και στα μέλη του προσωπικού.
Σταματάει η πιο γενναιόδωρη επιδότηση στην Ελλάδα – Το κράτος την κόβει
Οριστική διακοπή σε μία μεγάλη επιδότηση από το ελληνικό κράτος.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών φαίνεται πως δεν σκοπεύει να ανανεώσει ξανά την επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων, αφήνοντας χιλιάδες ενδιαφερόμενους χωρίς κρατική στήριξη.
Το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» άλλαξε ριζικά την αγορά, ωθώντας το κράτος να αναζητά συνεχώς νέους πόρους για να το διατηρήσει. Ωστόσο, παρά την τελευταία ενίσχυση με 11 εκατ. ευρώ, οι αιτήσεις ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, οδηγώντας το σύστημα στα όριά του. Όπως αποκαλύπτει το Carandmotor.gr, είναι πολύ πιθανό να σταματήσει η υποβολή νέων αιτήσεων ακόμα και μέσα στην εβδομάδα λόγω έλλειψης χρηματοδότησης.
Την ίδια στιγμή, το πρόγραμμα επιδότησης για ηλεκτρικά ταξί, αν και το πιο γενναιόδωρο στην ΕΕ, δεν κατάφερε να κερδίσει την προτίμηση των Ελλήνων επαγγελματιών. Η απροθυμία τους να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση φαίνεται πως οδηγεί το υπουργείο στην απόφαση να μην παρατείνει ξανά το πρόγραμμα, σηματοδοτώντας το τέλος του στα τέλη Μαρτίου 2025.
Αν αυτή η απόφαση επιβεβαιωθεί, τότε μιλάμε για μια ριζική αλλαγή στο τοπίο των επιδοτήσεων, με απρόβλεπτες συνέπειες για την αγορά και τους επαγγελματίες του κλάδου.
Ένα εντελώς διαφορετικό σούπερ μάρκετ άνοιξε στην Καλλιθέα: Δεν υπάρχει άλλο
Ένα σούπερ μάρκετ που αξίζει να επισκεφτείς, ακόμα και αν δεν αντιμετωπίζεις προβλήματα όρασης. Μία καταπληκτική πρωτοβουλία από τον Μασούτη.
Η μεγάλη βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Μασούτης άνοιξε την Τρίτη στην Καλλιθέα το πρώτο σούπερ μάρκετ στην Αττική φιλικό προς άτομα με οπτική αναπηρία που ενσωματώνει καινοτόμες τεχνολογίες και υποδομές.
Το νέο Masvision στην Καλλιθέα εφαρμόζει και διαθέτει όλες τις διαδικασίες και τις υλικοτεχνικές υποδομές που ενισχύουν και βελτιώνουν την αυτονομία των καταναλωτών με προβλήματα όρασης, τόσο κατά την περιήγησή τους στον χώρο, όσο και κατά τη διαδικασία επιλογής προϊόντων από το ράφι.
Δεν είναι μόνο σούπερ μάρκετ φιλικό στους ανθρώπους με οπτική αναπηρία, καθώς από το 2022 η Διαμαντής Μασούτης δημιούργησε το πρώτο σούπερ μάρκετ Masvision στη Θεσσαλονίκη στην περιοχή Σχολής τυφλών.
Το κατάστημα Masvision στην Καλλιθέα με σκοπό την ενίσχυση τόσο της περιπατητικής, όσο και της προϊοντικής προσβασιμότητας, προσφέρει:
- Απτικοακουστικό χάρτη που βρίσκεται μπροστά από τη reception του καταστήματος και δημιουργήθηκε με την βοήθεια της e-Nable Greece. Με τη χρήση γραφής Μπράιγ ή με τη βοήθεια ενός στυλό που μπορεί να διαβάζει φωνητικά, δίνει νοητική κάτοψη ολόκληρου του καταστήματος.
- Οδηγό όδευσης στο πάτωμα ολόκληρου του καταστήματος, ο οποίος είναι πλήρως αποτυπωμένος στον απτικοακουστικό χάρτη.
- Απτικό υλικό σε κάθε καρτελάκι τιμών στα προϊόντα στο ράφι που γίνεται αντιληπτό με το άγγιγμα.
- Ανάγνωση κωδικού προϊόντος που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το απτικό. Η ανάγνωση γίνεται σκανάροντας τον κωδικό με χρήση εφαρμογής σε κινητό και ο καταναλωτής ακούει ποιο είναι το προϊόν, αν βρίσκεται σε κάποια προσφορά, καθώς και την τελική του τιμή.
Επιπλέον, οι εργαζόμενοι του Masvision Καλλιθέας έλαβαν πιστοποίηση, έχοντας παρακολουθήσει σεμινάριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο ΚΕΑΤ Αθηνών (Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών), με στόχο την προετοιμασία τους για να εξυπηρετούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους καταναλωτές με προβλήματα όρασης.