Ένα σούπερ μάρκετ που αξίζει να επισκεφτείς, ακόμα και αν δεν αντιμετωπίζεις προβλήματα όρασης. Μία καταπληκτική πρωτοβουλία από τον Μασούτη.
Η μεγάλη βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Μασούτης άνοιξε την Τρίτη στην Καλλιθέα το πρώτο σούπερ μάρκετ στην Αττική φιλικό προς άτομα με οπτική αναπηρία που ενσωματώνει καινοτόμες τεχνολογίες και υποδομές.
Το νέο Masvision στην Καλλιθέα εφαρμόζει και διαθέτει όλες τις διαδικασίες και τις υλικοτεχνικές υποδομές που ενισχύουν και βελτιώνουν την αυτονομία των καταναλωτών με προβλήματα όρασης, τόσο κατά την περιήγησή τους στον χώρο, όσο και κατά τη διαδικασία επιλογής προϊόντων από το ράφι.
Δεν είναι μόνο σούπερ μάρκετ φιλικό στους ανθρώπους με οπτική αναπηρία, καθώς από το 2022 η Διαμαντής Μασούτης δημιούργησε το πρώτο σούπερ μάρκετ Masvision στη Θεσσαλονίκη στην περιοχή Σχολής τυφλών.
Το κατάστημα Masvision στην Καλλιθέα με σκοπό την ενίσχυση τόσο της περιπατητικής, όσο και της προϊοντικής προσβασιμότητας, προσφέρει:
- Απτικοακουστικό χάρτη που βρίσκεται μπροστά από τη reception του καταστήματος και δημιουργήθηκε με την βοήθεια της e-Nable Greece. Με τη χρήση γραφής Μπράιγ ή με τη βοήθεια ενός στυλό που μπορεί να διαβάζει φωνητικά, δίνει νοητική κάτοψη ολόκληρου του καταστήματος.
- Οδηγό όδευσης στο πάτωμα ολόκληρου του καταστήματος, ο οποίος είναι πλήρως αποτυπωμένος στον απτικοακουστικό χάρτη.
- Απτικό υλικό σε κάθε καρτελάκι τιμών στα προϊόντα στο ράφι που γίνεται αντιληπτό με το άγγιγμα.
- Ανάγνωση κωδικού προϊόντος που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το απτικό. Η ανάγνωση γίνεται σκανάροντας τον κωδικό με χρήση εφαρμογής σε κινητό και ο καταναλωτής ακούει ποιο είναι το προϊόν, αν βρίσκεται σε κάποια προσφορά, καθώς και την τελική του τιμή.
Επιπλέον, οι εργαζόμενοι του Masvision Καλλιθέας έλαβαν πιστοποίηση, έχοντας παρακολουθήσει σεμινάριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο ΚΕΑΤ Αθηνών (Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών), με στόχο την προετοιμασία τους για να εξυπηρετούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους καταναλωτές με προβλήματα όρασης.
Μεγάλες καθυστερήσεις στο σχέδιο του Μασούτη στην Αττική
Όμως το μεγαλεπήβολο σχέδιο της Μασούτη στις Τρεις Γέφυρες της Αττικής δεν πάει εξίσου καλά.
Σύμφωνα με όσα ανέφεραν, στο περιθώριο της εκδήλωσης, ο επικεφαλής της αλυσίδας Γιάννης Μασούτης και ο γενικός διευθυντής Θεόδωρος Γεροστεργιούδης το κατάστημα Grand Μασούτης με βάση το χρονοδιάγραμμα αναμενόταν να εγκαινιαστεί τον Απρίλιο, ωστόσο θα ανοίξει το Φθινόπωρο, ενώ το οικιστικό project με τις δύο πολυκατοικίες πάνω από το κατάστημα εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το 2026.
Σημειώνεται ότι στην περιοχή Τρεις Γέφυρες η εταιρεία Δ. Μασούτης υλοποιεί το μεγαλύτερο έργο της στην Αττική, ενώ η επένδυση για το συγκεκριμένο real estate project θα ξεπεράσει τα 30 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, σε έναν ιδιόκτητο χώρο 5 στρεμμάτων δρομολογείται η ανέγερση ενός κτηριακού συγκροτήματος δύο 9όροφων πολυκατοικιών πάνω από το Grand Μασούτης που θα φιλοξενήσουν 110 διαμερίσματα διαφορετικών εμβαδών.
Το συγκρότημα θα διαθέτει και δύο υπόγεια πάρκινγκ, με το ένα να εξυπηρετεί το κατάστημα Grand Μασούτης για τη στάθμευση οχημάτων, ενώ το δεύτερο θα βρίσκεται σε διαφορετικό επίπεδο και θα εξυπηρετεί τη στάθμευση οχημάτων των κατοίκων των δύο οικιστικών συγκροτημάτων. Στο ίδιο οικόπεδο θα κατασκευαστεί και πρατήριο βενζίνης.
Το μυστικό καρτελάκι στα σούπερ μάρκετ που αποκαλύπτει την αλήθεια
Συγκεκριμένα σούπερ μάρκετ έχουν βάλει ένα νέο καρτελάκι, το οποίο αποκαλύπτει την αλήθεια για το προϊόν που αγοράζετε.
Η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Δανίας, η Salling Group, εισάγει ένα νέο σύστημα σήμανσης στα ηλεκτρονικά καρτελάκια τιμών της, βοηθώντας τους καταναλωτές να επιλέγουν ευρωπαϊκά προϊόντα και να αποφεύγουν εκείνα από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Από αυτόν τον μήνα, ένα μικρό μαύρο αστέρι θα εμφανίζεται στις τιμές των προϊόντων που προέρχονται από ευρωπαϊκές μάρκες, στα περισσότερα από 1.700 καταστήματα της αλυσίδας σε Δανία, Γερμανία και Πολωνία.
Ο CEO της Salling Group, Άντερς Χαγκ, δήλωσε μέσω LinkedIn ότι η πρωτοβουλία αυτή ανταποκρίνεται σε αυξανόμενα σχετικά αιτήματα από καταναλωτές. «Κάνουμε πιο εύκολη την αγορά ευρωπαϊκών προϊόντων», ανέφερε, εξηγώντας ότι η σήμανση αυτή λειτουργεί ως επιπλέον υπηρεσία για τους καταναλωτές που προτιμούν ευρωπαϊκές μάρκες.
Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου οι προτιμήσεις των καταναλωτών αλλάζουν, με όλο και περισσότερους να στρέφονται προς προϊόντα που προέρχονται από την Ευρώπη, αποφεύγοντας εισαγόμενα από τις ΗΠΑ.
Δωρέαν τρόφιμα σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ: Κοστίζουν μηδέν ευρώ
Μία απίστευτη απόφαση έλαβε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, στο πλαίσιο της μείωσης της σπατάλης.
Πρόκειται για την τεράστια αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Tesco, η οποία προχωρά σε μια καινοτόμα κίνηση για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εισάγοντας το «κίτρινο ταμπελάκι», που δείχνει πως ένα προϊόν φτάνει στην ημερομηνία λήξης του και είναι δωρεάν.
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στις προσπάθειες της εταιρείας να μειώσει τα απόβλητα και να επιτύχει τους στόχους της για μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Η δοκιμή της νέας πολιτικής πραγματοποιείται σε περιορισμένο αριθμό καταστημάτων Express και αφορά πελάτες που επισκέπτονται τα καταστήματα μετά τις 9:30 μ.μ.
Πριν από την τοποθέτηση των δωρεάν τροφίμων στα ράφια στα σούπερ μάρκετ, αυτά θα προσφέρονται πρώτα σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και στα μέλη του προσωπικού.
Σταματάει η πιο γενναιόδωρη επιδότηση στην Ελλάδα – Το κράτος την κόβει
Οριστική διακοπή σε μία μεγάλη επιδότηση από το ελληνικό κράτος.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών φαίνεται πως δεν σκοπεύει να ανανεώσει ξανά την επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων, αφήνοντας χιλιάδες ενδιαφερόμενους χωρίς κρατική στήριξη.
Το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» άλλαξε ριζικά την αγορά, ωθώντας το κράτος να αναζητά συνεχώς νέους πόρους για να το διατηρήσει. Ωστόσο, παρά την τελευταία ενίσχυση με 11 εκατ. ευρώ, οι αιτήσεις ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, οδηγώντας το σύστημα στα όριά του. Όπως αποκαλύπτει το Carandmotor.gr, είναι πολύ πιθανό να σταματήσει η υποβολή νέων αιτήσεων ακόμα και μέσα στην εβδομάδα λόγω έλλειψης χρηματοδότησης.
Την ίδια στιγμή, το πρόγραμμα επιδότησης για ηλεκτρικά ταξί, αν και το πιο γενναιόδωρο στην ΕΕ, δεν κατάφερε να κερδίσει την προτίμηση των Ελλήνων επαγγελματιών. Η απροθυμία τους να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση φαίνεται πως οδηγεί το υπουργείο στην απόφαση να μην παρατείνει ξανά το πρόγραμμα, σηματοδοτώντας το τέλος του στα τέλη Μαρτίου 2025.
Αν αυτή η απόφαση επιβεβαιωθεί, τότε μιλάμε για μια ριζική αλλαγή στο τοπίο των επιδοτήσεων, με απρόβλεπτες συνέπειες για την αγορά και τους επαγγελματίες του κλάδου.