Έκτακτη επιχορήγηση μέσω της Vodafone: Πώς θα πάρετε άμεσα 5.000 ευρώ

Vodafone: Πώς μπορείτε να πάρετε την έκτακτη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ μέσω της Vodafone. Χρήματα, μηνιαία υποστήριξη και δυνατότητα αναβάθμισης των υπηρεσιών της επιχείρησής σας. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Το Vodafone Business ανακοινώνει την εμπορική διάθεση της υπηρεσίας Vodafone Business Online για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου eshop, 100% χρηματοδοτούμενου από το ΕΣΠΑ, με όλα τα προαπαιτούμενα του προγράμματος και με την αξιοπιστία της Vodafone.

Συγκεκριμένα, το Vodafone Business ανταποκρινόμενο στις ανάγκες των επιχειρήσεων να προσαρμοστούν στις προκλήσεις της πανδημίας και του νέου περιβάλλοντος στην αγορά, προσφέρει στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ «e-λιανικό», την υπηρεσία Vodafone Business Online που περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Ειδικότερα, η υπηρεσία Vodafone Business Online προσφέρει σχεδιασμό και κατασκευή του eshop, βελτιστοποίηση SEO για υψηλότερη θέση στις μηχανές αναζήτησης, εύκολη πλοήγηση ώστε οι πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος να βρίσκουν εύκολα αυτό που θέλουν, ευρεία προσβασιμότητα για να εξυπηρετεί ΑΜΕΑ, mobile-first προσέγγιση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.

Στην υπηρεσία μπορούν να προστεθούν και επιπλέον παροχές, ενώ παρέχεται μηνιαία υποστήριξη και δυνατότητα αναβάθμισης, αλλά και βοήθεια από τον προσωπικό σύμβουλο Vodafone Business Advisor.

Χάρη στο παγκόσμιο αποτύπωμα, το ανθρώπινο δυναμικό και την αξιοπιστία του Ομίλου Vodafone, το Vodafone Business στέκεται δίπλα στους πελάτες του και τους προσφέρει λύσεις που θα τους επιτρέψουν να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις ενός πολύ δυναμικού περιβάλλοντος, αλλά και θα τους βοηθήσουν να κατοχυρώσουν μία καλύτερη θέση στην επόμενη μέρα της αγοράς.

Vodafone: Οι δικαιούχοι

Υπεγράφη η πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για την επιχορήγηση, η οποία αφορά τη δημιουργία – αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ).

Ο προϋπολογισμός της νέας δράσης ανέρχεται σε 80 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης, θα επιδοτούνται δαπάνες έως 5.000 ευρώ για τη δημουργία ή αναβάθμιση των e-shop, με τις δικαιούχες ΜμΕ να ανέρχονται σε περισσότερες από 18.000.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αίτηση καλούνται να υποβάλλουν οι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, οι οποίες:

α) δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου (κύριος ΚΑΔ ή ΚΑΔ με τα μεγαλύτερα έσοδα)

β) διατηρούν φυσικό κατάστημα

γ) η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από τις 18 Μαρτίου 2020 και μετέπειτα

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε υφιστάμενες, εφόσον έχουν συσταθεί έως και τον Σεπτέμβριο του 2020 και σε νεοσύστατες, εφόσον έχουν συσταθεί από την 1η Οκτωβρίου.

Η υποβολή των αιτήσεων θα ξεκινήσει στις 22 Φεβρουαρίου και θα ολοκληρωθεί στις 24 Μαρτίου του 2021.

Σύμφωνα με τον αρμόδιο υφυπουργό Ανάπτυξης, Γιάννη Τσακίρη, στόχος της δράσης είναι να στηριχθεί η λειτουργία των ΜμΕ κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορωνοϊού, να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού, να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα φυσικά καταστήματα και να διασφαλιστεί η συνέχεια της οικονομικής δραστηριότητας.

Παράλληλα, το υπουργείο Ανάπτυξης διευκρινίζει τα παρακάτω:

Εφαρμόζεται πλέον συγκριτική αξιολόγηση, έτσι ώστε να αποφευχθούν προβλήματα/λάθη στην υποβολή των αιτήσεων για χάρη της γρήγορης υποβολής.

Εξειδικεύεται η στόχευση της πρόσκλησης στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται κυρίως στο Λιανικό εμπόριο διαφόρων ειδών (ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΔ ή ΚΑΔ με τα μεγαλύτερα έσοδα).

Δίνεται βαρύτητα στις επιχειρήσεις που πλήττονται περισσότερο, έτσι ώστε επιχειρήσεις με μεγάλη μείωση του κύκλου εργασιών τους να προηγούνται στην σχετική λίστα κατάταξης

Δίνεται προτεραιότητα στις επιχειρήσεις που διατηρούν φυσικό κατάστημα καθώς αυτές επηρεάζονται πιο πολύ από τους περιορισμούς στην κυκλοφορία των πολιτών/καταναλωτών

Επιτρέπεται η υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος υπό μορφή «φιλοξενίας» σε μεγάλους και ασφαλείς δικτυακούς τόπους
Δεν απαιτείται πλέον η εκ των προτέρων υλοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς στις επιχειρήσεις θα δοθεί χρόνος έξι (6) μηνών αφού ενταχθούν, για να υλοποιήσουν το έργο τους.

Vodafone: Υποβολή αίτησης χρηματοδότησης

Για τη χρηματοδότηση απαιτείται η υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (www.ependyseis.gr/mis) στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:

Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) και εκτύπωση Προσωποποιημένης Πληροφόρησης της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr
Υπεύθυνες Δηλώσεις περί πλήρωσης της ιδιότητας ΜμΕ και περί πλήρωσης των απαιτήσεων σώρευσης
Φορολογικά στοιχεία και έντυπα με εμφανείς τις ενδείξεις ηλεκτρονικής/έντυπής υποβολής τους.

ΕΣΠΑ 2021: Οι λεπτομέρειες για το πρόγραμμα – Πώς θα πάρεις τα 5.000 ευρώ
Προδημοσιεύτηκε η Δράση «e-λιανικό», που πρόκειται να προκηρυχθεί εντός του Ιανουαρίου, και έχει στόχο την επιχορήγηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων για τη δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop).

Προδημοσιεύτηκε η Δράση «e-λιανικό» που έχει ως στόχο την επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων για την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) – προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορονοϊού.

Η Δράση απευθύνεται σε μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά, ενώ επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

Υφιστάμενες, οι οποίες έχουν συσταθεί έως και την 30/09/2019

Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μετά, μέχρι τις 07/11/2020.

Ως έναρξη επιλεξιμότητας δαπανών ορίζεται η 18η Μαρτίου 2020.

Η περίοδος υποβολής των αιτήσεων θα ανακοινωθεί στην Πρόσκληση και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες.

Για τη χρηματοδότηση από την Δράση, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης, στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:

Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr

Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης

Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (πχ ηλεκτρονική διεύθυνση)

Φωτογραφίες του Φυσικού Καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και χωροθέτησης αυτού.

Είδος ενίσχυσης

Επιχορήγηση / Επιδότηση

Περιοχή εφαρμογής.

Vodafone: Όροι και προϋποθέσεις για ένταξη στο ΕΣΔΠΑ

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να ικανοποιούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

να έχουν ΚΥΡΙΑ Δραστηριότητα το ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ (ΚΑΔ 47 και Αναλυτικοί αυτού με την εξαίρεση του τομέα της αλιείας και της εμπορίας καπνού και προϊόντων καπνού)

– Υφιστάμενες: ημερομηνία απόκτησης του ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΔ έως την 30/9/2019.

– Νεοσύστατες: ημερομηνία απόκτησης του ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΔ από 1/10/2019 έως την 7/11/2020.

να διατηρούν Φυσικό Κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών, δηλαδή εμπορικό χώρο που υποδέχεται και εξυπηρετεί πελάτες,
να έχει ανασταλεί η λειτουργία τους για τουλάχιστον μία ημέρα στο διάστημα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά,
να έχουν ολοκληρώσει (υλοποίηση, τιμολόγηση, εξόφληση και λογιστικοποίηση των σχετικών δαπανών) την περίοδο από 18/03/2020 έως και πριν την υποβολή της αίτησης, τη δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος που θα πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις:
– Να λειτουργεί σε δύο γλώσσες καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive, να συνοδεύεται από λογισμικά παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών.

– Να διασφαλίζει την πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία (ΑμΕΑ) στο σύνολο των προσφερόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Vodafone: Τι χρηματοδοτείται

Eξυπηρετητές/διακομιστές (server) για τη φιλοξενία εφαρμογών – λογισμικού απαιτούμενου για την δημιουργία/αναβάθμιση και λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, με τα συνοδευτικά στοιχεία του (πληκτρολόγια, οθόνη, κλπ.) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα.

Επιτρέπεται και η απόκτηση με τη μορφή του Infrastructure as a Service (IAAS)
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (Desktop/Laptop)

Άλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με την δημιουργία/αναβάθμιση και την λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. εξοπλισμός δικτύου, Bar code readers, εκτυπωτές, κλπ.)

Υπηρεσίες σχεδιασμού, ανάπτυξης/αναβάθμισης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop συμπεριλαμβανομένων των λογισμικών παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών και υπηρεσιών Φιλοξενίας (hosting, collocation, κτλ.)

Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας.

Ο προϋπολογισμός της Δράσης είναι 80.000.000 ευρώ. Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

Vodafone: O τεράστιος κίνδυνος για χιλιάδες ψηφιακά καταστήματα στην Ελλάδα

Μπροστά σε έναν μεγάλο κίνδυνο που απειλεί να φέρει… εγκεφαλικό στις ηλεκτρονικές αγορές είναι από την 1 Ιανουαρίου του 2021 χιλιάδες e-shops! Διαβάστε στο xristika.gr τι έχει συμβεί…

Σύμφωνα με το imerisia.gr, πηγές του τραπεζικού κλάδου που εξηγούν ότι οι έμποροι που δέχονται πληρωμές ηλεκτρονικά στα e-shops υποχρεούνται από το νέο έτος να εφαρμόζουν τη μέθοδο «Strong Customer Authentication (SCA)».

Η απαίτηση SCA περιλαμβάνει τρεις δικλείδες ασφαλείας για την ταυτοποίηση του χρήστη στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ήτοι γνώση, κατοχή και κάποιο μοναδικό φυσικό χαρακτηριστικό του χρήστη βάσει των οποίων δημιουργείται ένας μοναδικός αναγνωριστικός αριθμός.

Ένα παράδειγμα τέτοιας συναλλαγής είναι όταν καταχωρούμε σε ένα e-shop τον αριθμό κάρτας, τον τριψήφιο κωδικό CVV/CVC και λαμβάνουμε push-up notification μέσω του mobile app της τράπεζάς μας στο κινητό όπου κάνουμε αποδοχή της συναλλαγής. Με αυτόν τον τρόπο, η πληρωμή διασφαλίζεται σε τρία επίπεδα.

Η υποχρέωση αυτή, η οποία προβλέπεται στην ευρωπαϊκή οδηγία 2015/2366/ΕΕ για τις υπηρεσίες πληρωμών (PSD2) η οποία εκδόθηκε τον Νοέμβριο του 2017, προέβλεπε αρχικά προθεσμία συμμόρφωσης την 14η Σεπτεμβρίου 2019.

Η διαπίστωση, ωστόσο, ότι μεγάλο μέρος των εμπόρων στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια ανάγκασε την Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών (ΕΒΑ) να εισηγηθεί τον Ιούνιο 2019 την παράταση της προθεσμίας έως τις 31/12/2020.

Ούτε, όμως, αυτός ο χρόνος αποδείχθηκε επαρκείς για τα ηλεκτρονικά καταστήματα με αποτέλεσμα λίγες ημέρες πριν την εκπνοή της προθεσμίας οι τράπεζες να εκπέμπουν «SOS» στις κεντρικές τράπεζες για νέα παράταση.

Ο λόγος είναι ότι, εάν δεν δοθεί παράταση, την Πρωτοχρονιά οι καταναλωτές θα έρθουν αντιμέτωποι με μια δυσάρεστη έκπληξη: μόλις καταχωρίσουν τα στοιχεία της κάρτας τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα, θα λαμβάνουν το μήνυμα «η συναλλαγή απορρίπτεται». Όπως είναι αντιληπτό, το πρόβλημα αυτό θα «χτυπήσει» στα πιστωτικά ιδρύματα, με τους πελάτες τους να ζητούν να μάθουν γιατί η συναλλαγή τους απορρίφθηκε τη στιγμή που υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στον λογαριασμό τους.

Προκειμένου να αποφευχθεί το «φιάσκο» που λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες προεκτάσεις εν μέσω πανδημίας, η Ελληνική Ένωση Τραπεζών απέστειλε επιστολή στην Τράπεζα της Ελλάδος ζητώντας μεταβατική περίοδο εφαρμογής της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Η εισήγηση των τραπεζών προβλέπει, σύμφωνα με πληροφορίες, την παροχή περιόδου «χάριτος» δύο εβδομάδων χωρίς αλλαγή στο υφιστάμενο καθεστώς και διαχωρισμό των συναλλαγών με βάση το ποσό, δηλαδή να «κόβονται» οι συναλλαγές άνω των 750 ευρώ και οι υπόλοιπες να γίνονται δεκτές έως τις 31 Μαρτίου 2021. Ούτε όμως αυτός ο χρόνος αποδείχθηκε επαρκής.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η ΤτΕ δεν έχει προς το παρόν απαντήσει στα πιστωτικά ιδρύματα. Σύμφωνα με πηγές με γνώση των διαδικασιών, το αδιέξοδο μπορεί να ξεπεραστεί με τρείς τρόπους:

Να εκδώσει η ΕΒΑ πανευρωπαϊκή οδηγία που θα προβλέπει νέα παράταση.

Να δοθεί από την Τράπεζα της Ελλάδος παράταση σε εθνικό επίπεδο, όπως έχει ήδη συμβεί σε άλλα κράτη μέλη συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας και της Γαλλίας.

Να δοθεί «σιωπηρή» παράταση από τον επόπτη για ένα μεταβατικό διάστημα τριών μηνών (έως 31 Μαρτίου 2021) ώστε να δοθεί στους εμπόρους το περιθώριο να συμμορφωθούν με την οδηγία. Καταλυτικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζουν οι τράπεζες οι οποίες οφείλουν να εκπαιδεύσουν τους πελάτες τους ώστε να μην έρθουν αντιμέτωποι με μαζικές απορρίψεις συναλλαγών από την 1η Απριλίου 2021.

Στελέχη του τραπεζικού κλάδου και πηγές με γνώση των εποπτικών διαδικασιών εκτιμούν ότι η τρίτη είναι η πιο πιθανή λύση. Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο το μεταβατικό διάστημα τριών μηνών θα αποδειχθεί αρκετό για να εναρμονιστούν όλα τα e-shops στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.

Σημειώνεται ότι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές κυμαίνονται κατά μέσο όρο μεταξύ 30 και 50 ευρώ συνεπώς το προσωρινό μπλόκο άνω των 500 ευρώ – όπου φαίνεται να καταλήγει η ΤτΕ – δεν αναμένεται να δημιουργήσει αναταραχή στην αγορά.