Έκτακτη ανακοίνωση για την Αθήνα: Τεράστιος κίνδυνος – Τι έγινε

Σε μία κίνηση για τα αυτοκίνητα που βρίσκονται στους δρόμους προχωρά ο Δήμος της Κηφισιάς. Όλα τα νέα στα xristika.gr.

Συγκεκριμένα ο Δήμος προχωρά στο μάζεμα όλων των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων στους δρόμους της Κηφισιάς.

Οπότε αν έχετε αφημένο το ΙΧ σας για πολύ καιρό κινδυνεύετε να σας το μαζέψουν.

Στην ανακοίνωση αναφέρουν:

«Τα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα αποτελούν εστία μόλυνσης και καταλαμβάνουν πολύτιμες θέσεις στάθμευσης στο Δήμο μας. Μπορεί να αποτελέσουν αιτία για πρόκληση ατυχημάτων σε διερχόμενους πεζούς και οδηγούς. Δίνουν αρνητική εικόνα στο αστικό τοπίο καθώς πολλές φορές είναι σταθμευμένα σε πλατείες ή σε σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος. Τέλος, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που ένα εγκαταλελειμμένο όχημα εμποδίζει τη διέλευση ανθρώπων με αναπηρία ή την προσπέλαση πυροσβεστικών οχημάτων και απορριμματοφόρων».

Δείτε ποια αυτοκίνητα κινδυνεύουν να μαζευτούν από τα συνεργεία

Για να θεωρηθεί ένα όχημα εγκαταλελειμμένο (ΠΔ 116/2004, άρθρο 2) θα πρέπει να πληροί μία από τις παρακάτω προϋποθέσεις:

• Να είναι εγκαταλελειμμένο σε δημόσιους, δημοτικούς ή κοινοτικούς δρόμους στους οποίους απαγορεύεται η στάθμευση, για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από 30 ημέρες

• Να είναι εγκαταλελειμμένο σε άλλους δημόσιους, δημοτικούς ή κοινοτικούς ή λιμενικούς, κοινόχρηστους ή μη χώρους και οδούς για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από 90 ημέρες και χωρίς την άδεια της αρμόδιας Αρχής

• Να είναι εγκαταλελειμμένο σε ιδιωτικούς χώρους χωρίς τη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη του χώρου

• Να αποτελεί γενικά κίνδυνο για το περιβάλλον, την υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων, καθώς και για τη δημόσια ή ιδιωτική περιουσία, ιδίως όταν λόγω της κατάστασης στην οποία βρίσκεται δε δύναται να ανταποκριθεί στο σκοπό για τον οποίο προορίζεται.

Ανακοίνωσαν κατάργηση για το gov.gr: Τι πήγε λάθος;

Σχεδόν βέβαιο είναι πως θα καταργηθούν άμεσα υπηρεσίες του gov.gr. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, αυτό αναμένεται να γίνει μέσα στην Άνοιξη.

Προς θεού δεν καταργείται ολόκληρο το gov.gr, αλλά και κάποιες υπηρεσίες του, οι οποίες για το υπ. Ψηφιακής διακυβέρνησης ήταν σχεδόν άχρηστες.

Στόχος του υπουργείου είναι να πετύχουν λιγότερη γραφειοκρατία. Έτσι, οδεύουν προς την κατάργηση έκδοσης και προσκόμισης πιστοποιητικών από τον πολίτη εντός της άνοιξης. Άλλωστε είναι μεγάλος ο αριθμός έκδοσης των πιστοποιητικών δημοτολογίου σε μηνιαία βάση. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, σε διάστημα μόνον ενός μήνα, συγκεκριμένα τον περασμένο Δεκέμβριο, εκδόθηκαν συνολικά 176.645 πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης, 41.070 πιστοποιητικά γέννησης, 1.087 πιστοποιητικά ιθαγένειας, 12.203 πιστοποιητικά εγγύτερων, 9.868 ληξιαρχικές πράξεις γάμου, 18.700 ληξιαρχικές πράξεις γέννησης, 1.460 ληξιαρχικές πράξεις συμφώνου συμβίωσης, 11.813 ληξιαρχικές πράξεις θανάτου, 33.306 αντίγραφα ποινικού μητρώου, 1.984 δηλώσεις απώλειας ταυτότητας, 1751 ονοματοδοσίες, 997 δηλώσεις βάπτισης, 250 άδειες πολιτικού γάμου.

Ποια όμως πιστοποιητικά θα καταργηθούν και από το gov.gr;

Αυτά που αναμένεται να σταματήσουν να εκδίδουν οι πολίτες, καθώς δεν θα χρειάζεται,

είναι τα πιστοποιητικά δημοτολογίου,

όπως γέννησης,

οικογενειακής κατάστασης,

ιθαγένειας.

Σκοπός είναι αυτά τα έγγραφα να εκδίδονται αυτόματα και να αντλούνται απευθείας από τους αρμόδιους φορείς ηλεκτρονικά για λογαριασμό του πολίτη, ώστε να περιοριστεί η ψηφιακή γραφειοκρατία.

Αν λοιπόν καταργηθούν, το επόμενο βήμα που προγραμματίζει και ετοιμάζει το υπουργείο είναι από τη διακίνηση πιστοποιητικών να περάσουμε στην διακίνηση δεδομένων με τη σύμφωνη άδεια και έγκριση του πολίτη, ο οποίος θα λαμβάνει ένα sms στο κινητό του και θα απαντά καταφατικά δίνοντας την έγκρισή του στη δημόσια υπηρεσία να «τραβήξει» τα στοιχεία του.

Όσον αφορά στη στρατηγική της κατάργησης έκδοσης και προσκόμισης των πιστοποιητικών δημοτολογίου από το gov.gr, όπως έχει δηλώσει και ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, αυτή βασίζεται στη διευκόλυνση των πολιτών, στην εγκαθίδρυση ενός πιο φιλικού κράτους για τους Έλληνες, μιας πιο ευέλικτης δημόσιας διοίκησης με λιγότερη γραφειοκρατία, της επίλυσης των περιπτώσεων όπου η υπάρχει αλληλοεπικάλυψη των αρμοδιοτήτων, αλλά και της εφαρμογή της αρχής «Μόνο ‘Απαξ» που θα διακινεί πληροφορίες και όχι και σφραγίδες. Παράλληλα, ο σχεδιασμός της κατάργησης και προσκόμισης πιστοποιητικών θα συντελέσει και στην εξοικονόμηση πόρων και χρόνου για τη δημόσια διοίκηση και για τους πολίτες.

Προσωπικός αριθμός πολίτη στο gov – Ανοίγει η πλατφόρμα, πότε και πώς βγαίνει

Προσωπικός αριθμός πολίτη: Ενοποιούνται τα 4 μητρώα. Ανοίγει ειδική πλατφόρμα στο gov.gr. Ο υπουργός έδωσε τις λεπτομέρειες.

Νέο υποχρεωτικό ραντεβού για ταυτότητα -ειδικά εκείνοι που έχουν ήδη βγάλει- θα πρέπει να κλείσουν οι πολίτες για να περάσουν τον προσωπικό αριθμό πολίτη στο νέο τους έγγραφο, καθώς είναι θέμα ημερών πια να ανοίξει το gov.gr και να καταργηθούν τα διαφορετικά μητρώα που έχουν.

Συγκεκριμένα, ΑΦΜ, αριθμός ταυτότητας και ΑΜΚΑ θα ενοποιηθούν σε έναν αριθμό, τον, λεγόμενο, προσωπικό αριθμό, ο οποίος θα επιλέγεται από τον ίδιο τον πολίτη.

Σύμφωνα με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, θα ανοίξει ειδική πλατφόρμα στο gov.gr (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ) για να μπορεί ο καθένας, με τους προσωπικούς του κωδικούς Taxisnet, να καθορίσει τον δικό του αριθμό.

Συγκεκριμένα, ο προσωπικός αριθμός πολίτη θα αποτελείται από τον ΑΦΜ συν τρία επιπλέον στοιχεία -όχι απαραίτητα αριθμούς- της επιλογής του.

Όπως τόνισε ο κ. Παπαστεργίου:

 «Πλέον, με αυτό το νούμερο, παντού, σε όλη τη δημόσια διοίκηση και όχι μόνο σε αυτή, ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα, δεν θα χρειάζεται – γιατί θα υπάρχουν διαλειτουργικότητες με τα συστήματα – να θυμόμαστε οτιδήποτε άλλο».

Πώς αποκτάς προσωπικό αριθμό πολίτη – Αναλυτικά η διαδικασία

Σύμφωνα με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, η διαδικασία για τον προσωπικό αριθμό πλέον απλοποιείται ως εξής:

  • Κάνοντας μια αίτηση σε έναν φορέα δημόσιο, ιδιωτικό, ο οποίος θέλει δύο – τρία στοιχεία μας, ποιοι είμαστε, πιθανώς την οικογενειακή μας κατάσταση, το εισόδημά μας, όλα αυτά πλέον με ένα μήνυμα που θα έρχεται στο wallet, θα μπορούμε να τα απαντάμε απευθείας.

Θα έρχεται, δηλαδή, ένα μήνυμα που θα λέει, για παράδειγμα, ότι για την αίτηση εγγραφής του παιδιού σας στον παιδικό σταθμό, θέλουμε αυτά τα στοιχεία σας, ποιος είστε, πόσα παιδιά έχετε, το εισόδημά σας, συμφωνείτε να τα αντλήσουμε για εσάς, και με την έγκριση του πολίτη, όλη η διαδικασία θα γίνεται αυτόματα.

Πρόσφατα, ο μέχρι πρότινος υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Οικονόμου, είχε εξηγήσει:

«Εσύ θα λες μαζί με το ΑΦΜ μου βάλε το 1 το 8 και το Α. Είναι αυτό που θα βοηθήσει, πέραν των χαρακτηριστικών που έχει μία ταυτότητα, και στη διευκόλυνση της συναλλαγής με το κράτος σε μία σειρά από υπηρεσίες στον Έλληνα πολίτη. Από το Δεκέμβριο και μετά θα έχει τη δυνατότητα να προστεθεί».