Μετά από πολύ καιρό έρχονται θετικά νέα για την αλυσίδα καταστημάτων Jumbo και τους εργαζόμενους του.
Οι καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία έθεσαν από τον περασμένο Σεπτέμβριο εκτός λειτουργίας τα καταστήματα σε Λάρισα και Καρδίτσα, με τους εργαζόμενους να απέχουν από τα καθήκοντά τους. Και ταα 2 καταστήματα είχαν υποστεί καταστροφές στα κτήριά τους, σε εξοπλισμό και εμπορεύματα.
Για τους εργαζόμενους υπήρξε ειδική πρόνοια τόσο από την Πολιτεία όσο και από τον Όμιλο JUMBO. H συμβολή τους στην αποκατάσταση της ομαλότητας υπήρξε σημαντική και καθοριστική.
Αναλυτικά η ανακοίνωση των Jumbo:
Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εισηγμένη, «τα ακραία φυσικά φαινόμενα και οι απρόβλεπτες καταστροφές αποτελούν πλέον -καιωλόγω της κλιματικής κρίσης- αναπόφευκτα γεγονότα της καθημερινότητας μας.
Ένα τέτοιο ακραίο και καταστροφικό φυσικό φαινόμενο, χτύπησε τη Θεσσαλία τον περασμένο Σεπτέμβριο, με τις γνωστές καθολικές δραματικές επιπτώσεις στην κοινωνική και οικονομική καθημερινότητα της περιοχής.
Οι πλημμύρες του τυφώνα Daniel, σταμάτησαν τον χρόνο και τις δραστηριότητες των κατοίκων της Θεσσαλίας.
Τα καταστήματα JUMBO, στη Λάρισα και την Καρδίτσα, διέκοψαν την λειτουργία τους για πολλούς μήνες αφού υπέστησαν σημαντικές υλικές ζημιές σε κτίρια, υποδομές, εξοπλισμό και εμπορεύματα.
Για τους εργαζόμενους υπήρξε ειδική πρόνοια τόσο από την Πολιτεία όσο και από τον Όμιλο JUMBO. H συμβολή τους στην αποκατάσταση της ομαλότητας υπήρξε σημαντική και καθοριστική.
Το ίδιο σημαντική ωστόσο ήταν και η άμεση ενεργοποίηση του Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου με τις σωστές προβλέψεις και καλύψεις.
Μέσα σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 9 μηνών, τα καταστήματα JUMBO στην Λάρισα και την Καρδίτσα τέθηκαν σε πλήρη λειτουργία για την εξυπηρέτηση των χιλιάδων καταναλωτών της περιοχής.
Τις προβλεπόμενες αποζημιώσεις και όλες τις απαραίτητες σχετικές υπηρεσίες κατέβαλαν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα οι παρακάτω Ασφαλιστικές εταιρείες:
- HDI κατά 30%
- GENERALI κατά 30%
- AIG 12%
- INTERAMERICAN 12%
- ERGO 8%
- ΕΘΝΙΚΗ 6%
- INTERASCO 2%
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συμβολή της εταιρείας μεσιτών ασφάλισης PENCO και του Προέδρου της Κωνσταντίνου Κροκιδά η οποία σχεδίασε, συνέταξε και τελικά υλοποίησε το Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο, αποδεικνύοντας στην πράξη την μεγάλη σημασία ενός άρτιου ασφαλιστικού προγράμματος.
Τη διαχείριση της ζημιάς και τις τεχνικές λεπτομέρειες αποκατάστασης μέχρι την τελική αποζημίωση, ανέλαβε η εταιρεία VICE VERSA CONSULTING με τους κκ Ινάχο Παππά και Νικόλαο Καραθανάση
Όλοι οι ανωτέρω επέδειξαν υπευθυνότητα και επαγγελματισμό, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, με ορατά αποτελέσματα για την γρήγορη επιστροφή στην κανονικότητα και την απρόσκοπτη λειτουργία των καταστημάτων», καταλήγει η ανακοίνωση.
Αυτό το προϊόν απαγορεύεται να πωλείται στα Jumbo: Ο λόγος… σε αφήνει άφωνο
Αποκάλυψη για τα προϊόντα που δεν θα δούμε ποτέ να πωλούνται στα ράφια των Jumbo έκανε ο ιδιοκτήτης, Απόστολος Βοκάκης.
Ο Βοκάκης ανέλυσε κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με αναλυτές με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Jumbo, για ποιο λόγο δεν θέλει να μπει σε άλλες χώρες, αλλά και ποια προϊόντα δεν θα βρούμε ποτέ στα ράφια των καταστημάτων.
Συγκεκριμένα για την ένταξη νέων προϊοντικών κατηγοριών στο χαρτοφυλάκιό της Jumbo, είπε, πως η επέκταση σε νέες κατηγορίες είναι θέμα εξέλιξης, επισημαίνοντας πως «οι κατηγορίες πάνε και έρχονται» γιατί η αλυσίδα προσαρμόζεται και καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών.
Όμως ήταν σίγουρος για τις κατηγορίες προϊόντων που δεν πρόκειται να δουν ποτέ οι καταναλωτές στα ράφια των καταστημάτων του.
Ποιες είναι αυτές;
Ηλεκτρονικά είδη, τρόφιμα, μόδα και χόμπι. Αναλύοντας το σκεπτικό πίσω από αυτή την θεώρηση, ο επικεφαλής της Jumbo είπε ότι πρόκειται για κοστοβόρες κατηγορίες που δεν αποφέρουν μεγάλη κερδοφορία, λέγοντας χαρακτηριστικά πως οι συγκεκριμένες κατηγορίες δεν πληρώνονται σε μετρητά, αλλά σε αποθέματα…
Βέβαια, αυτή την στιγμή η εταιρεία έχει στα ράφια της μερικούς κωδικούς από τις παραπάνω κατηγορίες όπως παιδικό ρουχισμό και ένα μικρό αριθμό σνακ και αναψυκτικών.
Τι είπε για τους μισθούς του Jumbo
Αναφορικά με τους μισθούς στην Ελλάδα ανέφερε πως το θέμα είναι πως αντιμετωπίζει μια εταιρεία τους υπαλλήλους της, και εάν συμβαδίζει με τους κανόνες ή κινείται καλύτερα από τον μέσο όρο ενώ υποστήριξε πως η Jumbo με την πάροδο του χρόνου έχει βελτιωθεί, κάτι που αποτυπώνεται και στην αφοσίωση που επιδεικνύουν οι υπάλληλοι στην αλυσίδα της.
Ο ρυθμός αποχωρήσεων όπως είπε, είναι μειωμένος…
Jumbo: Μεγάλη ανησυχία – «Αιμορραγεί» εκατομμύρια ευρώ!
Jumbo: Μειωμένες ήταν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo τον Φεβρουάριο στην ελληνική και την κυπριακή αγορά.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα στοιχεία από τις πωλήσεις του πρώτου δεκαημέρου του Μαρτίου δείχνουν ότι οι καταναλωτές δεν αλλάζουν συνήθειες και επιμένουν να επιλέγουν την άριστη σχέση τιμής-ποιότητας που προσφέρουν τα καταστήματα του Ομίλου Jumbo.
Στο πλαίσιο αυτό , η διοίκηση διατηρεί εν ισχύ τις εκτιμήσεις της για αύξηση κύκλου εργασιών και κερδών, τη φετινή χρονιά, της τάξης +8% έως +10%.
Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo κατά τον Φεβρουάριο 2024 εμφανίζονται μειωμένες κατά περίπου 3% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα κυρίως λόγω της έντονης εποχικότητας των πωλήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο όπου ο εορτασμός των Αποκριών φέτος είναι στις 17 Μαρτίου (26 Φεβρουαρίου πέρυσι) Συνολικά, στους δύο πρώτους μήνες του 2024, οι πωλήσεις του Ομίλου, ήταν αμετάβλητες.
Στην Ελλάδα, τον Φεβρουάριο του 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν μείωση κατά περίπου 8% καθώς πέρυσι ο Φεβρουάριος περιελάβανε και τις πωλήσεις που σχετίζονται με τον εορτασμό των Αποκριών.
Συνολικά για το πρώτο δίμηνο του έτους 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν μείωση κατά περίπου 3% σε σχέση με το 2023.
Στην Κύπρο οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Φεβρουάριο του 2024, ήταν μειωμένες κατά περίπου 12% καθώς πέρυσι ο Φεβρουάριος περιελάβανε και τις πωλήσεις που σχετίζονται με τον εορτασμό των Αποκριών.
Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για τους πρώτους δύο μήνες του 2024 είναι μειωμένες κατά περίπου 7% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Στη Βουλγαρία, οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 13% τον Φεβρουάριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για τους πρώτους δύο μήνες του 2024 είναι αυξημένες κατά περίπου 11% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Στη Ρουμανία, οι πωλήσεις του δικτύου καθώς και του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e-jumbo.ro) σημείωσαν αύξηση περίπου 15% τον Φεβρουάριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.
Συνολικά, οι πωλήσεις στη Ρουμανία για τους πρώτους δύο μήνες του 2024 είναι αυξημένες κατά περίπου 13%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.