Νέα συμφωνία βάζει «φωτιά» στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας και των σούπερ μάρκετ, αφού δύο κολοσσοί η Cosmote και ο ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκινούν συνεργασία, με μία μεγάλη προσφορά.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος εγκαινίασε την εν λόγω συνεργασία της με την Cosmote, μέσω της νέας καμπάνιας «ΑΒ Cosmote Gifts For You».
Για να ενεργοποιηθεί η προσφορά και να πάρουν ένα κουπόνι 3 ευρώ, οι χρήστες της Cosmote θα έχουν τη δυνατότητα να το ενεργοποιήσουν μέσα από το Cosmote app και την ενότητα For You.
Στη συνέχεια, μπαίνοντας στην ενότητα «Συνεργασίες» στο ab.gr, στο AB αpp ή στα κιόσκια των καταστημάτων ΑΒ Βασιλόπουλος το ενεργοποιούν και πραγματοποιούν τις αγορές τους με την κάρτα AB Plus.
H έκπτωση θα ισχύει για όλα τα προϊόντα του ΑΒ E-shop και τα φυσικά καταστήματα μέχρι τις 31/12/2023.
Στόχος της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι να παρακινήσει ΑΒ Plus card holders να αξιοποιήσουν περαιτέρω τις δυνατότητες που τους προσφέρει η ΑΒ Plus και να κάνει την αρχή για μια σειρά από νέες συνεργασίες με το Gifts For You της Cosmote.
ΑΒ Βασιλόπουλος: Σαρώνει τα πάντα – Ανησυχία σε MyMarket και Σκλαβενίτη
ΑΒ Βασιλόπουλος: Σε μεγάλο… κυρίαρχο στην αγορά των σούπερ μάρκετ προσπαθεί να αναδειχθεί ο ΑΒ Βασιλόπουλος.
Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι επενδύσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος στο δίκτυο που αναμένεται να ξεπεράσουν τα 180 εκατ. ευρώ έως το 2025, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η εταιρεία.
Την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου άνοιξε τις πόρτες του στο καταναλωτικό κοινό το νέο κατάστημα-ναυαρχίδα στο «δαχτυλίδι» της Αττικής Οδού στο Μαρούσι, 2.800 τ.μ. σε ένα ενιαίο επίπεδο με νέα αισθητική, στα ράφια του οποίου φιλοξενούνται 20.000 κωδικοί προϊόντων.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης ο Νίκος Λαβίδας, διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, το ύψος της επένδυσης για το συγκεκριμένο κατάστημα άγγιξε τα 12 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τον αρχικό προγραμματισμό κατά 30% που ήταν για 7 με 8 εκατ. ευρώ.
Το κατάστημα δημιουργήθηκε από την αρχή σε οικόπεδο του Ιδρύματος Μιμικοπούλου που μίσθωσε μετά από διαγωνισμό η εταιρεία.
Το μοντέλο του συγκεκριμένου καταστήματος περιλαμβάνει νέα τμήματα (sushi bar, σύστημα υδροπονίας, οπωροπωλείο, delicatessen, ψαράδικο, κάβα με 1.000 κωδικούς κ.ά), μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων και ψηφιακές υπηρεσίες (6 αυτόματα ταμεία, οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης κ.ά).
Παράλληλα, το νέο κατάστημα διαθέτει μεγάλη ποικιλία από αποκλειστικά προϊόντα και νέες καινοτόμες μάρκες που προσφέρει η ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως η Nature’s Promise, η Perla, η Delicata.
Επιπλέον, οι σοκολάτες Milly, τα προϊόντα κάτω από την επωνυμία Gustona, αλλά και τα Έτοιμα Γεύματα με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη.
Επίσης, συνεργαζόμενη με Έλληνες παραγωγούς η εταιρεία διαθέτει στα καταστήματά της τη σειρά προϊόντων «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη».
Σημειώνεται ότι η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη τοπικών κωδικολογίων. Μάλιστα, ο προγραμματισμός για εφέτος περιλαμβάνει το λανσάρισμα 260 νέων κωδικών και για το 2024 το λανσάρισμα 450 κωδικών (συνολικά 1.000 κωδικοί μέχρι το 2026).
Όπως επισημάνθηκε, το νέο μοντέλο καταστήματος θα αποτελέσει «πιλότο» για το rebranding και των υπολοίπων δέκα mega καταστημάτων της αλυσίδας.
Στο πλαίσιο αυτό, το κατάστημα ΑΒ στο Ελληνικό, συνολικής επιφάνειας 5.000 τ.μ., ανακαινίζεται ριζικά, στα πρότυπα του νέου καταστήματος της ΑΒ στο Μαρούσι.
Σύμφωνα με την διοίκηση, η δαπάνη ανακαίνισης θα ανέλθει σε 1,5 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί στις αρχές Δεκεμβρίου.
Επόμενος σταθμός της ΑΒ Βασιλόπουλος θα είναι οι Καρυές στο Άγιο Όρος, όπου η ελληνική θυγατρική του βελγο-ολλανδικού ομίλου Ahold Delhaize θα ανοίξει κατάστημα τον Ιανουάριο του 2024.
Σημειώνεται ότι το δίκτυο της ΑΒ Βασιλόπουλος περιλαμβάνει συνολικά 556 καταστήματα, μοιρασμένα σε 317 εταιρικά καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, 14 καταστήματα χονδρικής πώλησης ΕΝΑ και 225 franchise.
Έως το 2025 σχεδιάζεται να προστεθούν 198 νέα καταστήματα στο δίκτυο, εκ των οποίων τα 16 θα είναι εταιρικά και τα υπόλοιπα 182 franchise.
Σε ό,τι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών, ο τζίρος της αλυσίδας στο ενδεκάμηνο της φετινής χρήσης κινείται στα ίδια επίπεδα με το 2022, ωστόσο εκτιμάται ότι ο τελευταίος μήνας του χρόνου θα δώσει περαιτέρω ώθηση στις πωλήσεις, λόγω της αγοράς των Χριστουγέννων και θα επιτευχθεί οριακή αύξηση.
Το 2022 ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε μόλις 0,76% και διαμορφώθηκε στα 1,98 δισ. ευρώ από 1,96 δισ. ευρώ το 2021, επίδοση που συνδέεται με τις ανατιμήσεις και τον πληθωρισμό.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος πέρυσι παρουσίασε ζημίες προ φόρων περίπου 2 εκατ. ευρώ από κερδοφορία περίπου 43 εκατ. ευρώ το 2021.
Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η εταιρεία οι ζημίες κυρίως οφείλονται στο κόστος της ενέργειας που επηρέασε αρνητικά τα αποτελέσματα της χρήσης κατά 24 εκατ. ευρώ.
Επίσης, οφείλονται στις πληθωριστικές αυξήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας που επηρέασαν τα αποτελέσματα κατά 9 εκατ. ευρώ, στις επενδύσεις σε τιμές και έκτακτες νομοθετικές διατάξεις που επηρέασαν τα αποτελέσματα κατά 10 εκατ. ευρώ.
Αναφορικά με τη συμμετοχή στο «καλάθι του νοικοκυριού», επηρέασε αρνητικά τα αποτελέσματα κατά 1 εκατ. ευρώ.
ΑΒ Βασιλόπουλος: Απίστευτη κίνηση – Τι θα έχει πλέον στα ράφια του
Σε μια κίνηση που δεν περίμενε κανείς προχώρησε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος».
Καταστήματα Pepco εντός του δικτύου της ΑΒ Βασιλόπουλος θα λειτουργήσουν σε Σέρρες, Γρεβενά, Σάπες, Πτολεμαΐδα και Κομοτηνή.
Με το συγκεκριμένο μοντέλο η Pepco επεκτείνει τη διείσδυσή της στην εγχώρια αγορά και η ΑΒ Βασιλόπουλος δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο destination για τους πελάτες, αναφέρουν άλλες πηγές.
Η πολωνική εταιρεία εμπορίας ειδών ένδυσης και ειδών σπιτιού Pepco, σύμφωνα με το euro2day.gr, ίδρυσε θυγατρική στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2022 ενώ την εμπορική της δραστηριότητα στη χώρα την ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2022.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της οποίας είναι η Ελένη Προβίδη, εμφάνισε πέρυσι οριακή (0,76%) αύξηση των πωλήσεών της στο 1,98 δισ. ευρώ -ο τζίρος στα ίδια καταστήματα υποχώρησε ελαφρά- και ζημιές 2,08 εκατ. ευρώ από κέρδη 42,97 εκατ. ευρώ το 2021.
Η εμφάνιση ζημιών στην αλυσίδα αποδίδεται από τα στελέχη της στο αυξημένο λειτουργικό κόστος -σ.σ. μόνο το κόστος ενέργειας αυξήθηκε μετά την επιδότηση κατά 24 εκατ. ευρώ μέσα σε μια χρονιά- και στο «κλειδωμένο» περιθώριο κέρδους που κόστισε πέρυσι στην ΑΒ περί τα 9 εκατ. ευρώ και 1 εκατ. ευρώ το «καλάθι του νοικοκυριού», το κόστος του οποίου υπολογίζεται εφέτος στα 6 εκατ. ευρώ.
«Δεν υπερκερδίζουμε» είπε πρόσφατα ο επικεφαλής της Νίκος Λαβίδας, «τα περισσότερα από αυτά τα βάζουμε για να στηρίξουμε το πλάνο ανάπτυξης. Η εταιρεία παρά τις δυσκολίες συνεχίζει να επενδύει. Μόνο πέρυσι επενδύσαμε 65 εκατ. ευρώ και θα συνεχίσουμε τις επενδύσεις με ένα επενδυτικό πλάνο 180 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία», είπε.
Ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, που ανέλαβε το «τιμόνι» της αλυσίδας από τα τέλη του περασμένου Αυγούστου, εμφανίσθηκε συγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία της τη φετινή χρονιά, εκτιμώντας ότι θα επιστρέψει στα κέρδη και ότι ο τζίρος θα κινηθεί στα επίπεδα του 2022.
Στον σχεδιασμό της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος είναι τα προϊόντα χαμηλής τιμής να φθάσουν τα 1.600 μέχρι το 2025.