WhatsApp: Ανακοίνωσε ότι θα επιτρέπει στους χρήστες του να επεξεργάζονται τα μηνύματά τους -μια κίνηση εκσυγχρονισμού που θα κάνει την εφαρμογή πιο ανταγωνιστική προς τις πλατφόρμες Telegram και Signal. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Η εταιρεία, που ανήκει στον κολοσσό τεχνολογίας Meta, ανακοίνωσε ότι οι χρήστες θα μπορούν να διορθώνουν τα μηνύματά τους για 15 λεπτά από τη στιγμή που τα έστειλαν.
Η νέα αυτή υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στα δύο δισεκατομμύρια χρήστες του WhatsApp μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
«Από το να διορθώσετε ένα ορθογραφικό ή και να προσθέσετε κάτι στο μήνυμά σας, είμαστε ενθουσιασμένοι που σας φέρνουμε μεγαλύτερο έλεγχο στα τσατ σας» γράφει σε ανάρτηση στο επίσημο blog του το WhatsApp.
Και συνεχίζει:
«Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πατήσετε παρατεταμένα πάνω στο μήνυμα και να επιλέξετε “επεξεργασία” από το μενού που θα ανοίγει για 15 λεπτά από την αποστολή του».
Ωστόσο, οι συνομιλητές σας θα γνωρίζουν ότι το μήνυμα έχει υποστεί επεξεργασία, καθώς θα γίνεται σχετική αναφορά.
Δεν θα γνωρίζουν, όμως, ποιες είναι οι αλλαγές που υπέστη.
Το παράδειγμα που μοιράστηκε στο μπλογκ του το WhatsApp
Η ανακοίνωση του WhatsApp έρχεται μετά από αντίστοιχες ανακοινώσεις των Telegram και Signal.
Το ευρύ κοινό γνώρισε για πρώτη φορά υπηρεσίες επεξεργασίας μηνυμάτων μέσω του Facebook, που ανήκει στην ίδια μαμά εταιρεία, πριν από 10 χρόνια.
Τότε, το κοινωνικό δίκτυο είχε αποκαλύψει ότι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του μπαίνουν στις σελίδες τους από κινητά τηλέφωνα, που είναι… επιρρεπή στα ορθογραφικά λάθη.
Πέρσι, ο Ίλον Μασκ ανακοίνωσε ότι θα επιτρέψει στους επί πληρωμή χρήστες του να επεξεργάζονται τα tweet τους για 30 λεπτά μετά από την ανάρτησή τους.
WhatsApp: Τεράστια ανατροπή – Τι αποφάσισε, πως μας… έσωσε!
Έπειτα από διάλογο με τις αρχές προστασίας των καταναλωτών της ΕΕ και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (δίκτυο CPC), το WhatsApp δεσμεύτηκε να είναι πιο διαφανές ως προς τις αλλαγές στους όρους παροχής υπηρεσιών του.
Επιπλέον, η εταιρεία θα διευκολύνει τους χρήστες να απορρίπτουν ενημερώσεις όταν διαφωνούν μαζί τους και θα εξηγεί ξεκάθαρα πότε μια τέτοια απόρριψη οδηγεί τον χρήστη να μην μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του WhatsApp.
Επίσης, το WhatsApp επιβεβαίωσε ότι τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών δεν κοινοποιούνται σε τρίτα μέρη ή άλλες εταιρείες Meta – συμπεριλαμβανομένου του Facebook – για διαφημιστικούς σκοπούς.
Ο διάλογος συντονίστηκε από τη Σουηδική Υπηρεσία Καταναλωτών και την Ιρλανδική Επιτροπή Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών και διευκολύνθηκε από την Επιτροπή.
«Χαιρετίζω τις δεσμεύσεις του WhatsApp να αλλάξει τις πρακτικές του για συμμόρφωση με τους κανόνες της ΕΕ, να ενημερώνει ενεργά τους χρήστες για τυχόν αλλαγές στη σύμβασή τους και να σέβεται τις επιλογές τους, αντί να τους ρωτά κάθε φορά που ανοίγουν την εφαρμογή.
Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να κατανοήσουν σε τι συμφωνούν και τι συνεπάγεται συγκεκριμένα αυτή η επιλογή, ώστε να μπορούν να αποφασίσουν αν θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα».
Το δίκτυο CPC έστειλε για πρώτη φορά επιστολή στο WhatsApp τον Ιανουάριο του 2022, έπειτα από ειδοποίηση της Ευρωπαϊκής Οργάνωσης Καταναλωτών (BEUC) και οκτώ από τις ενώσεις μέλη της σχετικά με εικαζόμενες αθέμιτες πρακτικές στο πλαίσιο των ενημερώσεων της WhatsApp στους όρους παροχής υπηρεσιών και την πολιτική απορρήτου τους.
Τον Ιούνιο του 2022, το Δίκτυο CPC έστειλε μια δεύτερη επιστολή στο WhatsApp, επαναλαμβάνοντας το αίτημά τους ότι οι καταναλωτές πρέπει να ενημερώνονται ξεκάθαρα για το επιχειρηματικό μοντέλο τoυ WhatsApp και, ειδικότερα, για το εάν το WhatsApp αντλεί έσοδα από εμπορικές πολιτικές που σχετίζονται με τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Έπειτα από συζητήσεις μεταξύ του Δικτύου CPC, της Επιτροπής και του WhatsApp, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι δεν μοιράζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς.
Για τυχόν μελλοντικές ενημερώσεις πολιτικής, το WhatsApp θα:
- εξηγεί ποιες αλλαγές σκοπεύει να κάνει στις συμβάσεις των χρηστών και πώς θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα δικαιώματά τους
- περιλαμβάνει τη δυνατότητα απόρριψης των ενημερωμένων όρων παροχής υπηρεσιών τόσο ευδιάκριτα όσο και τη δυνατότητα αποδοχής τους
- βεβαιώνει ότι οι ειδοποιήσεις που ενημερώνουν για τις ανανεωμένες ενημερώσεις μπορούν να παραβλεφθούν ή η αναθεώρηση των ενημερώσεων μπορεί να καθυστερήσει, καθώς και να υπάρχει σεβασμός στις επιλογές των χρηστών και να μην στέλνονται επαναλαμβανόμενες ειδοποιήσεις
Το Δίκτυο Συνεργασίας για την Προστασία των Καταναλωτών (CPC) θα παρακολουθεί ενεργά τον τρόπο με τον οποίο το WhatsApp εφαρμόζει αυτές τις δεσμεύσεις κατά την πραγματοποίηση τυχόν μελλοντικών ενημερώσεων στις πολιτικές του και, όπου χρειάζεται, θα επιβάλλει τη συμμόρφωση – συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας επιβολής προστίμων.
Επιπλέον, πρόσφατη μελέτη της Επιτροπής και η τελευταία σάρωση του CPC σχετικά με τα «σκοτεινά μοτίβα» έδειξε ότι πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν «σκοτεινά μοτίβα», για παράδειγμα καθιστώντας πιο δύσκολη την απεγγραφή από μια υπηρεσία παρά την εγγραφή σε αυτήν.
Το Δίκτυο CPC, με την υποστήριξη της Επιτροπής, θα συνεχίσει να εντείνει τις προσπάθειές του για την αντιμετώπιση τέτοιων παράνομων πρακτικών όπου εμφανίζονται.
WhatsApp: Δείτε τι αποφάσισε και κάνει η εφαρμογή
Αλλάζει πλήρως το WhatsApp αναφορικά με τον τρόπο των κλήσεων που κάνουν οι χρήστες.
Είναι γεγονός πως το WhatsApp είναι γνωστό για την υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων.
Αυτή είναι μάλιστα η κύρια λειτουργία του.
Ωστόσο, η Meta αναπτύσσει όλο και περισσότερο τις άλλες πτυχές της εφαρμογής της.
Συμπεριλαμβανομένων των κλήσεων.
Έτσι, ο όμιλος μόλις ανέπτυξε μια νέα ενημέρωση που φέρνει αλλαγές.
Στην κορυφή της λίστας, η δυνατότητα δημιουργίας τηλεδιασκέψεων με 32 συμμετέχοντες, έναντι μόνο 8 προηγουμένως.
Μια επιλογή που αναμένεται από τον Μάιο του 2023 και παρόμοια λειτουργικότητα για τις φωνητικές κλήσεις.
Παράλληλα, οι χρήστες μπορούν πλέον να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους μέσα στην ίδια βιντεοκλήση.
Για να το κάνετε αυτό, απλώς πιέστε στο άτομο της επιλογής σας.
Στη συνέχεια, έχετε δύο επιλογές: να του στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα ή να σβήσετε το μικρόφωνό του.
Τέλος, το WhatsApp περιλαμβάνει πλέον συνδέσμους κλήσης για να προσκαλέσετε εύκολα όποιον θέλετε.
Όσον αφορά τις αλλαγές στο περιβάλλον εργασίας, και πάλι η Meta δεν αρκείται στην αισθητική.
Πρώτον, οι χρήστες μπορούν πλέον να γνωρίζουν ποιος μιλάει κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης.
Αυτό, χάρη σε μια έγχρωμη κυματομορφή που εμφανίζεται στο εικονίδιο του συνομιλητή. Σημειώστε επίσης ότι κάθε νέος εισερχόμενος υποδεικνύεται από ένα banner ειδοποίησης.
Τελευταίο ενδιαφέρον σημείο, το WhatsApp δοκιμάζει επί του παρόντος τη λειτουργία picture-in-picture, η οποία σας επιτρέπει να περιηγηθείτε στο smartphone σας κατά τη διάρκεια μιας κλήσης χάρη σε μια μειωμένη οθόνη βίντεο.
WhatsApp: Χρήσιμο tip για να αποφύγετε ανεπιθύμητα group chats
Υπάρχει λοιπόν ένα κόλπο για να ελέγχετε τη ροή των ομάδων μέσα στην πλατφόρμα WhatsApp.
Μεταβείτε στις ρυθμίσεις του WhatsApp, συνεχίστε στο Λογαριασμός και κάντε κλικ στο Απόρρητο, με αυτόν τον τρόπο θα καταλήξετε στις επιλογές που αφορούν τις Ομάδες.
Σε αυτό το σημείο μπορείτε να αποφασίσετε ποια άτομα μπορούν να σας προσθέσουν.
Η τυπική επιλογή είναι «Όλοι», αλλά μπορείτε να το αλλάξετε σε «Οι επαφές μο