Συσκευές: Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, ανακοινώνει ότι η εταιρεία Electrolux (BEEFEATER EUROPE), σε συνεργασία με την εταιρεία «ECOFIRE», επίσημη Αντιπρόσωπο του προϊόντος στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης του «BEEFEATER, ψυγείο 190L Double Door Outdoor Display Fridge», αριθμός μοντέλου: BS28200.
Η συγκεκριμένη ενέργεια αφορά στην εθελοντική ανάκληση των εν λόγω προϊόντων, που έχουν κατασκευαστεί την περίοδο μεταξύ Ιουλίου του 2017 έως τον Νοέμβριο του 2020, έχουν σειριακό αριθμό (Serial Number) 72900000 έως 95299999 και 00100000 έως 04599999, και έχουν διατεθεί στην Ελληνική αγορά. Το πλήθος των επηρεαζόμενων μονάδων στην Ελλάδα είναι κατά προσέγγιση 4.
Η ανάκληση οφείλεται αφενός στη διαπίστωση από την εταιρεία Electrolux (BEEFEATER EUROPE) ότι υπάρχει μικρή πιθανότητα διείσδυσης συμπυκνώματος/νερού στον σφραγισμένο ηλεκτρικό πίνακα ελέγχου που βρίσκεται στο πίσω μέρος του ψυγείου, αφετέρου στην ενημέρωση που έλαβε ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος/ο νομικός εκπρόσωπος/κ.λπ. «ECOFIRE» μέσω του Υπουργείου Ανάπτυξης για την Κοινοποίηση EU Safety Gate Notification – Case ID 17930.
Η ενημέρωση γίνεται λόγω της ύπαρξης πιθανότητας πρόκλησης πυρκαγιάς και κατ’ επέκταση τραυματισμού του καταναλωτή και πρόκληση υλικών ζημιών που μπορεί να προκαλέσει η χρήση του προϊόντος.
Σημειώνεται ότι μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί κανένα περιστατικό ατυχήματος / βλάβης στην Ελλάδα από το συγκεκριμένο προϊόν.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας ECOFIRE στο σύνδεσμο: https://eco-fire.gr/.
Οι καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί τα εν λόγω προϊόντα:
Α) καλούνται να ελέγξουν τον αριθμό μοντέλου σε σύγκριση με τα ανωτέρω στοιχεία και εάν το προϊόν τους συμπεριλαμβάνεται στα επηρεαζόμενα, τότε θα πρέπει να σταματήσουν τη χρήση του και να επισκεφθούν την ιστοσελίδα https://eco-fire.gr/ για να κανονίσουν αντικατάσταση του προϊόντος.
Β) καλούνται να επικοινωνήσουν με τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της BeefEater στην Ελλάδα, στην ακόλουθη διεύθυνση: info@eco-fire.gr , εφόσον επιθυμούν να λάβουν περαιτέρω πληροφορίες για τη διαδικασία αντικατάστασης των προϊόντων που έχουν προμηθευτεί,
Γ) καλούνται να ενημερώσουν σχετικά τη Δ/νση Ασφάλειας και Συμμόρφωσης Βιομηχανικών Προϊόντων, στην ηλεκτρονική διεύθυνση dasyp@mindev.gov.gr ή στα τηλέφωνα 210-3893 695 & 210-3893 690.
Τέλος από την Ευρώπη: Η συσκευή που καταργείται και την έχουμε όλοι σπίτι!
Νέους κανόνες από την ΕΕ για τις ηλεκτρικές συσκευές. Ποιες καταργεί πλέον. Όλα τα νέα στο xristika.gr.
Νέους κανόνες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τον οικολογικό σχεδιασμό και την ενεργειακή επισήμανση με σκοπό τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας των δημοφιλών σε όλους μας στεγνωτηρίων. Παράλληλα κανόνες θα υπάρχουν και στην διευκόλυνση της επισκευής τους.
Όλα γίνονται για να δουν όφελος οι καταναλωτές στο πορτοφόλι τους, καθώς θα μειωθούν οι λογαριασμοί ενέργειας και θα παραταθεί η διάρκεια ζωής των εν λόγω συσκευών.
Με βάση τους νέους κανόνες οι οποίοι είναι εναρμονισμένοι με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, μόνο τα πλέον αποδοτικά στεγνωτήρια ρούχων θα επιτρέπεται να διατίθενται στην αγορά της ΕΕ τα επόμενα χρόνια.
Συγκεκριμένα από την 1η Ιουλίου 2025, οι καταναλωτές της ΕΕ θα μπορούν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές τους επιλογές βάσει μιας αναθεωρημένης ενεργειακής ετικέτας.
Η κλίμακα ενεργειακής απόδοσης A έως G αναπροσαρμόζεται, ώστε η κατηγορία Α να ισχύει μόνο για τα καλύτερα προϊόντα.
Ταυτόχρονα οι κατασκευαστές που διαθέτουν προϊόντα στην αγορά της ΕΕ θα πρέπει να συμμορφώνονται με τα κριτήρια βιωσιμότητας, σύμφωνα με τα οποία υποχρεούνται να διατηρούν ανταλλακτικά για να τα διαθέτουν στους καταναλωτές και τους επισκευαστές.
Έτσι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να επισκευάζουν τις οικιακές συσκευές αντί να τις πετούν μόλις χαλάσουν. σύμφωνα με τους στόχους μας για την προώθηση ενός πιο κυκλικού οικονομικού μοντέλου.
ΔΕΗ: Ετοιμάζεται για νέα εξαγορά-βόμβα μετά τον Κωτσόβολο – Αυτόν τον κολοσσό έχει στο «μάτι»
ΔΕΗ: Η εξαγορά του Κωτσόβολου από την ΔΕΗ άνοιξε την όρεξη στην Επιχείρηση ηλεκτρικής ενέργειας!
To φλερτ της ΔΕΗ με τις τηλεπικοινωνίες, μία ιστορία που ξεκινά πολλά χρόνια πριν, ίσως περάσει σε μία νέα εποχή αν επαληθευτούν οι φήμες που κυκλοφορούν τελευταία στην αγορά περί ενδιαφέροντος εξαγοράς της Vodafone Ελλάδος.
Οι δύο εταιρίες ήδη συνεργάζονται στο πιλοτικό πρόγραμμα της ΔΕΗ, που αφορά στην εγκατάσταση οπτικών ινών σε διάφορες περιοχές της Αττικής.
Πρόκειται για μία συνεργασία που στη φάση αυτή αφορά στη χονδρική αγορά τηλεπικοινωνιών, όμως σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, η ΔΕΗ βολιδοσκοπεί και τη λιανική στις τηλεπικοινωνίες.
Μία κίνηση, που όπως αναφέρουν κύκλοι της αγοράς “κουμπώνει” τόσο με την πρόσφατη εξαγορά της “Κωτσόβολος” όσο και με το όραμα της ΔΕΗ να αναδειχθεί σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο ενεργειακών και τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, αξιοποιώντας τις δυνατότητες και τις οικονομίες κλίμακος που της παρέχει το δίκτυο και το ευρύ πελατολόγιό της στην προμήθεια ηλεκτρισμού, σε συνδυασμό με την ενίσχυση της “φυσικής” της παρουσίας στην αγορά μέσω της αλυσίδας καταστημάτων της ‘Κωτσόβολος”
Άλλωστε τα συνδυαστικά πακέτα πώλησης υπηρεσιών ηλεκτρισμού/τηλεπικοινωνιών και φυσικού αερίου αποτελούν εδώ και χρόνια στόχο των εταιριών του κλάδου
Τη φημολογία για την πώληση της Vodafone Ελλάδος τροφοδότησε και η πρόσφατη κίνηση του μητρικού βρετανικού ομίλου να πουλήσει την αντίστοιχη θυγατρική της Iσπανίας στη Zegona Communications Plc, έναντι τιμήματος της τάξης των 5 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και του χρέους.
Για τις εταιρίες ηλεκτρισμού η επέκταση στις τηλεπικοινωνίες αντιμετωπίζεται συχνά ως ένα βήμα αξιοποίησης των δικτύων διανομής και μεταφοράς ρεύματος.
Ας σημειωθεί ότι στη χονδρική αγορά, εκτός από τη ΔΕΗ, η οποία κατέχει το 51% του Διαχειριστή Διανομής Ηλεκτρισμού (ΔΕΔΔΗΕ), δραστηριοποιείται και ο ΑΔΜΗΕ, ο Διαχειριστής του Δικτύου Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Η πρώτη απόπειρα της ΔΕΗ να περάσει στις τηλεπικοινωνίες χρονολογείται από το 2000, με τη δημιουργία της Tellas. Μία κίνηση, στο πρότυπο της ιταλικής Enel, η οποία, λίγα χρόνια νωρίτερα είχε ιδρύσει τη Wind Telecomunicazioni Spa.
Mάλιστα στην Tellas η ΔΕΗ είχε το 50% συν 1 μετοχή και η Wind το υπόλοιπο ποσοστό.
Στην πορεία του, το εγχείρημα αυτό συνάντησε αρκετές δυσκολίες, με αποτέλεσμα το 2007 η ΔΕΗ να προχωρήσει στην πώληση της Tellas, όπως είχε ήδη πράξει η Enel στην Ιταλία, πουλώντας τη Wind.
Μετά από μία “παύση” πολλών ετών, η ενασχόληση με τις τηλεπικοινωνίες άρχισε ξανά πριν από λίγα χρόνια- αυτή τη φορά όμως στη χονδρική αγορά.
Εκμεταλλευόμενη το δίκτυο διανομής ρεύματος, η ΔΕΗ άρχισε να εγκαθιστά γραμμές οπτικών ινών, κατ’ αρχήν πιλοτικά σε ορισμένους δήμους της Αττικής.
Ο προγραμματισμός για τις επενδύσεις σε οπτικές ίνες ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ και παρότι μέχρι στιγμής η εταιρία κρατά χαμηλό προφίλ στον τομέα αυτό, κύκλοι της αγοράς εκτιμούν ότι το επόμενο μεγάλο βήμα της ΔΕΗ θα είναι στη λιανική των τηλεπικοινωνιών.
Από την άλλη πλευρά, μεγάλοι τηλεπικοινωνιακοί όμιλοι της Ευρώπης αποεπενδύουν περιουσιακά στοιχεία από διάφορες αγορές σε μία προσπάθεια εξυγίανσης των οικονομικών τους,
Αρκετές από τις ευρωπαϊκές εταιρίες του κλάδου έχουν συσσωρεύσει δισεκατομμύρια ευρώ χρέους και είναι υποχρεωμένες να λειτουργούν σε μικρές, έντονα ανταγωνιστικές αγορές με μικρά περιθώρια, κάτω από το αυστηρό αντιμονοπωλιακό πλαίσιο της ΕΕ, που για τους μεγάλους του κλάδου περιορίζει τις περαιτέρω εξαγορές και συγχωνεύσεις.
ΔΕΗ: Τι δεν θα πουλάει πλέον ο Κωτσόβολος
Στην κατηγορία του επίπλου εισέρχεται η «Κωτσόβολος», επιχειρώντας να μετεξελιχθεί σε αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού και να μην περιορίζεται το χαρτοφυλάκιό της στις ηλεκτρικές οικιακές συσκευές και τα προϊόντα τεχνολογίας.
Και μπορεί μέχρι πρόσφατα να διέθετε – ύστερα από ειδική παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος– μικροέπιπλα, όπως καρέκλες γραφείου ή ραφιέρες και παπουτσοθήκες, όμως τώρα επεκτείνεται στον τομέα του επίπλου κουζίνας κατά κύριο λόγο, τομέας υψηλής προστιθέμενης αξίας, επιχειρώντας να αξιοποιήσει τις συνδυαστικές αγορές που μπορούν να γίνουν με τις εντοιχισμένες ηλεκτρικές συσκευές.
Με άλλα λόγια επιχειρεί πλέον να παρέχει στον καταναλωτή ολοκληρωμένες λύσεις, κυρίως για την κουζίνα, αλλά και για το μπάνιο και τα υπνοδωμάτια.
Τα προϊόντα αυτά μπορεί να τα δει ο καταναλωτής για την ώρα μόνο στο νέο κατάστημα της αλυσίδας στην Αγία Παρασκευή, ενώ η τοποθέτηση και σε άλλα καταστήματα θα γίνει σταδιακά.
«Η ζήτηση ήδη είναι πολύ μεγάλη, σε μεγάλο βαθμό από τον κλάδο της βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων (τύπου Airbnb) και πρέπει πριν προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα να έχουμε διασφαλίσει ότι έχουμε επαρκείς χώρους και στα καταστήματα και τις αποθήκες», επισήμανε στην «Καθημερινή» υψηλόβαθμο διοικητικό στέλεχος της «Κωτσόβολος», προσθέτοντας επίσης ότι θα πρέπει να έχει διασφαλιστεί επαρκής αριθμός εγκαταστατών, project managers και άλλων ειδικοτήτων.
Σε επόμενη φάση τα προϊόντα αυτά αναμένεται να τοποθετηθούν σε κατάστημα της αλυσίδας στα νότια προάστια, κατά πάσα πιθανότητα στη Γλυφάδα, καθώς πρόκειται για είδη που απευθύνονται σε σχετικά υψηλά εισοδήματα, αλλά και σε κατάστημα στη βόρεια Ελλάδα.
Η πλειονότητα των νέων αυτών προϊόντων που πρόκειται κυρίως για ντουλάπια κουζίνας και υπνοδωματίων, έπιπλα τηλεόρασης, αλλά και ντουλάπια για την οργάνωση του μπάνιου κατά το σκανδιναβικό πρότυπο, εισάγονται από την Ιταλία.
Την ίδια ώρα, πυρετώδεις είναι οι διαδικασίες για τη λειτουργία μέσα στο επόμενο δίμηνο του τρίτου καταστήματος της αλυσίδας στην Κύπρο και συγκεκριμένα στην περιοχή της Πάφου.
Ηδη η εταιρεία έχει προβεί στη δημοσίευση αγγελιών για την πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού. Υπενθυμίζεται ότι η «Κωτσόβολος» βρίσκεται στην Κύπρο από το καλοκαίρι του 2021.
Σε ό,τι αφορά, πάντως, την επέκταση της αλυσίδας στα Βαλκάνια, κάτι που είχε προαναγγελθεί από το καλοκαίρι του 2021 και επαναλήφθηκε και το καλοκαίρι του 2022 κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της αλυσίδας, αυτή φαίνεται ότι θα καθυστερήσει.
Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές από την «Κωτσόβολος», η σχετική προετοιμασία θα ξεκινήσει το 2023 έτσι ώστε το όποιο βήμα να γίνει τελικά το 2024.
Καθοριστικό ρόλο στην καθυστέρηση υλοποίησης του εν λόγω σχεδίου διαδραμάτισαν τα γεγονότα του 2022, κυρίως σε ό,τι αφορά τις ανατιμήσεις και το αυξημένο κόστος λειτουργίας, γεγονότα που προκάλεσαν πιέσεις στα κέρδη.
Η «Κωτσόβολος» κατά το α΄ εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης (2022-2023), δηλαδή το διάστημα από 1η Μαΐου 2022 έως 29 Οκτωβρίου 2022 κατέγραψε αύξηση του τζίρου κατά 5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα της χρήσης 2021-2022, αλλά συμπίεση των κερδών της.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της κατά το α΄ εξάμηνο ανήλθαν σε 295 εκατ. στερλίνες (περίπου 340 εκατ. ευρώ) έναντι 280 εκατ. στερλινών (περίπου 322 εκατ. ευρώ) το αντίστοιχο διάστημα της οικονομικής χρήσης 2021-2022.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων περιορίστηκαν σε μόλις 1 εκατ. στερλίνες (περίπου 1,15 εκατ. ευρώ) από 11 εκατ. στερλίνες (12,65 εκατ. ευρώ) το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.