Έκτακτες εκπτώσεις τα Χριστούγεννα: Ανακοινώσεις από Κωτσόβολο, Πλαίσιο

Και όμως ανακοινώθηκαν νέες μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές από μεγάλες ελληνικές αλυσίδες καταστημάτων. Διαβάστε στα xristika.gr.

Η ελληνική αγορά ξεκίνησε την εορταστική περίοδο με την ελπίδα καλύτερων επιδόσεων σε σχέση με πέρυσι, παρά τις δυσκολίες από την ακρίβεια και τη χαμηλή καταναλωτική ψυχολογία. Μεγάλοι παίκτες όπως ο Κωτσόβολος και το Πλαίσιο ρίχνονται δυναμικά στη χριστουγεννιάτικη μάχη, μετά από μια επιτυχημένη Black Friday.

Ο Κωτσόβολος, που φέτος είχε μια από τις πιο παραγωγικές Black Friday, επικεντρώνεται στις προσφορές σε μικροσυσκευές, προϊόντα τεχνολογίας και gaming, επενδύοντας παράλληλα στην αναβάθμιση των καταστημάτων του. Από την άλλη, το Πλαίσιο ποντάρει σε δώρα και μικροσυσκευές, αξιοποιώντας το διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων του σε Αττική και περιφέρεια, με πρόσφατες προσθήκες σε Ιωάννινα και Αεροδρόμιο Αθηνών.

Η αγορά παραμένει σε αναμονή, καθώς το δώρο Χριστουγέννων και οι εορταστικοί μισθοί θεωρούνται η βασική ελπίδα για να τονωθεί η κατανάλωση.

Με ποια τράπεζα συγχωνεύεται η Alpha Bank – Tο νέο σχήμα στην Ελλάδα

Ανακοίνωση για την Alpha Bank. Τι συμβαίνει, με ποια… συγχωνεύεται;

Η Alpha Bank ανακοίνωσε την έναρξη της διαδικασίας συγχώνευσης μεταξύ της Alpha Bank Υπηρεσιών και Συμμετοχών και της Alpha Bank, μέσω ανακοίνωσης στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το Διοικητικό Συμβούλιο της Alpha Υπηρεσιών και Συμμετοχών αποφάσισε να προχωρήσει στη συγχώνευση με απορρόφηση από την Alpha Bank, σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία Εταιρικών Μετασχηματισμών.

Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει την πλήρη διάδοχη κατάσταση της Alpha Bank σε όλα τα στοιχεία του ενεργητικού και παθητικού της Alpha Υπηρεσιών και Συμμετοχών, με την Alpha Bank να διατηρεί την άδεια ως πιστωτικό ίδρυμα. Οι μετοχές της Alpha Bank θα εισαχθούν στο Χρηματιστήριο Αθηνών, και οι μέτοχοι της Alpha Υπηρεσιών και Συμμετοχών θα λάβουν μετοχές της Alpha Bank ως αντάλλαγμα.

Η ολοκλήρωση της συγχώνευσης εξαρτάται από την έγκριση των εποπτικών αρχών και των γενικών συνελεύσεων των μετόχων των δύο εταιρειών. Το επενδυτικό κοινό θα ενημερώνεται για την πορεία της διαδικασίας σύμφωνα με τη νομοθεσία.

Ανακοινώθηκε επιδότηση 700 ευρώ για laptop: Πάρε το κουπόνι εδώ

Έσκασε επιδότηση για αγορά laptop και tablet που φτάνρι και το 90% της αξίας. Δείτε τους όρους στα xristika.gr.

Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για το πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’», που προσφέρει επιδότηση για την απόκτηση ψηφιακών εργαλείων. Μεταξύ των δικαιούχων περιλαμβάνονται και ελεύθεροι επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να λάβουν vouchers με μέγιστη δαπάνη τα 700 ευρώ για την αγορά ή μίσθωση tablets και laptops, με ποσοστό επιδότησης έως και 90%.

Το πρόγραμμα διαθέτει συνολικό προϋπολογισμό 42 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτούμενο από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, στο πλαίσιο της δράσης «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων».

Η υλοποίηση θα γίνει σε τρεις σύντομους, διαδοχικούς κύκλους, αξιοποιώντας τον αδιάθετο προϋπολογισμό κάθε κατηγορίας. Το πρόγραμμα στοχεύει να διευκολύνει τη μετάβαση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών στην ψηφιακή εποχή, ενισχύοντας την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητά τους.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν τις αιτήσεις τους άμεσα για να επωφεληθούν από αυτή την ευκαιρία.

Οι όροι για την επιδότηση laptop

Δυνητικοί δικαιούχοι του Προγράμματος είναι υφιστάμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες, για τις οποίες συντρέχουν, μεταξύ άλλων, οι κάτωθι προϋποθέσεις:

  • Δεν έχουν λάβει ενίσχυση σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ».
  • Εντάσσονται σε μία εκ των τεσσάρων ακόλουθων Κατηγοριών

Επιλέξιμες Δαπάνες

Μέσω του Προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις αποκτούν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τη ψηφιακή ωριμότητά τους, αξιοποιώντας επιταγές (vouchers) που διατίθενται για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, επιλέξιμες κατηγορίες δαπανών αποτελούν

Ψηφιακές Λύσεις, Υπηρεσίες και Λογισμικό.

Ενδεικτικά, μέσω του Προγράμματος, οι δικαιούχοι δύναται να αποκτήσουν λύσεις εμπορικής διαχείρισης, διαχείρισης αποθήκης, λογισμικά τιμολόγησης, εφαρμογές μισθοδοσίας, λογισμικά ωρομέτρησης προσωπικού, δημιουργία e-shops κ.α.

Ψηφιακός Εξοπλισμός

Ενδεικτικά, οι δικαιούχοι δύναται να αξιοποιήσουν τις επιταγές (vouchers) για αγορά tablets, laptops, scanners, ρολόγια ωρομέτρησης κ.α.

Επισημαίνεται ότι η προμήθεια ψηφιακού εξοπλισμού κρίνεται επιλέξιμη, μόνο εφόσον συνοδεύεται από προμήθεια κάποιας ψηφιακής λύσης (υπηρεσίας ή λογισμικού).

Συμπληρωματικές υπηρεσίες, υπό συγκεκριμένους περιορισμούς, για την παραμετροποίηση του προϊόντος, υπηρεσίες ενημέρωσης και συμβουλευτικής υποστήριξης για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό.

Συμπληρωματικός εξοπλισμός, υπό συγκεκριμένους περιορισμούς.

Deal «βόμβα» στα ελληνικά σούπερ μάρκετ: Δείτε ποιο αγοράζουν ξένοι

Αυτό το σούπερ mega deal στον κλάδο των σούπερ μάρκετ δεν το περιμέναμε με τίποτα. Διαβάστα στα xristika.gr.

Οδεύουμε προς έναν νέο γύρο συγκέντρωσης στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, με πρωταγωνιστή έναν ξένο επενδυτή που βρίσκεται στα τελικά στάδια για την εξαγορά της ανερχόμενης αλυσίδας ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. Με τζίρο που αναμένεται να φτάσει τα 800 εκατ. ευρώ φέτος, η Κρητικός βρίσκεται κοντά στο να εισέλθει στους μεγάλους παίκτες της ελληνικής αγοράς οργανωμένου λιανεμπορίου.

Η Μασούτης, που στο παρελθόν είχε εκφράσει ενδιαφέρον για την εξαγορά της Κρητικός, φαίνεται να παραμένει στο κάδρο των συζητήσεων. Η προηγούμενη εξαγορά του δικτύου Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες από την Κρητικός, το οποίο έχει ισχυρή παρουσία στη Βόρεια Ελλάδα, είχε τραβήξει το ενδιαφέρον της Μασούτης, καθώς η τελευταία διεκδικεί κυρίαρχη θέση στην ίδια περιοχή.

Πηγές αναφέρουν ότι ξένοι επενδυτές, όπως το CVC Capital Partners, που έχει ήδη επενδύσει στην Ελλάδα, εξετάζουν την είσοδό τους στην αγορά τροφίμων. Αν και το CVC δεν επιβεβαιώνει επίσημα τη συμμετοχή του, η φημολογία για τη στήριξη ενός μεγάλου deal είναι έντονη. Ένα τέτοιο εγχείρημα θα μπορούσε να ενώσει δυνάμεις μεταξύ Κρητικός και Μασούτης, δημιουργώντας τον 4ο μεγαλύτερο παίκτη της αγοράς, υποσκελίζοντας τη Metro στην 5η θέση.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Σούπερ Μάρκετ (ΕΣΕ), Αριστοτέλης Παντελιάδης, δήλωσε πρόσφατα ότι οι συγκεντρώσεις στον κλάδο θα φέρουν οικονομίες κλίμακας, ευνοώντας την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα τρόφιμα. Με τον τζίρο των σούπερ μάρκετ να αντιστοιχεί στο 58% της αγοράς λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα –ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά στην ΕΕ–, οι εξελίξεις αυτές αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Ανεξαρτήτως της τελικής έκβασης, η αγορά οργανωμένου λιανεμπορίου στην Ελλάδα βρίσκεται σε φάση μετασχηματισμού, με πιθανές νέες ισορροπίες να διαμορφώνονται στον κλάδο.

Το… ξεχασμένο σούπερ μάρκετ που επιστρέφει στην Αθήνα: Δείτε ποιο είναι

Έγιναν οι ανακοινώσεις και το σούπερ μάρκετ που επιχείρησε πολλές φορές να λειτουργήσει στην Ελλάδα επιστρέφει ξανά.

Μετά από δεκαετίες αβέβαιης παρουσίας και αποτυχημένων προσπαθειών επαναφοράς στην ελληνική αγορά, οι Ολλανδοί της Spar International επιστρέφουν με μία νέα στρατηγική και έναν ισχυρό συνεργάτη.

Η συμφωνία με τον Όμιλο Βερούκα, που διαχειρίζεται την αλυσίδα Bazaar, σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής. Η στρατηγική ανάπτυξης επικεντρώνεται όχι σε αριθμητικούς στόχους, αλλά σε ποιοτική εξειδίκευση και σωστή στόχευση περιοχών, όπως ανέφερε ο Παναγιώτης Τσαγκάρης, εμπορικός διευθυντής του ομίλου.

Η Spar σχεδιάζει την ανάπτυξη 4-5 ιδιόκτητων καταστημάτων το 2025, με επίκεντρο τουριστικές περιοχές όπως η Κρήτη, οι Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και το ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Η επιλογή αυτών των περιοχών βασίζεται στην ισχυρή τουριστική κίνηση και την αναγνωρισιμότητα της Spar στους ξένους καταναλωτές, καθώς η αλυσίδα είναι κορυφαία σε χώρες όπως η Αυστρία.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της νέας στρατηγικής είναι η δυνατότητα εξαγωγής ελληνικών προϊόντων στα διεθνή καταστήματα της Spar, προσφέροντας ευκαιρίες για τους τοπικούς παραγωγούς.

Παράλληλα, η συνεργασία με τους υπάρχοντες franchisees που ήδη φέρουν την ταμπέλα της Spar θα συνεχιστεί, με στόχο τη διατήρηση και την ενίσχυση της υποστήριξής τους.

Με βάση τα τελευταία οικονομικά στοιχεία, η Spar International κατέγραψε πωλήσεις 47 δισ. ευρώ το 2023, με περισσότερα από 13.984 καταστήματα παγκοσμίως και πάνω από 14,7 εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά.

Η νέα στρατηγική συνεργασίας στην Ελλάδα θέτει τις βάσεις για σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη, αναδεικνύοντας τον τουριστικό και εξαγωγικό χαρακτήρα της χώρας.

Και τι θα προσφέρει στους εν δυνάμει νέους franchisees ο όμιλος Βερούκα για να ανεβάσουν την ταμπέλα της Spar; «Ποικιλία προϊόντων, τόσο επωνύμων, όσο και private label. Μια διεθνώς αναγνωρίσιμη επωνυμία και τις παροχές που απολαμβάνει σήμερα ο όμιλος Βερούκα από τους προμηθευτές του, εθνικούς και πολυεθνικούς», αναφέρει.

Σε ότι αφορά το υπάρχον δίκτυο της Bazaar, ο στόχος είναι η δημιουργία 5 νέων σημείων εντός του 2025. Σήμερα ο όμιλος αριθμεί 120 εταιρικά καταστήματα Bazaar και 70 franchise καταγράφοντας ανάπτυξη 1,4% (στοιχεία ενδεκαμήνου) έναντι 3,4% που παρουσιάζει το σύνολο της αγοράς.

Αυτή η συγκρατημένη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο κ. Τσαγκάρης, «οφείλεται στις μεγάλες επενδύσεις που έγιναν το τελευταίο διάστημα σε τομείς όπως το ERP, το WMS και η νέα ιδιόκτητη αποθήκη στο Ρέντη, γεγονός που θα επιτρέψει στον όμιλο να αυξήσει τη λειτουργική του απόδοση τα επόμενα χρόνια».