ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΣΗΜΕΡΑ LIVE

Εκπτώσεις 2023: Πότε ξεκινούν – Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Εκπτώσεις 2023: Η περίοδος των εκπτώσεων έφτασε και φυσικά αυτό αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για καταστηματάρχες και καταναλωτές!

Μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων ξεκινούν οι χειμερινές εκπτώσεις 2023 που αναμένεται να τονώσουν εκ νέου την αγορά μετά την κίνηση που καταγράφηκε τις προηγούμενες ημέρες.

Συγκεκριμένα, οι εκπτώσεις αναμένεται να αρχίσουν τη Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου, και θα διαρκέσουν έως τις 28 Φεβρουαρίου 2023, σύμφωνα με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Μάλιστα, στην περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων περιλαμβάνεται και μία Κυριακή που θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά και συγκεκριμένα η 15η Ιανουαρίου.

Οι Κυριακές του 2023 με ανοιχτά καταστήματα είναι πέντε και είναι οι εξής:

15 Ιανουαρίου 2023 – Αυτή είναι η πρώτη Κυριακή των χειμερινών εκπτώσεων
9 Απριλίου 2023 – Κυριακή των Βαΐων
16 Ιουλίου 2023 – Η πρώτη Κυριακή των θερινών εκπτώσεων
24 Δεκεμβρίου 2023 – Η τελευταία μέρα πριν τα Χριστούγεννα
31 Δεκεμβρίου 2023 – Η τελευταία μέρα πριν την Πρωτοχρονιά

Εκπτώσεις 2023: Τι πρέπει να προσέξετε

Από το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, διαβάστε μερικές χρήσιμες συμβουλές για όλους τους καταναλωτές.

Αξίζει να τονιστεί ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις αγορές τους και να αποφεύγουν πιθανές παγίδες από αθέμιτες και επιθετικές εμπορικές πρακτικές.

Ειδικότερα, το ΚΕ.Π.ΚΑ. επισημαίνει τα εξής:

  • Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της σεζόν, για τα οποία η έκπτωση είναι συνήθως χαμηλή. Για τις προσφορές, η έκπτωση είναι ιδιαίτερα υψηλή, αλλά αφορά είδη παρωχημένης εποχής. Οι καταναλωτές δεν πρέπει να παρασυρόμαστε από τις μεγάλες εκπτώσεις.
  • Οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν τα προϊόντα τα οποία παρουσιάζουν ελάττωμα και αγοράστηκαν την περίοδο των εκπτώσεων. Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί αλλαγή ελαττωματικού είδους, μόνο εάν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς, εξαιτίας του συγκεκριμένου ελαττώματος και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή, πριν την αγορά, με ανάλογη πινακίδα.
  • Για την περίοδο των εκπτώσεων, πρέπει να υπάρχει πινακίδα σε ορατά από τους καταναλωτές σημεία του καταστήματος και των βιτρινών, που θα αναγράφει το ποσοστό των εκπτώσεων, που παρέχονται, στις τιμές πώλησης κάθε είδους ή ομάδας ειδών ή όλων των ειδών του καταστήματος. Αν δεν υπάρχει τέτοια πινακίδα, πρέπει σε κάθε είδος να υπάρχει καρτελάκι, που να αναγράφει την τιμή πώλησης του προϊόντος, πριν την έκπτωση (διαγραμμένη) και την τιμή, μετά την έκπτωση.
  • Οι καταναλωτές δεν πρέπει να επηρεάζονται από τις διαφημίσεις.
  • Θα αποβεί πολύ χρήσιμο για τους καταναλωτές, εάν, πριν τις εκπτώσεις, επισκεφθούν την αγορά, για να διερευνήσουν τις τιμές, πριν την έκπτωση και να επισημάνουν τα είδη, που θέλουν να αγοράσουν. Έτσι, θα έχουν τη δυνατότητα σύγκρισης των τιμών, πριν και μετά την έκπτωση, καθώς και τη βεβαιότητα ότι το ποσό που αναγράφεται, ως τιμή, πριν την έκπτωση, είναι πραγματικό.
  • Επιβάλλεται ο προγραμματισμός τις αγορές, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες, προς αποφυγή της υπερκατανάλωσης.
  • Απαραίτητη είναι η έρευνα αγοράς.
  • Πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στις ενδείξεις ενιαίας έκπτωσης στις βιτρίνες των καταστημάτων. Τα ποσοστά της έκπτωσης αφορούν καθορισμένες κατηγορίες ομοίων προϊόντων και όχι όλο το εμπόρευμα του καταστήματος. Πολλές φορές, στις βιτρίνες αναγράφονται υψηλά ποσοστά εκπτώσεων και χρησιμοποιούνται σαν «κράχτες», ενώ μέσα στο κατάστημα σε πολλές περιπτώσεις, υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά, συνήθως πολύ μικρότερα.
  • Αν οι καταναλωτές χρησιμοποιούν για τις αγορές τους δόσεις ή πιστωτική κάρτα, πρέπει να προσέχουν κάθε λεπτομέρεια για τους όρους, που διέπουν αυτή τη συναλλαγή.
  • Πρέπει να απαιτούν απόδειξη πληρωμής για κάθε αγορά τους.
  • Πρέπει να ελέγχουν την ποιότητα και την προέλευση του είδους, που αγοράζουν.

Εκπτώσεις 2023: Τέλος το McArthur Glen στα Σπάτα – Τι αλλάζει

Με το σλόγκαν «νέο όνομα, ίδια εμπειρία» ανακοινώθηκε το τέλος του McArthur Glen στα Σπάτα. Όχι όμως του κόνσεπτ, αλλά του ονόματος.

Το γνωστό εκπτωτικό χωριό γίνεται «Designer Outlet Athens» καθώς πέρασε και τυπικά στη διαχείριση της Lamda Development.

Το εκπτωτικό χωριό εξαγοράστηκε τον περασμένο Αύγουστο.

Το McArthurGlen Designer Outlet Athens είναι μέχρι σήμερα το κορυφαίο εκπτωτικό χωριό της Ελλάδας με συνολική εκμισθώσιμη επιφάνεια περίπου 21.200 τμ. και περισσότερα από 100 καταστήματα, καφέ και εστιατόρια.

Η πληρότητα την 30.06.2022 ήταν περίπου 95% ενώ η συνολική επισκεψιμότητα σε συνθήκες πλήρους και ανεμπόδιστης λειτουργίας (το 2019, προ της πανδημίας) ήταν περίπου 4,2 εκατ. επισκέπτες ετησίως.

Σημειώνεται ότι το McArthurGlen λειτουργεί με ωράριο τις καθημερινές από τις 10 το πρωί έως και τις 9 το βράδυ.

Το Σάββατο είναι ανοιχτά 10 το πρωί με 8 το βράδυ και την Κυριακή από τις 11:00 μέχρι τις 20:00.

Η ανακοίνωση της Lamda Development:

Η LAMDA DEVELOPMENT S.A. («Εταιρεία»), σύμφωνα με τον Κανονισμό 596/2014/ΕΕ και τον Κανονισμό του Χρηματιστηρίου Αθηνών, έκαστος όπως ισχύει, ανακοινώνει ότι η κατά 100% θυγατρική της, L.O.V. S.M.S.A., εξαγόρασε την 05.08.2022 το 100% της εταιρείας McArthurGlen Hellas Μονοπρόσωπη ΕΠΕ, ιδιοκτήτριας του εκπτωτικού χωριού McArthurGlen Designer Outlet Athens στα Σπάτα του νομού Αττικής, από την εταιρεία MGE Hellenic Investments S.àr.l.

Η αξία του McArthurGlen Designer Outlet Athens ανέρχεται σε περίπου €109εκ (Gross Asset Value), όπως προκύπτει από την αποτίμηση του ανεξάρτητου εκτιμητή CBRE Axies την 31.12.2021.

Το τίμημα της εξαγοράς ανήλθε σε περίπου €40εκ, περιλαμβανομένης της αποπληρωμής προϋφιστάμενων δανείων που είχαν χορηγηθεί από τους προηγούμενους εταίρους της εταιρείας.

Το McArthurGlen Designer Outlet Athens είναι το κορυφαίο εκπτωτικό χωριό της Ελλάδας με συνολική εκμισθώσιμη επιφάνεια περίπου 21.200 τ.μ. και περισσότερα από 100 καταστήματα, καφέ και εστιατόρια.

Η πληρότητα την 30.06.2022 ήταν περίπου 95% ενώ η συνολική επισκεψιμότητα σε συνθήκες πλήρους και ανεμπόδιστης λειτουργίας (το 2019, προ της πανδημίας) ήταν περίπου 4,2εκ επισκέπτες ετησίως.

Η ως άνω συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο της υφιστάμενης στρατηγικής της εταιρείας που στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων αλλά και του χαρτοφυλακίου των Εμπορικών Κέντρων.

Σωτήρης Παπαδόπουλος

Ο Σωτήρης Παπαδόπουλος είναι συντάκτης στην ιστοσελίδα xristika.gr, με ειδίκευση σε θέματα οικονομίας, κοινωνίας και επιχειρηματικότητας. Έχει πολυετή εμπειρία στη δημοσιογραφία και επικεντρώνεται στην ανάλυση οικονομικών τάσεων και ειδήσεων, βοηθώντας τους αναγνώστες να κατανοούν τις εξελίξεις και να παίρνουν ενημερωμένες αποφάσεις. Με την ακρίβεια και την αμεσότητα που χαρακτηρίζουν τα άρθρα του, ο Σωτήρης Παπαδόπουλος έχει καταξιωθεί ως αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης στο χώρο της ελληνικής ψηφιακής δημοσιογραφίας.

Recent Posts

Συνεχίζει αήττητος ο Παναθηναϊκός: 68-61 τον Ολυμπιακό

Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…

7 έτη ago

Λοταρία αποδείξεων: Δείτε ΕΔΩ αν κερδίσατε τα 1.000 ευρώ (TAXISnet και www.aade.gr)

aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…

7 έτη ago

Νίμιτς: Κατάλληλη στιγμή για λύση στο Σκοπιανό

"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…

7 έτη ago

Μητροπολίτης Μεσσηνίας κατά Ιερώνυμου: Όχι στα συλλαλητήρια

Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…

7 έτη ago

Νεκρός ο επιβάτης που έπεσε από το Blue Star Naxos

Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…

7 έτη ago

Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχονται πρόστιμα έως 250 ευρώ

Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…

7 έτη ago