Εισιτήρια: Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την είσοδο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας σε μια νέα εποχή, μιας και τους επόμενους μήνες το σύστημα ανέπαφων πληρωμών θα επεκταθεί σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ.
Αυτή τη στιγμή το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί πιλοτικά στα λεωφορεία των γραμμών Express (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97) του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ενώ σύμφωνα με εξαγγελίες θα τεθεί σε κανονική λειτουργία σε τρόλεϊ, μετρό, τραμ και αστικά λεωφορεία στα τέλη του τρέχοντος έτους ή στις αρχές του 2025, παρέχοντας διευκόλυνση στο σύνολο του επιβατικού κοινού της πρωτεύουσας.
Αυτό σημαίνει ότι σε μόλις λίγους μήνες ο επιβάτης θα μπορεί να εκτελεί πληρωμές απευθείας μέσω της τραπεζικής του κάρτας -είτε μέσω της ίδιας, είτε μέσω του ψηφιακού της αντίγραφου σε κινητό τηλέφωνο, smartwatch).
Ειδικότερα, δεν θα απαιτείται η προμήθεια των γνωστών εισιτηρίων ATH.ENA Ticket και ATH.ENA Card, δεδομένου ότι εισιτήριο θα είναι η ίδια η τραπεζική κάρτα, είτε σε πλαστική μορφή είτε ενσωματωμένη στο κινητό τηλέφωνο με λειτουργία NFC (Apple Pay wallet ή Google Pay wallet). Το μόνο που θα έχει να κάνει ο επιβάτης είναι να πλησιάζει την κάρτα ή το κινητό του τηλέφωνο στον ειδικό αναγνώστη των επικυρωτικών μηχανημάτων.
Η συγκεκριμένη λειτουργία, μάλιστα, έχει σχεδιασθεί με τρόπο ώστε ο επιβάτης να χρεώνεται με το φθηνότερο διαθέσιμο οικονομικό πακέτο, βάσει, φυσικά, της χρήσης που κάνει. Επί παραδείγματι, αν πραγματοποιήσει 5 διαδρομές θα χρεώνεται με το σχετικό πακέτο των 5,70 ευρώ, αντί για 5 μονά εισιτήρια των 1,20, δηλαδή 6 ευρώ.
Με τη νέα αυτή υπηρεσία, η Αθήνα εντάσσεται στη λίστα των ευρωπαϊκών πόλεων, όπως η Μαδρίτη, το Μιλάνο, και το Λονδίνο που δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να μετακινούνται με απλό, ασφαλή και άνετο τρόπο, κάτι που συνδράμει καθοριστικά στην ενίσχυση της ελκυστικότητας των ΜΜΜ.
Διευκρινίζεται ότι το νέο σύστημα δεν θα σηματοδοτήσει την κατάργηση των παραδοσιακών εισιτηρίων ATH.ENA Ticket και ATH.ENA Card. Αυτές θα συνεχίσουν να διατίθενται και να λειτουργούν στα επικυρωτικά μηχανήματα, αλλά δεδομένης της ευκολίας που θα παρέχει η πληρωμή απευθείας από την τραπεζική κάρτα και το κινητό τηλέφωνο, η χρήση τους εκτιμάται ότι θα μειωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Όπως έχει γίνει σωστό, πραγματοποιούνται συζητήσεις για την εφαρμογή του συστήματος των ανέπαφων πληρωμών και στα ΜΜΜ της Θεσσαλονίκης, αλλά σε μεταγενέστερο χρόνο.
Τέλος εποχής για τα γραμματόσημα στα ΕΛΤΑ, αλλάζοντας και τον τρόπο με τον οποίο θα στέλνουμε δέματα.
Τη διαδικασία αντικατάστασης των γραμματοσήμων γνωστοποίησαν την Τετάρτη τα ΕΛΤΑ, η οποία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως 30 Ιουνίου 2024.
Από τον περασμένο Αύγουστο ήδη χρησιμοποιείται το Μηχανόσημο, μια αυτοκόλλητη ετικέτα σήμανσης που τοποθετείται στην αλληλογραφία ειδικής διαχείρισης εσωτερικού και εξωτερικού.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων, στο πλαίσιο ενός οργανωμένου πλάνου ολιστικής αναβάθμισης, με το οποίο απλοποιούνται και εκσυγχρονίζονται βασικές υπηρεσίες, όπως η αποστολή της αλληλογραφίας ειδικής διαχείρισης εσωτερικού και εξωτερικού (συστημένο, ιχνηλατήσιμο, αντικαταβολή, δηλωμένη αξία) έχουν εντάξει στην λειτουργία τους το Μηχανόσημο.
Ο νέος αυτός τρόπος σήμανσης -σύμφωνα με τα ΕΛΤΑ- ενσωματώνει πολλαπλά στοιχεία σε μια ετικέτα, διευκολύνει την διακίνηση του αντικειμένου και εκσυγχρονίζει τα χαρακτηριστικά των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Στην ετικέτα αποτυπώνονται εκτός από τα ταχυδρομικά τέλη, το barcode ιχνηλάτησης του αντικειμένου για γρήγορη αναζήτηση μέσω του track & trace, καθώς και ειδικές σημάνσεις σχετικές με τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας που ο πελάτης έχει επιλέξει, αλλά και στοιχεία που είναι απαραίτητα για την διακίνηση.
Η λειτουργικότητα και η αποδοχή του Μηχανόσημου, τους πρώτους μήνες της δοκιμαστικής εφαρμογής του, οδήγησαν στην απόφαση επέκτασής του στο σύνολο των καταστημάτων ΕΛΤΑ.
Για την εξυπηρέτηση των πελατών που έχουν ήδη προμηθευτεί ποσότητες γραμματοσήμων για χρήση στο μέλλον έχει προβλεφθεί μεταβατική περίοδος έως 30 Ιουνίου 2024, κατά την οποία θα γίνονται αποδεκτά ταχυδρομικά αντικείμενα ειδικής διαχείρισης με επικολλημένα γραμματόσημα.
Μετά το πέρας αυτής της μεταβατικής περιόδου, το Μηχανόσημο θα είναι υποχρεωτικό για την αλληλογραφία με ειδική διαχείριση και η κατάθεση ταχυδρομικών αντικειμένων ειδικής διαχείρισης με γραμματόσημα δεν θα είναι δυνατή.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…