Αυτοκίνητα: Οι καιροί απαιτούν χρώμα και χαρούμενα συναισθήματα. Και το γκρι δεν φαίνεται να ταιριάζει με τα δεδομένα της εποχής. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Η ηλεκτροκίνηση και η γενικότερη στροφή προς ένα πιο βιώσιμο τρόπο μετακινήσεων, φαίνεται ότι θέλουν να επέμβουν και στα γούστα του κοινού. Και στο στόχαστρο μπαίνει πλέον το γκρι χρώμα στα αυτοκίνητα.
Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι μία από τις πιο δημοφιλείς για τα αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο. Όμως η Fiat, πρώτη από όλες τις εταιρίες, αποφάσισε να σταματήσει να προσφέρει αυτή την επιλογή, προτιμώντας τα πιο φωτεινά χρώματα.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 600e, που λανσαρίστηκε στις 4 Ιουλίου, είναι το πρώτο αυτοκίνητο της ιταλικής εταιρίας που θα ακολουθήσει αυτή την τακτική. Και για να δείξει το “πολύχρωμο” μέλλον της, η Fiat έβαλε ένα 600e μέσα σε έναν τεράστιο κουβά με πορτοκαλί χρώμα.
Η Fiat θέλει η απουσία του γκρι να γίνει βασικό χαρακτηριστικό της Fiat στην αγορά αυτοκινήτου και να την κάνει τη μάρκα των χρωμάτων που προέρχεται από τη χώρα των χρωμάτων, λέει το σλόγκαν της εταιρίας.
Στο πλαίσιο αυτό, οι αποχρώσεις των σημερινών και μελλοντικών μοντέλων της Fiat είναι εμπνευσμένες από τη θάλασσα, τον ήλιο, τη γη και τον ουρανό της Ιταλίας.
Τα χρώματα που είναι ήδη διαθέσιμα για όλα τα μοντέλα της εταιρίας έχουν όλα έντονες αποχρώσεις και πολύ ενδιαφέροντα ονόματα, όπως Gelato white, Sicilia orange, Paprika orange, Passione red, Blu Dipinto di Blu, Italia blue, Venezia blue, Rugiada green, Foresta green, Rose gold και Cinema black.
Στο video που ετοίμασε η εταιρία με τον τίτλο “Operation No Grey”, ο CEO της Fiat Olivier Francois πηδάει και αυτός στον τεράστιο κουβά με το πορτοκαλί χρώμα, ευρισκόμενος μέσα σε ένα ασημένιο Fiat 600e.
O επικεφαλής της Fiat, σύμφωνα με το newsauto, επέκρινε τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που επιμένουν στο γκρι, και παραδέχτηκε ότι αυτό το χρώμα είναι εύκολο για πώληση, όντας αρκετά δημοφιλές.
Ο ίδιος όμως υποστηρίζει ότι η Ιταλία είναι διαφορετική χώρα, γεμάτη χρώματα και έντονες παραστάσεις, οπότε αυτό πρέπει να αντανακλάται και στα αυτοκίνητά της.
Οι κάμερες που εντοπίζουν οδηγούς με κινητό τηλέφωνο εξαπλώνονται πλέον σε όλο τον κόσμο στο πλαίσιο των ελέγχων για την οδική ασφάλεια.
Αυτές οι κάμερες χρησιμοποιούνται για να ανιχνεύσουν και να αποτρέψουν την παράνομη χρήση κινητών τηλεφώνων κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ένα ζήτημα που αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο ατυχημάτων.
Είναι χαρακτηριστικό πως έρευνες έχουν αποδείξει ότι η χρήση κινητού την ώρα της οδήγησης, αντιστοιχεί σε μείωση της προσοχής και των αισθήσεων του οδηγού κατά πέντε φορές μεγαλύτερη από το να είναι μεθυσμένος…
Οι κάμερες λειτουργούν μέσω αισθητήρων υψηλής ανάλυσης και τεχνητής νοημοσύνης. Ανιχνεύουν τον οδηγό και τον επιβάτη στο αυτοκίνητο και είναι σε θέση να διακρίνουν το αν χρησιμοποιούν ένα κινητό τηλέφωνο. Το σύστημα λειτουργεί μέρα – νύχτα και υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.
Εφόσον ανιχνεύσουν παράνομη χρήση, καταγράφουν την παράβαση και στέλνουν την πληροφορία στις αρχές, οι οποίες θα βεβαιώνουν το πρόστιμο.
Σαφώς και υπάρχουν ανησυχίες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής-δεδομένων αλλά και για την ακρίβεια αυτής της τεχνολογίας. Αναμφίβολα θα πρέπει να υπάρξει η ανάλογη νομοθετική ρύθμιση.
Στην Αυστραλία, πάντως, η κυβέρνηση της Νέας Νότιας Ουαλίας έχει εφαρμόσει ένα νέο σύστημα καμερών βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη που είναι σχεδιασμένο για να εντοπίζει τη χρήση κινητών τηλεφώνων στα αυτοκίνητα.
Το πρόγραμμα αυτό έχει κάνει 135 εκατομμύρια ελέγχους στη Νέα Νότια Ουαλία από το 2019 έως και σήμερα 2023!
Νέες υπερσύγχρονες κάμερες καταγραφής της ταχύτητας θα τοποθετηθούν άμεσα στην Εθνική Οδό…
Πιο συγκεκριμένα, οι οδηγοί που διασχίζουν τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι) θα βρίσκονται υπό αυστηρό έλεγχο, καθώς θα υπάρχουν εξελιγμένα ραντάρ ταχύτητας που θα εντοπίζουν τους οδηγούς που υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας.
Οι επίδοξοι… Σουμάχερ που αγνοούν τα όρια ταχύτητας, θα παρακολουθούνται από τα ραντάρ ταχύτητας που χρησιμοποιούν το σύστημα καταγραφής οχημάτων TraffiStar S290 M.
Η εγκατάσταση των ραντάρ εντοπίζεται στο τμήμα Ράχες Φθιώτιδας-Κλειδί Ημαθίας, μήκους 230 χλμ., και αποτελεί μέρος των προσπαθειών για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας που έχει ανακοινώσει η εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου. Τα ραντάρ παραδόθηκαν στο Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Μαγνησίας από την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.,
Παράλληλα, αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, μέσων και πόρων η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» ανακοινώνει πρωτοβουλίες για:
Στο πλαίσιο αυτό η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου έχει εξοπλίσει και αναλάβει την ενίσχυση της εκπαίδευσης των στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας με:
Για την αντιμετώπιση των κινδύνων από κακοφορτωμένα και ελλιπώς συντηρημένα βαρέα οχήματα, τα οποία είναι κυρίως υπεύθυνα για το 14% των συμβάντων που σχετίζονται με εμπόδια στο οδόστρωμα, η εταιρεία:
Ενώ – και πάλι αναφορικά με το όχημα ως παράγοντα πρόκλησης τροχαίων συμβάντων – για τα υπερφορτωμένα βαρέα οχήματα που υπολογίζονται στο 10% των βαρέων οχημάτων, οι δράσεις αντιμετώπισης καλύπτονται από το τρίπτυχο:
Για το οδικό περιβάλλον και την ελαχιστοποίηση των συμβάντων που σχετίζονται μ’ αυτό, η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου χορηγεί στους Δήμους Αλμυρού και Ρήγα Φεραίου από ένα όχημα VAN Sprinter (MERCEDES) προκειμένου να ενισχύει τη σημαντική τους προσπάθεια για την περισυλλογή αδέσποτων σκύλων στην περιοχή ευθύνης τους, ενώ ενημερώνει συστηματικά την Πολιτεία για το ζήτημα της παράνομης επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών υπεραστικών λεωφορείων σε χώρους επισφαλείς.
Επιπροσθέτως των ανωτέρω πρωτοβουλιών, η εταιρεία λειτουργεί προληπτικά αντιμετωπίζοντας την πιθανότητα πυρκαγιάς σε ηλεκτρικά οχήματα, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται και στην Ελλάδα, εξοπλίζοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Πυροσβεστικά Κλιμάκια Λεπτοκαρυάς, Δρυμώνα και Πυργετού με εξοπλισμό έκτακτης ανάγκης:
Μια επιπλέον πρωτοπόρος δράση για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας αποτελεί το σύστημα αυτόματης ανίχνευσης των οχημάτων ADR εντός των Σηράγγων (μέσω καμερών LPR/ANPR) σε συνδυασμό με το Σύστημα Weigh In Motion, το οποίο θα παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την κλάση επικίνδυνου φορτίου και το βάρος των οχημάτων που μεταφέρουν επικίνδυνα ή εύφλεκτα υλικά μέσα στις Σήραγγες.
Από το 2015 η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου στοχεύει στη δημιουργία μιας κουλτούρας οδικής ασφάλειας στους μελλοντικούς οδηγούς, υλοποιώντας σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» εκπαιδεύσεις σε μαθητές σχολείων, αλλά και σε εκπαιδευτικούς και γονείς, μέσω ειδικών διαδραστικών κι εγκεκριμένων από το Υπουργείο Παιδείας προγραμμάτων. Έως σήμερα, έχουν εκπαιδευτεί μέσω των δράσεων αυτών περισσότερα από 11.500 άτομα.
Η οδική ασφάλεια αποτελεί τον πυρήνα των δράσεων και το όραμα της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, η οποία μέσω των πρωτοβουλιών της στοχεύει στην δημιουργία των συνθηκών που θα οδηγήσουν στο «Vision Zero» έως το 2050, στα μηδενικά δηλαδή τροχαία ατυχήματα.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…