efood: Τιμές και προσφορές κόντρα στην ακρίβεια. Κοινωνικό πρόσωπο στην πράξη από το efood market, σε μια προσπάθεια της εταιρείας για καθημερινές προσφορές και λύσεις που στηρίζουν τους καταναλωτές. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Σε μια περίοδο που τα νοικοκυριά δέχονται σοβαρές πιέσεις λόγω της ακρίβειας, το efood πήρε την πρωτοβουλία να συμμετάσχει στο καλάθι του νοικοκυριού, μια κίνηση, η οποία δεν ήταν υποχρεωτική από το σχετικό πλαίσιο, αλλά εντάσσεται στη συνολική στρατηγική της εταιρείας που έχει ως γνώμονα την προσφορά οικονομικών και ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών στους καταναλωτές, κάτι που καθίσταται ακόμα πιο σημαντικό σε περιόδους οικονομικής στενότητας, όπως αυτή που διανύουμε.
Το καλάθι του efood – με ειδική κατηγορία στην εφαρμογή του – περιλαμβάνει περισσότερα από 90 επώνυμα προϊόντα σε χαμηλές τιμές και αναδεικνύει την συμμετοχή της εταιρείας στην προσπάθεια συγκράτησης των τιμών και την προσαρμογή της στην οικονομική συγκυρία των νοικοκυριών, με επένδυση στις προσιτές υπηρεσίες και τις προσφορές.
efood: Γεμάτο το καλάθι του market
Με οδηγό την πραγματική στήριξη των καταναλωτών το efood ενέταξε στο καλάθι του νοικοκυριού του efood market προϊόντα που ξεπερνούν κατά πολύ τη βασική λίστα, επιλέγοντάς τα με κριτήριο τρία βασικά χαρακτηριστικά: να καλύπτουν βασικές ανάγκες, να είναι επώνυμα και να βρίσκονται στις καθημερινές αναγκαίες επιλογές των καταναλωτών.
Είναι προφανές ότι η συγκεκριμένη επιλογή, με δεδομένο, μάλιστα, ότι το efood αποτελεί το μεγαλύτερο delivery service στην Ελλάδα, με εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες να χρησιμοποιούν καθημερινά την πλατφόρμα, συμβάλει αφενός στη μείωση των τιμών στα εν λόγω προϊόντα και αφετέρου, προσφέρει σημαντική στήριξη στους καταναλωτές που πιέζονται από τη συνεχή άνοδο των τιμών.
Είναι ενδεικτικό ότι στο καλάθι του νοικοκυριού του efood market εντάχθηκαν όλα τα προϊόντα πρώτης ανάγκης, όπως ψωμί – ζυμαρικά, ρύζι, όσπρια, γάλα, καφές, τσάι, ζάχαρη, απορρυπαντικά, και χαρτικά.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι στη λίστα του efood market περιλαμβάνοντα περισσότερα από τα προϊόντα που εντάσσονται στην πρωτοβουλία για το καλάθι του νοικοκυριού, ενώ διακηρυγμένος στόχος της εταιρείας είναι να διευρύνει συνεχώς τον κατάλογο, εντάσσοντας νέα προϊόντα με βάση τις ανάγκες των καταναλωτών, όπως αυτές διαμορφώνονται από την κάθε περίοδο του έτους.
efood: «Μπουκέτο» προσφορών και επιλογών
Η πρωτοβουλία για το καλάθι του νοικοκυριού από το efood market, δεν είναι παρά ένας ακόμα κρίκος στη συνολική προσπάθεια της εταιρείας για καθημερινές προσφορές και λύσεις που στηρίζουν τους καταναλωτές, προσφέροντας χαμηλές τιμές, κάτι που βέβαια επιβραβεύεται καθημερινά, αφού το efood αποτελεί την πλέον προσιτή πλατφόρμα που καθημερινά χρησιμοποιούν χιλιάδες άνθρωποι για τις ανάγκες τους.
Οι καταναλωτές μέσω της πλατφόρμα efood έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από δεκάδες συμφέρουσες και πρωτοποριακές προσφορές, όπως αυτή των breakfast deals, που αφορούν προσφορές για προϊόντα που επιλέγουν οι καταναλωτές για το πρωινό τους, όπως καφέ, χυμό κ.ο.κ., αλλά και η προσφορά «1+1», με την οποία οι χρήστες του efood μπορούν, μέσω του συγκεκριμένου φίλτρου, να επιλέξουν να παραγγείλουν από καταστήματα που τους παρέχουν ένα ίδιο, επιπλέον πιάτο δωρεάν.
Αντίστοιχα, το efood έχει δημιουργήσει στην εφαρμογή του φίλτρο, με το οποίο οι χρήστες του αποκτούν πρόσβαση σε προσφορές κάτω των 5 ευρώ για μεγάλο αριθμό καταστημάτων, ενώ μέσω του επιτυχημένου προγράμματος Rubies, δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε προσφορές και χρηματικά κουπόνια για μελλοντικές παραγγελίες από τα καταστήματα που παραγγέλνουν πιο συχνά.
Με όλα τα παραπάνω, το efood διαμορφώνει ένα δυναμικό «μπουκέτο» προσφορών και εναλλακτικών προτάσεων αγορών, το οποίο εμπλουτίζεται διαρκώς, προσφέροντας στους καταναλωτές πληθώρα ποιοτικών και οικονομικών επιλογών για τις καθημερινές τους ανάγκες.
efood: Πολλαπλά τα οφέλη
Την ίδια ώρα, οι προσφορές του efood συμπληρώνονται από τα πλεονεκτήματα και την εξοικονόμηση που προσφέρει στους καταναλωτές η χρήση της πλατφόρμας για τις καθημερινές τους ανάγκες.
Για παράδειγμα, το γεγονός ότι το efood market λειτουργεί καθημερινά έως τις 12.30 το βράδυ, αλλά και Κυριακές και αργίες, όταν, δηλαδή, τα σούπερ μάρκετ είναι κλειστά, σημαίνει ότι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν προϊόντα σε σταθερές πάντα τιμές, χωρίς καμμιά οικονομική επιβάρυνση και να τα παραλαμβάνουν στο χώρο τους εντός 20 λεπτών από την παραγγελία.
Στο ίδιο πλαίσιο, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι η χρήση της πλατφόρμας έχει και ένα επιπλέον σημαντικό κέρδος για τους καταναλωτές, αυτό της αποφυγής των (πανάκριβων πλέον) μετακινήσεων, αφού όλα τα προϊόντα φτάνουν στην πόρτα τους με ελάχιστα «κλικ».
Τέλος, όχι σε σπουδαιότητα, δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής ότι η κατ’ οίκον παράδοση επιτελεί από τη φύση της ένα σημαντικό κοινωνικό έργο, αφού εξυπηρετεί ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες που έχουν δυσκολία ή αδυναμία μετάβασης από και προς τις αγορές.
efood: Συναγερμός λόγω Wolt
Μπορεί το efood να διατυμπανίζει το πόσο… μπροστά είναι αλλά ο ανταγωνισμός δεν αστειεύεται, με χαρακτηριστικότερο το παράδειγμα της Wolt!
Στην επέκταση της υπηρεσίας delivery σε 24ώρη βάση προχώρησε εδώ και λίγες ημέρες η εταιρεία παροχής υπηρεσιών διανομής Wolt.
Σύμφωνα με το powergame.gr, η επέκταση του ωραρίου αφορά στο σύνολο των πόλεων που έχει παρουσία η επιχείρηση και ήδη τις μεταμεσονύκτιες ώρες συνεργάζονται περίπου 200 καταστήματα.
Πρόκειται για έναν αριθμό που αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα κυρίως λόγω της καλοκαιρινής περιόδου.
Πέρα από τον χώρο του γρήγορου φαγητού, χρήση του delivery της Wolt κάνουν μεταξύ των άλλων μπαρ, μίνι μάρκετ και περίπτερα.
Σε ό,τι αφορά στη δραστηριότητα που έχει αναπτύξει στον χώρο των σούπερ μάρκετ, τα Wolt Market δεν είναι στις προθέσεις της διοίκησης η επέκταση του ωραρίου σε 24ώρο.
Σήμερα λειτουργούν από τις 8 το πρωί έως τις 12 το βράδυ αλλά δεν αποκλείεται να υπάρξουν μικρά «ανοίγματα» αν εντοπιστεί από την κίνηση των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων ότι υπάρχει ανάγκη για αγορά προϊόντων από τους καταναλωτές τις πρώτες πρωινές ώρες ή πιο αργά το βράδυ.
Προτεραιότητα σε ότι αφορά τα Wolt Market είναι η κάλυψη της αγοράς της Αθήνας ώστε οι παραδόσεις να γίνονται σταθερά σε λιγότερο από μισή ώρα και στην συνέχεια η περαιτέρω επέκταση σε άλλες μεγάλες πόλεις που έχει παρουσία η Wolt (σ.σ. έχει ήδη παρουσία με dark store σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα).
Σύμφωνα με στοιχεία της Wisdrop.com η wolt στην Ελλάδα κατέχει την θέση της ταχύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στον τομέα της διανομής.
Μία αθόρυβη επέκταση στην οποία προχώρησε πρόσφατα η Wolt είναι αυτή του self delivery, δηλαδή η συνεργασία με καταστήματα και εστιατόρια που διαθέτουν δικό τους στόλο διανομής.
Έτσι, πηγαίνοντας ανάποδα από τον τρόπο με τον οποίο επεκτάθηκε η efood στην ελληνική αγορά η Wolt πλέον προσφέρει τις ίδιες υπηρεσίες τόσο στους καταστηματάρχες όσο και στους καταναλωτές.
Έτσι αναμένεται το επόμενο διάστημα να αυξηθούν οι επιλογές που θα έχουν οι καταναλωτές κυρίως στον τομέα του φαγητού, ενώ για τη φινλανδική εταιρεία σημαίνει σημαντική αύξηση των εσόδων καθώς είναι μεγαλύτερος ο αριθμός των εστιατορίων που δουλεύουν με δικό τους στόλο.
Υπενθυμίζεται ότι από πέρυσι η εταιρεία προσφέρει στους καταναλωτές την δυνατότητα πληρωμής με μετρητά πέρα από πιστωτική – χρεωστική κάρτα που ήταν η μόνη επιλογή στα πρώτα χρόνια.