Smartphone: Πώς οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν το smartphone τους και να επωφεληθούν με άμεση ανταμοιβή ύψους έως και 950 ευρώ. Όλες οι επτομέρειες στο xristika.gr.
Green Panda και Xiaomi Store ενώνουν τις δυνάμεις τους και προσφέρουν στους χρήστες smartphone τη δυνατότητα επιστροφής και άμεσης ανταμοιβής για τη συσκευή τους, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας και τη μείωση του e-waste.
Η Green Panda και Xiaomi Store η πρώτη ελληνική recommerce startup που εξειδικεύεται στη σχεδίαση καινοτόμων trade-in προγραμμάτων για την επιστροφή smartphones ενώνει τις δυνάμεις της με τα Xiaomi Store, τη μοναδική αλυσίδα εξουσιοδοτημένων καταστημάτων της XIAOMI στην Ελλάδα, μέλος του Ομίλου Info Quest Technologies.
Μέσω του προγράμματος Exchange Mi που σχεδίασε η Green Panda και υλοποιείται σε συνεργασία με τα Xiaomi Store ήδη από τον Δεκέμβριο, οι κάτοχοι smartphones έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν τη συσκευή τους σε ένα κατάστημα Xiaomi Store, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και να κερδίσουν στη στιγμή εκπτωτικό voucher για αγορές που θα πραγματοποιηθούν εντός καταστήματος.
Η εκάστοτε προσφορά προκύπτει με βάση το μοντέλο και την κατάσταση της συσκευής και μπορεί να φτάσει ακόμη και τα *950€ για τα πιο πρόσφατα μοντέλα.
Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή, γρήγορη και ασφαλής, καθώς με μια επίσκεψη σε ένα από τα καταστήματα Xiaomi Store, ο καταναλωτής λαμβάνει απευθείας προσφορά για το smartphone που θέλει να διαθέσει προς πώληση, εξασφαλίζοντας έκπτωση για αγορές προϊόντων Xiaomi που θα πρέπει να πραγματοποιήσει την ίδια στιγμή στο κατάστημα.
Υπενθυμίζεται ότι η Green Panda, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2020, εφαρμόζει στην πράξη ένα μοντέλο κυκλικής οικονομίας, προάγοντας την επιστροφή και επαναχρησιμοποίηση των smartphones.
Μέσω της τεχνογνωσίας που διαθέτει, δημιουργεί και σχεδιάζει trade-in προγράμματα για την επιστροφή smartphones με άμεση ανταμοιβή του χρήστη, βοηθάει στην επέκταση του κύκλου ζωής των smartphones που έχουν ακόμα περιθώριο λειτουργίας και συμβάλλει έμπρακτα στη μείωση της παγκόσμιας ρύπανσης από ηλεκτρονικά απορρίμματα (e-waste).
Όπως ανακοινώθηκε, από εφέτος τον Ιούλιο, οι χρήστες iPhone μπορούν να επιστρέψουν τη συσκευή τους σε ένα κατάστημα iStorm ή σε ένα Green Panda ATM και να κερδίσουν στη στιγμή voucher μεγαλύτερης αξίας από την αρχική αξιολόγηση της συσκευής τους για μελλοντικές αγορές.
Η εκάστοτε προσφορά προκύπτει με βάση το μοντέλο και τη φυσική κατάσταση της συσκευής και μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 600 ευρώ για τα πιο πρόσφατα μοντέλα.
Με μία επίσκεψη σε ένα από τα 7 καταστήματα iStorm σε Αθήνα, Ρόδο και Θεσσαλονίκη, ο καταναλωτής λαμβάνει απευθείας προσφορά για το iPhone που θέλει να διαθέσει προς πώληση.
Με μία επίσκεψη σε ένα από τα 28 Green Panda ATM στην Αττική, ο καταναλωτής λαμβάνει απευθείας προσφορά για το iPhone που επιθυμεί να διαθέσει, βάσει της αξιολόγησης που υλοποιείται αυτόματα από το ATM.
Η συνεργασία αυτή εντάσσεται στο πρόγραμμα «Trade & Upgrade» της iStorm, το οποίο υλοποιείται και υποστηρίζεται πλήρως από την Green Panda. Όπως αναφέρεται, εφαρμόζοντας στην πράξη ένα μοντέλο κυκλικής οικονομίας, η Green Panda και η iStorm φιλοδοξούν να προσφέρουν στους καταναλωτές ακόμη περισσότερες καινοτόμες, εύκολες και ασφαλείς λύσεις πώλησης ή ανακύκλωσης ενός iPhone, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη μείωση των ηλεκτρονικών απορριμμάτων (e-waste).
Επιπλέον, η iStorm μέσα από αυτήν τη στρατηγική συνεργασία με την Green Panda, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να κερδίσουν άμεσο όφελος από το παλιό τους iPhone και να αποκτήσουν εύκολα και σε προνομιακή τιμή νέο iPhone, προσφέροντας ακόμη πιο ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης.
Η Green Panda ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2020 και είναι η πρώτη ελληνική recommerce start-up που δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πουλήσουν ένα έξυπνο κινητό και να λάβουν χρήματα στη στιγμή ώστε αυτό να αποκτήσει ξανά ζωή ή να ανακυκλώσουν ένα παλιό κινητό, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη μείωση των ηλεκτρονικών απορριμμάτων (e-waste).
H iStorm είναι η μοναδική αλυσίδα λιανικής πώλησης Apple Premium Reseller (APR) στην Ελλάδα και την Κύπρο, με εννιά καταστήματα. H εταιρεία iStorm ΜΑΕ ανήκει στον Όμιλο Quest.
Την ίδια ώρα συνεχίζεται η τεράστια «μάχη» που δίνουν οι κολοσσοί της τεχνολογίας, Apple και Google, για την πρωτιά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, φαίνεται πως όλα θα κριθούν από ένα σημαντικό στοιχείο: Την προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπου την τελευταία διετία η νομοθεσία δεν δείχνει να αστειεύεται, προστατεύοντας τους χρήστες.
Πρώτα το σύστημα iOS κι έπειτα το Android, βρήκαν τρόπους να μας δίνουν δικαίωμα επιλογής – απορρίπτουμε ή αποδεχόμαστε τι θα μοιραστούμε με την εκάστοτε εφαρμογή. Τι συμβαίνει, όμως, όταν γίνεται εγκατάσταση μίας εφαρμογή της Google σε συσκευές της Apple;
Ακόμη κι αν έχουμε απενεργοποιήσει μέσω των ρυθμίσεων του smartphone ή του tablet μας την πρόσβαση των apps στην τοποθεσία μας, υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα που αφορά τους χρήστες iPhone που επιλέγουν Google Maps. Συγκεκριμένα, η εφαρμογή αυτή απαιτεί πολλά περισσότερα ιδιωτικά μας στοιχεία, σε σχέση με εκείνα της Apple. Θα συλλέξει δεδομένα από το ιστορικό αναζήτησής μας, τις ιστοσελίδες που έχουμε επισκεφθεί, τις επαφές – ακόμη και αριθμούς χρεωστικών ή και πιστωτικών καρτών.
Φυσικά, σύμφωνα με το Forbes, η Google διαβεβαιώνει πως δεν υπάρχει πιθανότητα διαρροής. «Το Google Maps είναι σχεδιασμένο ώστε να προστατεύει τις πληροφορίες σας», αναφέρει συγκεκριμένα. «Παρέχουμε τρόπους εύκολης διαχείρισης των ρυθμίσεών σας και χρήσης κορυφαίας τεχνολογίας για να διατηρούμε τα δεδομένα σας ασφαλή».
Είναι, όμως, ένα ζήτημα που θέλει την προσοχή μας. Μπορούμε να σταματήσουμε αυτή τη συλλογή δεδομένων επιλέγοντας το «Incognito mode». Αξίζει, όμως, να μπούμε σε επιπλέον κόπο ενώ ήδη υπάρχει εγκατεστημένη στη συσκευή μας μία αντίστοιχη εφαρμογή που απαιτεί λιγότερα προσωπικά δεδομένα; Ιδιαίτερα σε μία στιγμή που η Apple δεσμεύεται να δημιουργήσει «την ισχυρότερη εφαρμογή χαρτών στον κόσμο», μέσω του iOS15.
Σε αντίθεση με το Google Maps, το οποίο είναι διαθέσιμο στις περισσότερες συσκευές της Apple, το Apple Maps είναι διαθέσιμο μόνο σε όσους χρησιμοποιούν συσκευές με iOS, iPadOS, watchOS και macOS.
Με άλλα λόγια, η Apple πληρώνεται από τις πωλήσεις συσκευών για να καλύψει το κόστος ανάπτυξης της εφαρμογής της. Η Google, από την άλλη πλευρά, πληρώνεται για το Google Maps με τον ίδιο τρόπο που πληρώνεται για οτιδήποτε κάνει, πωλώντας διαφημίσεις.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…