Δυστυχώς… Δείτε τι κάνουν το ένα μετά το άλλο σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα – Η απόφαση

Όπως, φαίνεται μάλλον θα ακολουθήσουν και τα άλλα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας, πέρα από τον Σκλαβενίτη και τώρα και τον Μασούτη. Δείτε τι κάνει τις επόμενες ημέρες το βορειοελλαδίτικο σούπερ μάρκετ.

Ο Σκλαβενίτης ήταν αυτός που άνοιξε τον χορό των χρεώσεων στις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Πλέον, από τις 5 Μαρτίου και το σούπερ μάρκετ Μασούτης ξεκινά να χρεώνει τις Online παραγγελίες και διανομές κατ’ οίκον, με βάση το κόστος της εκάστοτε παραγγελίας.

Η μοναδική περίπτωση για να πάρετε δωρεάν τα ψώνια σας είναι να έχετε ξεπεράσει τα 90 ευρώ.

Πάμε να δούμε τον τιμοκατάλογο…

Θα χρεώνει 3,5 ευρώ για παραγγελίες από 20 έως 39,99 ευρώ και 2,5 ευρώ για παραγγελίες από 40 έως 89,99 ευρώ.

Ταυτόχρονα κατεβάζει στα 20 ευρώ το ελάχιστο όριο παραγγελίας από 40 ευρώ που είναι σήμερα, ενώ για παραγγελίες από 90 ευρώ και άνω δεν θα επιβάλλεται χρέωση για τα μεταφορικά.

Παραμένει δωρεάν το click and collect, δηλαδή όταν ο καταναλωτής παραγγέλνει ηλεκτρονικά, αλλά επιλέγει να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία από το κατάστημα.

Μέχρι και σήμερα η εταιρεία εφάρμοζε ελάχιστο όριο παραγγελίας τα 40 ευρώ και δεν χρέωνε μεταφορικά. Τούτο αφενός δεν έκανε προσιτό το ηλεκτρονικό της κατάστημα για μικρότερες παραγγελίες και αφετέρου η ανυπαρξία οποιασδήποτε χρέωσης καθιστούσε το εν λόγω κανάλι πωλήσεων εξαιρετικά κοστοβόρο.

Υπενθυμίζεται ότι η Σκλαβενίτης επιβάλλει χρέωση 5 ευρώ για παραγγελίες έως 30 ευρώ και 2,50 ευρώ για παραγγελίες από 30 έως 100 ευρώ. Για αγορές από 100 ευρώ και άνω δεν υπάρχει χρέωση. Η αλυσίδα δεν έχει επιβάλει ελάχιστο όριο παραγγελίας.

Πολιτική δωρεάν μεταφορικών μόνο για παραγγελίες πάνω από 100 ευρώ εφαρμόζει και το e-fresh.gr, με τα έξοδα αποστολής να κυμαίνονται από 2 έως 3 ευρώ αναλόγως του ύψους της παραγγελίας. Η ΑΒ Βασιλόπουλος και η My Market εφαρμόζουν ελάχιστο όριο παραγγελίας, αμφότερες τα 25 ευρώ, και παρέχουν δωρεάν διανομή για παραγγελίες πάνω από 45 ευρώ η ΑΒ και 59 ευρώ η My Market, ενώ η Κρητικός εφαρμόζει χρέωση ανεξαρτήτως ύψους παραγγελίας για την υπηρεσία Express Delivery, ενώ για τις απλές παραδόσεις χρέωση επιβάλλεται για παραγγελίες κάτω από 40 ευρώ. Για την ώρα, πάντως, καμία από τις αλυσίδες στην Ελλάδα δεν κάνει την κίνηση να εφαρμόσει συνδρομητικό μοντέλο, όπως για παράδειγμα η Tesco, κίνηση που θα μπορούσε να κρατήσει πιστούς τους καταναλωτές σε μια εταιρεία.

Σούπερ μάρκετ: Μόνο αυτό θα λειτουργήσει Καθαρά Δευτέρα

Σούπερ μάρκετ: Αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας του LIDL είναι έτοιμη να ανακοινώσει η διοίκηση του μεγάλου super market.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα καταστήματα σούπερ μάρκετ πανελλαδικά θα ανοίγουν ένα τέταρτο νωρίτερα από τον ανταγωνισμό και συγκεκριμένα στις 07:45.

Παράλληλα, θα ανακοινωθεί άνοιγμα των καταστημάτων και ανήμερα της Καθαράς Δευτέρας 18 Μαρτίου. Μένει να φανεί αν θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι παίκτες μεγάλων σούπερ μάρκετ σε ανάλογη κίνηση.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι πέρσι ανήμερα της Καθαράς Δευτέρας είχαν ανοίξει πολλά καταστήματα my Market.

Παράλληλα, όπως αποκάλυψε η στήλη «Πληροφοριοδότης» το εν λόγω σούπερ μάρκετ προχωρά σε νέα αύξηση μισθών. H Γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ προχωρά στη χορήγηση μισθολογικών αυξήσεων και επιπρόσθετων παροχών συνολικού ύψους 7 εκατ. ευρώ με στόχο την ενίσχυση του εισοδήματος της ομάδας της.

Μετά την αύξηση του κατώτατου μεικτού μισθού στα 1.000€ που προχώρησε η εταιρεία από 1η Δεκεμβρίου του 2023, η ενίσχυση των 7 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβάνει και την καθιέρωση από 1η Μαρτίου 2024 του κατώτατου μισθού για τους ανθρώπους των καταστημάτων στα 1.050€ για τους άγαμους και 1.200€ για τους έγγαμους.

Σούπερ μάρκετ: Θρίλερ με τα… καρότσια – Τι έχει συμβεί

Πρόκειται για ένα σχεδόν αναπόφευκτο σενάριο: μπαίνεις σε ένα κατάστημα για να πάρεις μερικά απαραίτητα και σπρώχνεις, σηκώνεις και/ή σέρνεις το καρότσι σου στον διάδρομο καθώς συνήθως οι τροχοί κολλάνε, κάνουν θόρυβο ή στρίβουν στην αντίθετη πορεία.

Ένας αστικός μύθος που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια υποστηρίζει ότι οι έμποροι λιανικής σκόπιμα κάνουν τα καρότσια δυσκίνητα ώστε να επιβραδύνουν την πορεία των καταναλωτών μεταξύτων διαδρόμων, ελπίζοντας να στρέψουν την προσοχή σε περισσότερα εμπορεύματα.

Ωστόσο, η πραγματικότητα φαίνεται ότι είναι διαφορετική: οι διαβόητες προβληματικές ρόδες δημιουργούνται στην πραγματικότητα από το επαναλαμβανόμενο χτύπημα στο οποίο συχνά υπόκεινται τα καροτσάκια, εξήγησε ο Alex Poulos.

Ο Poulos είναι ο διευθυντής πωλήσεων της RW Rogers, η οποία προμηθεύει χιλιάδες καροτσάκια αγορών σε εταιρείες όπως η Whole Foods, η Tractor Supply Company και η Meijer.

Με την πάροδο του χρόνου, τραβώντας τα καρότσια μέσα από ανώμαλους χώρους στάθμευσης, σπρώχνοντάς τα μέσα και έξω από το κατάστημα και αναγκάζοντάς τα να ανεβοκατεβαίνουν στο κράσπεδο παραμορφώνει την πλάκα τροχίσκου, το μεταλλικό κομμάτι που στερεώνει τον μηχανισμό του τροχού στο σώμα του καροτσιού, υπογράμμισε με δηλώσεις του στο CNN.

«Εάν αυτή η πλάκα τροχίσκου στρίψει λίγο, μπορεί να σηκώσει τον τροχό προς τα πάνω και τότε και οι δύο τροχοί δεν αγγίζουν το έδαφος ταυτόχρονα», τόνισε.

Σε έναν τέλειο κόσμο όπου τα καροτσάκια χειρίζονταν ήπια και χρησιμοποιούνται μόνο σε εσωτερικούς χώρους, ο τυπικός τροχός από πολυουρεθάνη των πέντε ιντσών θα μπορούσε να διαρκέσει από έξι έως οκτώ χρόνια, δήλωσε από την πλευρά του ο Alvar Diaz, αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ στην εταιρεία κατασκευής τροχών P&H Casters.

Σε ένα περιβάλλον καταστημάτων 24/7, είναι πιο πιθανό να διαρκέσουν δύο ή τρία χρόνια, ενώ οι μεταλλικοί τροχοί διαρκούν περίπου πέντε.

Αλλά η αντικατάσταση του τροχού χωρίς να προσεχθούν τα παξιμάδια και τα μπουλόνια που συγκρατούν τα πάντα σημαίνει ότι ένας νέος τροχός μπορεί να ταλαντεύεται εξίσου με έναν παλαιότερο.

Οι καταναλωτές φέρουν μέρος της ευθύνης.

Τα καρότσια που εγκαταλείπονται έξω αφού οι ξεφορτώσουν τα ψώνια τους στο αυτοκίνητο βρίσκονται στο έλεος της υπερβολικής ζέστης, του χιονιού, του πάγου και του αλατιού στο δρόμο.

Αυτή η παρατεταμένη έκθεση μπορεί επίσης, να βλάψει το καρότσι και τους τροχούς του.

Για να καταπολεμηθεί αυτό, πολλοί λιανοπωλητές στην Ευρώπη, όπως η Aldi, η Tesco και η Lidl, έχουν κλειδαριές με νομίσματα στα καρότσια τους (αρκετά σύνηθες και στην Ελλάδα).