Διόδια

Διόδια: Απίστευτο και όμως αληθινό για τα ελληνικά δεδομένα καθώς αποφασίστηκε η μείωση στην τιμή των διοδίων! Διαβάστε στο xristika.gr ποια διόδια θα έχουν χαμηλότερη τιμή αλλά και από πότε.

Μειώσεις της τάξης των 0,10€ και 0,20€ θα απολαμβάνουν οι οδηγοί στην Ολυμπία Οδό από τα μεσάνυχτα της Παραμονής της Πρωτοχρονιάς προς Παρασκευή 1/1/2021.

Οι τιμές αυτές υπολογίζονται βάσει του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του Σεπτεμβρίου 2020 και αφορούν σε όλους τους σταθμούς διοδίων και σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων κατά περίπτωση, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα.

Ειδικά στους μετωπικούς σταθμούς Ελαιώνα και Ρίου η μείωση αφορά όλες τις κατηγορίες οχημάτων.

Με τις νέες τιμές το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα για ένα ΙΧ επιβατικό διαμορφώνεται στα 11,50€ (από 11,80€), ενώ στις κατηγορίες 3 και 4 η μείωση για το ίδιο ταξίδι είναι 0,50€ και 0,60€ αντίστοιχα.

Κατηγορία 1: Δίκυκλα, τρίκυκλα

Κατηγορία 2: Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος έως 2,20μ.

Κατηγορία 3: Οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20μ.

Κατηγορία 4: Οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20μ.

Σημειώνεται ότι για τους συνδρομητές ΟΛΥΜΠΙΑ PASS οι τελικές τιμές διαμορφώνονται χαμηλότερα, καθώς απολαμβάνουν τις εκπτώσεις του κλιμακωτού προγράμματος VALUE ανάλογα με τις διελεύσεις που πραγματοποιούν σε ένα μήνα.

Επιπλέον, πολύ σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία το νέο σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης Hybrid, με το οποίο οι κάτοχοι ΟΛΥΜΠΙΑ PASS θα πληρώνουν μόνο για τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει.

Η Ολυμπία Οδός επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με γνώμονα την ασφάλεια, την ταχύτητα και την άνεση στοχεύοντας στην ενεργή επιλογή του αυτοκινητόδρομου σε κάθε μετακίνηση και τη σταθερή προτίμηση των οδηγών.

Συγκεκριμένα, στο εξής ο οδηγός θα μπορεί να χρησιμοποιεί έναν και μοναδικό πομποδέκτη κατά τη διέλευσή του από την Αττική Οδό, τη Νέα Οδό, τη Κεντρική Οδό, τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, την Εγνατία Οδό, τη Γέφυρα, την Ολυμπία Οδό και τον Μορέα.

Μέχρι σήμερα, οι οδηγοί έπρεπε να διαθέτουν τρεις διαφορετικές συσκευές – πομποδέκτες για όλους τους αυτοκινητοδρόμους. Με τη διαλειτουργικότητα των διοδίων δίνεται η δυνατότητα διέλευσης με οποιονδήποτε από τους υφιστάμενους πομποδέκτες.

Στην περίπτωση που τελειώσει το ποσό που έχει ο οδηγός στη συσκευή του, θα μπορεί να προσθέσει χρήματα μέσω της ιστοσελίδας του αυτοκινητοδρόμου από τον οποίο τον έχει προμηθευτεί, πληρώνοντας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να έχει φορτίσει τον πομποδέκτη του με χρήματα, έχοντας φυσική παρουσία στα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών του δικού του παρόχου. Δεν θα μπορεί όμως να φορτίσει τον πομποδέκτη του παρόχου του σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου.

Η λειτουργία του ενιαίου e-pass είχε εξαγγελθεί από τους αρμόδιους Υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και έχει σαν στόχο να διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών κινούνται σε αυτοκινητόδρομους.

Στη συστηματική προσπάθεια εξορθολογισμού των μεγάλων έργων υποδομής, αλλά και στα βήματα που γίνονται και όσα πρέπει ακόμη να γίνουν για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, κατά τη συζήτηση επί του προϋπολογισμού στη Βουλή.

«Επιτέλους γίνεται στην Ελλάδα μια συστηματική προσπάθεια εξορθολογισμού των μεγάλων έργων υποδομής. Πλέον επιλέγουμε έργα με αποκλειστικό κριτήριο να υπηρετούν τον κεντρικό στόχο: Να συμβάλουν αποφασιστικά στην ανάταξη κι ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας. Στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της. Και να αναδεικνύουν τα στρατηγικά πλεονεκτήματα της χώρας», τόνισε ο κ. Καραμανλής, επισημαίνοντας ότι: «Ήρθε η ώρα να αφήσουμε οριστικά πίσω μας τη λογική επιλογής έργων για μικροπολιτικούς λόγους και για τοπικά συμφέροντα… Γι’ αυτό και λέμε ναι σε έργα που συμβάλλουν στην οικονομία και την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας» πρόσθεσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Αναφέρθηκε ειδικότερα στην ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου, την ενίσχυση της συνδεσιμότητας με τους λιμένες, και την επένδυση στις συνδυασμένες μεταφορές, ώστε να ενισχυθεί ο τομέας των logistics.

«Σε υποδομές και μεταφορές, η προσπάθεια κορυφώνεται το 2021» τόνισε ο κ. Καραμανλής, αναλύοντας διεξοδικά τους τρεις μεγάλους στόχους του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών: Θεσμικές παρεμβάσεις, έργα υποδομής και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε επίσης ότι αφού έγινε πραγματικότητα η διαλειτουργικότητα των διοδίων, δηλαδή οι οδηγοί να χρησιμοποιούν έναν πομποδέκτη για τις διελεύσεις τους από όλους τους αυτοκινητόδρομους, επόμενος στόχος είναι η χιλιομετρική χρέωση, που θα ξεκινήσει από την Ολυμπία Οδό.

Διαβάστε επίσης:

Έκτακτη ανακοίνωση της COSMOTE: Η προσφορά που όλοι περιμέναμε ήρθε

Κοινωνικό Μέρισμα 2020: Όλη η αλήθεια για τις αιτήσεις και τους δικαιούχους

Έκτακτη ανακοίνωση από ACS, ΕΛΤΑ Courier και Γενική Ταχυδρομική

Μετακίνηση εκτός νομού: Το «παραθυράκι» και οι 4 λόγοι που επιτρέπεται

Διαβάστε όλα τα νέα στο topics.gr