Τι γίνεται τελικά με τα διόδια που θα έμπαιναν στην Αττική και θα προκαλούσαν θύελλα αντιδράσεων στους κατοίκους των περιοχών, όπου θα τοποθετούνταν. Η ανακοίνωση που προκάλεσε χαμόγελα.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!Τελικά, δεν άναψε το πράσινο φως για τρία χρόνια για την τοποθέτηση και λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης, Αγίου Στεφάνου και Χαλκίδας, από το ελληνικό δημόσιο.
Οι αντιδράσεις από τις δημοτικές αρχές Κηφισιάς και Διονύσου ήταν έντονες (αλλά και όσων μετακινούνται καθημερινά στις περιοχές αυτές), και έτσι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπέγραψε νέα παράταση στη σύμβαση με την παραχωρησιούχο εταιρεία Νέα Οδό. Έτσι έως τις 31 Δεκεμβρίου 2027 δεν θα προχωρήσει η τοποθέτηση και λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων στους τρεις κόμβους.
Όπως έχει δηλώσει ο Υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, όσο δεν λειτουργούν διόδια στα σημεία, το δημόσιο καταβάλλει ετησίως 25 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση στην παραχωρησιούχο εταιρεία. Ο κ. Ταχιάος έχει επισημάνει την ανάγκη κατεδάφισης της γέφυρας στον κόμβο Βαρυμπόμπης, καθώς έχει κατασκευαστεί πριν 60 χρόνια και παρουσιάζει σημάδια καταπόνησης
Καταργήθηκε το εισιτήριο σε Μετρό και λεωφορεία της Αθήνας – Ανακοίνωση
Τέλος εποχής για το χάρτινο εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Τι θα ισχύει από εδώ και πέρα.
Από τις 15 Ιανουαρίου, ένα νέο σύστημα μετακίνησης αλλάζει τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Πλέον, το εισιτήριο αντικαθίσταται από την τραπεζική κάρτα μας ή το ψηφιακό πορτοφόλι στις έξυπνες συσκευές μας (smartphone, smartwatch).
Η επίσημη παρουσίαση του νέου συστήματος, με την ονομασία «tap2ride», θα πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σταθμού μετρό «Σύνταγμα», με τη συμμετοχή των Συγκοινωνιών Αθηνών, του Υπερταμείου και των υπεύθυνων φορέων υλοποίησης.
Με το νέο σύστημα, οι χρήστες των ΜΜΜ που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, δεν θα χρειάζεται πλέον να εκδίδουν συμβατικά εισιτήρια. Αντ’ αυτού, θα μπορούν απλά να «χτυπούν» τη χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα, ή να χρησιμοποιούν το smartphone τους, περνώντας το πάνω από το ειδικό ηλεκτρονικό «μάτι» στις πύλες και τα ακυρωτικά μηχανήματα.
Η εφαρμογή της δυνατότητας επιβίβασης με τραπεζικές κάρτες (χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες) σηματοδοτεί την είσοδο των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας σε μια νέα ψηφιακή εποχή, προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες μετακίνησης στο επιβατικό κοινό.
Μέχρι τώρα, το σύστημα λειτουργούσε πιλοτικά, κυρίως στις γραμμές Express του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97). Σύντομα, όμως, αναμένεται να επεκταθεί σε όλο το δίκτυο, εξαλείφοντας σταδιακά τη χρήση του χάρτινου εισιτηρίου.
Άνεργοι: Τέλος το επίδομα ανεργίας το 2025 – Επίσημο
Αλλαγές γύρω από το επίδομα ανεργίας. Χιλιάδες άνεργοι δεν θα μπορούν να διεκδικήσουν το επίδομα από φέτος. Διαβάστε τους λόγους στα xristika.gr.
Λίγοτεροι θα είναι πλέον οι δικαιούχοι του επιδόματος ανεργίας, καθώς θα ισχύουν πιο αυστηρές προϋποθέσεις και θα μπουν περισσότεροι κόφτες.
Εκτός θα μείνουν πολλοί καθώς αυξήθηκε ο αριθμός των ενσήμων για τη χορήγηση του νέου επιδόματος ανεργίας που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται πιλοτικά εντός πρώτου τριμήνου του 2025.
Ειδικότερα εκεί που ο άνεργος ήθελε 125 ένσημα τουλάχιστον εκατόν είκοσι πέντε (125) ημέρες εργασίας ή εκατό (100) ημέρες για οικοδόμους με κρατήσεις υπέρ του κλάδου ανεργίας εντός του 14μήνου πριν από τη λήξη ή τη λύση της εργασιακής σχέσης, χωρίς να υπολογίζονται οι ημέρες των δύο τελευταίων μηνών πριν από τη λήξη ή τη λύση αυτής και ογδόντα (80) ημέρες εξαρτημένης εργασίας σε κάθε έτος κατά τα δύο προηγούμενα έτη πριν από την έναρξη της επιδότησής τους έγιναν 175 οι ημέρες ασφάλισης.
Αναλυτικότερα για το νέο επίδομα ανεργίας προϋπόθεση για την ένταξη στην πιλοτική επιδότηση ανεργίας και τη χορήγηση του σταθερού μέρους αυτής αποτελεί η πραγματοποίηση τουλάχιστον 175 ημερών ασφάλισης με εισφορές υπέρ του κλάδου ανεργίας της Δ.ΥΠ.Α. κατά τους 14 μήνες που προηγούνται της λήξης ή λύσης της εργασιακής σχέσης, με την επιφύλαξη ότι οι ημέρες ασφάλισης των 2 μηνών πριν από τη λήξη ή λύση της εργασιακής σχέσης δεν λαμβάνονται υπόψη κατά τον υπολογισμό των ημερών.
Να σημειωθεί ότι ημέρες ασφάλισης που έχουν ληφθεί υπόψη για την ένταξη στην επιδότηση σύμφωνα με το παρόν δεν λαμβάνονται εκ νέου υπόψη σε επόμενη επιδότηση.
Σε ποιους κόβεται το επίδομα ανεργίας – Παραδείγματα
Σήμερα για ασφαλισμένους που επιδοτούνται για πρώτη φορά ισχύουν τα εξής:
1η περίπτωση
Τουλάχιστον εκατόν είκοσι πέντε (125) ημέρες εργασίας ή εκατό (100) ημέρες για οικοδόμους με κρατήσεις υπέρ του κλάδου ανεργίας εντός του 14μήνου πριν από τη λήξη ή τη λύση της εργασιακής σχέσης, χωρίς να υπολογίζονται οι ημέρες των δύο τελευταίων μηνών πριν από τη λήξη ή τη λύση αυτής και ογδόντα (80) ημέρες εξαρτημένης εργασίας σε κάθε έτος κατά τα δύο προηγούμενα έτη πριν από την έναρξη της επιδότησής τους
2η περίπτωση (για ασφαλισμένους που δεν καλύπτουν την προϋπόθεση της 1ης περίπτωσης)
Τουλάχιστον διακόσιες (200) ημέρες εργασίας ή εκατόν ογδόντα (180) για οικοδόμους με κρατήσεις υπέρ του κλάδου ανεργίας κατά τα δύο προηγούμενα έτη πριν από τη λύση ή τη λήξη της εργασιακής σχέσης, χωρίς να υπολογίζονται οι ημέρες των δύο τελευταίων μηνών πριν από τη λήξη ή τη λύση αυτής, και ογδόντα (80) ημέρες εξαρτημένης εργασίας σε κάθε έτος κατά τα δύο προηγούμενα έτη πριν από τη λήξη ή τη λύση της εργασιακής σχέσης
β) Για ασφαλισμένους που έχουν επιδοτηθεί στο παρελθόν:
τουλάχιστον εκατόν είκοσι πέντε (125) ημέρες εργασίας ή εκατό (100) ημέρες για οικοδόμους με κρατήσεις υπέρ του κλάδου ανεργίας εντός του 14μήνου πριν από τη λήξη ή τη λύση της εργασιακής σχέσης, χωρίς να υπολογίζονται οι ημέρες των δύο τελευταίων μηνών πριν από τη λήξη ή τη λύση αυτής.
Οι ασφαλισμένοι της κατηγορίας αυτής δεν πρέπει να έχουν λάβει εντός της προηγούμενης τετραετίας από την έναρξη της επιδότησης για την οποία υποβάλλουν αίτηση πάνω από τετρακόσια (400) ημερήσια επιδόματα.