Google, Facebook, Apple

Google, Facebook, Apple: Πόσα χρήματα θα μπορούσατε πραγματικά να κερδίσετε εάν εργαζόσασταν σε έναν από τους μεγαλύτερους τεχνολογικούς κολοσσούς του πλανήτη; Τα ποσά προκαλούν… ζάλη! Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2021, οι αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας προσέλαβαν συνολικά περισσότερους από 80.000 νέους εργαζομένους.

Η Alphabet, η μητρική εταιρεία της Google, για παράδειγμα, πρόσθεσε στο δυναμικό της περίπου 4.000 υπαλλήλους μόνο το δεύτερο τρίμηνο.

Παρόλο που οι μεγάλες εταιρείες δεν δημοσιοποιούν συχνά στοιχεία και λεπτομέρειες για τους μισθούς των εργαζομένων τους ωστόσο, όλες οι αμερικανικές επιχειρήσεις, οφείλουν να αποκαλύπτουν τουλάχιστον το χρηματικό ποσό που είναι διατεθειμένες να καταβάλλουν σε αλλοδαπούς εργαζόμενους όταν εκείνοι υποβάλλουν αίτηση για βίζα.

Πόσα χρήματα, λοιπόν μπορείτε πραγματικά να κερδίσετε αν επιθυμείτε να εργαστείτε σε έναν από τους μεγαλύτερους τεχνολογικούς κολοσσούς του πλανήτη;

1. Google

Η Google συχνά χαρακτηρίζεται ως ένα από τα καλύτερα μέρη για εργασία έχοντας τη φήμη του «καλοπληρωτή» του κλάδου και όχι άδικα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν στο BusinessInsider, φαίνεται πως οι μηχανικοί λογισμικού της εταιρείας τεχνολογίας κερδίζουν περισσότερα από 300.000 δολάρια κάθε χρόνο. Συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος του τμήματος κερδίζει 475.000 δολάρια ενώ πρόσφατα, ένας ανώτερος αντιπρόεδρος έλαβε ετήσιο μισθό που άγγιζε τα 650.000 δολάρια.

2. Apple

Η έμφαση στο μάρκετινγκ με ακριβές διαφημιστικές καμπάνιες αποτελεί πράγματι, αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας μιας εταιρείας διεθνούς φήμης, όπως η Apple. Για το λόγο αυτό, ο μισθός των ανώτερων στελεχών του τμήματος μάρκετινγκ της γνωστής αμερικανικής εταιρείας μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 325.000 δολάρια. Ο διευθυντής μάρκετινγκ κερδίζει 240.000 δολάρια, ενώ ο μισθός του ανώτερου διευθυντή μάρκετινγκ κυμαίνεται περίπου στα 325.000 δολάρια.

3. Microsoft

Στην Microsoft, τους υψηλότερους μισθούς απολαμβάνουν οι μηχανικοί λογισμικού, οι διευθυντές πωλήσεων καθώς και οι developers οι οποίοι κερδίζουν κατά μέσο όρο περίπου 250.000 δολάρια το χρόνο.

4. Uber

Αν και η Uber έχει προχωρήσει στην περικοπή αρκετών θέσεων εργασίας τα τελευταία χρόνια, τα χρηματικά ποσά με τα οποία αμείβει τους εργαζομένους της, ανταγωνίζονται πράγματι, τους αντίστοιχους μισθούς των μεγαλύτερων εταιρειών τεχνολογίας της Silicon Valley. Οι ανώτεροι μηχανικοί κερδίζουν περισσότερα από 200.000 δολάρια, οι ερευνητές δεδομένων μπορούν να συγκεντρώσουν σχεδόν 150.000 δολάρια και οι ανώτεροι διαχειριστές προϊόντων μπορούν να κερδίσουν περίπου 190.000 δολάρια ή περισσότερο, εξαιρουμένων των ιδίων κεφαλαίων ή των μπόνους.

5. Intel

Οι διαχειριστές μηχανικής της Intel μπορούν να βγάλουν περισσότερα από 300.000 μέσα σε ένα μόλις χρόνο ενώ ο ετήσιος βασικός μισθός των υπαλλήλων της IBM υπολογίζεται πως ανέρχεται στα 335.000 δολάρια.

6. Snap

Η Snap, η εταιρεία πίσω από το Snapchat, σημειώνει εκρηκτική ανάπτυξη. Σήμερα, υπολογίζεται πως διαθέτει περίπου 4.000 υπαλλήλους σε 15 χώρες. Η Snap προσφέρει βασικούς μισθούς που κυμαίνονται από 59.000 δολάρια έως και 500.000 δολάρια.

Google, Facebook, Apple: Μπλεγμένη σε μεγάλο σκάνδαλο η Google

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου βρίσκεται ο κολοσσός Google, ο οποίος σύμφωνα με καταγγελίες, χρημάτιζε κατασκευαστές κινητών ώστε να «θάβουν» τα app stores άλλων εταιρειών και να προβάλλεται μόνο το δικό της!

Στη δικαστική διαμάχη της Epic απέναντι στη Google, την οποία η πρώτη κατηγορεί για μονοπωλιακές πρακτικές, αποκαλύπτεται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο η έκταση των ενεργειών της Google για να θάψει ανταγωνιστικά app stores στην πλατφόρμα του Android.

Σύμφωνα με τα επίσημα δικαστικά έγγραφα, από το 2019, η Google είχε θέσει σε εφαρμογή το πρόγραμμα “Premier Device Program”, μέσω του οποίου έδινε στους κατασκευαστές του Android μεγαλύτερο μερίδιο στα κέρδη της αναζήτησης, με ένα αντάλλαγμα.:

Να μην εγκαταστήσουν οι OEMs στις συσκευές τους τρίτα app stores. Πιο συγκεκριμένα, έπρεπε να ακολουθήσουν έναν κανόνα κατά τον οποίο απαγορεύονταν εφαρμογές με δικαιώματα εγκατάστασης APKs.

Σύμφωνα με τα αποκαλυπτικά δημοσιεύματα, οι συσκευές που εντάσσονταν στη κατηγορία Premier Device, με απλά λόγια συσκευές που ακολουθούσαν αυτούς τους κανόνες, θα λάμβαναν 12% μερίδιο των εσόδων της αναζήτησης Google σε σύγκριση με το 8% που κανονικά θα κέρδιζαν.

Η Google έκανε ακόμη πιο συμφέρον το deal, δίνοντας σε εταιρείες όπως η LG και η Motorola το 3-6% των χρημάτων που θα ξόδευαν οι χρήστες τους στο Google Play Store σε αυτές τις συσκευές.

Όλοι μπορούμε να αντιληφθούμε τις συνέπειες μιας τέτοιας πρακτικής.

Google, Facebook, Apple: Όταν δέχτηκε… το πρόστιμο του αιώνα!

Και δεν είναι η πρώτη φορά που η Google βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα.

Πριν λίγες εβδομάδες, Aρχές προστασίας του ανταγωνισμού στη Γαλλία επέβαλαν πρόστιμο 500 εκατομμυρίων ευρώ στην Google της Alphabet επειδή δεν συμμορφώθηκε πλήρως με προσωρινές εντολές που είχαν δώσει στο πλαίσιο μιας διένεξης της εταιρείας με ειδησεογραφικούς οργανισμούς της χώρας.

Ο τεχνολογικός γίγαντας οφείλει εντός των επόμενων δύο μηνών να κάνει προτάσεις για το πώς θα αποζημιώσει πρακτορεία ειδήσεων και άλλους δημοσιογραφικούς οργανισμούς για την χρήση των ειδήσεών τους. Αν δεν το κάνει αυτό, θα αντιμετωπίσει επιπρόσθετα πρόστιμα έως και 900.000 ευρώ ημερησίως.

Οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί APIG, SEPM και AFP κατηγορούν την Google ότι δεν ξεκίνησε συνομιλίες καλή τη πίστει μαζί τους για να βρεθεί κοινό έδαφος για την αμοιβή διαδικτυακού ειδησεογραφικού περιεχομένου, βάσει πρόσφατης οδηγίας της ΕΕ που δημιουργεί λεγόμενα “συγγενικά δικαιώματα”.

Η υπόθεση αυτή επικεντρώνεται στο αν η Google παραβίασε προσωρινές εντολές που εξέδωσε η γαλλική αντιμονοπωλιακή αρχή, η οποία αξίωσε την πραγματοποίηση συνομιλιών αυτού του είδους εντός τριών μηνών με οποιονδήποτε ειδησεογραφικό οργανισμό το ζητήσει.

Ο APIG, ο οποίος εκπροσωπεί τους περισσότερους μεγάλους εκδοτικούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς (Le Figaro, Le Monde κλπ), παραμένει ένας από αυτούς που έχουν προσφύγει, μολονότι υπέγραψε συμφωνία-πλαίσιο, καθώς αυτή τέθηκε σε αναμονή για όσο καιρό εκκρεμούσε η απόφαση της αρχής προστασίας του ανταγωνισμού, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Reuters.

Google, Facebook, Apple: «Πονοκεφαλιάζει» με τους χάρτες!

Και αν δεν έφταναν όλα αυτά για την Google έχει και τα… δικά της!

Στην τεράστια «μάχη» που δίνουν οι κολοσσοί της τεχνολογίας, Apple και Google, για την πρωτιά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, φαίνεται πως όλα θα κριθούν από ένα σημαντικό στοιχείο: Την προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπου την τελευταία διετία η νομοθεσία δεν δείχνει να αστειεύεται, προστατεύοντας τους χρήστες.

Πρώτα το σύστημα iOS κι έπειτα το Android, βρήκαν τρόπους να μας δίνουν δικαίωμα επιλογής – απορρίπτουμε ή αποδεχόμαστε τι θα μοιραστούμε με την εκάστοτε εφαρμογή. Τι συμβαίνει, όμως, όταν γίνεται εγκατάσταση μίας εφαρμογή της Google σε συσκευές της Apple;

Ακόμη κι αν έχουμε απενεργοποιήσει μέσω των ρυθμίσεων του smartphone ή του tablet μας την πρόσβαση των apps στην τοποθεσία μας, υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα που αφορά τους χρήστες iPhone που επιλέγουν Google Maps. Συγκεκριμένα, η εφαρμογή αυτή απαιτεί πολλά περισσότερα ιδιωτικά μας στοιχεία, σε σχέση με εκείνα της Apple. Θα συλλέξει δεδομένα από το ιστορικό αναζήτησής μας, τις ιστοσελίδες που έχουμε επισκεφθεί, τις επαφές – ακόμη και αριθμούς χρεωστικών ή και πιστωτικών καρτών.

Φυσικά, σύμφωνα με το Forbes, η Google διαβεβαιώνει πως δεν υπάρχει πιθανότητα διαρροής. «Το Google Maps είναι σχεδιασμένο ώστε να προστατεύει τις πληροφορίες σας», αναφέρει συγκεκριμένα. «Παρέχουμε τρόπους εύκολης διαχείρισης των ρυθμίσεών σας και χρήσης κορυφαίας τεχνολογίας για να διατηρούμε τα δεδομένα σας ασφαλή».

Είναι, όμως, ένα ζήτημα που θέλει την προσοχή μας.

Μπορούμε να σταματήσουμε αυτή τη συλλογή δεδομένων επιλέγοντας το «Incognito mode».

Αξίζει, όμως, να μπούμε σε επιπλέον κόπο ενώ ήδη υπάρχει εγκατεστημένη στη συσκευή μας μία αντίστοιχη εφαρμογή που απαιτεί λιγότερα προσωπικά δεδομένα; Ιδιαίτερα σε μία στιγμή που η Apple δεσμεύεται να δημιουργήσει «την ισχυρότερη εφαρμογή χαρτών στον κόσμο», μέσω του iOS15.

Σε αντίθεση με το Google Maps, το οποίο είναι διαθέσιμο στις περισσότερες συσκευές της Apple, το Apple Maps είναι διαθέσιμο μόνο σε όσους χρησιμοποιούν συσκευές με iOS, iPadOS, watchOS και macOS.

Με άλλα λόγια, η Apple πληρώνεται από τις πωλήσεις συσκευών για να καλύψει το κόστος ανάπτυξης της εφαρμογής της. Η Google, από την άλλη πλευρά, πληρώνεται για το Google Maps με τον ίδιο τρόπο που πληρώνεται για οτιδήποτε κάνει, πωλώντας διαφημίσεις.

Αν δείτε τις Ετικέτες απορρήτου στις εκδόσεις για το App Store των δύο εφαρμογών, μπορείτε να δείτε ότι το Apple Maps συλλέγει δεδομένα από χρήστες, όπως Υγεία και φυσική κατάσταση, Ιστορικό αναζήτησης, Διαγνωστικά στοιχεία,

Τοποθεσία και Δεδομένα χρήστη. Ωστόσο, κανένα από τα δεδομένα που συλλέγονται από το Apple Maps δεν συνδέεται με την ταυτότητα ενός χρήστη. Η ετικέτα απορρήτου του Google Maps για την εφαρμογή iOS δείχνει ότι η εφαρμογή συλλέγει οικονομικά και στοιχεία επικοινωνίας, Περιεχόμενο χρήστη, Ιστορικό περιήγησης, Δεδομένα χρήσης, Άλλα δεδομένα, Τοποθεσία,

Επαφές, Ιστορικό αναζήτησης, Αναγνωριστικά και Διαγνωστικά. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να συλλεχθούν από την Google και να συνδεθούν με την ταυτότητά σας.

Θα μπορούσατε να το αποκλείσετε με τη χρήση της λειτουργίας ανώνυμης περιήγησης που θα αποτρέψει την Google από τη συλλογή των δεδομένων σας, αλλά περιορίζει επίσης ορισμένες από τις λειτουργίες της εφαρμογής. Για να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία ανώνυμης περιήγησης στην εφαρμογή Χάρτες Google, πατήστε το εικονίδιο προφίλ στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης και πατήστε “Ενεργοποίηση της λειτουργίας ανώνυμης περιήγησης”.

Με αυτήν την ενεργοποίηση, το πρόγραμμα περιήγησης ή το ιστορικό αναζήτησης δεν αποθηκεύεται, το Ιστορικό τοποθεσίας δεν ενημερώνεται και οι Χάρτες δεν μπορούν να εξατομικευτούν.

Η Google είπε στο Forbes ότι, «Οι Google Maps έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν τις πληροφορίες σας. Παρέχουμε στοιχεία ελέγχου για τη διαχείριση των ρυθμίσεών σας εύκολα και τη χρήση κορυφαίων τεχνολογιών όπως το differential privacy για να διατηρήσουμε τα δεδομένα σας ασφαλή. Συνεχίζουμε να κάνουμε τους Χάρτες μας τον καλύτερο και πιο ακριβή τρόπο περιήγησης και εξερεύνησης του κόσμου — παρέχοντας πλούσιες τοπικές επιχειρηματικές πληροφορίες, βέλτιστη αναζήτηση και πλοήγηση στην κατηγορία, καθώς και χρήσιμες λειτουργίες, όπως το επίπεδο COVID και ζωντανές επιχειρηματικές πληροφορίες.»

Το Apple Maps έχει διανύσει πολύ δρόμο από την κυκλοφορία του το 2012, όταν οι χώρες και οι δρόμοι είχαν λανθασμένη σήμανση και οδηγίες. Ωστόσο, οι χάρτες πλέον είναι πολύ βελτιωμένοι και αυτή η βελτίωση θα συνεχιστεί με το iOS 15.

Εάν είστε χρήστης iPhone, ήρθε η ώρα να δώσετε στο Apple Maps άλλη μια ευκαιρία. Έχει πολλές νέες λειτουργίες όπως παρακολούθηση κάμερας της τροχαίας. Και αν φοράτε ένα Apple Watch, η ενσωμάτωση μεταξύ τους και του ρολογιού είναι εξαιρετική.

Όταν πρέπει να στρίψετε, θα αισθανθείτε απτική ανατροφοδότηση από το ρολόι στον καρπό σας για να μην χάσετε τη στροφή.

Μιλώντας για την επόμενη έκδοση του iOS, η Apple λέει ότι «δεσμεύεται να κατασκευάσει τον καλύτερο χάρτη του κόσμου και το iOS 15 προχωρά με τους Maps ακόμη περισσότερο με ολοκαίνουργιους τρόπους πλοήγησης και εξερεύνησης.

Οι χρήστες θα βιώσουν σημαντικά βελτιωμένες λεπτομέρειες σε πόλεις για γειτονιές, εμπορικές περιοχές , υψόμετρο και κτίρια, νέα χρώματα και ετικέτες δρόμου, ορόσημα ειδικά σχεδιασμένα και μια νέα λειτουργία νυχτερινής νύχτας με μια λάμψη φεγγαριού.»

Το Google Maps ήταν πάντα η πρώτη επιλογή για χρήστες κινητών συσκευών που θέλουν να πλοηγηθούν από το σημείο “Α” στο “Β”, αλλά φαίνεται ότι η Apple είναι έτοιμη να προσφέρει μια ισχυρή πρόκληση στην Google.