Αυτοκίνητο: Η δυνατότητα αναδίπλωσης των καθρεπτών του αυτοκινήτου είναι μια από τις πιο χρήσιμες λειτουργίες, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους κλείνουμε πάντα όταν παρκάρουμε. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Εκτός από τα ίδια τα αυτοκίνητα, ένα ακόμη στοιχείο που μεγάλωσε μαζί τους σημαντικά σε διαστάσεις με την πάροδο του χρόνου είναι οι καθρέπτες τους.
Τα παλιά αυτοκίνητα, ειδικά αυτά που παράγονταν μέχρι περίπου και τα μέσα της 10ετίας του ’80 έφεραν στις περισσότερες των περιπτώσεων σχετικά μικρούς σε μέγεθος καθρέπτες.
Αυτό, σε συνδυασμό με το σχετικά περιορισμένο πλάτος των αυτοκινήτων, δεν καθιστούσε επιτακτική την ανάγκη για καθρέπτες που αναδιπλώνονται.
Εκτός από τα ίδια τα αυτοκίνητα, ένα ακόμη στοιχείο που μεγάλωσε μαζί τους σημαντικά σε διαστάσεις με την πάροδο του χρόνου είναι οι καθρέπτες τους.
Τα παλιά αυτοκίνητα, ειδικά αυτά που παράγονταν μέχρι περίπου και τα μέσα της 10ετίας του ’80 έφεραν στις περισσότερες των περιπτώσεων σχετικά μικρούς σε μέγεθος καθρέπτες. Αυτό, σε συνδυασμό με το σχετικά περιορισμένο πλάτος των αυτοκινήτων, δεν καθιστούσε επιτακτική την ανάγκη για καθρέπτες που αναδιπλώνονται.
Όταν παρκάρετε παράλληλα σε δρόμο (το ένα αυτοκίνητο πίσω από το άλλο), τότε είναι καλό να αφήνετε τους καθρέπτες σας ανοιχτούς.
Με τον καθρέπτη ανοιχτό ο όγκος του αυτοκινήτου μεγαλώνει «οπτικά» και το ίδιο το αυτοκίνητο γίνεται πιο εύκολα αντιληπτό από τους διερχόμενους οδηγούς.
Έτσι όταν αυτοί οι οδηγοί προσεγγίζουν το παρκαρισμένο αυτοκίνητο συνήθως υπολογίζουν υποσυνείδητα και μεγαλύτερη απόσταση απόσταση από αυτό.
Με τους καθρέπτες κλειστούς οι διερχόμενοι οδηγοί υπολογίζουν μικρότερη απόσταση από το παρκαρισμένο αυτοκίνητο και έτσι το ρίσκο να χτυπήσουν πάνω στο αυτοκίνητο -όχι μόνο στον καθρέπτη του- αυξάνεται.
Από την άλλη όταν παρκάρουμε κάθετα σε χώρο στάθμευσης (το ένα αυτοκίνητο δίπλα στο άλλο) είναι καλό να κλείνουμε τους καθρέπτες.
Έτσι αυξάνουμε την απόσταση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, κάνουμε και πιο εύκολη τη διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ενώ μειώνουμε το ρίσκο οι καθρέπτες να πάθουν κάποια ζημιά.
Το κλείσιμο των καθρεπτών έχει ακόμη μεγαλύτερη χρηστικότητα όταν παρκάρουμε κάθετα σε κλειστά γκαράζ με περιορισμένο πλάτος όπου δίπλα σταθμεύει και άλλο αυτοκίνητο.
Τέλος στο πόδι στο γκάζι μπαίνει με τους νέους νόμους!
Και αν η κλιματική αλλαγή… ορίζει μείωση των ορίων για χαμηλότερους ρύπους (αυτό βέβαια είναι σχετικό), οι σύγχρονοι νέοι αυτοκινητόδρομοι επιβάλουν αύξηση και η εντός των πόλεων δρόμοι μείωση, για λόγου ασφάλειας.
Στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα όρια ταχύτητας καθορίζονται από τους εθνικούς νόμους και μπορεί να διαφέρουν μεταξύ των κρατών μελών. Τα όρια ταχύτητας είναι σημαντικά για την ασφάλεια των οδηγών και των πεζών και επηρεάζουν επίσης την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Συνήθως, τα όρια ταχύτητας διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο του δρόμου και την περιοχή.
Για παράδειγμα, σε κατοικημένες περιοχές, τα όρια είναι συνήθως περίπου 50 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ σε εθνικές οδούς και αυτοκινητόδρομους μπορεί να φτάσουν τα 100-130 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Μερικές χώρες, όπως η Γερμανία, έχουν μέρη του αυτοκινητοδρόμου όπου δεν υπάρχει τυπικό όριο ταχύτητας, αν και υπάρχει μια «συνιστώμενη» ταχύτητα των 130 χιλιομέτρων ανά ώρα.
Άλλες χώρες, όπως η Εσθονία και η Κύπρος, έχουν χαμηλότερα όρια ταχύτητας σε σύγκριση με τον μέσο όρο της ΕΕ.
Στην ευρωπαϊκή οδική κοινότητα, η συζήτηση για την ταχύτητα στους αυτοκινητοδρόμους παίρνει νέες διαστάσεις.
Ηδη μία χώρα έλαβε αποφάσεις και μία δεύτερη θα λάβει άμεσα:
Στην Ιταλία, η συζήτηση για την αύξηση της ταχύτητας στα 150 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται ενώ στην Τσεχία με πρόσφατη έγκριση νόμου, η αύξηση της ταχύτητας είναι πλέον μέχρι τα 150 χλμ./ώρα στους αυτοκινητοδρόμους.
Στην Ελλάδα επίσημα η κουβέντα έχει ξεκινήσει, κάτι που έπρεπε να γίνει, αφού πλέον υπάρχουν οδικοί άξονες με τραγελαφικά μειωμένα όρια, όπως κάποια με υψηλά σε σημεία που δε θα έπρεπε…
Οι προτάσεις είναι να αυξηθούν σε κάποια σημεία στους αυτοκινητοδρόμους, όπως σε μεγάλες ευθείες των νέων αυτοκινητοδρόμων (της Ολυμπίας Οδού, του Αιγαίου, του Μορέα, της Εγνατίας Οδού, ακόμα και της Αττικής Οδού) και σε κάποια σημεία να μειωθούν, όπως μέσα στις πόλεις.
Φυσικά με ανάλογη προσαρμογή στις καιρικές συνθήκες.
Δηλαδή το όριο σε κομμάτι αυτοκινητοδρόμου, των 150km/h να μειώνεται στα 100 σε περίπτωση βρεγμένου οδοστρώματος.
Το σίγουρο είναι ότι ακόμα και μέσα στη χρονιά θα παρθούν αποφάσεις και για την Ελληνική επικράτεια.
Ιδού τα μέγιστα όρια ταχύτητας στην Ε.Ε:
Αυστρία: 130 km/h Βέλγιο: 120 km/h Βουλγαρία: 140 km/h Κροατία: 130 km/h Κύπρος: 100 km/h Τσεχία: 150 km/h Δανία: 130 km/h Εσθονία: 110 km/h (Καλοκαίρι), 90 km/h (Χειμώνας) Φινλανδία: 120 km/h (Καλοκαίρι), 100 km/h (Χειμώνας) Γαλλία: 130 km/h (Καλοκαίρι), 110 km/h (Όταν βρέχει) Γερμανία: Δεν υπάρχει μέγιστο όριο σε ορισμένα τμήματα της Autobahn, αλλά υπάρχει συνιστώμενη ταχύτητα 130 km/h. Ελλάδα: 130 km/h Ουγγαρία: 130 km/h Ιρλανδία: 120 km/h Ιταλία: 130 km/h Λετονία: 110 km/h Λιθουανία: 130 km/h Λουξεμβούργο: 130 km/h Μάλτα: 80 km/h Ολλανδία: 130 km/h (σε ορισμένες περιοχές μπορεί να μειωθεί στα 100 km/h) Πολωνία: 140 km/h Πορτογαλία: 120 km/h Ρουμανία: 130 km/h Σλοβακία: 130 km/h Σλοβενία: 130 km/h Ισπανία: 120 km/h Σουηδία: 120 km/h
Ιδιαίτερες προτιμήσεις δείχνουν οι διαρρήκτες αυτοκινήτων σε συγκεκριμένες μάρκες.
Οι κλοπές παρκαρισμένων αυτοκινήτων τείνουν να γίνουν μάστιγα.
Όλο και περισσότερα ΙΧ που «σηκώνουν» οι δράστες από την Αττική καταλήγουν σε κυκλώματα διακινητών στον Έβρο.
Ειδικοί εξηγούν τη μεθοδολογία των δραστών που όπως φαίνεται καταφέρνουν να «εξουδετερώσουν» μια σειρά από συστήματα ασφαλείας που διαθέτουν ακόμη και τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα.
Πολλές φορές, οι δράστες δεν χρησιμοποιούν αντικλείδι του αυτοκινήτου.
Κάνουν πιθανότατα reset στον εγκέφαλο και το immobilizer και καταφέρνουν να παρακάμψουν το σύστημα εκκίνησης.
Ο κ. Γιώργος εξηγεί τι έκαναν οι δράστες όταν κατάφεραν να τρυπώσουν στο αυτοκίνητό του. «Σβήνει από start-stop. Με αυτόν τον τρόπο βάζουν μπροστά».
«Με αυτό το μαγνητάκι το κάνουν», ανέφερε μιλώντας στο Mega.
Το επίμαχο αυτοκίνητο έκανε φτερά από το Κερατσίνι, βρέθηκε μέρες μετά στην Ξάνθη με ζημιές άνω των 5.000 ευρώ από τη διακίνηση μεταναστών.
«Το γράψανε σε ένα στικάκι, αυτό που φαίνεται στο βίντεο και μετά πέρασαν και έναν δικό τους κωδικό, με ένα μαγνητάκι, το οποίο το ακουμπάς επάνω στο start-stop και βάζεις μπροστά το αμάξι και έκαναν τη δουλειά τους».
Οι αστυνομικοί έχουν διαπιστώσει πως η κάθε μια από τις σπείρες ειδικεύεται σε μια συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτων.
Στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν καταφέρει να βγάλουν αντικλείδι.
Όπως συνέβη σε περιοχή της Αττικής πριν από λίγες μόνο μέρες.
Σε ανύποπτο χρόνο οι δράστες καταφέρνουν έστω και για λίγα λεπτά να πάρουν στα χέρια τους το πρωτότυπο κλειδί και το αντιγράφουν.
Γι’ αυτό όπως τονίζουν μηχανικοί, ασφαλιστές και συνδικαλιστές της αστυνομίας, θέλει μεγάλη προσοχή για τα σημεία που αφήνει κανείς το κλειδί του οχήματος.
Τα συστήματα ασφαλείας εξελίσσονται αλλά μαζί τους και οι κλέφτες αυτοκινήτων που σε πολλές περιπτώσεις βρίσκουν τη συνταγή για να υλοποιήσουν το χτύπημα.
Οι ιδιοκτήτες, όπως εξηγούν ειδικοί, πρέπει σε κάθε περίπτωση να έχουν ασφαλίσει το αυτοκίνητό τους για κλοπή και να προσέχουν πότε και πού αφήνουν τα κλειδιά τους.
Ο Ηρακλής Τσιολάκης, υπεύθυνος σε συνεργείο περιγράφει πώς επιτήδειοι κλέβουν αυτοκίνητα: «Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μπορούν να το κλέψουν.
Μπαίνουμε σε μία εποχή κλοπής που λέγεται ηλεκτρονική. Ο ανέπαφος τρόπος που βάζουμε μπρος έχει δημιουργήσει μία φιλοσοφία.
Το αυτοκίνητο δουλεύει με ραδιοσυχνότητες και εάν ο γνώστης μπορέσει να κάνει αποκωδικοποιήσει τα σήματα, μπορεί να κάνει μια αντίστοιχη εγγραφή, όπως ακριβώς ένα εργαστηριακό κλειδί της αντιπροσωπείας. Μπορεί να γίνει σε όλα τα αυτοκίνητα απλά αλλά ζει ο βαθμός δυσκολίας».
Ο νέος ΚΟΚ δείχνει τα… δόντια του και δεν έχει διάθεση για αστεία και χάρες!
Άμεση προτεραιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι το σχέδιο νόμου για την τροποποίηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας όπως επισήμανε η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, σε συνέντευξη που παρεχώρησε σε εφημερίδα.
Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενα άρθρα μας, νέος ΚΟΚ θα εξαντλεί όλη την αυστηρότητά του στις παραβάσεις που μπορούν να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα, μεταξύ των οποίων είναι οι εξής:
παραβίαση ερυθρού σηματοδότη υπερβολική ταχύτητα η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ αντικανονική προσπέραση
Παράλληλα, μια από τις μεγάλες αλλαγές που θα φέρει ο νέος ΚΟΚ είναι ότι οι ποινές θα αφορούν κυρίως στον οδηγό και όχι στο όχημα.
Αυτό σημαίνει ότι θα εξακολουθούν να προβλέπονται χρηματικά πρόστιμα, αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης και βαθμοί ποινής στο point system, αλλά όχι αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων κυκλοφορίας.
Η αναθεώρηση του ΚΟΚ αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας 2021-2030, η κύρωση του οποίου στη Βουλή αποτελεί προτεραιότητα, όπως δήλωσε η κα Αλεξοπούλου.
Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021-2030 που προβλέπει μείωση των νεκρών και σοβαρών τραυματιών από τροχαία ατυχήματα κατά 50% έως το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας και μία από τις αλλαγές που θα σηματοδοτήσει είναι το τέλος των σβήσιμων των κλήσεων, μιας και αυτές θα βεβαιώνονται και θα καταχωρούνται με ηλεκτρονικά Μέσα.
Ειδικότερα, θα συγκροτηθεί ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Παραβάσεων, στο πλαίσιο του οποίου θα εφαρμοστεί μια ψηφιακή διαδικασία για τη βεβαίωση και είσπραξη των προστίμων. Αυτή θα έχει ως εξής:
Βεβαίωση και καταχώρηση των παραβάσεων του ΚΟΚ με ηλεκτρονικά μέσα, ώστε να δοθεί τέλος στο σβήσιμο των κλήσεων.
Πρόβλεψη ώστε η παράβαση που θα επιβάλλεται ερήμην του οδηγού (δλ. με κάμερες και ραντάρ) να αποδίδεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος.
Δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής της παράβασης μέσω e banking ή ATM
Βεβαίωση της υπερήμερης οφειλής στο Taxisnet
Αμεση online ενημέρωση των οδηγών για την καταγραφή των παραβάσεων και των πόντων ποινής που έχουν συγκεντρώσει στο point system.
Προς αυτή την κατεύθυνση, θα συμβάλλει, τέλος, και η οργάνωση ενός Κέντρου Διαχείρισης Παραβάσεων το οποίο θα είναι πλήρως αυτοματοποιημένο και συνδεδεμένο με όλες τις σχετικές βάσεις δεδομένων.
Πόσες φορές δεν έχετε οδηγήσει όχημα που ανήκει σε συγγενη σας ή φίλο σας;
Μπορείς να οδηγήσεις το αυτοκίνητο με το δίπλωμά σου και τα υπόλοιπα απαραίτητα έγγραφα. Υπάρχουν όμως παράγοντες, όπως η ηλικία και η εμπειρία, που αλλάζουν όσα ισχύουν.
Αν πάλι χρησιμοποιείς τακτικά ένα άλλο όχημα, τότε για να καλύπτεσαι νομικά, είναι καλύτερο να φαίνεσαι ως δεύτερος οδηγός στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Πάμε να δούμε κάποιες βασικές ερωτήσεις και απαντήσεις, ώστε να μάθεις τι ισχύει για την ασφάλεια αυτοκινήτου και τον δεύτερο οδηγό.
Πότε επιτρέπεται η οδήγηση αυτοκινήτου άλλου ιδιοκτήτη;
Όποτε το χρειαστείς! Η βασική ασφάλεια αυτοκινήτου, δηλαδή η κάλυψη της Αστικής Ευθύνης, ισχύει είτε οδηγεί ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, είτε κάποιος άλλος.
Άρα μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητο του ξάδερφου, της θείας, του φίλου σου κ.λπ. εάν είναι ανάγκη ή και τακτικά. Υπάρχουν όμως κάποιες εξαιρέσεις που θα δούμε παρακάτω.
Τι θα χρειαστείς ως δεύτερος οδηγός;
Έχε μαζί το δίπλωμά σου. Έλεγξε πως τα απαραίτητα έγγραφα, όπως ασφάλεια αυτοκινήτου, άδεια κυκλοφορίας κ.λπ. είναι μέσα στο αυτοκίνητο. Τήρησε τις προϋποθέσεις της ασφάλειας του ιδιοκτήτη.
Και τώρα οι εξαιρέσεις… Υπάρχουν τρεις περιπτώσεις για τις οποίες είναι αναγκαίο να δηλώσεις το δεύτερο οδηγό στο συμβόλαιο της ασφάλειας αυτοκινήτου. Για αυτές τις περιπτώσεις καλείσαι να πληρώσεις επασφάλιστρο, δηλαδή ένα έξτρα ποσό.
Εάν ο δεύτερος οδηγός είναι μικρότερος από 23 ετών, τότε θα πρέπει να τον δηλώσεις στην ασφάλεια ως άλλο οδηγό, ανεξάρτητα από τα χρόνια της εμπειρίας του. Μάλιστα, η ακριβής ηλικία μπορεί να είναι διαφορετική από ασφαλιστική σε ασφαλιστική.
Το όχημά σου μπορεί να θεωρηθεί ανασφάλιστο, αν ο δεύτερος οδηγός είναι νεαρός και εμπλακεί σε ατύχημα χωρίς να έχει δηλωθεί στο συμβόλαιο.
Εάν ο δεύτερος οδηγός πήρε πρόσφατα το δίπλωμά του, δηλαδή δεν είχε συμπληρώσει 12 μήνες, θεωρείται πως υπάρχει αυξημένος κίνδυνος ατυχήματος, λόγω έλλειψης εμπειρίας. Στην περίπτωση αυτή, δεν παίζει ρόλο η ηλικία του οδηγού, αλλά η διάρκεια του διπλώματος.
Ομοίως, εάν ένας οδηγός που μόλις πήρε δίπλωμα οδήγησης δεν έχει εγγραφεί ως δεύτερος οδηγός και υποστεί ατύχημα, δεν τον καλύπτει η ασφάλεια.
Μια άλλη κατάσταση, όπου ένας οδηγός πληρώνει επασφάλιστρο είναι όταν είναι άνω των 65-70 ετών. Η ακριβής ηλικία μπορεί και πάλι να διαφέρει ανάλογα με την ασφαλιστική.
Τι συμπληρώνεις στην ασφάλεια αυτοκινήτου για τον δεύτερο οδηγό;
Εφόσον υπάρχει δεύτερος οδηγός που χρησιμοποιεί τακτικά το όχημα, τότε πρέπει να δηλωθεί. Όταν κλείσεις ασφάλεια αυτοκινήτου, στα στοιχεία του ιδιοκτήτη θα δεις ένα σημείο όπου γράφει “Συνιδιοκτήτης ή άλλος οδηγός” όπου επιλέγεις “Ναι”.
Σου εμφανίζονται δύο επιπλέον πεδία, στα οποία συμπληρώνεις:
Την ημερομηνία γέννησης του δεύτερου οδηγού Τα έτη διπλώματος του δεύτερου οδηγού
Τι αλλάζει στην ασφάλεια εάν εσύ και ο δεύτερος οδηγός είστε νέοι οδηγοί;
Στις περιπτώσεις που:
Η ασφάλεια αυτοκινήτου αφορά έναν νέο οδηγό με ηλικία κάτω των 23 ετών, τότε έχει ήδη πληρώσει το επασφάλιστρο νέου οδηγού. Οπότε, δεύτερος οδηγός ηλικίας κάτω των 23 ετών, μπορεί να οδηγήσει το όχημα χωρίς να είναι απαραίτητο το όνομά του να υπάρχει στο συμβόλαιο.
Το δίπλωμα του οδηγού που έχει κλείσει ασφάλεια δεν έχει ξεπεράσει το δωδεκάμηνο, τότε έχει ήδη πληρώσει το επασφάλιστρο πρωτόπειρου οδηγού, επομένως κάθε πρωτόπειρος οδηγός μπορεί να οδηγήσει το όχημα.
Για τον κάθε έκτακτο ή πρόσθετο τακτικό οδηγό που ανήκει στην ίδια κατηγορία με αυτή που έχει δηλωθεί στο συμβόλαιο, η βασική κάλυψη και οι επιπλέον καλύψεις, όπως η Οδική Βοήθεια, ισχύουν το ίδιο και δεν έχεις καμία άλλη υποχρέωση.
Πώς καλύπτει η ασφάλεια αυτοκινήτου τον άλλο οδηγό;
Η βασική ασφάλιση σε καλύπτει για την αστική ευθύνη έναντι τρίτων στις περιπτώσεις:
1.θανάτου 2.σωματικής βλάβης 3.ζημιών σε πράγματα «τρίτων» Περιλαμβάνει και τη χρηματική ικανοποίηση για: ψυχική οδύνη ή ηθική βλάβη
Τι σημαίνει τρίτο πρόσωπο όταν οδηγείς αυτοκίνητο άλλου ιδιοκτήτη;
«Τρίτα» πρόσωπα θεωρούνται και οι επιβαίνοντες στο όχημα που προκάλεσε το ατύχημα. Όχι όμως ο ίδιος ο ασφαλισμένος σαν συνεπιβάτης του οχήματός του, ούτε και ο οδηγός αυτού.
Και στη θέση του συνοδηγού να βρίσκεσαι, ως ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου έχεις ευθύνη για τη ζημιά που θα προκαλέσει οποιοσδήποτε οδηγός με το αυτοκίνητό σου.
Νέα ήθη και έθιμα φέρνει ο ανανεωμένος κώδικας οδικής κυκλοφορίας.
Μόνο σε πραγματική ανάγκη πλέον θα γίνεται η χρήση της κόρνας στα οχήματά μας.
Είναι χαρακτηριστική η εκφραστικότητα των Ελλήνων οδηγών κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Το πάτημα της κόρνας συνοδευόμενα από μερικά «επίθετα» δεν αποτελεί σπάνιο φαινόμενο ακόμα και στην Ευρώπη.
Σε πολλές χώρες του πλανήτη έχει απαγορευτεί η χρήση ηχητικών οργάνων προειδοποίησης.
Έτσι και η χρήση της κόρνας περιορίζεται πλέον σε συνθήκες ανάγκης.
Οι περισσότεροι οδηγοί λοιπόν, δεν γνωρίζουν τι ισχύει με βάση τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).
Ας δούμε όμως παρακάτω πότε επιτρέπεται η χρήση της κόρνας βάση του ΚΟΚ:
Καλό είναι να έχουμε στο μυαλό μας πως με διοικητικό πρόστιμο 20 ευρώ, τιμωρείται αυτός που παραβαίνει τις παραπάνω διατάξεις.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…