Το ΛΟΤΤΟ αλλάζει και προσφέρει νέες ευκαιρίες για κέρδη και όλα αυτά με μόνο 50 λεπτα αν θέλεις να παίξεις μία στήλη!
Δεν είναι πλάκα, επενδύοντας μόλις 50 λεπτά μπορείς να κληρωθείς και να κερδίσεις ακόμη και 10.000 ευρώ κάθε μήνα για 10 χρόνια. Μιλάμε για… ζωή και κότα.
Το νέο ΛΟΤΤΟ ήρθε από 5 Οκτώβρη και αν καταφέρει και κληρωθείς μια φορά, μπορείς να αλλάξεις ολόκληρη τη ζωή σου.
Τι σημαίνει αυτό; Εάν προβλέψεις σωστά και τους 6 αριθμούς θα κερδίζεις πλέον έως και 10.000 ευρώ τον μήνα για 10 χρόνια.
Τέλειο; Και σαν να μην έφτανε αυτό, μηνιαία κέρδη θα εισπράττουν και όσοι κάνουν 5 σωστές προβλέψεις, αφού θα κερδίζουν 1.000 ευρώ τον μήνα για ένα χρόνο.
Η πρώτη κλήρωση του νέου ΛΟΤΤΟ έγινε το Σάββατο 7 Οκτωβρίου.
Αν θες κι εσύ να διεκδικήσεις το έπαθλο των 10.000 ευρώ τον μήνα για μία δεκαετία, μπορείς να καταθέτεις το δελτίο σου σε οποιοδήποτε κατάστημα ΟΠΑΠ σε όλη την Ελλάδα ή διαδικτυακά μέσω του opaponline.gr. Οι κληρώσεις του ανανεωμένου ΛΟΤΤΟ θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη και Σάββατο, στις 22:00, όπως και τώρα, και θα μεταδίδονται ζωντανά από το κανάλι του ΟΠΑΠ στο Youtube.
Η κατάθεση δελτίων θα γίνεται δεκτή έως και μισή ώρα πριν από κάθε κλήρωση, στις 21:30.
Μία προσφορά που θα τραντάξει την αγορά πρόκειται να κάνει ελληνική αντιπροσωπεία αυτοκινήτων για τη Black Firday 2023. Όπως μαθαίνει το xristika.gr τέτοια προσφορά δεν έχει ξαναγίνει απο αντιπροσωπεία.
Αν και λεπτομέρειες δεν μπορούν να γίνουν ακόμη γνωστές, ωστόσο, οι προσφορές που ετοιμάζει πολύ μεγάλη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων θα είναι μεγάλες και θα αφορούν καινούρια μοντέλα αυτοκινήτων.
Συγκεκριμένα, λίγο πριν την Black Friday 2023 θα ανακοινώσει τρελές προσφορές που θα αφορούν πολλά μοντέλα αυτοκινήτων. Η μεγαλύτερη προσφορά θα είναι μείον 6.000 με 7.000 ευρώ σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο, ενω στα υπόλοιπα (μεγάλα αυτοκίνητα) θα κυμαίνεται στις 2.000 με 4.000 ευρώ κάτω της σημερινής τιμής.
Αυτοκίνητο: Πάνω από 3.000.000 ιδιοκτήτες οχημάτων θα πληρώσουν την… λυπητερή!
Ιδιαίτερα υψηλό παραμένει το ποσοστό αποχής από τους ελέγχους ΚΤΕΟ γεγονός που συνιστά τροχοπέδη τόσο για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας όσο και την προστασία του περιβάλλοντος.
Υποχρεωμένοι να περνούν ΚΤΕΟ ανά προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα είναι οι ιδιοκτήτες οχημάτων, με σκοπό τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Όπως, ωστόσο, ανέφερε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος κ. Κωνσταντίνος Βήκας, το ποσοστό αποχής από τη διαδικασία του ΚΤΕΟ παραμένει ιδιαίτερα υψηλό, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν στους δρόμους ακατάλληλα οχήματα.
Με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ που παρέθεσε κατά την ομιλία του στο «1ο Συνέδριο Energy Save», το 2022 στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν 8.882.982 εκατ. οχήματα (ΙΧ, μοτοσικλέτες, φορτηγά κ.ο.κ.), εκ των οποίων τα 2.845.000 (32%) απείχαν από τον προβλεπόμενο τεχνικό έλεγχο τα τελευταία δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι περίπου 1 στα 3 οχήματα στη χώρα μας, δεν πέρασαν από ΚΤΕΟ.
Όπως είναι γνωστό, ένας από τους βασικούς λόγους που οι οδηγοί αποφεύγουν να επισκέπτονται τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου αφορά στο γεγονός ότι τα οχήματά τους αντιμετωπίζουν κοστοβόρες βλάβες τις οποίες δεν έχουν φροντίσει να διορθώσουν σε κάποιο συνεργείο.
Υπενθυμίζεται ότι η εκπρόσθεσμη προσκόμιση οχήματος για τεχνικό έλεγχο επιφέρει επιβολή ειδικού αυξημένου τέλους ανάλογα με την κατηγορία του εκάστοτε οχήματος, αλλά και το χρονικό διάστημα της καθυστέρησης. Αυτό για τα ΙΧ διαμορφώνεται ως εξής:
Επίσης, για όσους αμελούν να περάσουν το όχημά τους από ΚΤΕΟ έξι μήνες μετά την καταληκτική ημερομηνία της σχετικής προθεσμίας, πέραν του προστίμου από το ΚΤΕΟ, η νομοθεσία προβλέπει επιβολή προστίμου ύψους 150 ευρώ, το οποίο βεβαιώνεται απευθείας μέσω TAXIS, κατόπιν της ηλεκτρονικής διασταύρωσης στοιχείων η οποία, ωστόσο, δεν εφαρμόζεται.
Ακόμα, εφόσον η Τροχαία διαπιστώσει σε έλεγχο ότι το αυτοκίνητο δεν έχει περάσει από ΚΤΕΟ, τότε βεβαιώνεται πρόστιμο 400 ευρώ. Εάν ο ιδιοκτήτης του οχήματος τακτοποιήσει την υποχρέωσή του εντός 10 ημερών, τότε θα πληρώνει μόνο το 1/8 του επιβληθέντος ποσού, δηλαδή 50 ευρώ.
Παράλληλα, ο κ. Βήκας σημείωσε ότι από τα οχήματα (68% επί του συνόλου του στόλου) που προσκομίζονται στο ΚΤΕΟ, μόνο το 30% αυτών επανέρχονται για την προβλεπόμενη Κάρτα Καυσαερίων η οποία επανεκδίδεται σε ετήσια βάση.
«Εδώ γίνεται αντιληπτό ότι οι περισσότεροι οδηγοί μολονότι αντιλαμβάνονται την αξία του ΚΤΕΟ, δεν αντιλαμβάνονται την αξία της Κάρτας Καυσαερίων», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τέλος, εστίασε στο γεγονός ότι δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ του φίλτρου DPF για την κατακράτηση σωματιδίων στα diesel, το οποίο πολλοί αφαιρούν για λόγους απόδοσης, είτε κυκλοφορούν με χαλασμένο φίλτρο για λόγους οικονομίας, μιας και το κόστος αντικατάστασης κυμαίνεται από 1.000 έως 4.000 ευρώ.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…