Απίστευτη κίνηση από αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Ανοίγει ένα και μοναδικό στο κέντρο της Αθήνας σε λίγο καιρό.
Μία κίνηση – ματι ετοιμάζει η αλυσίδα Κρητικός, ανοίγοντας στο κέντρο της Αθήνας, στην πλατεία Κλαυθμώνος ένα κατάστημα, που όμοιό του δεν έχει η αλυσίδα σε άλλα μέρη της Αττικής, αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Ο Κρητικός δημιουργεί ένα νέο concept καταστήματος με επιλεγμένα προϊόντα και την ονομασία «εκλεκτόν», σύμφωνα με το capital.
Θα ανοίξει τις πύλες του μέσα στο καλοκαίρι στην πλατεία Κλαυθμώνος, όπου η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ διατηρούσε μέχρι πρότινος σημείο πώλησης με την ταμπέλα “Κρητικός”.
Τι θα περιέρχει το νέο σούπερ μάρκετ
Η νέα τυπολογία καταστήματος της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός θα δίνει έμφαση σε διαφοροποιημένα προϊόντα που δεν συναντά κάποιος σε ένα παραδοσιακό σούπερ μάρκετ, ενώ θα διαθέτει και κάβα, έτοιμα προϊόντα εστίασης για άμεση κατανάλωση όπως σάντουιτς και σαλάτες και φαγητό.
Στη γκάμα του “εκλεκτόν” θα περιλαμβάνονται παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα καθώς και αναβαθμισμένο κωδικολόγιο με ξένα προϊόντα.
Στόχος της Κρητικός είναι να προσελκύσει καταναλωτικό κοινό που αναζητά premium ελληνικά και ξένα προϊόντα προκειμένου να αξιοποιήσει τη δυναμική της ευρύτερης περιοχής, η οποία παρουσιάζει τουριστική κίνηση, γι’ αυτό και θα διαθέτει αρκετά προϊόντα τροφίμων από το εξωτερικό. Δεν θα αποτελεί ένα παραδοσιακό ελληνικό παντοπωλείο αλλά ένα κατάστημα με εγχώρια και διεθνή προϊόντα γαστρονομίας, όπου δίνεται έμφαση στην εμπειρία αγορών και στο διαφοροποιημένο και αναβαθμισμένο κωδικολόγιο.
Στη συνέχεια αν το concept είναι πετυχημένο, μελλοντικά θα οδηγήσει στην επέκταση του συγκεκριμένου μοντέλου και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας ή της Αθήνας, όπου υφίσταται τουριστική κίνηση ή καταναλωτικό κοινό που αναζητά προϊόντα προστιθέμενης αξίας.
Mega deal που φέρνει «σεισμό»: Έρχεται νέα αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα
Σούπερ μάρκετ: Μια συμφωνία που φέρνει ανατροπή ανακοινώθηκε και γεννά νέα αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Δύο σούπερ μάρκετ συσπειρώνονται, γίνονται ένα και είναι έτοιμα να διεκδικήσουν ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς.
Οι όμιλοι αγορών Αστέρας και ΕΛΕΤΑ γίνονται ένα και κάτω από το όνομα «Ερμής» θα μπουν σε κάθε γειτονιά.
Ο απώτερος στόχος τους είναι η ενίσχυση της διαπραγματευτικής τους δύναμης και την εξασφάλιση καλύτερων τιμών από τους προμηθευτές.
Πολύ σύντομα θα ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες, ώστε η νέα οντότητα (ΙΚΕ) να αποκτήσει ΑΦΜ και να καταχωρηθεί στα μητρώα του Κράτους.
Να σημειωθεί πως από την συνένωση «Αστέρα» και ΕΛΕΤΑ δημιουργείται ένα σχήμα ανεξάρτητων λιανεμπόρων, με 632 επιχειρήσεις που λειτουργούν 796 καταστήματα, παράγουν συνολικό τζίρο 873 εκατ. ευρώ και απασχολούν 4.630 εργαζόμενους.
Ο Όμιλος supermarket Αστέρας Εμπορική ΑΕ, ιδρύθηκε το 1993 και αποτέλεσε την πρώτη κίνηση για συνεργασία ελληνικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, σε μια κοινή συμμαχία, ώστε να μπορέσουν τα μέλη του να ανταγωνιστούν τις μεγάλες εθνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις του χώρου και γενικότερα να έχουν βασικό ρόλο στις εξελίξεις του λιανεμπορίου στην χώρα μας.
Ο όμιλος αγορών ΕΛΕΤΑ δημιουργήθηκε το 1998 από επαγγελματίες του χώρου προκειμένου να στηρίξει τα ελληνικά μικρομεσαία καταστήματα supermarket. Με Πρόεδρο του ομίλου τον Στέφανο Μπαλάσκα κατάφερε μέσα από το πέρασμα της εικοσαετίας να καθιερωθεί στον χώρο με το εμπορικό σήμα «proton».
Σούπερ μάρκετ: Ξεκινούν να επιβάλλουν νέα χρέωση στους πελάτες – Πόσα θα μας παίρνουν
Μετά τον Σκλαβενίτη, από τις 5 Μαρτίου και ο Μασούτης ξεκινά να χρεώνει τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και διανομές κατ’ οίκον, με βάση το κόστος της εκάστοτε παραγγελίας, ενώ από 90 ευρώ και πάνω, δεν θα υπάρχει κάποια χρέωση.
Ειδικότερα, το εν λόγω σούπερ μάρκετ θα χρεώνει 3,5 ευρώ για παραγγελίες από 20 έως 39,99 ευρώ και 2,5 ευρώ για παραγγελίες από 40 έως 89,99 ευρώ.
Επίσης, κατεβάζει στα 20 ευρώ το ελάχιστο όριο παραγγελίας, από 40 ευρώ που είναι μέχρι τώρα, καθώς αφενός δεν έκανε προσιτό το ηλεκτρονικό της κατάστημα για μικρότερες παραγγελίες και αφετέρου η ανυπαρξία οποιασδήποτε χρέωσης καθιστούσε το εν λόγω κανάλι πωλήσεων εξαιρετικά κοστοβόρο.
Παραμένει δωρεάν το click and collect, δηλαδή όταν ο καταναλωτής παραγγέλνει ηλεκτρονικά, αλλά επιλέγει να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία από το κατάστημα.
Υπενθυμίζεται ότι η Σκλαβενίτης επιβάλλει:
5,00 ευρώ για αγορές έως 30 ευρώ
2,50 ευρώ για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ
Δωρεάν για αγορές από 100 ευρώ και άνω
Δεν υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας.
Πολιτική δωρεάν μεταφορικών μόνο για παραγγελίες πάνω από 100 ευρώ εφαρμόζει και το e-fresh.gr, με τα έξοδα αποστολής να κυμαίνονται από 2 έως 3 ευρώ, αναλόγως του ύψους της παραγγελίας.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος εφαρμόζει ελάχιστο όριο παραγγελίας τα 25 ευρώ και παρέχει δωρεάν διανομή για παραγγελίες πάνω από 45 ευρώ
Στο My Market στην Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο και Ιωάννινα οι χρεώσεις για μεταφορικά κυμαίνονται από 1,50€ έως 3,00€ για παραγγελίες από 40,01€ έως 90,00€. Για όλες τις παραγγελίες από 90,00€ και άνω τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ. Στην υπόλοιπη Ελλάδα, για παραγγελίες από 40,01€ και άνω, 10€ μεταφορικά με μέγιστο ποσό παραγγελίας τα 300€. Εάν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την “αντικαταβολή” υπάρχει μια επιπλέον χρέωση 3€.
Ο «Κρητικός» εφαρμόζει χρέωση ανεξαρτήτως ύψους παραγγελίας για την υπηρεσία Express Delivery, ενώ για τις απλές παραδόσεις χρέωση επιβάλλεται για παραγγελίες κάτω από 40 ευρώ.
Τέλος να σημειώσουμε ότι τα Lidl δεν διαθέτουν υπηρεσία παράδοσης κατ΄οίκον αφού εκτιμούν ότι θα αυξήσει το κόστος των προϊόντων τους.
Κίνηση – ματ: Το νέο ελληνικό «σούπερ μάρκετ» που ανοίγει τώρα σε όλες τις γειτονιές
Κίνηση – ματ από τα μικρά σούπερ μάρκετ που συσπειρώνονται για να χτυπήσουν τις μεγάλες αλυσίδες.
Η κίνηση ακούει στο όνομα Ερμής και πρόκειται για το κοινό εμπορικό σχήμα που στήνουν οι όμιλοι αγορών «Αστέρας» και «ΕΛΕΤΑ».Ο απώτερος στόχος τους είναι η ενίσχυση της διαπραγματευτικής τους δύναμης και την εξασφάλιση καλύτερων τιμών από τους προμηθευτές.
Όπως αποκαλύπτει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος πολύ σύντομα θα ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες, ώστε η νέα οντότητα (ΙΚΕ) να αποκτήσει ΑΦΜ και να καταχωρηθεί στα μητρώα του Κράτους.
Η παραπάνω πρωτοβουλία, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές φιλοδοξεί να δημιουργήσει νέα δεδομένα στον χώρο της «μικρής λιανικής», αποτελώντας «απάντηση» στην επεκτατική πολιτική των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Το δίκτυο των δύο Ομίλων συγκεντρώνει ανεξάρτητους λιανέμπορους απ’ όλη την επικράτεια -632 λιανεμπορικές επιχειρήσεις με συνολικό τζίρο περίπου 873 εκατ. ευρώ και απασχολούν 4.630 εργαζόμενους.
Το ενιαίο σχήμα σύμφωνα με τους εμπνευστές του θα επιχειρήσει να αναβαθμίσει τον ρόλο των μεμονωμένων σούπερ μάρκετ, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα που θα τα διαφοροποιεί από τις μεγάλες αλυσίδες και θα ενισχύει την ανταγωνιστικότητά τους.
Η «επιθετική πολιτική επέκτασης» που έχουν υιοθετήσει οι μεγάλοι παίκτες με όχημα το franchise πιέζει αφόρητα τους μικρότερους, με αποτέλεσμα πολλοί να υποκύπτουν στις προτάσεις εξαγοράς που καταθέτουν.