ΔΕΗ: Έτοιμη για το μεγάλο… μπαμ είναι η ΔΕΗ!
Πολύ σύντομα και συγκεκριμένα από τον ερχόμενο Μάιο έχει προγραμματιστεί η είσοδος της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες με το δίκτυο οπτικών που θα φθάνει μέχρι τα σπίτια.
Όπως αναφέρει το powergame.gr η εταιρεία έχει πάρει ιδιαίτερα σοβαρά το θέμα και αναμένεται να δραστηριοποιηθεί με εντατικούς ρυθμούς στη χονδρική αγορά.
Μέχρι σήμερα, το δίκτυο της ΔΕΗ έχει φθάσει σε 140.000 νοικοκυριά σε 11 Δήμους της Αττικής, με το ξεκίνημα να είναι ιδιαίτερα δύσκολο για την εταιρεία.
Η ανάπτυξη πλέον του δικτύου έχει τέτοια δυναμική που θα επιτρέψει των υπετριπλασιασμό των νοικοκυριών που θα εξυπηρετεί.
ΔΕΗ: Ξεκίνησε να διαγράφει μεγάλα χρέη
Θα μπορούσε να είναι και η καλή είδηση της ημέρας, μιας η ακρίβεια στην ενέργεια αν και έχει σταθεροποιηθεί, ωστόσο, παραμένει σε υψηλά επίπεδα. Η ΔΕΗ άρχισε να μοιράζει «ραβασάκια» σε οφειλέτες και να διαγράφει χρέη. Και μάλιστα, πριν περάσει η δεκαετία.
Συγεκριμένα αναγνώστρια του xristika.gr επικοινώνησε μαζί μας και μας κοινοποίησε το έγγραφο που της έστειλε η ΔΕΗ, ενημερώνοντάς της πως της διέγραψε χρέος των 100 ευρώ.
Η οφειλή ήταν από το 2017. Αν και πριν από δύο χρόνια, είχε ενοχλήσεις για τα ληξιπρόθεσμα, ωστόσο, τον Ιανουάριο του 2024 της κοινοποιήθηκε πως η ΔΕΗ προχωρά στη διαραφή τους.
Η ίδια θα δηλώσει: «Εξάντλησα την υπομονή τους και μου διέγραψαν το χρέος. Ήξερα ό,τι θα γινόταν αργά ή γρήγορα. Σιγά το χρέος, κάτι πλήρωνα πού και πού, αλλά στο τέλος το άφησα. Μήπως θα έπεφτε έξω η ΔΕΗ για τα δικά μου 100 ευρώ. Τελικά τους νίκησα».
Η ΔΕΗ «κατήργησε» τον λογαριασμό ρεύματος: Επίσημη απόφαση
Είναι πλέον επίσημο, η ΔΕΗ καταργεί τον παλιό δίμηνο λογαριασμό ρεύματος, δηλαδή τον έναντι και τον εκκαθαριστικό και πλέον θα υπάρχει ένας, αλλά θα είναι μηνιαίος.
Έως το τέλος του 6μήνου θα έχουν προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες μετρήσεις ώστε να είναι όλα έτοιμα για τον λογαριασμό ρεύματος με τον μήνα. Υπάλληλος της ΔΕΔΔΗΕ αλλά και άλλων παρόχων θα περνά κάθε μήνα από τα σπίτια μας και θα μετράει τους μετρητές μας.
Γι αυτό το λόγο όλοι καταναλωτές ρεύματος θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών θα έχει πρόσβαση στον χώρο των μετρητών του ακινήτου, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης, για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού.
Τι θα γίνει αν δεν περάσει υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ
Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη της ένδειξης, όλοι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να καταχωρίσουν την ένδειξη της παροχής εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών από την ημέρα επίσκεψης του καταμετρητή στο ακίνητο, με τους εξής τρόπους:
Καλώντας το Τηλεφωνικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000.
Εναλλακτικά μπορούν να καταχωρίσουν την ένδειξη στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, στο link
Μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App από το κινητό τους τηλέφωνο.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θόδωρος Σκυλακάκης, δήλωσε σχετικά: «Η δέσμευσή μας για μηνιαία καταμέτρηση της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος υλοποιείται. Ξεκινώντας, σταδιακά, ο ΔΕΔΔΗΕ τις καταμετρήσεις σε όλη την Ελλάδα, αναμένεται να οδηγηθούμε σε δραστική μείωση των ρευματοκλοπών. Και αυτή η εξέλιξη, σε συνδυασμό με την τόνωση του ανταγωνισμού μεταξύ των παρόχων ηλεκτρικού ρεύματος, την περαιτέρω διείσδυση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) στο ενεργειακό δυναμικό μας και τις ηλεκτρικές διασυνδέσεις των νησιών μας, θα έχει σημαντικά οφέλη για τους καταναλωτές, με κυριότερο τους χαμηλότερους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος».
Προσοχή: Επίσημη ανακοίνωση από τη ΔΕΗ για τεράστια αύξηση στο ρεύμα
Για τεράστια αύξηση στο κόστος κάνει λόγο ο ΔΕΔΔΗΕ μετά την απόφαση για «κατάργηση» των τιμολογίων ρεύματος που είχαμε μέχρι σήμερα.
Ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρεται στα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας (έναντι, εκκαθαριστικά) τα οποία από τον Απρίλιο θα καταργηθούν και τη θέση τους θα πάρουν οι μηνιαίοι λογαριασμοί ρεύματος.
Αυτός είναι και ο λόγος που διαμαρτύρεται ο ΔΕΔΔΗΕ καθώς η μέτρηση των ρολογιών σε μηνιαία βάση θα εκτοξεύσει το κόστος των λειτουργικών δαπανών κατά 40 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.
Ο λόγος για το αυξημένο κόστος είναι ότι θα πρέπει είτε να προχωρήσει σε πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, είτε το πιθανότερο σε νέες συμβάσεις με υπεργολάβους, οι οποίοι θα αναλάβουν το έργο της καταμέτρησης.
Ταυτόχρονα καταθέτει αίτημα στην Ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) ανάκτηση 77,5 εκατ. ευρώ μέσω των τελών χρήσης δικτύου ετησίως.
Επίσης, στο αίτημά του προς τη ΡΑΑΕΥ περιλαμβάνει και αυξημένο κόστος κεφαλαίου κατά 25 εκατ. ευρώ ετησίως λόγω των αναγκών για δημιουργία ζωνών πυροπροστασίας προκειμένου να διασφαλίσει τα δίκτυά του, άλλα 3,5 εκατ. ευρώ για κεφάλαιο κίνησης και περίπου 9 εκατ. ευρώ υποανακτήσεις.