Πολλές οι αλλαγές από τη μεγαλύτερη εταιρεία ρεύματος της χώρας, τη ΔΕΗ. Δείτε τι αλλάζει στους λογαριασμούς ρεύματος.
Νέα προϊόντα και μεγάλες αλλαγές στις υπηρεσίες της υποσχέται η ΔΕΗ, όπως ανακοινώθηκαν στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, στις 13 Δεκεμβρίου.
Τι αλλάζει στους λογαριασμούς ρεύματος
Η ΔΕΗ εισάγει έναν νέο, καινοτόμο λογαριασμό στο πρώτο τρίμηνο του 2025, με στόχο τη διευκόλυνση και καλύτερη ενημέρωση των πελατών. Ο έγχαρτος λογαριασμός θα περιλαμβάνει έναν QR κωδικό που θα οδηγεί σε βίντεο με μια ψηφιακή εκπρόσωπο (avatar), η οποία θα εξηγεί αναλυτικά τα πεδία του λογαριασμού, τις χρεώσεις, την κατανάλωση και το ιστορικό. Παράλληλα, θα δίνεται η δυνατότητα άμεσης πληρωμής, χωρίς να χρειάζεται σύνδεση με κάποια εφαρμογή. Το σύστημα στοχεύει να προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε άτομα που δεν είναι εξοικειωμένα με την τεχνολογία, ενώ οι χρήστες θα επωφεληθούν από μια αναλυτική και φιλική παρουσίαση των στοιχείων.
Φιλοδοξώντας να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην εξυπηρέτηση πελατών, η ΔΕΗ σχεδιάζει νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του πελάτη από έναν συγκεκριμένο, εξειδικευμένο εκπρόσωπο, ο οποίος θα διασφαλίζει προσωπική σχέση, βαθιά γνώση και άμεση ανταπόκριση. Στις αρχές του 2025, η υπηρεσία θα ξεκινήσει να παρέχεται δωρεάν, 24/7.
Η ΔΕΗ εγκαινιάζει την υπηρεσία ElectricianPass, η οποία θα είναι διαθέσιμη από το πρώτο τρίμηνο του 2025. Με αυτή την υπηρεσία, η απόκτηση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) γίνεται εύκολα, γρήγορα και με την αξιοπιστία της ΔΕΗ. , με ραντεβού προσαρμοσμένο στη διαθεσιμότητα του πελάτη. Μέσα από το ElectricianPass οι πελάτες θα μπορούν να χρεώσουν την υπηρεσία στον λογαριασμό τους εφάπαξ ή με πλάνο δόσεων.
Η ΔΕΗ… φεύγει και πάει Ιταλία – Τι θα γίνει με τους λογαριασμούς ρεύματος
Η ανακοίνωση της ΔΕΗ για την Ιταλία. Τι έχει συμβεί;
Είσοδος του Ομίλου ΔΕΗ στην Ιταλική αγορά Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας με δύο νέους φωτοβολταϊκούς σταθμούς 32 MW
Ο Όμιλος ΔΕΗ πραγματοποιεί το πρώτο του βήμα στην ιταλική αγορά Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, εγκαινιάζοντας δύο νέους φωτοβολταϊκούς σταθμούς συνολικής εγκατεστημένης ισχύος 32 MW.
Με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Όμιλος ενδυναμώνει το πράσινο χαρτοφυλάκιό του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia στην κεντρική Ιταλία, οι οποίοι διαθέτουν ισχύ 20 MW και 12 MW αντίστοιχα. Οι σταθμοί, που θα ολοκληρωθούν σύντομα, περιλαμβάνουν πάνω από 55.000 φωτοβολταϊκά πλαίσια διπλής όψης. Η ετήσια παραγωγή τους αναμένεται να ξεπεράσει τις 60 GWh, καλύπτοντας τις ανάγκες περίπου 15.000 νοικοκυριών και μειώνοντας την εκπομπή περίπου 37.200 τόνων CO2.
Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος ΑΠΕ του Ομίλου ΔΕΗ, Κωνσταντίνος Μαύρος, υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία αυτής της κίνησης: «Η είσοδός μας στην ιταλική αγορά υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να αποτελέσουμε πρωταγωνιστικό πυλώνα ενέργειας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Αυτοί οι σταθμοί αποτελούν μόνο την αρχή, καθώς στο πλάνο μας περιλαμβάνονται συνεχείς παραδόσεις έργων έως το 2027. Επενδύουμε στην πράσινη μετάβαση και τη διασυνδεδεμένη αγορά ενέργειας με γεωγραφική και τεχνολογική διασπορά».
Οι δύο νέοι σταθμοί εντάσσονται στο ευρύτερο πλαίσιο συνεργασίας του Ομίλου ΔΕΗ με την εταιρεία Metlen Energy & Metals, που περιλαμβάνει έργα ΑΠΕ σε τέσσερις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Φυσικά, δεν πρόκειται για κίνηση που θα επηρεάσει κατά κάποιον τρόπο τους λογαριασμούς ρεύματος.
Deal «βόμβα» στα ελληνικά σούπερ μάρκετ: Δείτε ποιο αγοράζουν ξένοι
Αυτό το σούπερ mega deal στον κλάδο των σούπερ μάρκετ δεν το περιμέναμε με τίποτα. Διαβάστα στα xristika.gr.
Οδεύουμε προς έναν νέο γύρο συγκέντρωσης στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, με πρωταγωνιστή έναν ξένο επενδυτή που βρίσκεται στα τελικά στάδια για την εξαγορά της ανερχόμενης αλυσίδας ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. Με τζίρο που αναμένεται να φτάσει τα 800 εκατ. ευρώ φέτος, η Κρητικός βρίσκεται κοντά στο να εισέλθει στους μεγάλους παίκτες της ελληνικής αγοράς οργανωμένου λιανεμπορίου.
Η Μασούτης, που στο παρελθόν είχε εκφράσει ενδιαφέρον για την εξαγορά της Κρητικός, φαίνεται να παραμένει στο κάδρο των συζητήσεων. Η προηγούμενη εξαγορά του δικτύου Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες από την Κρητικός, το οποίο έχει ισχυρή παρουσία στη Βόρεια Ελλάδα, είχε τραβήξει το ενδιαφέρον της Μασούτης, καθώς η τελευταία διεκδικεί κυρίαρχη θέση στην ίδια περιοχή.
Πηγές αναφέρουν ότι ξένοι επενδυτές, όπως το CVC Capital Partners, που έχει ήδη επενδύσει στην Ελλάδα, εξετάζουν την είσοδό τους στην αγορά τροφίμων. Αν και το CVC δεν επιβεβαιώνει επίσημα τη συμμετοχή του, η φημολογία για τη στήριξη ενός μεγάλου deal είναι έντονη. Ένα τέτοιο εγχείρημα θα μπορούσε να ενώσει δυνάμεις μεταξύ Κρητικός και Μασούτης, δημιουργώντας τον 4ο μεγαλύτερο παίκτη της αγοράς, υποσκελίζοντας τη Metro στην 5η θέση.
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Σούπερ Μάρκετ (ΕΣΕ), Αριστοτέλης Παντελιάδης, δήλωσε πρόσφατα ότι οι συγκεντρώσεις στον κλάδο θα φέρουν οικονομίες κλίμακας, ευνοώντας την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα τρόφιμα. Με τον τζίρο των σούπερ μάρκετ να αντιστοιχεί στο 58% της αγοράς λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα –ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά στην ΕΕ–, οι εξελίξεις αυτές αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Ανεξαρτήτως της τελικής έκβασης, η αγορά οργανωμένου λιανεμπορίου στην Ελλάδα βρίσκεται σε φάση μετασχηματισμού, με πιθανές νέες ισορροπίες να διαμορφώνονται στον κλάδο.
Το… ξεχασμένο σούπερ μάρκετ που επιστρέφει στην Αθήνα: Δείτε ποιο είναι
Έγιναν οι ανακοινώσεις και το σούπερ μάρκετ που επιχείρησε πολλές φορές να λειτουργήσει στην Ελλάδα επιστρέφει ξανά.
Μετά από δεκαετίες αβέβαιης παρουσίας και αποτυχημένων προσπαθειών επαναφοράς στην ελληνική αγορά, οι Ολλανδοί της Spar International επιστρέφουν με μία νέα στρατηγική και έναν ισχυρό συνεργάτη.
Η συμφωνία με τον Όμιλο Βερούκα, που διαχειρίζεται την αλυσίδα Bazaar, σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής. Η στρατηγική ανάπτυξης επικεντρώνεται όχι σε αριθμητικούς στόχους, αλλά σε ποιοτική εξειδίκευση και σωστή στόχευση περιοχών, όπως ανέφερε ο Παναγιώτης Τσαγκάρης, εμπορικός διευθυντής του ομίλου.
Η Spar σχεδιάζει την ανάπτυξη 4-5 ιδιόκτητων καταστημάτων το 2025, με επίκεντρο τουριστικές περιοχές όπως η Κρήτη, οι Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και το ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Η επιλογή αυτών των περιοχών βασίζεται στην ισχυρή τουριστική κίνηση και την αναγνωρισιμότητα της Spar στους ξένους καταναλωτές, καθώς η αλυσίδα είναι κορυφαία σε χώρες όπως η Αυστρία.
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της νέας στρατηγικής είναι η δυνατότητα εξαγωγής ελληνικών προϊόντων στα διεθνή καταστήματα της Spar, προσφέροντας ευκαιρίες για τους τοπικούς παραγωγούς.
Παράλληλα, η συνεργασία με τους υπάρχοντες franchisees που ήδη φέρουν την ταμπέλα της Spar θα συνεχιστεί, με στόχο τη διατήρηση και την ενίσχυση της υποστήριξής τους.
Με βάση τα τελευταία οικονομικά στοιχεία, η Spar International κατέγραψε πωλήσεις 47 δισ. ευρώ το 2023, με περισσότερα από 13.984 καταστήματα παγκοσμίως και πάνω από 14,7 εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά.
Η νέα στρατηγική συνεργασίας στην Ελλάδα θέτει τις βάσεις για σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη, αναδεικνύοντας τον τουριστικό και εξαγωγικό χαρακτήρα της χώρας.
Και τι θα προσφέρει στους εν δυνάμει νέους franchisees ο όμιλος Βερούκα για να ανεβάσουν την ταμπέλα της Spar; «Ποικιλία προϊόντων, τόσο επωνύμων, όσο και private label. Μια διεθνώς αναγνωρίσιμη επωνυμία και τις παροχές που απολαμβάνει σήμερα ο όμιλος Βερούκα από τους προμηθευτές του, εθνικούς και πολυεθνικούς», αναφέρει.
Σε ότι αφορά το υπάρχον δίκτυο της Bazaar, ο στόχος είναι η δημιουργία 5 νέων σημείων εντός του 2025. Σήμερα ο όμιλος αριθμεί 120 εταιρικά καταστήματα Bazaar και 70 franchise καταγράφοντας ανάπτυξη 1,4% (στοιχεία ενδεκαμήνου) έναντι 3,4% που παρουσιάζει το σύνολο της αγοράς.
Αυτή η συγκρατημένη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο κ. Τσαγκάρης, «οφείλεται στις μεγάλες επενδύσεις που έγιναν το τελευταίο διάστημα σε τομείς όπως το ERP, το WMS και η νέα ιδιόκτητη αποθήκη στο Ρέντη, γεγονός που θα επιτρέψει στον όμιλο να αυξήσει τη λειτουργική του απόδοση τα επόμενα χρόνια».