ΔΕΗ: Ανακοινώθηκε! Έτσι «σβήνει» Protergia και Elpedison

ΔΕΗ: Σε μια νέα εποχή εισέρχεται η ΔΕΗ, προχωρώντας με ταχύτατες διαδικασίες το σχέδιο της ηλεκτροκίνησης. Τι είναι το «ΔΕΗ blue» και πώς θα λειτουργεί. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης εισέρχεται και επίσημα η ΔΕΗ, λανσάροντας το νέο της σήμα και παρουσιάζοντας το καινούργιο επενδυτικό της πλάνο που συνοδεύεται από σειρά νέων προϊόντων και υπηρεσιών.

Έχοντας ως brand το «ΔΕΗ blue» και έχοντας ήδη τοποθετήσει 301 φορτιστές σε 61 περιοχές 31 νόμων σε όλη τη χώρα – καθιστώντας την εταιρεία το μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο δημόσιων φορτιστών πανελλαδικά – η επιχείρηση έχει βάλει σαν πρώτο στόχο να φτάσει τους 1.000 φορτιστές, καθιστώντας την εταιρεία το μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στη χώρα

Και δεσμεύεται ότι οι 10.000 από το σύνολο των φορτιστών που θα αναπτυχθούν πανελλαδικά τα επόμενα χρόνια σε πόλεις και σημεία εθνικών οδών, θα είναι δικοί της.

Στο πλάνο που παρουσιάστηκε σήμερα, περιλαμβάνονται τόσο η τοποθέτηση γρήγορων φορτιστών ( σε πάρκινγκ, εθνικές οδούς , σταθμούς καυσίμων κλπ), και σε άλλα σημεία, όσο και μια ολόκληρη γκάμα παρεχόμενων υπηρεσιών.

Στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΗ παρουσίασε τον πρώτο της φορτιστή, τον “ΔΕΗ Blue”, καθώς και νέα apps, τα οποία θα μπορούν να κατεβάσουν οι πελάτες της στο κινητός τους, εντοπίζοντας το κοντινότερο φορτιστή, αλλά και απολαμβάνοντας σειρά άλλων υπηρεσιών.

Έτερος άξονας, η προσβασιμότητα σε όλα τα παραπάνω, στο Δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, καθώς και υπηρεσίες roaming για τους επισκέπτες της χώρας.

Σε πρώτη φάση, για τους αμέσως επόμενους καλοκαιρινούς μήνες, η χρήση των παραπάνω υπηρεσιών θα είναι πιλοτική και θα παρέχεται χωρίς χρέωση.

Μέχρι σήμερα στην Ευρώπη έχουν ήδη εγκατασταθεί 200.000 σημεία φόρτισης έναντι μόλις 930 στην Ελλάδα.. η φετινή πρόβλεψη για την Ευρώπη είναι οι 385.000 φορτιστές, ενώ για την Ελλάδα ο στόχος είναι οι 1620.

Στην ουσία, το νέο πλάνο της ΔΕΗ στην ηλεκτροκίνηση δεν αφορά μόνο τους φορτιστές στο δρόμο αλλά και έναν ολόκληρο ψηφιακό μετασχηματισμό. Η εφαρμογή στο κινητό επιτρέπει στον καταναλωτή να διαχειρίζεσαι τα πάντα.

ΔΕΗ: Γιώργος Στάσσης – Δημιουργούμε το μεγαλύτερο δίκτυο

«Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα βασικό όχημα για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί πανευρωπαϊκά για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, την προστασία του περιβάλλοντος και την καλύτερη ποιότητα ζωής», ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης.

«Στη ΔΕΗ γνωρίζαμε από την πρώτη στιγμή πως δεν θα χάσουμε το στοίχημα της ηλεκτροκίνησης. Ως ηγέτιδα δύναμη στο χώρο της ενέργειας, η ΔΕΗ αναγνώρισε τον ρόλο της, που είναι να φέρει την ηλεκτροκίνηση στη χώρα, δημιουργώντας με πολύ γοργούς ρυθμούς το μεγαλύτερο πανελλαδικά δίκτυο δημόσια προσβάσιμων φορτιστών».

«Η καθαρή και εύκολη μετακίνηση δεν είναι τόσο μακριά όσο θα νομίζαμε» σημείωσε κατά την παρουσίαση της ΔΕΗ blue: «αυτό που πρέπει να κάνουμε εμείς είναι να προετοιμαστούμε, ώστε, όποιος κάνει την επιλογή να είναι σίγουρος ότι θα βρει να φορτίσει το αυτοκίνητό του, ότι θα έχει υπηρεσίες που θα του επιτρέπουν να συνδυάσει τη φόρτιση του αυτοκινήτου του με τα ψώνια του σε ένα εμπορικό κέντρο ή στο σούπερ μάρκετ ή στην πλατεία του Δήμου του», σημείωσε και πρόσθεσε:

«Υπηρεσίες που θα τον ενημερώνουν όσο ασχολείται με άλλες δραστηριότητες για τον χρόνο φόρτισης, για το κατά πόσο το δίκτυο χρειάζεται μέρος από την ενέργεια που έχει ήδη στην μπαταρία του, για ειδικά πακέτα που μπορεί να απολαμβάνει μέσω της υπηρεσίας φόρτισης που χρησιμοποιεί.

Υποδεχόμαστε σήμερα τη ΔΕΗ blue. Μέσα από μία νέα μάρκα και ένα νέο σύμβολο που αναδεικνύει όλα αυτά που είναι η ηλεκτροκίνηση για εμάς: το καθαρό περιβάλλον, το γαλάζιο της ενέργειας, του ουρανού και της καθαρής θάλασσας. Η ΔΕΗ blue είναι η ηλεκτροκίνηση».

ΔΕΗ: Δημιουργεί ισχυρή συνθήκη προώθησης των πράσινων μεταφορών

«Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί βασική συνιστώσα της πράσινης μετάβασης και το επόμενο μεγάλο στοίχημα της ανθρωπότητας για καθαρές μετακινήσεις και μεταφορές. Καλωσορίζουμε σήμερα την ΔΕΗ, η οποία έχει συνδέσει την λειτουργία της με την κοινωνική προσφορά και την τεχνολογική πρόοδο, στην εποχή της ηλεκτροκίνησης με οδηγό το νέο επιχειρησιακό πλάνο της και την εμπειρία του ανθρώπινου δυναμικού της.

Η ΔΕΗ δημιουργεί μια ισχυρή συνθήκη για την προώθηση των πράσινων μεταφορών και χαιρετίζουμε με ιδιαίτερη ικανοποίηση την πρωτοβουλία της» ανέφερε στον χαιρετισμό της η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου η οποία παρευρέθηκε στην εκδήλωση.

«Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόνο ένας τρόπος να πηγαίνουμε από το ένα μέρος στο άλλο, αλλά θα είναι σύντομα μέρος ενός μεγαλύτερου οικοσυστήματος, στο οποίο, εμείς οι καταναλωτές θα έχουμε συμμετοχή και τον έλεγχο.

Για μας λοιπόν στη ΔΕΗ, η ηλεκτροκίνηση είναι μόνο η αρχή» τόνισε στην ομιλία του ο Αλέξανδρος Πατεράκης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ΔΕΗ.

«Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι η ηλεκτροκίνηση συνδυάζει αρμονικά τον ενεργειακό με τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Και τα δύο είναι τα γερά θεμέλια πάνω στα οποία κτίζουμε τη νέα ΔΕΗ. Και τα δύο είναι σε ταχεία εξέλιξη, καθώς η ΔΕΗ, ως ο ηγέτης στην ενέργεια και ως ο μεγαλύτερος πάροχος ενέργειας από ΑΠΕ, έχει την ευθύνη να αλλάξει την αγορά και να ενημερώσει τους καταναλωτές. Όχι μόνο για το πώς θα κάνουμε αποδοτικότερη την ενέργεια, αλλά πώς θα ανταποκριθούμε στη δέσμευση μας για μια βιώσιμη ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος», ανέφερε.

Ο κ. Πατεράκης σημείωσε ότι η Ελλάδα μοιράζεται τον φιλόδοξο ευρωπαϊκό στόχο, να μετατρέψει το 30% των νέων οχημάτων μας σε ηλεκτρικά έως το τέλος του 2030: «σήμερα διαθέτουμε 930 δημόσιους φορτιστές και η πρόβλεψη είναι να φτάσουμε περίπου τους 18.000 δημόσιους φορτιστές στο τέλος του 2025 και περίπου 44.000 σε ιδιωτικούς χώρους – σπίτια και επιχειρήσεις. Οι φορτιστές είναι όμως η υποδομή.

Το σημαντικό με την ηλεκτροκίνηση είναι ότι ως κομμάτι της πράσινης και βιώσιμης ανάπτυξης, πυροδοτεί ολόκληρα τμήματα της οικονομίας κι αυτό σημαίνει επενδύσεις, θέσεις εργασίας, καινοτομία. Αλλά οι επενδύσεις μας δεν θα έχουν αξία, αν δεν βάλουμε όλοι, όση ενέργεια απαιτείται – σχήμα λόγου αλλά όχι μόνο- για να γίνει η ηλεκτροκίνηση προσιτή σε όλους τους Έλληνες. Αυτός είναι άλλωστε ο σκοπός της ΔΕΗ blue».

«Πριν από 5 μήνες τοποθετήσαμε τον πρώτο μας φορτιστή και πριν από 2 εικοσιτετράωρα σπάσαμε το φράγμα των 300 δημόσια προσβάσιμων φορτιστών» ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ Κυριάκος Κοφινάς.

Στην ομιλία του παρουσίασε αναλυτικά τους τρείς πυλώνες ανάπτυξης του σχεδιασμού της ΔΕΗ που σχετίζονται με τις διαφορετικές ανάγκες φόρτισης ανά σημείο με βάση τον μέσο χρόνο παραμονής των οδηγών, την εμπειρία χρήστη μέσω μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας, καθώς και τη διασφάλιση της προσβασιμότητας σε όλα τα παραπάνω, που θα επιτρέψει στην ηλεκτροκίνηση να γίνει «η νέα καθημερινότητα».

Παράλληλα ο κ. Κοφινάς ανάδειξε τις σημαντικές συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες στις οποίες έχει προχωρήσει η ΔΕΗ το τελευταίο διάστημα «με βάση το κοινό όραμα και σχέδιο για την ηλεκτροκίνηση» και απηύθυνε πρόσκληση στους χρήστες και δυνητικούς χρήστες της ηλεκτροκίνησης να υποδείξουν οι ίδιοι τα σημεία που θα επιθυμούσαν να τοποθετηθεί ο επόμενος φορτιστής μέσω της εφαρμογής DEIblue και το #odikosmoufortistis.

«Επενδύουμε τώρα στη γρήγορη ανάπτυξη του δικτύου της ΔΕΗ blue ακόμα κι αν τα νούμερα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα είναι αναλογικά μικρά.

Στόχος μας για τα επόμενα χρόνια είναι να υπερδιπλασιάζουμε την εγκατεστημένη βάση μας και ευελπιστούμε ότι η επίτευξη του επόμενου στόχου των 1.000 δημόσιων φορτιστών, θα αποτελέσει ορόσημο για την περαιτέρω επιτάχυνση της προσβασιμότητας και διαθεσιμότητας της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Η πρόβλεψη για την ελληνική αγορά είναι μερικές δεκάδες χιλιάδες φορτιστές μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, και δεσμευόμαστε ότι οι 10.000 από αυτούς θα είναι ΔΕΗ blue» τόνισε κατά την ομιλία του ο κ. Κοφινάς.