Κάτι νέο φέρνει στα καταστήματά του το σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος. Δείτε τι ανακοινώθηκε.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος αλλάζει και προσπαθεί να καινοτομεί συνέχεια, φέρνοντας στα ράφια της συνεχώς καινούρια προϊόντα.
Αυτή τη φορά η ΑΒ ταξιδεύει στην Κρήτη και συνεργάζεται με τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Ανωγείων.
Η εταιρεία ενισχύει την τοπική παραγωγή στην Κρήτη, διαθέτοντας αποκλειστικά τη Γραβιέρα Κρήτης ΠΟΠ και το Ανθότυρο Ξηρό «Τα Ανώγεια» στα καταστήματά της.
Περισσότερο από το 80% των προμηθευτών της είναι μικροί και μεγάλοι παραγωγοί, γεγονός που εξασφαλίζει ότι στα ράφια της θα βρει κανείς αυθεντικά, αγνά προϊόντα, όπως εκείνα που παράγει η κρητική γη και ειδικότερα ο Αγροτικός Γαλακτοκομικός Κτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Ανωγείων, «Τα Ανώγεια».
Με εμπειρία 50 ετών στην επεξεργασία γάλακτος και την παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων, ο Αγροτικός Γαλακτοκομικός Κτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Ανωγείων διαθέτει αποκλειστικά τη Γραβιέρα Κρήτης ΠΟΠ και το Ανθότυρο Ξηρό «Τα Ανώγεια» στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος σε μια συνεργασία που ξεκίνησε τον Μάιο του 2024. Τα προϊόντα του Συνεταιρισμού παράγονται από ζώα ελευθέρας βοσκής που εκτρέφονται σε έκταση 110.000 στρεμμάτων. Τα ζώα τρέφονται με αγριόχορτα σε μια περιοχή που αναπτύσσεται πλούσια χλωρίδα, με πάνω από 70 σπάνια βότανα, σε συνθήκες ιδανικές για τη διασφάλιση της παραγωγής τυριών ανώτερης ποιότητας, με πλούσια και μοναδική γεύση.
Ο Αγροτικός Γαλακτοκομικός Κτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Ανωγείων ιδρύθηκε το 1963, ενώ προϋπήρχε αντίστοιχη συνεταιριστική οργάνωση από το 1932, η δράση της οποίας σταμάτησε λόγω της Γερμανικής Κατοχής και της καταστροφής των εγκαταστάσεων κατά το ολοκαύτωμα των Ανωγείων το 1944. Υπό τη νέα του μορφή ιδρύθηκε το 2022 και με σταθερά βήματα αναπτύσσεται και μεγαλώνει, συμβάλλοντας στην τοπική οικονομία. Διαθέτει 155 μέλη αιγοπροβατοτρόφων που όλοι εκτρέφουν τα ζωντανά τους στα βοσκοτόπια των Ανωγείων.
Νέο μπαμ από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης. Ποια σούπερ μάρκετ εξαγόρασε.
Αυτή τη φορά η αλυσίδα έφυγε από την Ελλάδα και κοίταξε προς… Κύπρο μεριά για το νέο της deal.
Η Επιτροπή Προστασίας Ανταγωνισμού στην Κύπρο ενέκρινε την εξαγορά των Υπεραγορών Papantoniou Supermarkets από τον ελληνικό όμιλο Σκλαβενίτης.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση «η Επιτροπή Προστασίας του Ανταγωνισμού ανακοινώνει ότι σε συνεδρία της που πραγματοποιήθηκε στις 17/10/2024, ενέκρινε την πράξη συγκέντρωσης για την απόκτηση του μετοχικού κεφαλαίου της C.A.C. PAPANTONIOU TRADING LIMITED από την ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚH ΕΤΑΙΡΕΙΑ, μέσω της GUEDO HOLDINGS LIMITED.
Η εν λόγω πράξη συγκέντρωσης κοινοποιήθηκε στην Υπηρεσία της Επιτροπής στις 12/07/2024.
Η Επιτροπή, κατά τη συνεδρία της ημερομηνίας 17/10/2024, αφού έλαβε υπόψη τη Γραπτή Έκθεση της Υπηρεσίας ημερομηνίας 15/10/2024, διαπίστωσε ότι η εν λόγω πράξη συγκέντρωσης αν και ενέπιπτε στο πεδίο εφαρμογής του περί Ελέγχου των Συγκεντρώσεων Επιχειρήσεων Νόμου του 2014, Νόμος αρ. 83(Ι)/2014 και στην έννοια της συγκέντρωσης, εντούτοις δεν προκαλεί αμφιβολίες ως προς τη συμβατότητά της με τη λειτουργία του ανταγωνισμού στην αγορά.
Ως εκ τούτου, η Επιτροπή αποφάσισε να μην αντιταχθεί και να κηρύξει συμβατή την πράξη συγκέντρωσης με τη λειτουργία του ανταγωνισμού στην αγορά, σύμφωνα με τις πρόνοιες το άρθρο 22 του Νόμου.
Το πλήρες κείμενο της απόφασης της Επιτροπής θα δημοσιευτεί στην επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας και θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της», καταλήγει η ανακοίνωση.
Η αγορά των εν λόγω σούπερ μάρκετ δεν είναι η πρώτη εξαγορά στην Κύπρο, αφού ο Σκλαβενίτης διαθέτει ήδη ένα δίκτυο 18 καταστημάτων στην κυπριακή αγορά, τα οποία αφορούν στα πρώην Carrefour και τα οποία «πέρασαν» στην αλυσίδα μετά την ιστορική διάσωση της Μαρινόπουλος. Από το σύνολο του δικτύου, οκτώ καταστήματα βρίσκονται στη Λευκωσία, πέντε στη Λεμεσό, από δύο σε Λάρνακα και Πάφο και ένα κατάστημα στο Παραλίμνι.
Μετά την απόκτηση των εννέα καταστημάτων της αλυσίδας Παπαντωνίου, ο όμιλος Σκλαβενίτη ενισχύει το δίκτυό του στην Κύπρο, φτάνοντας συνολικά τα 27 καταστήματα, ενώ εισέρχεται και στο «top 3» στην κυπριακή αγορά της οργανωμένης λιανικής μαζί με τη Lidl Κύπρου και την αλυσίδα Άλφαμεγα του ομίλου Παπαέλληνα. Επόμενος στόχος, να διεκδικήσει ακόμη μεγαλύτερα μερίδια αγοράς και να πρωταγωνιστήσει και στην Κύπρο.
Η αλυσίδα ιδρύθηκε το 1987. Η πρώτη Υπεραγορά Papantoniou άνοιξε στη Χλώρακα της Πάφου, με χώρο πώλησης μόλις 150 τ.µ. Μετά από αρκετές προσθήκες και ανακαινίσεις, το αρχικό κατάστημα διαθέτει πλέον 2.000 τ.µ. σύγχρονου εµπορικού χώρου.
Με τα χρόνια, η εταιρεία επεκτάθηκε δηµιουργώντας µία αλυσίδα εννέα υπεραγορών, µε συνολικό εµβαδόν εκθεσιακού χώρου πώλησης 23.000 τ.µ. και µε περισσότερα από 80.000 προϊόντα.
Το σύνθημα του σούπερ μάρκετ είχε γίνει σλόγκαν και ο επιχειρηματίας που τα διατηρούσε, κάνει δυναμικό comeback. Λέτε να ψήνεται νέο deal και επιστροφή;
Ο λόγος για τα καταστήματα σούπερ μάρκετ Βερόπουλος, τα οποία έκλεισαν και εξαγοράστηκαν, μετά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπιζε ο Έλληνας επιχειρηματίας, Νίκος Βερόπουλος κατά την περίοδο της κρίσης.
Η Βερόπουλος μεσουράνησε επί δεκαετίες στο εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων και συνέδεσε όσο λίγες τον όνομά της με τον χώρο αυτό.
Και ποιος δεν είχε σιγοτραγουδήσει το σλόγκαν, «Είναι κεφάτη, ψωνίζει από του Βερόπουλου»;
Όμως μετά την μεγάλη επιτυχία των περασμένων δεκαετίων, ήρθαν τα προβλήματα ρευστότηας και ο Νίκος Βερόπουλος πούλησε πριν από περίπου επτά χρόνια τo ελληνικό δίκτυο του ομίλου του στην οικογένεια Παντελιάδη (Metro – My Market).
Τα πράγματα όμως άρχισαν να καλυτερεύουν για τον ίδιο, καθώς τα Βαλκάνια αποδείχθηκαν τρομερή αγορά. Ο γνωστός επιχειρηματίας βιώνει μια νέα επιχειρηματική άνθηση, με επίκεντρο την παρουσία του σε Σερβία και Σκόπια. Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από την εικόνα που παρουσιάζουν τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου «Vero» για την χρήση του 2023, όπου καταγράφεται ισχυρή αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας.
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 156,17 εκατ. ευρώ έναντι 127,54 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση 22,4% ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων έφθασαν στα 12,15 εκατ. ευρώ έναντι 10,31 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας άνοδο 17,8%.
Σύμφωνα με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελλάδας στη Βόρεια Μακεδονία, το εμπορικό κέντρο Vero Center της Βόρειας Μακεδονίας, έκτασης 40.000 τ.μ. ανακοίνωσε την κατασκευή υποδομών ηλιακής ενέργειας που θα του επιτρέψει να παράγει έως και το 40% των αναγκών του από ηλιακή ενέργεια.
Μέσα στο 2023, εγκαινίασε νέο κατάστημα στο Novi Sad, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας.
Πρόκειται για το 27ο κατάστημα του ομίλου στην περιοχή των Βαλκανίων για την ανέγερσή του οποίου απαιτήθηκαν 15 εκατ. ευρώ.
Τα εγκαίνια πραγματοποίησε η πρέσβης της Ελλάδας στη Σερβία Μαρία Λεβάντη ενώ στα ράφια του μπήκαν 600 ελληνικά προϊόντα όπως φρούτα & λαχανικά, γαλακτοκομικά, ελαιόλαδα, σοκολάτες, πίτες κα.
Στο ιδιόκτητο κτίριο επιφάνειας επιφανείας 12.000 τ.μ. στεγάζεται και ένα κατάστημα «Jumbo», τα δικαιώματα franchise του οποίου έχει ο επιχειρηματίας για την περιοχή.
Πάντως, η φήμη για επιστροφή του θρυλικού σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα αρχίζει και διαδίδεται.
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια τέτοια απόφαση.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…