Courier: Ποια ACS και ποια ΕΛΤΑ; Η νέα εταιρεία που προσφέρει τα πάντα

Courier: Πώς η νέα εταιρεία Clever Point σαρώνει τον ανταγωνσμό. Το τεράστιο δίκτυο καταστημάτων και οι μοναδικές παροχές. Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα εταιρεία, στο xristika.gr.

Το Clever Point αποτελεί τη νέα υπηρεσία στο χώρο του e-Commerce. Με ένα δίκτυο 530+ καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, προσφέρουμε στους καταναλωτές, τα e-Shops και τις εταιρείες courier εναλλακτικές υπηρεσίες σχετικά με τις παραδόσεις, τις παραλαβές και τις επιστροφές των δεμάτων τους. Επιπλέον προσφέρουμε υπηρεσίες ταχυμεταφοράς δεμάτων.

Το δίκτυο μας αποτελείται από 500+ σημεία σε όλη την Ελλάδα. Το Clever Point δίνει την ευκαιρία σε μια μεγάλη γκάμα καταστημάτων να διευρύνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους και να διαφοροποιηθούν από τον τοπικό ανταγωνισμό.

Με αυτό τον τρόπο τα καταστήματα απολαμβάνουν πολλαπλά οφέλη, όπως αύξηση της επισκεψιμότητας & cross-sales, online προβολή, αύξηση του μηνιαίου εισοδήματος κ.α.

Όλα τα παραπάνω βοηθούν ακόμα περισσότερο όλους τους συνεργάτες μας να παρέχουν εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου στους καταναλωτές που επιλέγουν την υπηρεσία μας.

Τα καταστήματα που απαρτίζουν το δίκτυό μας εντοπίζονται κυρίως στις παρακάτω κατηγορίες :

. Μίνι Μάρκετ

. Ανθοπωλεία

. Βενζινάδικα

. Σταθμοί Parking

. Grocery Stores . Ασφαλιστικά Γραφεία

. DVD Clubs . Φωτοτυπικά Κέντρα

Βασικά χαρακτηριστικά του δικτύου

-Επιλεγμένα σημεία σε γειτονιές και σημεία αιχμής

-Διευρυμένο ωράριο λειτουργίας

-Εξυπηρετικοί συνεργάτες

Με γνώμονα την εξυπηρέτηση του καταναλωτή, εμείς στο Clever Point οραματιζόμαστε το Last Mile Delivery αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με τη σημερινή του κατάστασή.

Στόχος μας είναι να έχουμε περισσότερους ευχαριστημένους καταναλωτές οι οποίοι θα αντιληφθούν την αξία και την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μέρες μας και έτσι θα καταφέρουμε να πετύχουμε συνολική ανάπτυξη του e-Commerce στην Ελλάδα.

Σημαντικό κομμάτι για την βελτίωση του Last Mile Delivery, αποτελεί η δυνατότητα του καταναλωτή να έχει περισσότερες επιλογές για το πως θα παραλάβει τις αγορές τους. Είτε αυτό αφορά σημεία εξυπηρέτησης, είτε δημιουργία time-slots από τις εταιρείες courier κ.ο.κ.

Περισσότερες & πιο ευέλικτες επιλογές για τον καταναλωτή

Μεγάλη σημασία επίσης έχει η δυνατότητα του καταναλωτή, να παραλαμβάνει τις αγορές του σε διευρυμένο ωράριο, πέρα από το καθιερωμένο service των μεταφορικών εταιρειών και των courier, το οποίο εξυπηρετεί από τις 09:00 έως τις 17:00,

Διευρυμένο ωράριο παραδόσεων & παραδόσεις Σαββατοκύριακα

Όσο πιο κοντά βρεθούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα και οι εταιρείες μεταφορών/courier στον καταναλωτή, τόσο περισσότερα προβλήματα θα λυθούν.

Φανταστείτε όλα τα e-Shops και οι Couriers να είχαν σημεία παραδόσεων σχεδόν σε κάθε γειτονιά, πόσο ευκολότερες θα ήταν οι παραδόσεις και πόσες λιγότερες αποτυχίες θα υπήρχαν…

Η υπηρεσία «Παραλαβή Online αγορών από σημείο Clever Point» λειτουργεί με τρία απλά βήματα για τον καταναλωτή και για το e-Shop.

Επιλογή της υπηρεσίας Clever Point στο Checkout του e-Shop από τον καταναλωτή

Ο καταναλωτής επιλέγει κατά τη διαδικασία του Checkout ότι επιθυμεί να παραλάβει τις αγορές του από ένα σημείο Clever Point που τον εξυπηρετεί. Αυτό πραγματοποιείται μέσα από έναν χάρτη.

Αποστολή από το e-Shop & Ενημέρωση του καταναλωτή από το Clever Point για την άφιξη

Το e-Shop ξεκινάει την αποστολή του δέματος προς το σημείο που επέλεξε ο καταναλωτής.

Μόλις το δέμα φτάσει στο σημείο, ο πελάτης θα λάβει SMS & E-Mail με τον κωδικό παραλαβής του. Η ενημέρωση στέλνεται από το Clever Point.

Παραλαβή από τον καταναλωτή όταν τον βολεύει

Από την στιγμή που θα λάβει το SMS, ο καταναλωτής μπορεί να επισκεφθεί το σημείο που έχει επιλέξει για να παραλάβει το δέμα του, όταν τον βολεύει, χωρίς άγχος.