COSMOTE TV: Άγριος πόλεμος μεταξύ των εταιρειών συνδρομητικής τηλεόρασης.Δείτε στο xristika.gr τι έχει συμβεί.
Θέση μάχης παίρνουν σιγά σιγά οι εγχώριοι πάροχοι συνδρομητικού περιεχομένου, προσθέτοντας στην φαρέτρα τους το όπλο των πρωτότυπων παραγωγών. Στόχος τους, να εκμεταλλευτούν το μομέντουμ της πανδημίας, η οποία έχει στρέψει μεγάλη μερίδα καταναλωτών στην οικιακή ψυχαγωγία.
Οι ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εν λόγω αγορά δεν είναι άλλοι από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, οι οποίοι μέσω αθλητικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου προσπαθούν να διασφαλίσουν όλο και περισσότερους συνδρομητές, στο σύνολο των υπηρεσιών τους με την βοήθεια των συνδυαστικών πακέτων.
«Υπερδραστήρια» στον τομέα των παραγωγών, σύμφωνα με τα μέχρι χθες δεδομένα, εμφανίζεται η Cosmote TV. Πέρα από το στοίχημα του Cosmote History η εταιρεία επενδύει και σε σειρές μυθοπλασίας με μεγάλη μέχρι στιγμής επιτυχία. Να θυμίσουμε ότι και οι δύο κύκλοι της σειράς «Έτερος Εγώ» κατέγραψαν υψηλά ποσοστά τηλεθέασης κι αποτέλεσαν το έναυσμα για την δεύτερη παραγωγή της, η οποία ακούει στο όνομα «42 βαθμοί κελσίου». Τα γυρίσματα της νέας σειράς ξεκίνησαν ήδη από πέρυσι στην Κέρκυρα και η προβολή της αναμένεται για φέτος την άνοιξη.
Πέρα από την νέα ελληνική σειρά μυστηρίου, σκέψεις υπάρχουν και για την συνέχιση της διεθνούς σειράς Tehran, στην οποία η Cosmote συμμετείχε ως συμπαραγωγός και τα δικαιώματα της οποίας απέκτησε το Apple Tv+. Μάλιστα η Cosmote TV φέρεται να συζητά και με την δημοφιλή πλατφόρμα συνεχούς ροής, Netflix, για την προβολή σε αυτή του «Έτερος Εγώ». Αν η συμφωνία κλειδώσει, κάτι που δεν έχει ακόμα συμβεί, και τα ποσοστά τηλεθέασης καταγραφούν υψηλά, το Netflix θα μπορούσε να στραφεί και στην ελληνική αγορά κινηματογράφου, ενδεχόμενο που δεν είχαν αποκλείσει τα στελέχη του στο λανσάρισμα της υπηρεσίας στη χώρα μας, προ τετραετίας. Άλλωστε η αμερικανική εταιρεία επενδύει στην παραγωγή τοπικού περιεχομένου, συμπεριλαμβάνοντας στο μενού της πλήθος ισπανικών, ιταλικών, γαλλικών ακόμα και νοτιοκορεατικών παραγωγών.
Συμπληρωματικά με την μυθοπλασία, η Cosmote TV στρέφεται και στα ντοκιμαντέρ, μετά και την επιτυχία του «Κέρος: Το μυστήριο των σπασμένων ειδωλίων» το οποία γυρίστηκε σε συνεργασία με το National Geographic και προβλήθηκε το φθινόπωρο του 2020. Σε αυτό το πλαίσιο προγραμματίζει και 20 νέες παραγωγές και στο Cosmote History, 11 εκ των οποίων αφορούν στην επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821.
Το «στοίχημα» της Cosmote για την παραγωγή και συμπαραγωγή περιεχομένου αλλά και για την διασφάλιση τηλεοπτικών δικαιωμάτων έχει, όπως ανακοινώθηκε, ετήσιο προϋπολογισμό της τάξης των 3 εκατ. ευρώ.
Με ενδιαφέρον αναμένονται οι ανακοινώσεις από τον δεύτερο μεγάλο παίκτη της αγοράς, τη Nova. Να θυμίσουμε ότι o νέος επενδυτής της Forthnet, United Group, ο οποίος δρομολογεί αυτή την περίοδο την εξυγίανση της εταιρείας μέσα από επιχειρηματική αναδιάρθρωση και βιώσιμες πρακτικές ανάπτυξης, δεν έχει προς το παρόν ανοίξει τα χαρτιά του, όσον αφορά στην συνδρομητική τηλεόραση. Έχει ξεκαθαρίσει όμως, ότι «οι συνδυαστικές υπηρεσίες, που ήδη προσφέρει η Forthnet θα συνεχίσουν να αποτελούν τον βασικό άξονα ανάπτυξής της στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης ενώ θα δοθεί κι έμφαση στον εμπλουτισμό των on demand υπηρεσιών». Αυτό που μένει να φανεί είναι αν η εταιρεία θα επιλέξει να επιστρέψει και στις τοπικές παραγωγές ή συμπαραγωγές ψυχαγωγικού περιεχομένου, έναν τομέα στον οποίο μετρά χρόνια εμπειρίας και πολλές διακρίσεις, συμμετέχοντας τόσο στην παραγωγή μεγάλων εμπορικών επιτυχιών, όπως το «Safe Sex» αλλά και βραβευμένων ταινιών όπως ο «Κυνόδοντας» του Λάνθιμου.
Σύμφωνα πάντως με πρόσφατες δηλώσεις του νυν επικεφαλής της Forthnet, κ. Νίκο Σταθόπουλο, ένας από τους στόχους αφορά στην βελτίωση του τηλεοπτικού προϊόντος, τόσο του ψυχαγωγικού όσο και του αθλητικού, που αποτελεί άλλωστε και το δεύτερο πεδίο ανταγωνισμού στο οποίο αναμένουμε εξελίξεις.
Να θυμίσουμε ότι η Nova πέρα από το Ελληνικό πρωτάθλημα, έχει διασφαλίσει το Γερμανικό, το Ιταλικό, το Γαλλικό και το Ισπανικό.
Αντίστοιχα, η Cosmote TV εξασφάλισε τα δικαιώματα προβολής του UEFA Champions League, όπως και των UEFA Europa League και UEFA Europa Conference.
Στο προσεχές διάστημα επίκειται η μάχη για τα δικαιώματα του Αγγλικού πρωταθλήματος.
Σημειωτέον ότι το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται και η ανανέωση των συμβολαίων της Nova με τους δύο άλλους παρόχους, Vodafone και Wind, για τα δικαιώματα αναμετάδοσης του αθλητικού περιεχομένου της πρώτης μέσα από τις πλατφόρμες των τελευταίων. Σύμφωνα βέβαια με πληροφορίες του insider.gr και οι τρεις πλευρές επιθυμούν την συνέχιση της συνεργασίας, οπότε και σε αυτό το πεδίο δεν αναμένονται εκπλήξεις.
Η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αριθμεί σήμερα σχεδόν 1,1 εκατ. συνδρομητές χωρίς να περιλαμβάνονται στον αριθμό αυτό, όσοι Έλληνες διατηρούν λογαριασμό σε διεθνείς πλατφόρμες όπως Netflix, Amazon Prime, Apple TV+ κ.ά.
Εξ αυτών οι 570.000 χιλιάδες περίπου είναι συνδρομητές της Cosmote TV, ενώ περί τους 457.000 είναι οι συνδρομητές της Nova, σύμφωνα τουλάχιστον με τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας. Ακολουθεί η Vodafone, oι συνδρομητές της οποίας φτάνουν τις 150.000 σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση και τέλος η Wind Vision με 72.000 περίπου συνδρομητές.
Όσον αφορά τους διεθνείς παίκτες, την πρωτοκαθεδρία των συνδρομών έχει το Netflix, οι συνδρομητές του οποίου σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ανέρχονται στις 400.000. Το μερίδιο των λοιπών παρόχων παραμένει άγνωστο. Στην περίπτωση της Apple TV+ θα μπορούσε να είναι υψηλό – όχι φυσικά στα επίπεδα όλων των προαναφερθέντων – δεδομένου ότι η εταιρεία προσέφερε όλη την προηγούμενη χρονιά δωρεάν ετήσια συνδρομή με κάθε αγορά ενός iPhone, iMac κ.ά. Το ερώτημα όμως είναι πόσους από τους συνδρομητές αυτούς θα καταφέρει να διατηρήσει μόλις ολοκληρωθεί η δωρεάν δοκιμαστική περίοδος. Όσο για την Amazon Prime, παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι η διείσδυσή της στην ελληνική αγορά παραμένει μικρή εξαιτίας της απουσίας ελληνικών υπότιτλων και ελληνικού μενού.
Το σίγουρο είναι, όπως μαρτυρούν οι αριθμοί, ότι πολλά είναι τα νοικοκυριά εκείνα που επιλέγουν περισσότερες από μια συνδρομές – κατά κύριο λόγο έναν εγχώριο πάροχο σε συνδυασμό με το δημοφιλές Netflix – κάτι που διευρύνει το πεδίο δράσης για όλους.
Στην περαιτέρω ενίσχυση της συνδρομητικής της πλατφόρμας COSMOTE TV, με νέες παραγωγές και συμπαραγωγές στρέφεται ο ΟΤΕ, δίνοντας έμφαση στο Cosmote History HD, στο περιεχόμενο για την Επανάσταση του 1821 με αφορμή τη συμπλήρωση 200 ετών από το συγκεκριμένο ιστορικό γεγονός αλλά και σε νέες σειρές μυθοπλασίας.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσαν τα στελέχη της COSMOTE σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την συμπλήρωση 5 χρόνων από την λειτουργία του Cosmote History, ήδη η COSMOTE TV έχει επενδύσει στην παραγωγή ή συμπαραγωγή περιεχομένου με μπάτζετ που υπολογίζεται στα 3 εκατ. ευρώ ετησίως, χωρίς να περιλαμβάνεται σε αυτό το κόστος προσωπικού και εγκαταστάσεων.
Η εταιρεία η οποία μετρά περίπου 570 χιλιάδες συνδρομητές, από ένα σύνολο 1,1 εκατ. ενεργών συνδρομητών της ελληνικής αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης – χωρίς σε αυτούς να υπολογίζονται Netflix και Amazon Prime Video – σχεδιάζει για φέτος 20 νέες πρωτότυπες παραγωγές για το Cosmote History HD, οι 11 εκ των οποίων θα σχετίζονται με την επέτειο της ελληνικής επανάστασης. Επιπλέον, συζητά με διεθνή δίκτυα για νέες συμπαραγωγές ντοκιμαντέρ, όπως το ντοκιμαντέρ «Κέρος: Το μυστήριο των σπασμένων ειδώλων», το οποίο ολοκληρώθηκε πέρυσι σε συνεργασία με το National Geographic.
Παράλληλα βέβαια και με αφορμή την επιτυχία της αστυνομικής σειράς «Έτερος Εγώ» προχωρούν τα γυρίσματα και νέων σειρών μυθοπλασίας. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η νέα σειρά μυστηρίου «42 βαθμοί κελσίου», η προβολή της οποίας αναμένεται να ξεκινήσει την άνοιξη. Συζητήσεις ωστόσο γίνονται και για τον δεύτερο κύκλο της σειράς «Tehran», η οποία γυρίστηκε στην Ελλάδα σε συμπαραγωγή με τους ισραηλινούς δημιουργούς της και την Apple. Να θυμίσουμε ότι το «Τehran» προβάλλεται διεθνώς από την πλατφόρμα της Apple TV.
Σύμφωνα μάλιστα με τα στελέχη της COSMOTE TV το Apple TV δεν αποτελεί την μοναδική διεθνή πλατφόρμα περιεχομένου η οποία θα φιλοξενεί συμπαραγωγή της εταιρείας. Ήδη η Cosmote βρίσκεται σε συζητήσεις για την προβολή κάποιας σειρά και στην πλατφόρμα του Netflix σύμφωνα με τον εκτελεστικό διευθυντή της COSMOTE TV Δημήτρη Μιχαλάκη, χωρίς ωστόσο αυτές να έχουν καταλήξει ακόμη.
Πέρα τον εμπλουτισμό του περιεχομένου της η εταιρεία στοχεύει στη διεύρυνση της συνδρομητικής της βάση, με αφορμή και την streaming πλατφόρμα, που λάνσαρε πριν ένα περίπου χρόνο και η οποία αριθμεί σήμερα πάνω από 230.000 χρήστες.
Να θυμίσουμε ότι η αφορμή για την δραστηριοποίησή της COSMOTE TV στην παραγωγή πρωτότυπων παραγωγών υπήρξε η λειτουργία του Cosmote History HD, ένα προσωπικό στοίχημα του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλη Τσαμάζ.
«Όταν κάλεσα του συνεργάτες μου και τους εξήγησα το όραμα για το Cosmote History HD είχαν προβληματιστεί πάρα πολύ διότι το εγχείρημα δεν έβγαινε οικονομικά. Μέχρι που έφτασα στο σημείο να τους πω ότι αν δεν έχετε πειστεί εσείς, καθίστε στην άκρη και θα το κάνω μόνος μου με ό,τι μέσο έχω. Ξεκινήσαμε σιγά-σιγά, κάναμε έρευνα σε παγκόσμιο επίπεδο για να βρούμε παραγωγές. Συγκεντρώσαμε τις 800 πρώτες ώρες προγράμματος και τον Ιανουάριο του 2016 ξεκινήσαμε τις πρώτες προβολές» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τσαμάζ.
Ακόμα και σήμερα βέβαια όπως διευκρίνισε το business plan του καναλιού δεν είναι θετικό, κάτι που γνωρίζαμε από την πρώτη στιγμή», ωστόσο ο στόχος μας ήταν εξ’ αρχής ήταν να προβάλουμε την ιστορία της χώρας μας αφήνοντας μια μεγάλη παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές».
«To Cosmote History HD δημιουργήθηκε για να μας θυμίζει από πού ερχόμαστε και μέχρι πού μπορούμε να φτάσουμε. Στα πέντε χρόνια λειτουργίας του, έχει συμβάλλει ώστε το κοινό και ιδιαίτερα η νέα γενιά να γνωρίσει καλύτερα διάφορες πτυχές της ιστορίας, του πολιτισμού και των παραδόσεών μας. Είμαστε υπερήφανοι που, από την πρώτη στιγμή, αγαπήθηκε από τους τηλεθεατές, οι οποίοι το έχουν αναδείξει ως το δημοφιλέστερο κανάλι ντοκιμαντέρ στην COSMOTE TV» σημείωσε ο πρόεδρος του ΟΤΕ συμπληρώνοντας ότι βάσει αυτού ο απολογισμός των πέντε πρώτων χρόνων του Cosmote History HD είναι άκρως θετικός.
Αυτό επιβεβαίωσε άλλωστε και η θερμή ανταπόκριση που είχε η ελεύθερη μετάδοση περιεχομένου του Cosmote History HD στο κανάλι της COSMOTE TV στο YouTube, κατά τη διάρκεια του lockdown. Όπως ανέφερε ο κ. Τσαμάζ, στόχος για το κανάλι είναι να λειτουργεί ως πηγή γνώσης, ανοικτή σε όλους και ειδικά στους νέους. Εκεί βασίστηκε και η απόφαση του Ομίλου ΟΤΕ να διαθέσει δωρεάν το Cosmote History HD στα σχολεία, μέσα από τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV. Τα πρώτα σχολεία έχουν ήδη αποκτήσει ελεύθερη πρόσβαση στο κανάλι, ενώ όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Τσαμάζ «η πόρτα μας ήταν και παραμένει ανοιχτή για όποιο σχολείο της χώρας εκφράσει ενδιαφέρον».
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…