Cosmote TV: Λύθηκε το μυστήριο – Τι είναι οι μυστηριώδεις αριθμοί που εμφανίζονται στην οθόνη

Cosmote TV: Τα μυστηριώδη νούμερα στην οθόνη μας, επιτέλους βρήκαν απάντηση!

Ίσως θα έχεις αναρωτηθεί γιατί η Cosmote TV ανά τακτά διαστήματα εμφανίζει ορισμένους αριθμούς κατά τη διάρκεια θέασης περιεχομένου.

Συγκεκριμένα σε εμάς εμφανίζεται ένας αριθμός που ξεκινάει από 203.

Δεν πρόκειται για την ταυτότητα συνδρομητή που μπορείς να βρεις μέσα από το My Cosmote, οι αριθμοί, τουλάχιστον σε εμάς είναι διαφορετικοί.

Πρόκειται για μια τεχνική της Cosmote προκειμένου να ελέγξει αν ο συνδρομητής βλέπεις νόμιμα το περιεχόμενο της Cosmote TV και δεν γίνεται πειρατεία.

Παρόμοια τακτική εμφανίζουν και η Nova με την Eon με αναφορές χρηστών στο διαδίκτυο να επισημαίνουν ότι και η εν λόγω πλατφόρμα χρησιμοποιεί την ίδια πρακτική για να διασφαλίσει τη νόμιμη προβολή του περιεχομένου.

Cosmote TV: Το Netflix πήρε ελληνική σειρά!

To… ποδαρικό της ελληνικής τηλεόρασης στη γνωστή πλατφόρμα streaming είναι πλέον γεγονός!

H πρώτη ελληνική σειρά που θα ενταχθεί στο Netflix φαίνεται πως θα γίνει το Maestro, σε σενάριο και σκηνοθεσία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, καθώς έγινε γνωστό ότι η συνδρομητική πλατφόρμα πήρε τα παγκόσμια δικαιώματα από το MEGA TV.

Συγκεκριμένα, η δραματική σειρά θα έρθει στα μέλη του Netflix σε Ελλάδα και Κύπρο στις 19 Δεκεμβρίου 2022 και θα κάνει πρεμιέρα σε κοινό σε όλο τον κόσμο για πρώτη φορά στις αρχές του 2023.

«Κρατάω το “Maestro” πολύ κοντά στην καρδιά μου και νιώθω βαθιά τιμή και χαρά που αυτή η ιστορία θα ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο μέσω του Netflix. Ανυπομονώ για αυτό το ταξίδι», δήλωσε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

Μετά την εν λόγω εξέλιξη, άνθρωποι του χώρου προεξοφλούν ότι η δεύτερη σεζόν της σειράς θα χρηματοδοτηθεί από τη συνδρομητική πλατφόρμα.

Cosmote TV: Το χουνέρι που έκανε στη NOVA

Το φυσάει και δεν… κρυώνει το χουνέρι που της έκανε η Cosmote, η Nova καθώς κατάφερε να της κλέψει το μεγαλύτερο τηλεοπτικό προϊόν της: Τον Ολυμπιακό!

Η μεγαλύτερη συμφωνία στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι γεγονός. Και φυσικά πρωταγωνιστής της είναι ο Ολυμπιακός. Οι Ερυθρόλευκοι υπέγραψαν και επίσημα τη συμφωνία τους με τον ΟΤΕ και πλέον τα εντός έδρας παιχνίδια τους θα μεταδίδονται αποκλειστικά από την COSMOTE TV.

Η συμφωνία είναι 3ετής και προβλέπει ένα συνολικό ποσό που ακουμπάει τα 55.000.000 €. Το μεγαλύτερο που έχει δοθεί ποτέ σε ελληνική ομάδα. Μάλιστα, η επισημοποίηση της συμφωνίας έγινε από τον τηλεοπτικό πάροχο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ο Ολυμπιακός στο «γήπεδο» της COSMOTE TV για τα επόμενα 3 χρόνια

Ο Ολυμπιακός θα παίζει μπάλα αποκλειστικά στο «γήπεδο» της COSMOTE TV, έως το 2025.

Η συμφωνία των δύο πλευρών θα ενεργοποιηθεί από τη σεζόν 2022-2023 και περιλαμβάνει τη μετάδοση όλων των εντός έδρας αγώνων για το Πρωτάθλημα της Super League, τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες, τους εντός και εκτός έδρας φιλικούς αγώνες, καθώς και σημαντικούς αγώνες των Πρωταθλημάτων Υποδομής.

Η κορυφαία δημοσιογραφική ομάδα των καναλιών COSMOTE SPORT, θα αναλάβει την κάλυψη των αγώνων των «Πειραιωτών» με πλούσια ρεπορτάζ, αλλά και ειδικές pre-game και post-game εκπομπές στο πλαίσιο σημαντικών αναμετρήσεων.

Οι αγώνες του Ολυμπιακού έρχονται να προστεθούν στο πλούσιο ποδοσφαιρικό πρόγραμμα της COSMOTE TV, που τη σεζόν 2022-23 περιλαμβάνει τις κορυφαίες διασυλλογικές διοργανώσεις της UEFA (UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Conference League), τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες εμπορικών ομάδων, την πλειονότητα των αγώνων του Πρωταθλήματος της Super League, μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα (Lega Serie A, Liga Portugal Bwin κ.α.), το κύπελλο Αγγλίας (FA Cup) κ.α.

Cosmote TV: Οι επόμενες κινήσεις της NOVA

Την ίδια στιγμή, η United – Nova κρατάει σημαντικές διοργανώσεις, έχοντας βέβαια χάσει το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού πρωταθλήματος.

Η απόφαση να μειώσει την παρουσία της στο ελληνικό πρωτάθλημα αυτή ήταν εν πολλοίς αναμενόμενη καθώς η η United – Nova στο περυσινό πρωτάθλημα είχε τα τηλεοπτικά δικαιώματα για όλες της ομάδες της Super League, όμως ούτε μεγάλη αύξηση συνδρομητών είδε, ούτε κέρδος έβγαλε.

Ως αποτέλεσμα, η νέα πρόταση που έκανε στις ΠΑΕ για το πρωτάθλημα που βρίσκεται σε εξέλιξη ήταν χαμηλότερη, αφήνοντας χώρο στην COSMOTE TV.

Στο μεσοδιάστημα η United δαπάνησε σχεδόν 1 δισ. ευρώ για να εξαγοράσει τη WIND και πλέον έχει μπροστά της το μεγάλο έργο του integration των δύο εταιρειών, αλλά και την υλοποίηση των επενδύσεων σε τηλεπικοινωνιακές υποδομές ώστε να μη μείνει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Ακόμη και έτσι, όμως, από την επόμενη σεζόν η Nova θα συνεχίσει να προβάλλει τα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου La Liga Santander (Ισπανία), Bundesliga (Γερμανία), Ligue 1 (Γαλλία) και Eredivisie (Ολλανδία) αλλά και τις μεγάλες διοργανώσεις στο μπάσκετ (EuroLeague, EuroCup, FIBA, Lega Serie A).

Οι επικεφαλής της United Group θεωρούν πως μαζί με το αγγλικό πρωτάθλημα διαθέτουν ένα ελκυστικό ποδοσφαιρικό «πακέτο» που θα υποστηρίξει περαιτέρω τη νέα πλατφόρμα ΕΟΝ.

Κατά συνέπεια, το ζητούμενο είναι πόσους συνδρομητές θα προσελκύσει η Premier League και στον αντίποδα, πόσοι θα ακολουθήσουν τον Ολυμπιακό στην Cosmote TV εφόσον κλείσει και επίσημα η συμφωνία.

Βεβαίως το θέμα είναι πολύ πιο σύνθετο και έχει να κάνει με την εμπορική πολιτική που θα ακολουθήσουν οι δύο μεγαλύτερες συνδρομητικές πλατφόρμες της χώρας, τι θα περιέχουν τα νέα συνδυασμένα πακέτα που θα λανσάρουν και ποια τιμολογιακή πολιτική θα εφαρμόσουν.

Επί του παρόντος φαίνεται πως η τιμή δεν είναι ο μόνος παράγοντας επιλογής για τους συνδρομητές…

Με βάση, πάντως, τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, η πελατειακή βάση της Cosmote TV έφθασε στο τέλος του 2021 τους 624 χιλιάδες πελάτες, πετυχαίνοντας αύξηση πελατών 8,5% σε σχέση με το 2020.

Αντίστοιχα, οι συνδρομητές της NOVA μαζί με τους αυτούς της Wind Vision υπολογίζονται στους 400 χιλιάδες.

Σημειωτέον πως με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα της United Group για το 2021, η Nova είχε κύκλο εργασιών 243,5 εκατ. ευρώ και EBITDAal (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, μείον τις μισθώσεις εξοπλισμού) 69,6 εκατ. ευρώ.

Αμφότερες εταιρείες, πάντως, αντιμετωπίζουν το οξύτατο ζήτημα των πειρατικών συνδέσεων, ο αριθμός των οποίων εκτιμάται πως ξεπερνά τις 300 χιλιάδες, ενώ ορισμένοι μιλούν και για 400 χιλιάδες (!) στην Ελλάδα.

Η πειρατεία σαφέστατα αποτελεί πληγή για τους παρόχους και τεράστια «τρύπα» διαφυγόντων κερδών αλλά και φόρων για το κράτος, σε μια αγορά που το 2021 υπολογίζεται πως υπάρχουν 1,6 μοναδικοί κωδικοί συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών, στους οποίους συνυπολογίζονται και οι ξένες πλατφόρμες τύπου Netflix.