Coca Cola: Η εταιρεία Coca-Cola έχει ανακαλέσει περίπου 26 εκατομμύρια μπουκάλια αναψυκτικών, καθώς μπορεί να περιέχουν μεταλλικά θραύσματα.
Ο παγκόσμιος κολοσσός ποτών ανακάλεσε τα μπουκάλια από την αυστριακή αγορά με την ανακοίνωση να αφορά δημοφιλή ποτά όπως η Coke, η Fanta, η Sprite και το MezzoMix. Η Coca-Cola αναφέρει ότι ένα «τεχνικό λάθος» στην παραγωγή οδήγησε σε σπασμένο φίλτρο, το οποίο προκάλεσε τη μόλυνση από μέταλλο. Σύμφωνα με δημοσιεύματα τοπικών μέσων ενημέρωσης, επρόκειτο για ένα «δυσλειτουργικό κόσκινο».
Η ανάκληση εκδόθηκε χθες και αφορά περίπου 12 εκατομμύρια λίτρα προϊόντων Coca-Cola. Η ειδοποίηση ανάκλησης αφορά όλα τα προϊόντα με ημερομηνία λήξης μεταξύ 4 Φεβρουαρίου και 12 Απριλίου 2025. Η Coca-Cola σημείωσε ότι όλες οι άλλες συσκευασίες, τα προϊόντα και οι μάρκες δεν επηρεάζονται από την ανάκληση αυτή.
Coca Cola: Αποσύρει γεύση από τα ράφια – Δεν θα την ξαναπιούμε
Η Coca Cola δεν χρειάζεται… συστάσεις. Όλοι την ξέρουν και οι περισσότεροι την επιλέγουν. Για αυτό, ανά τακτά χρονικά διαστήματα αποφασίζει να βγάλει νέες γεύσεις.
Ωστόσο, δεν… επιβιώνουν όλες τους. Και παρότι η νέα γεύση, η Coca Cola Oreo έχει κερδίσει το κοινό της, δεν συμβαίνει έτσι πάντα.
Πριν από έξι μήνες, κυκλοφόρησαν στην αγορά την Coca Cola Spiced, μια από τις πιο άγριες και τρελές- κατά πολλούς- ιδέες τους που, όπως αποδεικνύεται μισό χρόνο μετά, δεν εντυπωσίασε όσους την δοκίμασαν. Όπως αποφάσισε λοιπόν, σταματά την παραγωγή της «πικάντικης» γεύσης της η Coca Cola, μόλις έξι μήνες μετά το λανσάρισμα της στα ράφια των αμερικανικών σούπερ μάρκετ, τερματίζοντας έτσι μία προσπάθεια, με απογοητευτικά αποτελέσματα, να προσελκύσει νεαρούς καταναλωτές.
Στην ανακοίνωσή του, ο κολοσσός των μη αλκοολούχων ποτών τονίζει ότι η Coca Cola «πάντα προσέχει τι αρέσει στους πελάτες της και προσαρμόζει τις γεύσεις της». Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας, «στο πλαίσιο της στρατηγικής μας, σταματούμε την παραγωγή της πικάντικης Coca-Cola και θα παρουσιάσουμε μία νέα συναρπαστική γεύση το 2025».
Η μεγάλη έκπληξη προέρχεται από το γεγονός ότι η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι η συγκεκριμένη γεύση θα ήταν «μόνιμη». Και παρότι η Coca Cola δεν διευκρίνισε το λόγο που σταματά να πουλά τη νέα γεύση, η αλήθεια είναι ότι η έλλειψη ενημέρωσης του κοινού, καθώς και το γεγονός ότι ο κόσμος είχε μπερδευτεί με τη γεύση (που δεν ήταν στην πραγματικότητα πικάντικη) οδήγησε σε χαμηλές πωλήσεις.
Η Coca Cola έβγαλε στην αγορά τη συγκεκριμένη γεύση τον περασμένο Φεβρουάριο, με μία μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία.
Η γεύση, όμως, ήταν η παραδοσιακή γεύση της Coca Cola με νότες βατόμουρου. Όλα αυτά στόχευαν στο να προσελκύσουν τους νεότερους καταναλωτές, ωστόσο αυτό δεν επετεύχθη. Πάντως, η πικάντικη δεν είναι η μόνη γεύση που αποσύρεται από τα ράφια των αμερικανικών σούπερ μάρκετ. Η εταιρεία αποσύρει επίσης τη γεύση κεράσι-βανίλια, η οποία βγήκε στην αγορά το 2020, καθώς και την Coca Cola light με το γλυκαντικό Splenda.
Coca-Cola: Οργή με την απόφασή της – Έξαλλοι οι καταναλωτές!
Στην απόφαση να ανεβάσει τις τιμές παγκοσμίως σε όλα της τα προϊόντα, προχώρησε η Coca Cola.
Με τα λειτουργικά κέρδη του 2022 να είναι καλύτερα από τα αναμενόμενα, παρά τις απώλειες στις αγορές της Ρωσίας και της Ουκρανίας, η Coca-Cola HBC ετοιμάζεται για νέο γύρο ανατιμήσεων εντός του 2023 εξαιτίας της ανοδικής πορείας του κόστους σε πρώτες ύλες και ενέργεια σύμφωνα με το Reuters.
Οι τιμές της ενέργειας και των εμπορευμάτων έχουν αυξηθεί από τότε που η Ρωσία εισέβαλε στην Ουκρανία, στέλνοντας εταιρείες σε όλο τον κόσμο να αναζητούν τρόπους να συγκρατήσουν το κόστος, ενώ τα νοικοκυριά αγωνίζονται να διαχειριστούν τους λογαριασμούς τους.
Οι περισσότερες εταιρείες έχουν αυξήσει τις τιμές σε μια προσπάθεια να μετακυλίσουν μέρος αυτού του κόστους στους καταναλωτές τους. Αν και λόγω της κρίσης κόστους ζωής έχει σημειωθεί αλλαγή στις καταναλωτικές δαπάνες, οι κατασκευαστές συσκευασμένων ποτών και τροφίμων συνέχισαν να βλέπουν ανθεκτική ζήτηση.
«Το περιβάλλον όσον αφορά το κόστος των εισροών είναι πολύ προκλητικό και η τιμολόγηση είναι πολύ σημαντική για τη διαχείριση του πληθωρισμού», δήλωσε στο Reuters ο Ben Almanzar, οικονομικός διευθυντής στην εμφιαλωτική εταιρεία αναψυκτικών.
Η εταιρεία με έδρα την Ελβετία, στην οποία ο αμερικανικός γίγαντας ποτών Coca-Cola (KO.N) κατέχει το 20% των μετοχών, δήλωσε ότι αναμένει αύξηση των οργανικών λειτουργικών κερδών το 2023 στην περιοχή από +3% έως -3% ως τιμές κατασκευής γυαλιού και κόστος εισροών συνεχίσει να αυξάνεται.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Λονδίνου κατασκευαστής εμφιαλωμένων ποτών Fevertree προειδοποίησε τον περασμένο μήνα ότι τα κέρδη της για το 2023 θα μειωθούν λόγω του αυξανόμενου κόστους των γυάλινων φιαλών, των συστατικών και της συσκευασίας.
Η Coca-Cola HBC είπε ότι το κόστος που πραγματοποίησε ανά κιβώτιο το 2022 αυξήθηκε κατά 17% και αναμένει ότι αυτό θα αυξηθεί κατά χαμηλότερο ποσοστό εφήβων φέτος.
Τα κέρδη ολόκληρου του έτους μειώθηκαν περίπου 12% στα 703,8 εκατομμύρια ευρώ (755,5 εκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τη συναίνεση των 658,2 εκατομμυρίων ευρώ των αναλυτών που καταρτίστηκαν από την εταιρεία.
Ωστόσο, τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ολόκληρου του έτους αυξήθηκαν κατά 28,3% στα 9,20 δισ. ευρώ.
Οι μετοχές της εταιρείας αυξήθηκαν περίπου 4% στις 2.024 πένες στις 10:20 GMT.
«Η CCH είναι καλύτερα σε θέση να πλοηγηθεί σε ένα σκληρό εξωτερικό περιβάλλον έναντι της ιστορίας, δεδομένων των επενδύσεων που έγιναν τα τελευταία χρόνια γύρω από εμπορικές δυνατότητες, με τη βάση κόστους να έχει επίσης επαναρυθμιστεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας», ανέφεραν οι αναλυτές της Jefferies.
Coca-Cola: Σαρώνει τα πάντα – Δείτε σε ποιο κλάδο εισβάλει και φέρνει ανατροπές
Μεγάλο περιθώριο κέρδους στο χώρο του καφέ ψάχνει η COCA COLA 3Ε γι’ αυτό εισέρχεται στον κλάδο.
Στην κατηγορία του εσπρέσο κάνει άνοιγμα με δύο διαφορετικά brands, το Costa Coffee και τον Ιταλικό καφέ Vergnano, το τελευταίο διάστημα η Coca Cola.
Στο κέντρο της Αθήνας, παρουσία συνεργατών της εταιρείας από τον κλάδο του HORECA και εκπροσώπων του Τύπου έγινε η επίσημη παρουσίαση του ιταλικού καφέ που από το καλοκαίρι του 2021 η Coca Cola έχει αποκτήσει ποσοστό 30%.
«Στόχος μας είναι να κάνουμε τον Caffe Vergnano ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σήματα Ιταλικού καφέ στην Ελλάδα», είπε η Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της Coca Cola 3E για την Ελλάδα και την Κύπρο. Πως όμως θα γίνει αυτό και ποιο είναι το πλάνο διείσδυσης της εταιρείας σε αυτή την κατηγορία;
Από το δεύτερο εξάμηνο του 2022 έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση του προϊόντος σε 100 καταστήματα, εντός του έτους προβλέπεται η τοποθέτηση σε επιπλέον 300 σημεία με στόχο σε βάθος πενταετίας το προϊόν να βρίσκεται σε 1.000 μαγαζιά ανά την επικράτεια.
Στον σχεδιασμό δεν υπάρχει η δημιουργία αλυσίδας ομώνυμων καταστημάτων όμως στο πλάνο είναι η τοποθέτησή του και στη λιανική (σούπερ μάρκετ).
Με την Carolina Vergnano, διευθύνουσα σύμβουλο της Caffè Vergnano να αναφέρει:
«Τώρα, χάρη στη συνεργασία με την Coca-ColaΤρία Έψιλον, αισθανόμαστε ισχυρότεροι σε σχέση με τις αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες».
Σε ερώτηση του Euro2day.gr προς την κυρία Vergnano αν υπάρχει option για διεύρυνση του μεριδίου που ελέγχει σήμερα η Coca Cola στον Ιταλικό Οίκο η επικεφαλής του απέκλεισε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Εκτός από τον καφέ Vergnano, η Coca Cola 3E έχει παρουσία στην αγορά και με τον καφέ Costa Coffee όπου το μερίδιο του στο σούπερ μάρκετ είναι 5,5% στις κάψουλες και 8% στον αλεσμένο ενώ ο στόχος είναι να αγγίξει το 10%.
Παράλληλα ο καφές Costa Coffee «σερβίρεται» και σε 500 σημεία πώλησης στο κανάλι του HORECA.
Coca Cola: Δείτε τι έκανε και κανείς δεν το περίμενε
Με αφετηρία την Μεγάλη Βρετανία, η Coca-Cola αποφάσισε να αλλάξει τα μπουκάλια των αναψυκτικών της.
Τα αναψυκτικά φαίνεται πως είναι στο προσκήνιο της επικαιρότητας, καθώς πριν από λίγες ημέρες είχε δει το φως της δημοσιότητας το σενάριο πως καταργείται η λεμονίτα, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνεται. Τώρα ήταν η σειρά, ενός άλλου που αφορά την Coca-Cola, το οποίο μάλιστα επιβεβαιώνεται από την ίδια την εταιρία.
Όπως έγινε γνωστό λοιπόν οι υπεύθυνοι του ομίλου στην Μεγάλη Βρετανία, αποφάσισαν να προχωρήσουν σε μία αλλαγή στα μπουκάλια του 1,5 λίτρου για οικολογικούς λόγους. Σύντομα λοιπόν τα καπάκια της εταιρίας θα μένουν ενσωματωμένα στο στόμιο, προκειμένου ολόκληρη η συσκευασία να πηγαίνει προς ανακύκλωση.
Επειδή λοιπόν αρκετοί πέταγαν τα μπουκάλια στους σχετικούς κάδους, αλλά όχι τα καπάκια, η Coca-Cola στην Μεγάλη Βρετανία, αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση και αρχικά θα την δούμε στις Fanta, Coca-Cola Zero Sugar και Diet Coke.
Μάλιστα, θα γίνει άμεσα, ακόμα και εντός του μήνα στην Σκωτία, καθώς στόχος είναι μέχρι το 2024, αυτό να έχει καθιερωθεί σε όλα τα μπουκάλια της, ενώ ειδικοί εκτιμούν πως η απόφαση αυτή θα υιοθετηθεί και από τις Coca-Cola και άλλων χωρών.
Σχολιάζοντας την κίνηση αυτή, ο γενικός διευθυντής της Coca-Cola Μεγάλης Βρετανίας Jon Woods, είπε: «Αυτή είναι μία μικρή αλλαγή που ελπίζουμε οτι θα έχει μεγάλο αντίκτυπο, διασφαλίζοντας πως οι καταναλωτές θα ανακυκλώνουν τα μπουκάλια μας και δεν θα αφήνουν κανένα καπάκι πίσω. Ως η μεγαλύτερη εταιρία ποτών στον κόσμο, αναγνωρίζουμε οτι παίζουμε μεγάλο ρόλο στην προώθηση της καινοτομίας και του σχεδιασμού για την παραγωγή περισσότερων ανακυκλώμενων πλαστικών υψηλής ποιότητας που μπορούν να μετατραπούν σε νέα μπουκάλια».
Coca-Cola: Σάλος με αυτό που αντίκρισαν οι καταναλωτές στα ράφια
Με ανατιμήσεις από 4,5% έως 6,5% σε όλα της τα προϊόντα ξεκίνησε το 2022 η Coca-Cola Τρία Έψιλον, καθώς από τις 17 Ιανουαρίου έστειλε τους αναθεωρημένους τιμοκαταλόγους της στο πελατολόγιο της.
«Είναι θέμα λιανεμπορίου το πότε θα περάσουν οι αυξήσεις στο ράφι» ανέφερε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο η κα Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο.
Μεσοσταθμικά οι αυξήσεις στα προϊόντα της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην εγχώρια αγορά κινούνται στο 5,2% και όπως σημείωσε η κα Αναργύρου – Νίκολιτς, στο περιθώριο της παρουσίασης του premium φυσικού μεταλλικού νερού Lurisia στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022, οι μεγαλύτερες αυξήσεις αφορούν τους χυμούς λόγω της μεγάλης ανόδου των πρώτων υλών.
Σε συνεργασία με το λιανεμπόριο, όπως τονίστηκε από τη γενική διευθύντρια της εταιρείας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον προτίθεται να αυξήσει τις προσφορές στα προϊόντα της, προκειμένου να μειωθούν έως ένα βαθμό οι επιπτώσεις των ανατιμήσεων.
Να σημειωθεί ότι για επιλεγμένους κωδικούς, η εταιρεία είχε προχωρήσει σε μικρές ανατιμήσεις της τάξης του 1,5% τον Φεβρουάριο του 2021.
Όσον αφορά το ενεργειακό κόστος, η γενική διευθύντρια της εταιρείας επεσήμανε πως έχει κλιμακωθεί τους τελευταίους μήνες, ενώ επεσήμανε ότι ακόμη και να υπάρξει εξισορρόπηση μέσα στο καλοκαίρι «δεν θα επιστρέψουμε ποτέ στο σημείο που ήμασταν». Πάντως σημείωσε πως «σε συνδυασμό με μία πολύ καλή τουριστική σεζόν που θα έρθει, θα αντισταθμιστούν οι επιβαρύνσεις που θα προέλθουν από την ενέργεια».
Το εξάμηνο περσινό «λουκέτο» και οι προσδοκίες για μια καταπληκτική χρονιά εφέτος
Έως τον Ιούνιο του 2021 το κανάλι του HoReCa κατέγραφε πτώση 40% ανέφερε η κα Αναργύρου – Νίκολιτς, υπενθυμίζοντας ότι πέρσι η εστίαση ήταν κλειστή για ένα εξάμηνο.
Ωστόσο σημείωσε πως η κίνηση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο άγγιξε τα επίπεδα του 2019, με αποτέλεσμα να υπάρξει μερική ανάκτηση των χαμένων εσόδων για τις επιχειρήσεις. Οι επόμενοι μήνες έως το τέλος του έτους παρουσίασαν σχετική σταθερότητα.
Πάντως για εφέτος οι προσδοκίες είναι πολύ υψηλές λόγω και των θετικών προβλέψεων για τις τουριστικές ροές, με την κα Αναργύρου – Νίκολιτς να χαρακτηρίζει το 2022 ως «μια καταπληκτική χρονιά», ενώ ευχήθηκε η τουριστική σεζόν να ξεκινήσει νωρίτερα.
Coca-Cola: Έρχεται Premium νερό
Την ίδια ώρα η εταιρεία προχωρά σε ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με το premium φυσικό μεταλλικό νερό Lurisia. Υπενθυμίζεται ότι το 2019 η Coca-Cola HBC σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company εξαγόρασε την ιταλική εταιρεία Lurisia, ενισχύοντας το premium χαρτοφυλάκιο της εταιρείας.
Το premium ιταλικό νερό θα είναι διαθέσιμο μόνο στον κλάδο HoReCa και συγκεκριμένα σε χώρους γαστρονομίας, premium ξενοδοχεία και μπαρ/εστιατόρια.
Το προϊόν, που ήδη κυκλοφορεί στη Μύκονο από ιδιωτικές εισαγωγές, θα διατίθεται σε γυάλινες συσκευασίες Ultra Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 330ml και θα διατίθενται σε Stille (φυσικό μεταλλικό νερό) όσο και Bolle (ανθρακούχο μεταλλικό νερό).
Ήδη βρίσκεται σε 40 χώρες σ’ όλο τον κόσμο και ο στόχος για την εγχώρια αγορά είναι να «μπει» σε 550 σημεία, τουλάχιστον ένας από τους τρεις κωδικούς.
Η τιμή του Lurisia στην premium κατηγορία δεν θα διαφέρει από τα υπόλοιπα ιταλικά νερά που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, ενώ στην περίπτωση του ultra premium θα είναι 10-15% ακριβότερο. Σε σχέση με το mainstream εμφιαλωμένο νερό η τιμή του θα είναι 25% υψηλότερη.
Coca-Cola: Καταγγελία για στρατηγική εκτοπισμού των ανταγωνιστών
Σύμφωνα με την καταγγελία, η «Coca-Cola 3Ε Ελλάδος» για μεγάλο χρονικό διάστημα παρείχε οικονομική αμοιβή και άλλες παροχές σε τελικά σημεία πώλησης αναψυκτικών με αντάλλαγμα την προφορική δέσμευση για αποκλειστικότητα ή απαγόρευση συνεργασίας με συγκεκριμένους ανταγωνιστές.
Η εταιρεία επέβαλε, αναλυτικότερα, σε σημεία πώλησης αναψυκτικών τον εκτοπισμό προϊόντων ή/ και ψυγείων ή/ και σημάτων ανταγωνιστών της, με την απειλή απομάκρυνσης των προϊόντων της σε περίπτωσή παραβίασης της προφορικής τους συμφωνίας.
Οι όροι αποκλειστικότητας απαγορεύονται ρητά από την νομοθεσία ανταγωνισμού σε επιχειρήσεις με δεσπόζουσα θέση στην αγορά, καθώς τοποθετούν ένα σημαντικό «φράγμα» στην ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας μικρότερων ανταγωνιστών στην αγορά, ενώ παράλληλα στερούν από τους καταναλωτές τη δυνατότητα ευρείας γκάμας επιλογών για τη εξυπηρέτηση των αναγκών τους.
Σύμφωνα με την Εισήγηση της Επιτροπής, οι πρακτικές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα την περαιτέρω ενίσχυση της κυριαρχίας της Coca Cola 3Ε στην αγορά με παράνομα μέσα και την εξάλειψη υφιστάμενων ανταγωνιστών, αλλά και μελλοντικών που ευελπιστούν να εισέλθουν στην αγορά αναψυκτικών τύπου cola και non-cola, αλλά τους δεν τους δίνεταιπρόσβαση.
Η Εισήγηση αναφέρει ότι από τοσύνολο των εμπορικών πρακτικών που εφαρμόζει η Coca Cola 3Ε, προκύπτει σαφώς σχέδιο εξόντωσης των ανταγωνιστών της, προκειμένου να επιτύχει την αποκλειστικότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία λιανικής διάθεσης επιτόπιας κατανάλωσης.
Η στρατηγική εκτοπισμού, σύμφωνα με την Επιτροπή, ενδεχομένως να έχει ως αποτέλεσμα τoν αποκλεισμό των ανταγωνιστών και την περαιτέρω διείσδυση της εταιρείας στα τελικά σημεία της κρύας αγοράς και την πρόθεση της να εξαλείψει τον ανταγωνισμό από τα σημεία.
Σε περίπτωση που η Επιτροπή δικαιώσει το Σεπτέμβριο την ΒΑΠ και καταδικάσει την Coca-Cola 3Ε, η τελευταία θα έρθει αντιμέτωπη με πρόστιμο που μπορεί να ανέλθει κατ’ ανώτατο όριο στο 10% του παγκόσμιου κύκλου εργασιών του ομίλου επιχειρήσεων στον οποίο ανήκει η εταιρεία, ανάλογα με τη σοβαρότητα και τη διάρκεια της παράβασης.
Coca-Cola: Η ροδίτικη εταιρεία κόντρα στο βασιλιά των αναψυκτικών
Η εταιρεία αναψυκτικών ‘ΒΑΠ Π. Κουγιός ΑΒΕΕ’ «γεννήθηκε» το 1967 στο νησί της Ρόδου από τον Παντελή Κούγιο, ο οποίος λόγω της τυχαίας πρόσληψής του σε εταιρεία αναψυκτικών στην Αφρική, αποφάσισε να γυρίσει στη γενέτειρά του για να κάνει το επιχειρηματικό του ντεμπούτο,ιδρύοντας τη δική του εταιρεία, σε ένα τομέα που το νησί υστερούσε.
Η πορεία της δικαίωσε τον ιδρυτή της, καθώς σχεδόν 50 χρόνια μετά αποτελεί από τις κυρίαρχες εταιρείες στην αγορά ροφημάτων, με δικά της εμπορικά σήματα σε αναψυκτικά (ΒΑΠ Fresh), χυμούς, παγωμένο τσάι, εμφιαλωμένο νερό (Απολλώνιο) και μπίρα (Ζύθος ΒΑΠ) και με την εμβληματική συνεργασία με έναν εκ των γιγάντων της αγοράς, την Pepsico.
Η εξέλιξη της είναι ραγδαία με την ανάπτυξη της να πολλαπλασιάζεται ανά τα χρόνια. Το 1980 ξεκινά τη συνεργασία της, με την κυρίαρχη τότε, Pepsico για την εμφιάλωση και πώληση των δημοφιλέστατων ανά τον κόσμο αναψυκτικών Pepsi& 7UP, ενώ λίγα χρόνια μετά αναδεικνύεται ως η πρώτη μη πολυεθνική εταιρεία που εμφιαλώνει αναψυκτικά σε φιάλη P.E.T.
Το συμβόλαιο με την Pepsico αναδεικνύει τη ροδίτικη εταιρεία ως τον αποκλειστικό δικαιοχρήστη (franchisor) της Pepsico στην περιοχή των Δωδεκανήσων, κίνηση που αποτελεί ορόσημο για την μετέπειτα πορεία της.
Το 1996 η εταιρεία…. ταράζει τα «νερά» εγκαινιάζοντας την παραγωγή του εμφιαλωμένου της νερού, το Απολλώνιο, το οποίο αποτελεί σήμα κατατεθέντης Ρόδου, αλλά και ευρύτερα των Δωδεκανήσων. Με τα χρόνια η εταιρεία αναπτύσσει τις μεθόδους παραγωγής της και κάνει χρήση της τελευταίας τεχνολογίας και επιστημονικών μεθόδων για την βελτιστοποίηση των προϊόντων της, καταφέρνοντας να ξεχωρίσει.
Έχοντας κατακτήσει την περιοχή των Δωδεκανήσων, η εταιρεία βάζει, πλέον, πλώρη για Αθήνα.Μέσα σε μια πενταετία, από το 2007 μέχρι το 2012 κάνει το ντεμπούτο τηςστις αγορές φυσικών χυμών, μέσω των χυμών «VAPFRESH», εισέρχεται δυναμικά στην παραγωγή μπίρας, με το σήμα «Ζυθος ΒΑΠ», και λίγο αργότερα συστήνει το παγωμένο της τσάι, «VAPFreshTea».
Η εταιρεία, θέλοντας να εδραιώσει τη θέση της και στον τομέα της ζυθοποιίας προχωρά στη δημιουργία, ιδιόκτητου ζυθοποιείου στο Τσαΐρι της Ρόδου, έκτασης περίπου 20.000 τ.μ., ενώ εφαρμόζει το σύστημα διαχείρισης ποιότητας κατά το πρότυπο ISO 9001/2000 καθώς επίσης και μελέτη HACCP. Πλέον, η Ζυθος ΒΑΠ βρίσκεται στα ράφια των περισσότερων σούπερ-μάρκετ σε πανελλαδικό επίπεδο, και αποτελεί επιλογή των καταναλωτών σε πολλούς χώρους εστίασης.
Το 2015, η ΒΑΠ κάνει ένα ακόμα άνοιγμα, αυτή τη φορά στην αγορά γάλακτος. Το νέο εγχείρημα φρέσκου γάλατος, με την επωνυμία «ΛΙΜΠΕΡ», αποτελείται από μία λιτή διάφανη συσκευασία, και παράγεται τοπικά σε αγελαδοτροφικές μονάδες της Ρόδου. Το νέο φιλόδοξο έργο, σύμφωνα με πληροφορίες, κόστισε στην εταιρεία 3 εκατομμύρια ευρώκαι αποτελεί από τις μεγαλύτερες επενδύσεις στον κλάδο τα τελευταία χρόνια.
Η ανοδική πορεία της επιχείρησηςγίνεται γρήγορα αντιληπτή από επενδυτές που της δίνουν την ώθηση που χρειάζεται για να επεκταθεί. Την περίοδο 2010 – 2017,η ΒΑΠ καταφέρνει να συγκεντρώσει το ποσό των 14 εκατομμυρίων ευρώ, παρακολουθώντας τα κέρδη της να διαμορφώνονται σε 1,43 εκατομμύρια ευρώ το 2017.
Πλέον, η εταιρεία κατατάσσεται 4η στην κατάταξη της βιομηχανίας αναψυκτικών και είναι αλματωδώς αναπτυσσόμενη στον χώρο της Ελληνικής Μικροζυθοποιίας, ενώ όπως φαίνεται από την πρόσφατη νομική της ενέργεια, διεκδικεί το ζωτικό της χώρο απέναντι σε πιο ισχυρούς παίκτες της αγοράς, όπως η «Coca-Cola 3Ε Ελλάδος».