Coca-Cola, Colgate-Palmolive, Unilever: Οι «κολοσσοί» του παγκόσμιου εμπορίου πρωτοπορούν και καινοτομού. Η ανακοίνωση της συνεργασίας Coca-Cola, Colgate-Palmolive και Unilever προκάλεσε έκπληξη αλλά και χαμόγελα για αυτό που ετοιμάζουν. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Μια συνεργασία από εταιρείες κολοσσούς ανακοινώθηκε, με σκοπό να χρηματοδοτηθεί και να αναπτυχθεί η βιώσιμη καινοτομία στις αλυσίδες εφοδιασμού.
Συγκεκριμένα με μια από κοινού ανακοίνωση οι CocaCola, Colgate-Palmolive και Unilever ανακοίνωσαν ότι εντάχθηκαν στο 100+ Accelerator, της Anheuser-Busch InBev (AB InBev).
Το 100+ Accelerator το οποίο ξεκίνησε το 2018, είναι ένα παγκόσμιο εκκολαπτήριο, με σκοπό την επίλυση των προκλήσεων στις αλυσίδες εφοδιασμού, στη διαχείριση του νερού, στην κυκλική οικονομία, τη βιώσιμη γεωργία και τη δράση για το κλίμα.
Τα τελευταία δύο χρόνια, το πρόγραμμα έχει επιταχύνει 36 startups από 16 χώρες, βοηθώντας τους νέους επιχειρηματίες να φέρουν τις λύσεις τους στην αγορά πιο γρήγορα.
Αυτές οι startups έχουν συγκεντρώσει περισσότερα από 200 εκατ. δολάρια και αναπτύσσονται παγκοσμίως, με σκοπό να επιτύχουν την αποστολή του προγράμματος: να συμβάλλουν στη μεταστροφή του κόσμου προς τις βιώσιμες λύσεις και να δραστηριοποιούνται με τον σωστό τρόπο, όχι με τον εύκολο τρόπο.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Coca Cola, η Colgate-Palmolive και η Unilever, συμμετέχουν ως ιδρυτικοί συνεργάτες στο 100+ Accelerator», δήλωσε ο Τόνι Μίλικιν, επικεφαλής συμβάσεων προμηθειών, βιωσιμότητας και κυκλικών επιχειρήσεων της AB InBev.
«Μαζί, θα προσπαθήσουμε να προωθήσουμε την υιοθέτηση βιώσιμων λύσεων χρηματοδοτώντας και επιταχύνοντας τις φανταστικές καινοτομίες που θα αλλάξουν τον κόσμο κάνοντας όλες τις επιχειρήσεις μας πιο βιώσιμες.
Μια βιώσιμη επιχείρηση είναι μια έξυπνη επιχείρηση και εργαζόμαστε για την επίλυση τεράστιων προβλημάτων, τα οποία καμία εταιρεία δεν μπορεί να χειριστεί μόνη της. Με τη συνδυασμένη παγκόσμια απήχησή μας, μπορούμε να επιταχύνουμε την πρόοδο προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον».
Εκτός από τη χρηματοδότηση πιλοτικών προγραμμάτων, το 100+ Accelerator παρέχει «πρακτική» υποστήριξη στις statups, αναθέτοντας σε ειδικές ομάδες να δοκιμάσουν τις νέες τεχνολογίες τους στη μεγάλη παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού. Η προσθήκη των τριών εταιρειών θα επεκτείνει αυτήν τη μοναδική προσέγγιση και θα ενισχύσει την αξία της αποστολής του AB InBev 100+ Accelerator.
«Η βιωσιμότητα είναι θεμελιώδης για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε και διαμορφώνουμε τις στρατηγικές μας», δήλωσε ο Μπράιαν Σμιθ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Coca Cola.
«Δεσμευόμαστε να συνεργαστούμε με καινοτόμους συνεργάτες, για να προσφέρουμε πιο βιώσιμες λύσεις στην αγορά, αξιοποιώντας το μέγεθος και την κλίμακα μας. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να είμαστε συνεργάτες του 100+ Accelerator».
Οι καινοτομίες των startups του 100+ Accelerator έχουν ήδη τεράστιο αντίκτυπο. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν:
- Την εφαρμογή λύσεων «πράσινου» καθαρισμού για τη μείωση της χρήσης του νερού και της ενέργειας στις διαδικασίες ζυθοποίησης στην Κολομβία.
- Λύσεις που παρέχουν ιχνηλασιμότητα και ασφάλιση στους μικροκαλλιεργητές στην Αφρική και τη Νότια Αμερική.
- Η συλλογή περισσότερων από 1.000 τόνων απορριμμάτων γυαλιού στη Βραζιλία.
- Πιλοτικό πρόγραμμα επιστροφής συσκευασιών στις ΗΠΑ.
- Ανακυκλωμένες ηλεκτρικές μπαταρίες οχημάτων που αποθηκεύουν ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια στην Κίνα.
- Η ικανότητα ανακύκλωσης αποθηκευμένων σπόρων από τη διαδικασία παρασκευής μπύρας για την παραγωγή θρεπτικών τροφίμων στις ΗΠΑ.
- Το πρώτο ηλιακό θερμικό σύστημα που θα εγκατασταθεί σε εργοστάσιο AB InBev.
«Ο σκοπός της Colgate είναι σαφής -επαναπροσδιορίζουμε ένα πιο υγιές μέλλον για όλους τους ανθρώπους, τα κατοικίδιά τους και τον πλανήτη μας», δήλωσε η Πατρίσια Βέρντουιν, επικεφαλής τεχνολογίας στην Colgate. «Και γνωρίζουμε ότι μπορούμε να επιτύχουμε τον σκοπό μας γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά με εξίσου αφοσιωμένους συνεργάτες όπως οι AB InBev, Coca Cola και Unilever. Με το να γίνουμε ιδρυτικό μέλος του 100+ Accelerator, ενισχύουμε τη βιωσιμότητα, επισπεύδουμε την καινοτομία και μεγιστοποιούμε τελικά τον συλλογικό μας αντίκτυπο».
Ττο πρόγραμμα εστιάζει επίσης στις κοινωνικές προκλήσεις, οι οποίες συνδέονται άρρηκτα με την πρόοδο στο περιβάλλον. Από τα πρώτα του βήματα, το 100+ Accelerator έχει αναπτύξει συνεργασίες σε παγκόσμιο επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων των One Young World και Female Founders Alliance, καθώς και δεκάδες τοπικές και περιφερειακές συνεργασίες για τη δημιουργία ενός καναλιού με διαφορετικούς ιδρυτές startups.
Ο Μαρκ Ένγκελ, επικεφαλής της αλυσίδας εφοδιασμού στη Unilever πρόσθεσε: «Το 100+ Accelerator επιτρέπει στις βιομηχανίες να συνεργαστούν για να προωθήσουν τη βιώσιμη καινοτομία.
Συνεργασίες όπως αυτές είναι κρίσιμες για τη μετάβαση των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού σε ένα πιο πράσινο μέλλον.
Η κοινωνική ανισότητα που αντιμετωπίζει το πρόγραμμα ευθυγραμμίζεται επίσης με τις αξίες της Unilever, φέτος δεσμευτήκαμε να διασφαλίσουμε ότι ο καθένας που μας παρέχει άμεσα αγαθά και υπηρεσίες θα έχει έναν αξιοπρεπή μισθό έως το 2030, αυξήσαμε τις δαπάνες μας σε προμηθευτές από ομάδες με μηδαμινή εκπροσώπηση και δεσμευόμαστε να εκπαιδεύσουμε 10 εκατομμύρια νέους.
Μέσω της συνδυασμένης δύναμης των εταιρειών μας, είμαι ενθουσιασμένος για τον αντίκτυπο που θα έχει το πρόγραμμα. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε την κλιματική αλλαγή και την κοινωνική ανισότητα για να προσφέρουμε έναν κόσμο θετικό και υγιή για τους ανθρώπους και τον πλανήτη».
Οι αιτήσεις για τον τρίτο κύκλο του επιταχυντή θα ανοίξουν στις 22 Απριλίου – 31 Μαΐου στην ιστοσελίδα www.100accelerator.com.
Coca-Cola, Colgate-Palmolive, Unilever: Γιατί έγιναν έξαλλοι οι καταναλωτές
«Κλαίνε» στα ράφια οι καταναλωτές. Γιατί αυξάνονται κατακόρυφα οι τιμές των προϊόντων στα Σούπερ μάρκετ. Πόσο θα κοστίζουν βασικά είδη διατροφής, προϊόντα περιποίησης και απορρυπαντικά. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Τι συμβαίνει όταν η τιμή του καλαμποκιού μέσα στον τελευταίο ένα χρόνο σημείωσε αύξηση 96%, όταν το βαμβάκι και ο σίτος εκτοξεύτηκαν στο +54% και +50%, αντίστοιχα και η ζήτηση για ξυλεία πήρε φωτιά με τις τιμές να αυξάνονται πάνω από 265%;
Οι τιμές των καταναλωτικών αγαθών αυξάνονται προοδευτικά τους τελευταίους 12 μήνες και τα αποτελέσματα γίνονται, τώρα, πιο αισθητά από ποτέ στις τσέπες των καταναλωτών.
Προκειμένου να παραχθούν βασικά καταναλωτικά προϊόντα που αγοράζουμε όλοι από το σούπερ μάρκετ και έχουμε στο σπίτι μας – απαιτούνται συγκεκριμένες πρώτες ύλες.
Τι συμβαίνει όμως όταν η τιμή του καλαμποκιού για παράδειγμα μέσα στον τελευταίο ένα χρόνο σημείωσε αύξηση της τάξεως του 96%, όταν το βαμβάκι και ο σίτος εκτοξεύτηκαν στο +54% και +50%, αντίστοιχα και η ζήτηση για ξυλεία πήρε φωτιά με τις τιμές να αυξάνονται πάνω από 265% το προηγούμενο έτος;
Η απάντηση είναι αρκετά εύκολη. Η ραγδαία αύξηση στις τιμές πρώτων υλών από τις οποίες παράγονται βασικά καταναλωτικά αγαθά οδηγεί σε ένα αναπόφευκτο ντόμινο αυξήσεων με τις εμπορικές εταιρείες να μεταφέρουν το αυξανόμενο αυτό κόστος στους καταναλωτές.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola, Τζέιμς Κουίνσι, δήλωσε σύμφωνα με το BusinessInsider, ότι η εταιρεία του θα αυξήσει τις τιμές των προϊόντων της λόγω του αυξανόμενου κόστους που σχετίζεται με τις υψηλότερες τιμές πρώτων υλών και εμπορευμάτων.
Οι ηγέτες στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των JM Smucker, Procter & Gamble και General Mills, έχουν επίσης δηλώσει ότι θα αυξήσουν τις τιμές των προϊόντων των εταιρειών τους για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Αλλά και η Procter & Gamble με δήλωσή της έπειτα από την παρουσίαση των δημοσιονομικών της αποτελεσμάτων για το τρίτο τρίμηνο ανακοίνωσε ότι σχεδίαζε να αυξήσει τις τιμές προϊόντων που σχετίζονται με τη φροντίδα των μωρών όπως οι πάνες αλλά και τη γυναικεία φροντίδα τον Σεπτέμβριο εν μέσω πληθωριακών πιέσεων και κυρίως για να ανταποκριθεί στο υψηλότερο κόστος των εμπορευμάτων.
Η συνεχής αύξηση του γενικού επιπέδου τιμών σε παγκόσμιο επίπεδο εγείρει όλο ένα και περισσότερο τις ανησυχίες για τον πληθωρισμό. Πιο αναλυτικά, η αυξανόμενη τιμή των εμπορευμάτων και των καταναλωτικών αγαθών, προβληματίζει ορισμένους εμπειρογνώμονες και γερουσιαστές στις ΗΠΑ.
Ο πρόεδρος της ομοσπονδιακής τράπεζας, Τζέρομ Πάουελ είπε ότι σκοπεύει να διατηρήσει πολιτικές «εύχρηστου χρήματος» παρά τον αυξανόμενο πληθωρισμό τους τελευταίους μήνες, αλλά το Reuters ανέφερε την Τρίτη ότι ο Πάουελ έγραψε σε επιστολή πως δεν θα επέτρεπε μια «σημαντική υπέρβαση» των στόχων για τον πληθωρισμό.
«Δεν επιδιώκουμε πληθωρισμό που υπερβαίνει ουσιαστικά το 2%, ούτε επιδιώκουμε πληθωρισμό πάνω από το συγκεκριμένο ποσοστό για μεγάλη χρονική περίοδο», δήλωσε ο Πάουελ. Εάν όμως τελικά ο ίδιος αποφασίσει να αυξήσει τα επιτόκια για τον περιορισμό του πληθωρισμού, ειδικοί υποστηρίζουν ότι οι αγορές ενδέχεται να μην είναι έτοιμες για να αντέξουν ένα τέτοιο σοκ από τα αποτελέσματα.