BMW: Ανακαλούνται άμεσα χιλιάδες αυτοκίνητα – Αυτά είναι τα μοντέλα

BMW: Η ανάκληση αναμένεται να επηρεάσει πάνω από 1,5 εκατομμύριο οχήματα σε όλο τον κόσμο. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Η BMW προχωράει σε μαζικό προληπτικό έλεγχο με μια μεγάλη παγκόσμια ανάκληση που αφορά πάνω από 1,5 εκατομμύριο οχήματα. Ο έλεγχος αφορά τα συστήματα πέδησης (φρένα) που προέρχονται από την Continental.

Το θέμα σχετίζεται με το ολοκληρωμένο σύστημα πέδησης (IBS) και επηρεάζει τα μοντέλα BMW και Mini που παράγονται από τον Ιούνιο του 2022 και μετά.

Αν και δεν έχουν αναφερθεί ατυχήματα, η BMW έχει σταματήσει τις παραδόσεις των επηρεαζόμενων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των Mini Cooper και Countryman, ενώ εργάζεται πάνω σε ένα σχέδιο επισκευής.

Η ανάκληση αναμένεται να κοστίσει στην αυτοκινητοβιομηχανία σχεδόν 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε εργασίες εγγύησης, επηρεάζοντας σημαντικά τις οικονομικές της προοπτικές.

Η BMW έχει προειδοποιήσει τους επενδυτές ότι αυτή η ανάκληση θα οδηγήσει σε υψηλότερο από το αναμενόμενο κόστος εγγύησης, το οποίο εκτιμάται σε «υψηλό τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων» για το τρίτο τρίμηνο

Παράλληλα η εταιρεία έχει εκδώσει εντολές διακοπής πωλήσεων, οι οποίες θα επηρεάσουν αρνητικά τις παγκόσμιες πωλήσεις για το υπόλοιπο του έτους.

Γενικά ο έλεγχος και η πρόληψη είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Ιδιαίτερα όταν προλαμβάνει πιθανές δυσλειτουργίες που μπορεί να προκαλέσουν ακόμα και ατυχήματα.

BMW: Ανακαλούνται 90.000 αυτοκίνητα

Η αυστηρή οδηγία της εταιρείας μετά την ανάκληση σε 90.000 αυτοκίνητα. Aπό την ανάκληση επηρεάζονται τρεις σειρές μοντέλων BMW με αερόσακους οδηγού από την Takata. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Να σταθμεύσουν τα οχήματά τους καλεί η BMW 90.000 οδηγούς, στο πλαίσιο της ανάκλησης αυτοκινήτων με αερόσακους Takata, τα οποία έχουν ελαττωματικό εξοπλισμό.

Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αερόσακοι Takata μπορεί να εκραγούν εάν ενεργοποιηθούν μετά από μακροχρόνια έκθεση σε υψηλή ζέστη και υγρασία.

Τουλάχιστον 25 θάνατοι και περισσότεροι από 400 τραυματισμοί στις ΗΠΑ έχουν συνδεθεί με το πρόβλημα αυτό, με αποτέλεσμα οι αυτοκινητοβιομηχανίες να οδηγηθούν στη μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία των ΗΠΑ.

Συνολικά, επηρεάζοντας περίπου 34 μάρκες αυτοκινήτων.

Μετά τις Honda, Ford και άλλες, και η BMW εκδίδει οδηγία προς τους οδηγούς να σταθμεύσουν τα οχήματά τους, έως ότου γίνει η αντικατάσταση.

Σύμφωνα με το Bloomberg, από την ανάκληση επηρεάζονται τρεις σειρές μοντέλων BMW με αερόσακους οδηγού από την Takata: η BMW Series 3 (E46) 2000-2006, συμπεριλαμβανομένης της M3, η Series 5 2000-2003 (E39) συμπεριλαμβανομένης της M5, και η 2000-2004 X5s (E53). Η ανάκληση καλύπτει επίσης τα μοντέλα BMW της Series 1, X1, X3, X5 και X6 που κατασκευάστηκαν σε ορισμένα χρόνια, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Οι ιδιοκτήτες καλούνται να ελέγξουν εάν τα οχήματά τους πληρούν τις προϋποθέσεις για δωρεάν επισκευή.

Οι έρευνες για ζητήματα με τους ιαπωνικούς αερόσακους ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Η εταιρεία ομολόγησε την ενοχή της και συμφώνησε να πληρώσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε ποινές το 2017, με 850 εκατομμύρια δολάρια να προορίζονται για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Takata κήρυξε πτώχευση την ίδια χρονιά και οι ανακλήσεις συνεχίζονται μέχρι σήμερα.

BMW: Εντολή ΕΕ

Το 2026 σύμφωνα με την συγκεκριμένη μελέτη της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, θα βγουν εκτός κυκλοφορίας, μέσω προγραμμάτων απόσυρσης και ισχυρών κινήτρων αγοράς καινούριων και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro1, τα οποία θεωρούνται σήμερα ιδιαίτερα παλιά.

Μέχρι το 2050 θα κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα που δημοσιοποίησε η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), αναφέρονται οι πιθανές ημερομηνίες απόσυρσης των παλιών αυτοκινήτων.

Ο στόλος των οχημάτων Euro6 το 2050 αναμένεται να είναι πάνω από 323 εκατομμύρια μονάδες, ενώ μετά από αυτή την ημερομηνία έχουν οριστεί μετακινήσεις αποκλειστικά με μηδενικούς ρύπους.

Άλλωστε υπάρχει η μακροχρόνια στρατηγική όλων των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων για το έτος 2050, που αποτελεί έναν οδικό χάρτη για τα θέματα του κλίματος και της ενέργειας, στο πλαίσιο της επιτυχούς και βιώσιμης μετάβασης σε μια οικονομία κλιματικής ουδετερότητας.

Το 2026 σύμφωνα με την συγκεκριμένη μελέτη της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, θα βγουν εκτός κυκλοφορίας, μέσω προγραμμάτων απόσυρσης και ισχυρών κινήτρων αγοράς καινούριων και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro1, τα οποία θεωρούνται σήμερα ιδιαίτερα παλιά. Την ίδια στιγμή στους δρόμους της ΕΕ θα κυκλοφορούν περίπου 17 εκατομμύρια αυτοκίνητα Euro2.

Tο διάστημα 2030 έως 2034 αναμένεται να τεθούν εκτός κυκλοφορίας, πάλι μέσω απόσυρσης, τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro3 τα οποία θα ανέρχονται σε 19,1 εκατομμύρια μονάδες, ενώ μέχρι το 2038 αναμένεται να έχουν αποσυρθεί από τους ευρωπαϊκούς δρόμους τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία Euro4.

Το 2039 θα ξεκινήσει η απόσυρση των αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5. Από το 2043 θα δοθούν νέα κίνητρα απόσυρσης για τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5.

Ο υπόλοιπος στόλος που θα κυκλοφορεί, δηλαδή πάνω από 323 εκατ. αυτοκίνητα, θα είναι Euro6 και θα μπορούν να κυκλοφορούν έως το 2050.

Να θυμίσουμε ότι τα αυτοκίνητα που θα πληρούν την οδηγία Euro6 είναι αυτά που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά την 1η Ιανουαρίου του 2015 και το 2050 θα είναι 35 ετών.

Φυσικά θα υπάρχουν και τα αυτοκίνητα με τα πρότυπα Euro7 τα οποία θα είναι ιδιαίτερα καθαρά και αναμένεται να κυκλοφορήσουν μετά το 2026, ενώ τις τελευταίες ημέρες άναψε το «πράσινο φως» για πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης για μετά από το 2035, αρκεί να κινούνται αποκλειστικά με συνθετικά καύσιμα.

Για αυτά δεν υπάρχει ακόμη κάποια πρόβλεψη μέχρι πότε θα μπορούν να κυκλοφορούν.