Αυτοκίνητο: Ένας κοινός αναπτήρας θα πρέπει να βρίσκεται πάντα μαζί μας στο αυτοκίνητο καθώς με ένα απλό κόλπο μπορεί σε περίπτωση βλάβης να φέρει ξανά στη «ζωή» τον κινητήρα μας. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Το να ακινητοποιηθεί ένα αυτοκίνητο από βλάβη στον κινητήρα δεν είναι κάτι ασυνήθιστο και είναι κάτι που συμβαίνει πολλές φορές όταν η οποιαδήποτε βοήθεια βρίσκεται πολύ μακριά.
Η σωστή περιοδική συντήρηση του αυτοκινήτου μας εξαλείφει σε μεγάλο βαθμό την παραπάνω πιθανότητα και η ακινητοποίηση του αυτοκινήτου μας, ενώ εμείς φροντίζουμε για την υγεία του, μπορεί να συμβεί για κάποιο λόγο που συνήθως διορθώνεται εύκολα.
Τα μπουζί του κινητήρα και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται παίζουν καθοριστικό ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία του μοτέρ.
Με την πάροδο του χρόνου στα ηλεκτρόδια του μπουζί συγκεντρώνονται διαφόρων ειδών επικαθήσεις, οι οποίες μπορεί να το εμποδίσουν από το να μετατρέψει το ρεύμα που δέχεται σε ισχυρό σπινθήρα, ο οποίος με τη σειρά του θα οδηγήσει στην ανάφλεξη του καύσιμου μίγματος και την εκκίνηση ή την σωστή λειτουργία του μοτέρ.
Αν δεν μπορείτε να εκκινήσετε τον κινητήρα σας, η μειωμένη απόδοση των μπουζί μπορεί να είναι η αιτία και τη λύση μπορεί να δώσει, τουλάχιστον προσωρινά, ένας κοινός αναπτήρας. Με το να δοκιμάσετε να διορθώσετε την κατάσταση μπορεί να σας γλιτώσει πολύτιμο χρόνο.
Μαζί με τον αναπτήρα θα χρειαστείτε βέβαια και ένα μπουζόκλειδο για να καταφέρετε να λύσετε τα μπουζί χωρίς να τους προκαλέσετε ζημιά, αλλά και ένα καθαρό κατά προτίμηση πανί. Ειδικά αν είστε ακινητοποιημένοι στη μέση του πουθενά και η οδική βοήθεια βρίσκεται πολύ μακριά, δεν έχετε να χάσετε κάτι με το να προσπαθήσετε.
Σε περίπτωση που ο κινητήρας σας δεν παίρνει μπροστά, για να περιορίσετε τις πιθανότητες αυτό να οφείλεται σε ενδεχόμενη δυσλειτουργία των μπουζί θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας αυτά που ακολουθούν.
Αρχικά το αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει επαρκή ποσότητα βενζίνης στο ρεζερβουάρ του. Έπειτα, με το γύρισμα του κλειδιού στον κεντρικό διακόπτη, ή το πάτημα του αντίστοιχου κουμπιού, όλα τα συστήματα θα πρέπει να ενεργοποιούνται κανονικά και τα φώτα του αυτοκινήτου μας θα πρέπει έχουν τη σωστή ένταση και να μην μας φαίνονται αδύναμα.
Παράλληλα, με την ενεργοποίησή της, η μίζα θα πρέπει να «γυρνάει» δυνατά όπως και κάθε άλλη φορά που προσπαθούμε να εκκινήσουμε το μοτέρ.
Έχοντας στο μυαλό μας και κάνοντας όλα τα παραπάνω εξαλείφουμε σε μεγάλο βαθμό την πιθανότητα η μπαταρία του αυτοκινήτου να μην έχει φορτιστεί σωστά ή να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το δυναμό.
Μετά από τα παραπάνω κλείνουμε τον κεντρικό διακόπτη, ανοίγουμε το καπό, αφαιρούμε τα μπουζοκαλώδια και έπειτα και τα ίδια τα μπουζί χρησιμοποιώντας το μπουζόκλειδο.
Αν τα ηλεκτρόδιά τους είναι καθαρά, τότε τα μπουζί δεν είναι η αιτία που δεν εκκινεί το μοτέρ. Σε αντίθετη περίπτωση, αν δηλαδή είναι βρώμικα, η πιθανότητα να ευθύνονται αυτά είναι μεγάλη.
Επόμενο βήμα είναι να σκουπίσουμε τα ηλεκτρόδια του μπουζί με ένα καθαρό πανί και έπειτα να χρησιμοποιήσουμε τον αναπτήρα για να τα «κάψουμε» για μερικά δευτερόλεπτα και να ζεστάνουμε τις επικαθήσεις.
Χρησιμοποιούμε ξανά το πανάκι για να καθαρίσουμε αμέσως τα μπουζί και τα τοποθετούμε ξανά στις θέσεις τους, όπως και τα μπουζοκαλώδια.
Προσπαθούμε, τέλος, να εκκινήσουμε ξανά τον κινητήρα και δεν αποκλείεται αυτή τη φορά να είμαστε πιο τυχεροί.
Σε κάθε περίπτωση και εφόσον το μοτέρ τεθεί σε λειτουργία, αντικαθιστούμε τα μπουζί του κινητήρα μας με την πρώτη ευκαιρία.
Η κλοπή του αυτοκινήτου είναι από του χειρότερους εφιάλτες των οδηγών/ιδιοκτητών. Και αυτό γιατί το αυτοκίνητο είναι ένα «αντικείμενο» μεγάλη αξίας, οικονομικής και συναισθηματικής για πολλούς.
Επίσης, για αρκετούς είναι ένα εργαλείο δουλειάς και για άλλους ένα μέσο «απόδρασης» και ελευθερίας.
Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προστατεύσετε το αυτοκίνητό σας, όπως αντικλεπτικά, συναγερμοί και GPS trackers.
Υπάρχει όμως ένας ακόμα τρόπος προφύλαξης του αυτοκινήτου που ελάχιστοι γνωρίζουν και μπορεί να βοηθήσει στο να καταπολεμήσετε μία νέα τεχνική κλοπής.
Η τελευταία αφορά το «χακάρισμα» του ασύρματου κλειδιού από τον επίδοξο κλέφτη, με σκοπό να μπορέσει να ανοίξει και να εκκινήσει το αυτοκίνητο χωρίς κάποιου είδους παραβίαση.
Πράγματι, οι περισσότεροι οδηγοί αφήνουν τα κλειδιά του αυτοκινήτου τους κοντά στην εξώπορτα για ευκολία.
Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι οι κλέφτες μπορούν λάβουν το σήμα του κλειδιού και να κλέψουν χωρίς κόπο το όχημά σας.
Υπάρχει όμως μια άγνωστη και περίεργη μέθοδος προφύλαξης, η οποία όμως έχει αποδείξει την αξία της και δεν κοστίζει. Αυτή λοιπόν είναι να βάζετε τα κλειδιά του αυτοκινήτου σας στον φούρνο μικροκυμάτων που έχετε στην κουζίνα.
Έτσι, η ταπεινή λευκή συσκευή καταφέρνει να εμποδίσει την μετάδοση του σήματος του κλειδιού και να κάνει δύσκολη την ζωή των επίδοξων κλεφτών.
Προσοχή όμως, γιατί η μέθοδος δεν λειτουργεί σε όλα τα κλειδιά. Όπως αντιλαμβάνεστε, θα πρέπει τα κλειδιά να είναι ασύρματα και να επιτρέπει την είσοδο στο αυτοκίνητο χωρίς την χρήση κάποιου πλήκτρου.
Ωστόσο, εάν ανησυχείτε μήπως ξεχάσετε τα κλειδιά στον φούρνο μικροκυμάτων και τον ενεργοποιήσετε κατά λάθος, να ξέρετε υπάρχουν και άλλες λύσεις.
Μπορείτε για παράδειγμα να τοποθετήσετε το ασύρματο κλειδί σε μία θήκη με τεχνολογία RFID ή ακόμα πιο εύκολα, να τυλίξετε το κλειδί με ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο.
Με έναν από αυτούς τους τρόπους, θα καταφέρετε να μειώσετε σημαντικά τον κίνδυνο κλοπής του αυτοκινήτου σας κατά την διάρκεια της νύχτας.
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες διαφόρων κρατών της Ευρώπης, ο οικονομικός τρόπος οδήγησης εξοικονομεί έως και 500 ευρώ το χρόνο σε κάθε οδηγό.
Για να το πετύχουμε όμως αυτό θα πρέπει να ξέρουμε πως να κινούμαστε με το λιγότερο δυνατό καύσιμο, μειώνοντας σε μεγάλο βαθμό την μέση κατανάλωση του αυτοκίνητου μας και κατά συνέπεια να αυξήσουμε το κέρδος στην τσέπη μας.
Πολλά από αυτά που θα διαβάσετε στη συνέχεια, δεν αφορούν μόνο τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, αλλά ισχύουν και για τα ηλεκτρικά για ακόμα πιο αποδοτικό στιλ οδήγησης.
Η κατανάλωση καυσίμου επηρεάζεται από πολλές μικρές λεπτομέρειες που με την πάροδο του χρόνου συμβάλουν στην δημιουργία μεγάλων δαπανών.
Η συντήρηση του αυτοκινήτου, η χρήση του συστήματος κλιματισμού ή o όγκος και ο τρόπος μεταφοράς του φορτίου που έχετε, είναι μερικές από τις «λεπτομέρειες» που λαβώνουν την τσέπη μας.
Η αλήθεια είναι ότι η γενική κατάσταση ενός αυτοκινήτου έχει καθοριστική επίδραση στην κατανάλωση.
Οι τρεις βασικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την κατανάλωση καυσίμου είναι η πίεση των ελαστικών, η υγεία και η σωστή συντήρηση του κινητήρα.
Από την άλλη, σημαντικό ρόλο παίζει και η ηλικία του αυτοκινήτου. Με τα χρόνια, τα εξαρτήματα ενός οχήματος φθείρονται και δημιουργούν μεγαλύτερη τριβή με αποτέλεσμα να φθείρονται.
Αυτό επηρεάζει αρνητικά την κατανάλωση, αφού τα μηχανικά μέρη δεν βρίσκονται στην καλύτερη δυνατή φόρμα.
Επιπλέον, η τεχνολογία προχωρά και χάρη σε αυτή η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται.
Έτσι τα παλαιότερα οχήματα θα καταναλώνουν πάντα περισσότερο καύσιμο από τα νέα μοντέλα που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή στην αγορά.
Σε κάθε περίπτωση, είναι προφανές ότι δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να αλλάζουμε το αυτοκίνητό μας κάθε τόσο, οπότε όλα εξαρτώνται από σωστή και συνεπή συντήρηση του αυτοκίνητου μας.
Μερικά ακόμα πράγματα που πρέπει να προσέχουμε γιατί επηρεάζουν την κατανάλωση, είναι η αλόγιστη χρήση του συστήματος κλιματισμού ή η κίνηση στον ανοιχτό δρόμο με ανοιχτά παράθυρα, καθώς και το αυξημένο φορτίο σε κάθε διαδρομή που πραγματοποιούμε.
Πέρα από αυτές τις βασικές συμβουλές που θα συνδράμουν στην μείωση της μέσης κατανάλωσης, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και το στιλ οδήγησης.
Θα πρέπει να οδηγούμε ήπια, να ανεβάζουμε σχέση την σωστή στιγμή, να «διαβάζουμε» την ροή της κίνησης και να εκμεταλλευόμαστε την φόρα που έχουμε κατά την κίνηση.
Σύμφωνα Γενική Διεύθυνση Μεταφορών της Ισπανίας, ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές μπορεί κανείς να εξοικονομήσει έως και 500 ευρώ ετησίως, ποσό σημαντικό για κάθε οικογενειακό προϋπολογισμό.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…