Αυτοκίνητο: Η χρήση ζεστού νερού στο αμάξωμα δεν διευκολύνει μόνο στη διάλυση της βρωμιάς, αλλά πολλές φορές μας διευκολύνει στην επίλυση αρκετών προβλημάτων. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Γνωρίζατε ότι υπάρχει ένα κόλπο που μπορεί να σας βοηθήσει στην επισκευή βαθουλωμάτων από το αμάξωμα του αυτοκινήτου, χρησιμοποιώντας μόνο ζεστό νερό και μια μεγάλη βεντούζα; Δεν είναι η απόλυτη λύση, αλλά πολλές φορές αποδίδει και πετυχαίνει τον σκοπό της.
Σε όλους μας έχει συμβεί κάποια στιγμή να χτυπήσουμε, κατά την διάρκεια του παρκαρίσματος, τον προφυλακτήρα ενός άλλου σταθμευμένου οχήματος ή μια κολώνα.
Αυτού του είδους τα «ατυχήματα» αποτελούν μέρος της «καθημερινότητας» ενός οδηγού και είναι οι συνέπειες του να οδηγείς και να ελίσσεσαι με μικρή ταχύτητα χωρίς τη δέουσα προσοχή.
Το αποτέλεσμα αυτής της απροσεξίας είναι να αποκτήσετε ορισμένα βαθουλώματα στο αμάξωμα του αυτοκινήτου.
Αναντίλεκτα, ένα φανοποιείο θα χαρεί να σας βοηθήσει να λύσετε αυτό το πρόβλημα, αλλά υπάρχει ένα κόλπο ή μάλλον ένα σπιτικό «γιατροσόφι», που θα σας βοηθήσει να τα επισκευάσετε μόνο με ζεστό νερό και μία βεντούζα.
Πριν εξηγήσουμε τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να την εφαρμόσετε στο αμάξωμα, θα πρέπει να πούμε ότι αυτή η λύση δεν είναι 100% αποτελεσματική, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να λειτουργήσει και να αποφύγετε τα έξοδα επισκευής του βαθουλώματος.
Από την άλλη, το συγκεκριμένο κόλπο χρησιμεύει μόνο για την επισκευή μιας μικρής παραμόρφωσης της λαμαρίνας του αμαξώματος ή και των προφυλακτήρων (αρκεί να μην έχει σπάσει).
Εάν το χτύπημα που προκάλεσε το βαθούλωμα επηρέασε και τη βαφή, να ξέρετε ότι το κόλπο δεν θα διορθώσει αυτό το πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον θα επαναφέρει στην αρχική του μορφή τον προφυλακτήρα ή το μικρό χτύπημα στη λαμαρίνα.
Για αυτή την «σπιτική» επισκευή θα χρειαστείτε βραστό νερό, μια μεγάλη βεντούζα και υπομονή. Μπορεί να μην λειτουργήσει με την πρώτη προσπάθεια το κόλπο, αλλά μπορείτε να το επαναλάβετε μέχρι να αρχίσει να επανέρχεται στην αρχική της μορφή η λαμαρίνα ή ο προφυλακτήρας.
Για να πετύχετε το ένα καλό αποτέλεσμα θα πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένα βασικά βήματα. Πρώτα απ’ όλα βράζουμε νερό.
Λίγο πριν φτάσει σε θερμοκρασία βρασμού, το ρίχνουμε στην περιοχή που θέλουμε να επισκευάσουμε, καθώς στο γύρω από αυτή.
Η θερμοκρασία του νερού δεν θα επηρεάσει τη βαφή ή το βερνίκι, αλλά θα κάνει πιο εύκαμπτο το μεταλλικό ή πλαστικό πάνελ (στο πλαστικό θέλει ελαφρώς πιο δροσερό νερό, όχι καυτό).
Μόλις ρίξετε το ζεστό νερό πάνω από το βαθούλωμα, εφαρμόστε τη βεντούζα στην περιοχή. Αφού «κολλήσει» στην επιφάνεια η βεντούζα, τραβήξτε τη λαβή προς το μέρος σας με λίγη δύναμη, με γρήγορες και σταθερές κινήσεις.
Θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία σε διάφορες περιοχές γύρω από το βαθούλωμα, με σκοπό να αυξήσετε τις πιθανότητες επισκευής. Αν δεν αποδίδει το «κόλπο, ρίξτε περισσότερο βραστό νερό στην περιοχή ώστε να αυξηθεί η θερμοκρασία της και να γίνει πιο «εύπλαστη».
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να λάβετε ορισμένες προφυλάξεις για την υλοποίηση αυτού του «σπιτικού» κόλπου. Χρησιμοποιήστε γάντια για να μην καείτε από το βραστό νερό, μην ρίχνετε με δύναμη το νερό στο αμάξωμα (χύστε το απαλά, αποφεύγοντας να πέσει στα πόδια σας) και να είστε υπομονετικοί όταν χρησιμοποιείτε τη βεντούζα για να αποφύγετε τις παραμορφώσεις της περιοχής γύρω από το βαθούλωμα.
Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να αφαιρέσετε και σημάδια από ρετσίνια. Ζεσταίνετε καλά λίγο νερό (όχι βράσιμο), μιας και η θερμότητα θα μαλακώσει τους λεκέδες από το ρετσίνι των δέντρων και θα αφαιρεθούν πιο εύκολα από το αμάξωμα.
Φοράμε γάντια και αφήνετε να περάσει λίγη ώρα για να αφαιρεθεί πιο εύκολα το ρετσίνι. Στα πλαστικά μέρη (προφυλακτήρες, καθρέφτες ή ακόμα και φτερά ορισμένων αυτοκινήτων) χρησιμοποιείστε ελαφρώς πιο δροσερό νερό για να αποφύγετε τον κίνδυνο παραμόρφωσής τους από την θερμότητα.
Μόλις μουλιάσει ο λεκές από το ρετσίνι, μπορείτε απλά να τρίψετε με τα δάχτυλά μας τον λεκέ από το ρετσίνι.
Προσοχή όμως, δεν χρησιμοποιείτε τα νύχια μας για να μην πληγώσετε το βερνίκι του χρώματος. Εάν δεν είναι τόσο εύκολη η αφαίρεση του λεκέ, επαναλαμβάνετε την διαδικασία.
Νέα ήθη και έθιμα φέρνει ο ανανεωμένος κώδικας οδικής κυκλοφορίας.
Μόνο σε πραγματική ανάγκη πλέον θα γίνεται η χρήση της κόρνας στα οχήματά μας.
Είναι χαρακτηριστική η εκφραστικότητα των Ελλήνων οδηγών κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Το πάτημα της κόρνας συνοδευόμενα από μερικά «επίθετα» δεν αποτελεί σπάνιο φαινόμενο ακόμα και στην Ευρώπη.
Σε πολλές χώρες του πλανήτη έχει απαγορευτεί η χρήση ηχητικών οργάνων προειδοποίησης.
Έτσι και η χρήση της κόρνας περιορίζεται πλέον σε συνθήκες ανάγκης.
Οι περισσότεροι οδηγοί λοιπόν, δεν γνωρίζουν τι ισχύει με βάση τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).
Ας δούμε όμως παρακάτω πότε επιτρέπεται η χρήση της κόρνας βάση του ΚΟΚ:
Καλό είναι να έχουμε στο μυαλό μας πως με διοικητικό πρόστιμο 20 ευρώ, τιμωρείται αυτός που παραβαίνει τις παραπάνω διατάξεις.
Αυστηρότερος κατά… πολύ γίνεται ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με ποινές φυλάκισης.
Η υπέρβαση του επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας, πλέον τιμωρείται ποινικά με αυστηρές ποινές.
Με την εφαρμογή νέων διατάξεων από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, οι οδηγοί που υπερβαίνουν τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας ενδέχεται να αντιμετωπίσουν σοβαρές ποινικές κυρώσεις.
Συγκεκριμένα, τα νέα μέτρα προβλέπουν φυλάκιση έως τρία (3) έτη εάν από την πράξη μπορεί να προκύψει «κοινός κίνδυνος σε ξένα πράγματα». Αν υπάρχει κίνδυνος για την ανθρώπινη ζωή, η φυλάκιση είναι τουλάχιστον ενός (1) έτους.
Εντούτοις, οι ποινές μπορεί να γίνουν ακόμη πιο αυστηρές. Εάν η πράξη οδηγήσει σε βαριά σωματική βλάβη ή προκαλέσει σημαντική βλάβη σε κοινωφελείς εγκαταστάσεις, η κάθειρξη μπορεί να φτάσει έως δέκα (10) έτη. Επιπλέον, αν η υπέρβαση ταχύτητας έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο κάποιου, η κάθειρξη είναι τουλάχιστον δέκα (10) ετών.
Σε περιπτώσεις όπου ο θάνατος μεγάλου αριθμού ανθρώπων έχει προκληθεί, το δικαστήριο έχει τη δυνατότητα να επιβάλει ισόβια κάθειρξη.
Αναλυτικά ο Νόμος 5039/2023 – ΦΕΚ Τεύχος Α 83/03.04.2023
«Μέτρα στήριξης των συγγενών των θυμάτων και των πληγέντων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών της 28ης Φεβρουαρίου 2023, συνταξιοδοτική διάταξη, ρυθμίσεις για την ενίσχυση της ασφάλειας των συγκοινωνιών, διατάξεις για την ενίσχυση της ανάπτυξης, παρεμβάσεις για τον εκσυγχρονισμό της τουριστικής νομοθεσίας και άλλες επείγουσες διατάξεις
Άρθρο 66
Επικίνδυνη οδήγηση – Υπέρβαση επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας – Τροποποίηση άρθρου 290Α Ποινικού Κώδικα
Στην παρ. 1 του άρθρου 290A του Ποινικού Κώδικα (ν. 4619/2019, Α’ 95) προστίθενται περ. γ’ και δ’ και το άρθρο 290Α διαμορφώνεται ως εξής:
Επικίνδυνη οδήγηση
Όποιος κατά τη συγκοινωνία στους δρόμους ή στις πλατείες: α) οδηγεί όχημα, μολονότι δεν είναι σε θέση να το πράξει με ασφάλεια εξαιτίας της κατανάλωσης οινοπνεύματος ή χρήσης ναρκωτικών ουσιών ή λόγω σωματικής ή πνευματικής εξάντλησης
ή
β) οδηγεί όχημα σε εθνικές ή περιφερειακές οδούς αντίστροφα στο ρεύμα της εκάστοτε κατεύθυνσης ή σε πεζοδρόμους, πεζοδρόμια ή πλατείες, ή οδηγεί όχημα που είναι τεχνικά ανασφαλές ή με ανασφαλή τρόπο φορτωμένο ή προβαίνει κατά την οδήγηση σε επικίνδυνους ελιγμούς ή μετέχει σε αυτοσχέδιους αγώνες,
ή
γ) οδηγεί όχημα i) σε αυτοκινητόδρομο ή σε οδό ταχείας κυκλοφορίας με ταχύτητα που υπερβαίνει το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας κατά τουλάχιστον εξήντα (60) χλμ. ανά ώρα και αν πρόκειται για λεωφορείο ή φορτηγό αυτοκίνητο, κατά τουλάχιστον τριάντα (30) χλμ. ανά ώρα, ii) εντός κατοικημένης περιοχής ή σε άλλο οδικό δίκτυο με ταχύτητα που υπερβαίνει το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας κατά τουλάχιστον σαράντα (40) χλμ. ανά ώρα και αν πρόκειται για λεωφορείο ή φορτηγό αυτοκίνητο, κατά τουλάχιστον είκοσι (20) χλμ. ανά ώρα,
ή
δ) οδηγεί όχημα στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) εκτός των περιπτώσεων αποκλειστικού προορισμού της, τιμωρείται, αν δεν προβλέπονται βαρύτερες κυρώσεις σε άλλες διατάξεις:
αα) με φυλάκιση έως τρία (3) έτη, αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κοινός κίνδυνος σε ξένα πράγματα,
ββ) με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους, αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο,
γγ) με κάθειρξη έως δέκα (10) έτη, αν η πράξη είχε ως αποτέλεσμα τη βαριά σωματική βλάβη ή προκάλεσε σημαντική βλάβη σε κοινωφελείς εγκαταστάσεις,
δδ) με κάθειρξη τουλάχιστον δέκα (10) ετών, αν η πράξη είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου.
Αν προκλήθηκε ο θάνατος μεγάλου αριθμού ανθρώπων, το δικαστήριο μπορεί να επιβάλει ισόβια κάθειρξη.
Όποιος στις περιπτώσεις της προηγούμενης παραγράφου οδηγεί επικίνδυνα από αμέλεια και από την πράξη του αυτή μπορεί να προκύψει κοινός κίνδυνος για ξένα πράγματα ή κίνδυνο
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…