ΑΒ Βασιλόπουλος: Η κάρτα πιστότητας AB Plus, η πρώτη τέτοιου είδους που λανσαρίστηκε από αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην ελληνική αγορά πριν από περίπου 27 χρόνια, προχώρησε σε μία αλλαγή σε ότι αφορά την συλλογή πόντων.
Συγκεκριμένα η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος πριν από λίγες ημέρες ανέβασε το ποσό για την συγκέντρωση ενός πόντου από αγορές αξίας τριών ευρώ, που ήταν έως σήμερα, στα δέκα ευρώ.
Η κίνηση αυτή έχει να κάνει με την αλλαγή στρατηγικής που ακολουθεί η διοίκηση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ που θέλει να χρησιμοποιήσει την κάρτα πιστότητας περισσότερο ως «όπλο» για τις εβδομαδιαίες προσφορές.
Αξίζει να αναφερθεί ότι σήμερα εκτιμάται ότι η AB Plus διαθέτει περίπου 2,2 εκατομμύρια μέλη ενώ σύμφωνα με την διοίκηση της αλυσίδας που την «χρησιμοποίησε» και στην πρόσφατη «κόντρα» που είχε με την Lidl, οι καθημερινοί χρήστες υπολογίζονται σε περίπου 1 εκατομμύριο.
Σε σχετική ερώτηση που έθεσε το flash.gr, κύκλοι κοντά στην AB Βασιλόπουλος σημείωσαν ότι «το πρόγραμμα πιστότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος, AB Plus, αναβαθμίζεται για να προσφέρει μεγαλύτερα οφέλη στους πελάτες μας. Η συγκεκριμένη τροποποίηση βελτιώνει τον μηχανισμό επιβράβευσης, μεγιστοποιεί τα οφέλη από τις αγορές των πελατών της και δίνει τη δυνατότητα να απολαμβάνουν περισσότερα προνόμια, πιο γρήγορα και εύκολα.
Εφεξής οι χρήστες της ΑΒ Plus μπορούν να κερδίζουν ακόμη περισσότερους πόντους και πιο συχνά, λαμβάνοντας απευθείας επιταγές 3 ευρώ και 6 ευρώ μέσα από τις εβδομαδιαίες προσφορές σε καθημερινά είδη αγορών, ενώ παράλληλα, συγκεντρώνουν πόντους για κάθε 10 ευρώ αγορών στο σύνολο της απόδειξής τους.
Ειδικότερα, κάθε εβδομάδα, προσφέρονται επιταγές 3 ευρώ και 6 ευρώ, με αγορές σε βασικές κατηγορίες προϊόντων, όπως φρέσκο κρέας, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ψάρια και θαλασσινά, προϊόντα κατάψυξης, τυριά, αλλαντικά, είδη άρτου, πρωινού, γαλακτοκομικά, αναψυκτικά, μπίρες, κρασιά αλλά και απορρυπαντικά, χαρτικά ή είδη προσωπικής περιποίησης».
ΑΒ Βασιλόπουλος: Ο άγνωστος «πόλεμος» με τον Σκλαβενίτη – Πού κατάφερε να μπει
Φουντώνει ο ανταγωνισμός στην αγορά των σούπερ μάρκετ.
To efood μέχρι και σήμερα είχε ως επιλογή σούπερ μάρκετ μόνο τον Σκλαβενίτη. Αυτό πλέον αλλάζει καθώς ένας καταναλωτής μπαίνοντας στην πλατφόρμα και επιλέγοντας «Σούπερ μάρκετ», στις επιλογές έχει προστεθεί και ο ΑΒ Βασιλόπουλος.
Μάλιστα, για delivery μέσω efood η πλατφόρμα χρεώνει 3,5 ευρώ αποστολή και χρειάζεται ελάχιστη παραγγελία 20 ευρώ. Αντίστοιχα για τον Σκλαβενίτη η πλατφόρμα χρεώνει 2,5 ευρώ την υπηρεσία delivery αλλά χρειάζεται παραγγελία του λάχιστον 30 ευρώ.
Η είσοδος της ΑΒ Βασιλόπουλος στο efood οφείλεται στο κενό που δημιούργησε το λουκέτο στο instashop που σταμάτησε την λειτουργία του πριν από λίγους μήνες. Το Instashop υπενθυμίζεται ειχε συνεργασία με τις αλυσίδες «ΑΒ Βασιλόπουλος», MyMarket, Bazaar, Θανόπουλος.
Υπενθυμίζεται ότι η «ΑΒ Βασιλόπουλος» είχε συνεργασία παλιότερα με την Delivery.gr, όταν η πλατφόρμα ανήκε στον Όμιλο Μούχαλη.
ΑΒ Βασιλόπουλος: Απίστευτη κίνηση – Τι θα έχει πλέον στα ράφια του
Σε μια κίνηση που δεν περίμενε κανείς προχώρησε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος».
Καταστήματα Pepco εντός του δικτύου της ΑΒ Βασιλόπουλος θα λειτουργήσουν σε Σέρρες, Γρεβενά, Σάπες, Πτολεμαΐδα και Κομοτηνή.
Με το συγκεκριμένο μοντέλο η Pepco επεκτείνει τη διείσδυσή της στην εγχώρια αγορά και η ΑΒ Βασιλόπουλος δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο destination για τους πελάτες, αναφέρουν άλλες πηγές.
Η πολωνική εταιρεία εμπορίας ειδών ένδυσης και ειδών σπιτιού Pepco, σύμφωνα με το euro2day.gr, ίδρυσε θυγατρική στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2022 ενώ την εμπορική της δραστηριότητα στη χώρα την ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2022.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της οποίας είναι η Ελένη Προβίδη, εμφάνισε πέρυσι οριακή (0,76%) αύξηση των πωλήσεών της στο 1,98 δισ. ευρώ -ο τζίρος στα ίδια καταστήματα υποχώρησε ελαφρά- και ζημιές 2,08 εκατ. ευρώ από κέρδη 42,97 εκατ. ευρώ το 2021.
Η εμφάνιση ζημιών στην αλυσίδα αποδίδεται από τα στελέχη της στο αυξημένο λειτουργικό κόστος -σ.σ. μόνο το κόστος ενέργειας αυξήθηκε μετά την επιδότηση κατά 24 εκατ. ευρώ μέσα σε μια χρονιά- και στο «κλειδωμένο» περιθώριο κέρδους που κόστισε πέρυσι στην ΑΒ περί τα 9 εκατ. ευρώ και 1 εκατ. ευρώ το «καλάθι του νοικοκυριού», το κόστος του οποίου υπολογίζεται εφέτος στα 6 εκατ. ευρώ.
«Δεν υπερκερδίζουμε» είπε πρόσφατα ο επικεφαλής της Νίκος Λαβίδας, «τα περισσότερα από αυτά τα βάζουμε για να στηρίξουμε το πλάνο ανάπτυξης. Η εταιρεία παρά τις δυσκολίες συνεχίζει να επενδύει. Μόνο πέρυσι επενδύσαμε 65 εκατ. ευρώ και θα συνεχίσουμε τις επενδύσεις με ένα επενδυτικό πλάνο 180 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία», είπε.
Ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, που ανέλαβε το «τιμόνι» της αλυσίδας από τα τέλη του περασμένου Αυγούστου, εμφανίσθηκε συγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία της τη φετινή χρονιά, εκτιμώντας ότι θα επιστρέψει στα κέρδη και ότι ο τζίρος θα κινηθεί στα επίπεδα του 2022.
Στον σχεδιασμό της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος είναι τα προϊόντα χαμηλής τιμής να φθάσουν τα 1.600 μέχρι το 2025.
ΑΒ Βασιλόπουλος: Αδιανόητο αυτό που έκανε – Πού ανοίγει νέο κατάστημα
ΑΒ Βασιλόπουλος: Σε μια απίστευτη κίνηση προχωρά ο Βασιλόπουλος καθώς ανοίγει σε άβατο (κυριολεκτικά) νέο κατάστημα.
Το πρώτο κατάστημα σούπερ μάρκετ στις Καρυές του Άγιου Όρους ετοιμάζεται να ανοίξει η ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία υλοποιεί συνολικές επενδύσεις ύψους 181 εκατ. σε βάθος τριετίας.
Θα πρόκειται για ένα ειδικού τύπου κατάστημα, το οποίο θα συσταθεί εκεί μετά από σχετικό αίτημα από πλευράς του Αγίου Όρους, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο brand president της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας.
Συνολικά θα είναι διαθέσιμοι περισσότεροι από 3.000 κωδικοί, ενώ θα πρόκειται για ένα ειδικού τύπου κατάστημα, το οποίο εκτός των άλλων θα φιλοξενεί και κάποια από τα προϊόντα που παράγουν και συσκευάζουν μονές του Αγίου Όρους.
Όπως επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Λαβίδας κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, το νέο αυτό εταιρικό κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του μέχρι το τέλος του έτους – ο στόχος είναι πριν από τα Χριστούγεννα – στις Καρυές της Χαλκιδικής.
Η εταιρεία έχει ενοικιάσει ολόκληρο ακίνητο, το ισόγειο του οποίου αναμένεται να στεγάσει σε χώρο περίπου 400 τ.μ – 500 τ.μ το σούπερ μάρκετ της ΑΒ Βασιλόπουλος ενώ στον πάνω όροφο βρίσκονται δωμάτια όπου θα διαμένει το προσωπικό του καταστήματος, το οποίο θα αποτελείται από εργαζόμενους στις Μονές.
Το κωδικολόγιο των προϊόντων του συγκεκριμένου καταστήματος είναι ακόμα υπό διαμόρφωση, ενδεχομένως να περιλαμβάνει και προϊόντα που η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει στην χονδρική αγορά, αλλά σίγουρα μεταξύ άλλων θα έχει στα ράφια του προϊόντα που παράγονται στον Άγιον Όρος, όπως επίσης και καθαριστικά προϊόντα.
Εντός του 2023 και περί τα μέσα Νοεμβρίου, η ΑΒ Βασιλόπουλος προγραμματίζει επίσης τη λειτουργία ακόμη ενός εταιρικού καταστήματος επιφάνειας 3.000 τ.μ και συγκεκριμένα στο Μαρούσι στο οικόπεδο του Ιδρύματος Μιμηκοπούλου.
Το κωδικολόγιο των προϊόντων του συγκεκριμένου καταστήματος είναι ακόμα υπό διαμόρφωση, ενδεχομένως να περιλαμβάνει και προϊόντα που η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει στην χονδρική αγορά, αλλά σίγουρα μεταξύ άλλων θα έχει στα ράφια του προϊόντα που παράγονται στον Άγιον Όρος, όπως επίσης και καθαριστικά προϊόντα.
Εντός του 2023 και περί τα μέσα Νοεμβρίου, η ΑΒ Βασιλόπουλος προγραμματίζει επίσης τη λειτουργία ακόμη ενός εταιρικού καταστήματος επιφάνειας 3.000 τ.μ και συγκεκριμένα στο Μαρούσι στο οικόπεδο του Ιδρύματος Μιμηκοπούλου.