Cosmote: Για πρώτη φορά ασύλληπτες ταχύτητες 1Gbps στο Cosmote Fiber. Έως και 5πλάσιες ταχύτητες από αυτές που διατίθενται σήμερα σταθερό Internet Cosmote. Σχεδόν 1 εκατ. σπίτια και επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα θα έχουν πρόσβαση σε 1Gbps έως το τέλος της χρονιάς. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Ασύλληπτες ταχύτητες 1Gbps έρχονται για πρώτη φορά στο Cosmote Fiber, το μεγαλύτερο δίκτυο οπτικών ινών της χώρας.
H Cosmote φέρνει την επανάσταση στο σταθερό Internet, καθώς προτίθεται να διαθέσει εμπορικά, από τα μέσα Σεπτεμβρίου, κατόπιν της σχετικής έγκρισης από την ΕΕΤΤ, ταχύτητες 300Mbps, 500Mbps και 1Gbps, σε οικιακούς και εταιρικούς πελάτες, μέσω υποδομής οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (Fiber to the Home).
O Chief Officer Τεχνολογίας & Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ, κ. Στέφανος Θεοχαρόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Πριν λίγους μήνες, ανακοινώσαμε την αύξηση των επενδύσεών μας σε πάνω από 3 δισ. ευρώ μέχρι το 2027, με στόχο την αναβάθμιση της χώρας με την εγκατάσταση οπτικής ίνας στα 2/3 των γραμμών της επικράτειας. Κάνουμε το επόμενο μεγάλο βήμα, και θα διαθέσουμε εμπορικά ταχύτητες 1Gbps, δηλαδή έως και 5 φορές μεγαλύτερες από αυτές που διαθέτουμε σήμερα, μέσα από την υποδομή μας FTTH.
Η απόφαση αυτή αναμένεται να συμβάλει καθοριστικά στη βελτίωση της θέσης της χώρας στους ευρωπαϊκούς και διεθνείς δείκτες, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, και στη βελτίωση της καθημερινότητας των σπιτιών και των επιχειρήσεων.
Είναι ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα για να φέρουμε την Ελλάδα πιο κοντά στην Κοινωνία των Gigabit».
Οι νέες ταχύτητες Cosmote Fiber 300Mbps, 500Mbps και 1Gbps μέσω οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι, που θα εμπλουτίσουν το υπάρχον χαρτοφυλάκιο των 100 και 200Mbps, θα διατεθούν εμπορικά μετά την έγκρισή τους από την ΕΕΤΤ. Στόχος είναι η εμπορική διάθεση στις 15 Σεπτεμβρίου.
Έως το τέλος της χρονιάς, πρόσβαση σε 1Gbps θα έχουν σχεδόν 1 εκατομμύριο σπίτια κι επιχειρήσεις, ενώ μέχρι το 2027 θα φτάσουν τα 3 εκατομμύρια.
Ο Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ, κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, ανέφερε: «Προτεραιότητά μας είναι η συνεχής αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών μας και η ουσιαστική βελτίωση της καθημερινότητάς τους.
Γι’ αυτό μετράμε συνεχείς πρωτιές, διαθέτοντας νέες, καινοτόμες υπηρεσίες που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες τους.
Με την εμπορική διάθεση ταχυτήτων 1Gbps για πρώτη φορά στο Cosmote Fiber, ανοίγουμε απεριόριστες δυνατότητες για τους πελάτες μας, οικιακούς και εταιρικούς, αλλά και για την ψηφιακή ανάπτυξη της χώρας.
Γιατί ένας κόσμος πιο γρήγορος για όλους, είναι ένας κόσμος καλύτερος για όλους».
Cosmote: Έκρηξη επενδύσεων στα δίκτυα νέας γενιάς
Το Cosmote Gigaspeed Network διαμορφώνει τις υποδομές που οδηγούν την Ελλάδα στο μέλλον.
Με τεχνολογίες αιχμής, όπως το 5G και το Fiber to the Home, το Cosmote Gigaspeed Network ανταποκρίνεται στις ανάγκες της νέας ψηφιακής εποχής, ανοίγοντας απεριόριστες δυνατότητες και συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός κόσμου καλύτερου για όλους.
Έχοντας δεσμευτεί να ηγηθεί του ψηφιακού μετασχηματισμού, ο Όμιλος ΟΤΕ είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής σε νέες τεχνολογίες και υποδομές στην Ελλάδα.
Με περίπου €5 δισ. επενδύσεις την περασμένη δεκαετία και με νέο επενδυτικό πλάνο που ξεπερνά τα €3 δισ. μέχρι το 2027, ο Όμιλος ΟΤΕ δημιουργεί τις υποδομές για την Κοινωνία των Gigabit.
Cosmote: Η απόφαση που εξόργισε τους πελάτες της
Έξαλλοι είναι οι συνδρομητές της Cosmote μετά την ανακοίνωση της εταιρείας για αύξηση χρεώσεων.
Αυτό ακριβώς ανακοίνωσε η Cosmote σε δελτίο τύπου που δημοσίευσε πριν από λίγες ημέρες.
Οι αυξήσεις αφορούν τις χρεώσεις όταν γίνεται κλήση από τη σταθερή τηλεφωνία προς το 11888.
Η ανακοίνωση αναλυτικά:
Ανακοινώνεται ότι από 1 Σεπτεμβρίου 2022, η χρέωση των κλήσεων σταθερής τηλεφωνίας προς τον αριθμό 11888 – Πληροφορίες Καταλόγου για όλους τους συνδρομητές, αυξάνεται από 1,29 €/λεπτό σε 1,49 €/λεπτό και βήμα χρέωσης το λεπτό.
Στις ανωτέρω τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24% και τέλος σταθερής τηλεφωνίας
Αυξάνεται και στη κινητή:
Ανακοινώνεται ότι από 1 Σεπτεμβρίου 2022, η χρέωση των κλήσεων κινητής τηλεφωνίας προς τον αριθμό 11888 – Πληροφορίες Καταλόγου για όλους τους συνδρομητές αυξάνεται από 1,29€/λεπτό (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%), σε 1,49€/λεπτό (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) και βήμα χρέωσης το λεπτό.
Στους συνδρομητές συμβολαίου ο μηνιαίος λογαριασμός κάθε σύνδεσης επιβαρύνεται με Τέλος Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας (προ ΦΠΑ) το οποίο ανέρχεται σε 10%.
Στους συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας από το χρηματικό ποσό της ανανέωσης αφαιρείται τέλος καρτοκινητής τηλεφωνίας 10%.
Εφαρμόζεται μηδενικό τέλος (0%) για φυσικά πρόσωπα δεκαπέντε (15) έως και είκοσι εννέα (29) ετών, αφού εγγραφούν σε ειδική εφαρμογή του gov.gr., για ένα αριθμό ανά δικαιούχο, στην πρώτη τιμολόγηση στα συμβόλαια ή στην επόμενη ανανέωση στη καρτοκινητή.
Cosmote: Το… χαστούκι που δέχτηκε μαζί με Wind και Vodafone
Αλλάζει ο κώδικας… συμπεριφοράς των εταιρειών τηλεπικοινωνιών προς τους καταναλωτές αλλιώς θα υπάρξουν πρόστιμα!
Σε ΦΕΚ δημοσιεύτηκε ο κώδικας δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές.
Ο συγκεκριμένος κώδικας υποχρεώνει σε συγκεκριμένους κανόνες «συμπεριφοράς» παρόχους όπως Cosmote-ΟΤΕ, Vodafone, Wind, Nova και θέτει όρους που πρέπει να τηρούνται αλλιώς… θα επιβληθούν κυρώσεις!
Ενδεικτικά:
Επικοινωνία με τους καταναλωτές: Ο πάροχος μεριμνά ότι η προώθηση και η πώληση των υπηρεσιών του πραγματοποιείται με σεβασμό προς τους καταναλωτές.
Κατά την επικοινωνία με τους καταναλωτές, το προσωπικό του παρόχου προωθεί και πωλεί τις υπηρεσίες του με δίκαιο, διαφανή, υπεύθυνο και σαφή τρόπο.
Επίσης, κατά τη διάρκεια της προώθησης των υπηρεσιών εξηγεί με σαφήνεια και ευκρίνεια τους βασικούς όρους, προϋποθέσεις, τυχόν περιορισμούς, ειδικούς όρους και κόστος των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές.
Ώρες επικοινωνίας: Η επικοινωνία με τους καταναλωτές, είτε πρόκειται για επίσκεψη στην κατοικία, είτε μέσω τηλεφώνου πρέπει να γίνεται σε κατάλληλες ώρες και δεν πραγματοποιείται σε ώρες κοινής ησυχίας, εκτός εάν συμφωνεί προς τούτο ο καλούμενος.
Αυτό ισχύει και για τις αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται μόνον υπό τους όρους και προϋποθέσεις που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων.
Μητρώο άρθρου 11 ν. 3471/2006: Ο πάροχος δεν πραγματοποιεί κλήσεις προς καταναλωτές που έχουν ενταχθεί στο Μητρώο του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 και έχουν ζητήσει να μην δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για απ’ ευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς
Προστασία προσωπικών δεδομένων: Όλα τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία με καταναλωτές όταν αναζητούνται υποψήφιοι πελάτες πρέπει να συγκεντρώνονται, να προωθούνται και να διατηρούνται με τρόπο που να συμμορφώνεται με τη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Παρουσίαση προσωπικού: O πάροχος διασφαλίζει ότι το προσωπικό του κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με τους καταναλωτές ανακοινώνει αμέσως στην αρχή της επικοινωνίας το επώνυμο τους, τον πάροχο που εκπροσωπούν και τον σκοπό της επικοινωνίας τους.
Ειδικότερα, στην περίπτωση υπεργολάβων / συνεργατών / μεταπωλητών, στην επικοινωνία με τους καταναλωτές πρέπει να δηλώνεται σαφώς το όνομα της εταιρίας του υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή και η σχέση της με τον πάροχο. Δηλαδή, η επικοινωνία θα πρέπει να έχει το περιεχόμενο: «το όνομά μου είναι …………… καλώ από την [όνομα εταιρίας υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή], που είναι συνεργαζόμενη εταιρία με τον πάροχο [όνομα]».
Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται παραπλανητικές εκφράσεις που δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις στους καταναλωτές, όπως η έκφραση «καλώ εκ μέρους του παρόχου [όνομα]» εάν πρόκειται για προσωπικό υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή του παρόχου.
Ευάλωτες ομάδες καταναλωτών: Το προσωπικό του παρόχου δεν εκμεταλλεύεται την αδυναμία καταναλωτών που ανήκουν σε ευαίσθητες ομάδες, όπως ηλικιω μένων, ανηλίκων, ατόμων οι οποίοι δεν έχουν επαρκή γνώση της ελληνικής γλώσσας και ατόμων με ειδικές ανάγκες προκειμένου να πραγματοποιήσει πωλήσεις.
Λεξιλόγιο και ευγένεια προσωπικού: Το προσωπικό του παρόχου στην επικοινωνία με τους καταναλωτές, απευθύνεται σε αυτούς με ευγένεια και χρήση κατάλληλου λεξιλογίου. Κάθε πληροφορία πρέπει να είναι απλή και ακριβής και να παρέχεται με τρόπο ώστε να καθίσταται ευθέως και άμεσα αντιληπτή από τον εκάστοτε καταναλωτή.
Δεν παραπλανά, ούτε επιδιώκει να παραπλανήσει με κανέναν τρόπο, με πράξεις ή παραλείψεις, τους καταναλωτές δίνοντας λανθασμένες εντυπώσεις για την παρεχόμενη υπηρεσία του παρόχου ή τις παρεχόμενες υπηρεσίες άλλων παρόχων.
Διακοπή προωθητικής επικοινωνίας: Στην περίπτωση όπου ο καταναλωτής δηλώσει ή καταστήσει σαφές ότι δεν ενδιαφέρεται, ή ότι η κλήση ή η επίσκεψη είναι ενοχλητική για αυτόν, το προσωπικό του παρόχου υποχρεούται να διακόπτει αμέσως την κλήση ή την επίσκεψη ευγενικά, χωρίς να επιμένει ενάντια στην θέληση του καταναλωτή και χωρίς να ασκήσει οποιουδήποτε είδους πίεση ή έμμεσο εξαναγκασμό.
Διατήρηση αρχείων: Τα αρχεία των τηλεφωνικών συνομιλιών για την πραγματοποίηση πωλήσεων με τους καταναλωτές, διατηρούνται από την εταιρία που πραγματοποιεί την πώληση για έξι μήνες από την πραγματοποίηση αυτής, σύμφωνα με τους όρους του ισχύοντος πλαισίου.
Τα προαναφερθέντα αρχεία περιλαμβάνουν την ημερομηνία και την ώρα της συνομιλίας με τους καταναλωτές καθώς και επαρκείς πληροφορίες για την ταυτοποίηση του εμπλεκόμενου αντιπροσώπου σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ώστε να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση οποιασδήποτε μελλοντικής καταγγελίας ή ζητήματος προκύψει.
Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή για τη διάρκεια διατήρησης των εν λόγω στοιχείων και να του παρέχει τα δικαιώματα που ορίζει η σχετική νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπως είναι το δικαίωμα εναντίωσης.
Προσφορές: Ο πάροχος κοινοποιεί τους κύριους όρους και τους σημαντικούς περιορισμούς που ισχύουν για την προμήθεια των προσφορών του, όπως η χρονική διάρκεια και η ημερομηνία λήξης της προσφοράς, καθώς και τυχόν ειδικούς όρους για την αγορά της προσφοράς, όπως η δεσμοποίηση με άλλα προϊόντα και υπηρεσίες ή ο περιορισμός της προσφοράς σε μια συγκεκριμένη κατηγορία καταναλωτών.
Εξυπηρέτηση Καταναλωτών: Ο πάροχος διασφαλίζει ότι τα ερωτήματα και τα παράπονα/καταγγελίες των καταναλωτών αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αποτελεσματικά.
Τα τμήματα διαχείρισης καταγγελιών πρέπει να είναι στελεχωμένα με επαρκείς πόρους και με ικανοποιητικά επίπεδα εξουσιοδότησης.
Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος Κώδικα, η ΕΕΤΤ δύναται να επιβάλει κυρώσεις εφαρμόζοντας τις διατάξεις των άρθρων 137 και 138 του ν. 4727/2020.