ΑΣΕΠ 2021: Χίλιες παρά… μία θέσεις στο Δημόσιο, φέρνουν οι 8 νέες προκηρύξεις που έχει στα σκαριά το ΑΣΕΠ. Δείτε στο xristika.gr αναλυτικά τη λίστα…
Στον προγραμματισμό 7+1 προκηρύξεων για 999 μόνιμες θέσεις ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ προχωράει για το επόμενο διάστημα το ΑΣΕΠ. Συγκεκριμένα, εφτά βρίσκονται στο στάδιο της επεξεργασίας, ενώ μια ήδη τρέχει!
Αναλυτικά οι προκηρύξεις:
Την ίδια ώρα, το… τσουνάμι ψηφιακών αλλαγών «παρέσυρε» και τον τρόπο με τον οποίο γίνονται πλέον οι προσλήψεις στο Δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ.
Το έργο «Αναβάθμιση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος ΑΣΕΠ στο Σύγχρονο Ψηφιακό Περιβάλλον Προσλήψεων του Δημόσιου Τομέα» αποτελεί το κύριο σύστημα ψηφιακού μετασχηματισμού του ΑΣΕΠ, με βάση τον σχεδιασμό εκ νέου και την αξιοποίηση του υφιστάμενου πληροφοριακού συστήματος, όπου αυτό κριθεί αναγκαίο.
Στόχος του ψηφιακού μετασχηματισμού του ΑΣΕΠ είναι να ακολουθηθούν οι καλύτερες πρακτικές και καινοτόμες τεχνολογίες, με γνώμονα πάντα την απλούστευση των διαδικασιών και την αποτελεσματικότερη, άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών και των φορέων, προκειμένου να υποστηρίζει τον ενισχυμένο ρόλο του ΑΣΕΠ στο σύγχρονο οικοσύστημα πληροφοριακών συστημάτων του Δημοσίου.
Η τρέχουσα διαδικασία πλήρωσης θέσεων με γραπτό διαγωνισμό διέπεται από το άρθρο 17 του ν. 2190/1994. Οι διαγωνισμοί διεξάγονται από Κεντρική Επιτροπή που συγκροτεί το ΑΣΕΠ, από μέλη του και τρίτους εμπειρογνώμονες, ενώ είναι δυνατή και η χρήση της μεθόδου των ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών.
Για την εκπλήρωση της αποστολής του διαχρονικά το ΑΣΕΠ παραμένει σταθερά προσανατολισμένο στην αξιοποίηση της πληροφορικής και της τεχνολογίας, με σκοπό τη βελτιστοποίηση των επιχειρησιακών του μεθόδων και διαδικασιών από άποψη
ταχύτητας και αξιοπιστίας, καθώς και την οικοδόμηση μιας ανοιχτής, διαφανούς και προσιτής στον πολίτη δράσης.
Το εν λόγω έργο αποτελεί το βασικό και ολοκληρωμένο κορμό υλοποίησης ενόψει του εκσυγχρονισμού του συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα και της ενίσχυσης του ΑΣΕΠ Ενδεικτικά περιλαμβάνει επί μέρους δράσεις που αφορούν στα εξής:
Οι σύγχρονες τεχνολογίες της πληροφορικής και των επικοινωνιών, δύναται να αξιοποιηθούν αποτελεσματικά, προκειμένου να ανταπεξέλθουν με ταχύτητα, ασφάλεια και αξιοπιστία στις ανάγκες που απορρέουν από την πραγματοποίηση του νέου περιβάλλοντος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα που ουσιαστικά μετασχηματίζει ψηφιακά το ΑΣΕΠ.
Παράλληλα, με τη διεύρυνση του φάσματος δραστηριοτήτων του ΑΣΕΠ στη διάρκεια της πορείας του, αλλά και με την ιδιαίτερη θεσμική βαρύτητα που έχει αποκτήσει λόγω της συνταγματικής του κατοχύρωσης, αναγνωρίζεται και παγιώνεται η συμβολή του τόσο στην αναβάθμιση του σώματος των δημοσίων υπαλλήλων όσο και στην αναβάθμιση της διοίκησης υπό λειτουργική έννοια: συστηματική διενέργεια νομικών πράξεων και υλοποίηση ολοκληρωμένων δράσεων για την επίτευξη σκοπών χάριν του δημοσίου συμφέροντος.
Ένα από τα σημαντικότερα βήματα που έχουν γίνει κατά τα τελευταία έτη προκειμένου να ανταποκριθεί το ΑΣΕΠ στη διττή αυτή πρόκληση, υπό το πρίσμα μάλιστα του συνεχώς αυξανόμενου τόσο σε ποσότητα όσο και σε πολυπλοκότητα έργου του, μπορεί να συνοψιστεί στην ουσιαστική επένδυση και προσήλωσή του στη βέλτιστη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών.
Έχοντας συμπληρωθεί σχεδόν 10 χρόνια από το σχεδιασμό του υφιστάμενου e-ΑΣΕΠ και 4 χρόνια από την παραγωγική του λειτουργία, σημαντικές τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και ουσιαστικές νομοθετικές παρεμβάσεις έχουν προκύψει και είναι σε εξέλιξη.
Ως εκ τούτου, κρίνεται αναγκαίος ο σχεδιασμός εκ νέου (από το μηδέν σχεδόν με την αξιοποίηση του υφιστάμενου συστήματος όπου αυτό κριθεί αναγκαίο) και η υλοποίηση ενός νέου ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος, ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές και καινοτόμες τεχνολογίες, με γνώμονα πάντα την απλούστευση των διαδικασιών και την αποτελεσματικότερη, άμεση εξυπηρέτηση πολιτών και φορέων, προκειμένου να υποστηρίζει τον ενισχυμένο ρόλο του ΑΣΕΠ στο σύγχρονο οικοσύστημα πληροφοριακών συστημάτων του Δημοσίου.
Το εν λόγω έργο ενδεικτικά περιλαμβάνει επί μέρους δράσεις που αφορούν στα εξής:
Αλλαγές και στο Κεντρικό Σύστημα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
Το έργο αφορά τη σχεδίαση και υλοποίηση ενός κεντρικού συστήματος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού του ελληνικού Δημοσίου. Το σύστημα αυτό θα είναι το βασικό σύστημα διαχείρισης των Μονάδων Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού των φορέων
και θα διαχειρίζεται όλα τα συμβάντα των στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης από την πράξη διορισμού τους μέχρι και τη συνταξιοδότησή τους, δηλαδή τα προσωπικά και οικογενειακά στοιχεία, το βαθμό, τον κλάδο, την εξέλιξη, την αξιολόγηση, τις άδειες, τις υπηρεσιακές μεταβολές και τις εκπαιδεύσεις. Θα υπάρχουν γέφυρες, μετασχηματίζοντας κατάλληλα την πληροφορία, με υφιστάμενα συστήματα ανθρώπινου δυναμικού που καλύπτουν εξειδικευμένες ανάγκες φορέων.
Μισθοδοσία
Σήμερα ο υπολογισμός της μισθοδοσίας πραγματοποιείται από τους εκκαθαριστές της κάθε υπηρεσίας εφαρμόζοντας τις σχετικές διατάξεις με μη κεντρικό και ενοποιημένο τρόπο. Επιπρόσθετα, λαμβάνοντας υπόψη το πλήθος των τουλάχιστον 680.000
μισθοδοτούμενων, που ανήκουν σε 3.500 φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη για λιγότερη γραφειοκρατία, μεγαλύτερη διαφάνεια και αποτελεσματικότητα σε θέματα μισθοδοσίας. Το έργο αφορά τη σχεδίαση και υλοποίηση ενός ενιαίου συστήματος μισθοδοσίας για τους δημόσιους υπαλλήλους.
Συγκεκριμένα, το έργο θα επιτρέψει οι μισθολογικές, ασφαλιστικές, φορολογικές και λοιπές σχετικές με τη μισθοδοσία διατάξεις να εφαρμόζονται κεντρικά από την Ενιαία Αρχή Πληρωμής (ΕΑΠ). Με το νέο πληροφοριακό σύστημα αναμένεται να παρέχεται σε πραγματικό χρόνο έγκαιρη πληροφόρηση στους φορείς κύριας και επικουρικής ασφάλισης (ΕΦΚΑ, ΕΤΕΑΕΠ 37878 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ Τεύχος B’ 2894/05.07.2021 Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Βίβλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020–2025
Επιπρόσθετα, το ενιαίο σύστημα μισθοδοσίας θα υπολογίζει και θα εκκαθαρίζει τη μισθοδοσία των αμειβόμενων από τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης. Για την υλοποίηση του έργου θα απαιτηθούν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, που θα συμβάλουν στην αλλαγή νοοτροπίας αναφορικά με τον υπολογισμό και την εκκαθάριση μισθοδοσίας από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Παράλληλα, θα υπάρχει ανάγκη για εμπλοκή εξειδικευμένου προσωπικού των υπηρεσιών για τη μετάπτωση δεδομένων από τα υφιστάμενα συστήματα αλλά και την προετοιμασία των στοιχείων που θα απαιτηθούν για την ανάπτυξη του συστήματος της ενιαίας μισθοδοσίας.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…