Επιχειρήσεις: Αυλαία ρίχνει η Vice Media καταθέτωντας αίτηση πτώχευσης.
Η εταιρεία ξεκίνησε να απαρριθμεί τόσο τα περιουσιακά στοιχεία όσο και τα χρέη της που κυμαίνονται σε περισσότερα από 500 εκατομμύρια δολάρια έως και 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
H εταιρεία μέσων ενημέρωσης, που η αξία της είχε φτάσει έως και τα 5,7 δισ. δολάρια, υπέβαλλε αίτημα για υπαγωγή στο Άρθρο 11.
Μεταξύ των μεγάλύτερων πιστωτών της Vice συγκαταλέγεται η Fortress Credit Corp. με συνολικές απαιτήσεις ύψους περίπου 475 εκατ. δολαρίων και αναμένεται να παίξει ρόλο στην επόμενη ημέρα της εταιρείας.
Σύμφωνα με τους New York Times, η πτώση της Vice Media επισφραγίζει μια πολύμηνη αναταραχή και αποτελεί προειδοποίηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ψηφιακή εκδοτική βιομηχανία.
Η πτώχευση δεν θα διακόψει την καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων του Vice, οι οποίες εκτός από την ιστοσελίδα, περιλαμβάνουν τη διαφημιστική εταιρεία Virtue, το τμήμα Pulse Films και το Refinery29, έναν ιστότοπο με επίκεντρο τις γυναίκες που εξαγοράστηκε από το Vice το 2019.
Μια ομάδα δανειστών του Vice, μεταξύ των οποίων η Fortress Investment Group και η Soros Fund Management, κατέχει το προβάδισμα για την εξαγορά της εταιρείας έχοντας υποβάλει προσφορά ύψους 225 εκατ. δολαρίων, η οποία θα καλυφθεί από τα υφιστάμενα δάνεια που έχει χορηγήσει στην εταιρεία. Θα αναλάμβανε επίσης “σημαντικές υποχρεώσεις” από την Vice μετά το κλείσιμο της συμφωνίας.
Οι δανειστές έχουν εξασφαλίσει δάνειο 20 εκατ. δολαρίων για να συνεχίσουν τη λειτουργία του Vice και στη συνέχεια, αν δεν προκύψει καλύτερη προσφορά, ο όμιλος που περιλαμβάνει τη Fortress και τον Soros θα αποκτήσει το Vice.
Ανησυχία έχει προκαλέσει η είδηση πως η Oppo ετοιμάζεται για αποχώρησε από την Ευρώπη.
Λίγο μετά τους περιορισμούς που τους επιβλήθηκαν στη Γερμανία, η φημολογία αποχώρησης από την αγορά της Ευρώπης τόσο για την Oppo όπως και για την OnePlus, οργίασε είναι η αλήθεια, παρά τις σαφείς διαψεύσεις και από τα δυο brands.
Ωστόσο, σήμερα, νέο report αναφέρει ότι η Oppo ετοιμάζεται να αποχωρήσει και από τη Γαλλία.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Frandroid, η Oppo έχει σταματήσει ορισμένες θέσεις εργασίας που αναφέρονται ως commercial animation.
Δηλαδή, αυτούς που δημιουργούν διαφημιστικά κλιπάκια για τα προϊόντα της, που ορισμένες πηγές που μίλησαν στην ιστοσελίδα χαρακτηρίζουν τις εν λόγω θέσεις εργασίας ύψιστης σημασίας.
Παράλληλα, στο report αναφέρεται ότι η Oppo προχωρά στο εξής μόνο με το stock που έχει, χωρίς οποιαδήποτε νέα άφιξη να είναι στα σχέδια.
Χαρακτηριστική περίπτωση, το Oppo Find N2 Flip, το πρώτο αναδιπλούμενο smartphone του brand που είναι διαθέσιμο παγκοσμίως, χωρίς όμως να πωλείται στα καταστήματα της Γαλλίας.
Ωστόσο, μια ακόμη απόδειξη της αποχώρησης της Oppo από τη Γαλλία, έρχεται από την εταιρεία Atmospheres, έναν contractor της Oppo.
Η εταιρεία απέλυσε όλους τους υπαλλήλους που εργάζονται για την Oppo και θα χάσει το συμβόλαιο με το smartphone brand στις 30 Ιουνίου, με την Oppo να αφήνει εκατομμύρια ευρώ σε απλήρωτες υποχρεώσεις στην Atmoshere.
Η Oppo από την μεριά της σε επίσημη απάντηση που έδωσε επισημαίνει ότι θα παραμείνει στην Γαλλία και μετά τις 30 Ιουνίου που αναφέρεται, δεν σχολιάζει όμως τις υποχρεώσεις που έχει αφήσει απλήρωτες στην Atmospheres ή των αριθμό των commercial animators.
Βέβαια, μέρος της δήλωσης παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η οποία εστιάζει στους τρέχοντες χρήστες και πελάτες, παρά να δώσει βάρος σε διαβεβαιώσεις για το μέλλον:
Η προτεραιότητά μας είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε εξαιρετικές υπηρεσίες στους χρήστες της Γαλλίας όπως πάντα.
Οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα προιόντα της Oppo, να έχουν πρόσβαση σε after-sales support και θα συνεχίσουν κανονικά να λαμβάνουν μελλοντικές ενημερώσεις.
Τίποτα δεν θα αλλάξει για τους τελικούς χρήστες.
Όλα δείχνουν προς τη κατεύθυνση της αποχώρησης, όχι μόνο από την αγορά της Γαλλίας, αλλά και της Ευρώπης.
Ολοκληρώνεται η πολυετής πορεία των MediaMarkt στην Ελλάδα!
Ενοποιούνται τα Public και τα MediaMarket με τα δεύτερα ως brand να «αποχαιρετούν» τους καταναλωτές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία η νέα στρατηγική αποδίδει καρπούς καθώς υπήρξε άνοδος 30% των μεγεθών.
Έρχονται οι τίτλοι τέλους για την παρουσία της MediaMarkt στην εγχώρια αγορά, μετά το 2005 από όταν και πάτησε για πρώτη φορά πόδι στην Ελλάδα η γερμανική αλυσίδα, καθώς προχωρά με γοργούς ρυθμούς η ενοποίηση με την Public που θέλει να αναπτύξει το δικό της brand στην κατηγορία των οικιακών συσκευών και να διευρύνει τα περιθώρια κέρδους μέσω των υπηρεσιών.
Σύμφωνα με το bussinessdaily, δεν υπάρχει deadline για το πότε θα οριστικοποιηθεί αυτό, ωστόσο το γερμανικό όνομα θα αποτελέσει παρελθόν από την Ελλάδα.
Σε μια κίνηση που αλλάζει τις ισορροπίες, προχώρησε η Nestle στην χώρα μας.
Τη διανομή αποκτά τη διανομή βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων και συμπληρωμάτων διατροφής Solgar® στην Ελλάδα αποκτά η Nestlé Ελλάς και με την εξαγορά αυτή ενισχύει την εξειδικευμένη κατηγορία διατροφής της στη χώρα.
Η προσθήκη βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων και συμπληρωμάτων διατροφής στο χαρτοφυλάκιο της Nestlé Ελλάς φέρνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε αυτήν την ιδιαίτερα ελκυστική αγορά. Η κατηγορία αυτή θα ενσωματωθεί στη Nestlé Ελλάς και θα αποτελέσει μια νέα επιχειρηματική μονάδα, με την Ηρώ Κουμάκη ως Business Executive Officer (BEO).
O Νίκος Εμμανουηλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Nestlé Ελλάς δήλωσε σχετικά:
«Η απόκτηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας Solgar® συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της Nestlé Ελλάς στην ιδιαίτερα ελκυστική και αναπτυσσόμενη κατηγορία των βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων και συμπληρωμάτων διατροφής και αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τη Nestlé Health Science να έχει άμεση παρουσία στην ελληνική αγορά, με μια καταρτισμένη ομάδα που διαθέτει την τεχνογνωσία να δραστηριοποιείται με επιτυχία σε έναν εξιδεικευμένο κλάδο προϊόντων και στο κανάλι του φαρμακείου».
Η Ηρώ Κουμάκη, Business Executive Officer (BEO), συμπλήρωσε:
«Η Solgar® ιδρύθηκε το 1947 και στην Ελλάδα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1992. Έκτοτε, η αποστολή της παρέμεινε ίδια: να δημιουργεί τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής μέσα από τη διαρκή έρευνα, και με πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας. Η ένταξη στην οικογένεια της Nestlé σηματοδοτεί τη δημιουργία μιας νέας βάσης για την Nestlé Health Science στην Ελλάδα και αποτελεί για όλους εμάς που εργαζόμαστε για τη Solgar® ένα σημαντικό ορόσημο, το οποίο αναμένουμε με μεγάλο ενθουσιασμό και ανυπομονησία».
Σε διεθνές επίπεδο, από το 2021 η SOLGAR® ανήκει στη Nestlé Health Science (NHSc).
Ο Martin Halbeis, Nestlé Health Science Europe Cluster Head, σημείωσε: «Με μεγάλη χαρά, καλωσορίζουμε την ομάδα της Nestlé Health Science στη Nestlé Ελλάς, μέσα από την απόκτηση της δραστηριότητας διανομής των προϊόντων της Solgar®. Όλοι μαζί θα εργαστούμε για να ενισχύουμε την ποιότητα της ζωής των καταναλωτών μας σε όλο το φάσμα της ζωής τους, μέσω της διατροφής που βασίζεται στην υψηλή κατάρτιση και τεχνογνωσία, την επιστήμη και την καινοτομία».
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…