Αποκαλύφθηκε ποιο είναι το deal που θα ταράξει τα νερά των ελληνικών σούπερ μάρκετ. Δείτε ποια κλείνουν και αλλάζουν όνομα.
Πριν ημέρες είχε γίνει γνωστό πως η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος προχωρά σε ένα deal με σούπερ μάρκετ της επαρχίας. Δεν είχε αποκαλυφθεί, ωστόσο, ποια είναι η αλυσίδα, μόνο ότι πρόκειται για μία μεσαία επιχείρηση.
Μάθαμε μετά από λίγες ημέρες πως είναι αλυσίδα που δρατηροποιείται στην Πελοπόννησο.
Σήμερα, τα δημοσιεύματα των οικονομικών site κάνουν αποκάλυψαν ποια είναι αυτή η αλυσίδα, που κλείνει τα καταστήματά της για να γίνουν ΑΒ Βασιλόπουλος.
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για την αλυσίδα Τερζής με παρουσία κυρίως στον Πύργο Ηλείας, τα έξι καταστήματα της οποίας θα προστεθούν στο δίκτυο franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Τα 6 καταστήματα της Τερζής που οσονούπω θα αλλάξουν χέρια, θα προστεθούν στα 178 σημεία μικρομεσαίων αλυσίδων, τα οποία εξαγοράστηκαν εν μέσω πληθωριστικής κρίσης, δηλαδή την τριετία από 2022 μέχρι και σήμερα.
Ας σημειωθεί ότι η Τερζής παλιότερα είχε έρθει πολύ κοντά και με τη Μασούτης αλλά δεν έκλεισε το deal.
Ανακοίνωση από Σκλαβενίτη: Πάρε 300 ευρώ δώρο για αγορές – Δες πώς
Τεράστια κίνηση από το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, που μοιράζει δωροεπιταγές 300 ευρώ. Διαβάστε στο xristika.gr.
Μετά την κατάργηση της εξαήμερης εργασίας από 1η Νοεμβρίου, ο Σκλαβενίτης αποφάσισε να χαρίσει στους εργαζόμενους του δωροεπιταγές των 300 ευρώ, ως επιβράβευση.
Είναι κίνηση για να τους ευχαριστήσει για την καλή πορεία του σούπερ μάρκετ, το συνολικό κόστος της παροχής αγγίζει τα 10 εκατομμύρια ευρώ και αφορά στο σύνολο των 33.056 εργαζομένων.
Υπενθυμίζεται ότι από την 1η Νοεμβρίου η αλυσίδα Σκλαβενίτης καταργεί την εξαήμερη εργασία μεταξύ των υαππλήλων της όπως έγινε γνωστό από το Πανελλαδικό Σωματείο Εργατοϋπαλλήλων της επιχείρησης.
Όπως αναφέρει το συνδικάτο, «στο πλαίσιο αυτό, οι συνάδελφοι που έχουν εξαήμερη σύμβαση, είτε εργάζονται έξι ώρες ημερησίως είτε έξι ώρες και σαράντα λεπτά, θα έχουν πλέον εβδομαδιαίο ρεπό. Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι μερικής απασχόλησης (6×6) θα εργάζονται τέσσερα επτάωρα και ένα οκτάωρο και οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης (6×6,40) πέντε οκτάωρα».
Το Σωματείο σημειώνει ότι η εξέλιξη μπορεί να έχει θετικές συνέπειες για τον κόσμο της μισθωτής εργασίας συνολικότερα, καθώς αποτελεί ένα ξεκάθαρα θετικό παράδειγμα.
«Ως γεγονός, στέλνει στην κοινωνία μήνυμα αισιοδοξίας, μήνυμα αντίστοιχο με αυτό που εξέπεμψε η επιχειρησιακή σύμβαση εργασίας που υπογράψαμε τον προηγούμενο Δεκέμβριο, η οποία ήταν η πρώτη στην πατρίδα μας που αναγνώρισε τις χαμένες – με βάση τη νομοθεσία – τριετίες της περιόδου 2012 – 2023», καταλήγει η ανακοίνωση.
Πηγές κοντά στη διοίκηση της εταιρείας αναφέρουν πως «πρόκειται για μία νέα πολιτική της Σκλαβενίτης σύμφωνα με την οποία καταργούνται από 1/11/2024 οι συμβάσεις 6ημερης απασχόλησης. Η νέα πολιτική αφορά σε 5.700 εργαζομένους (συνολικά οι εργαζόμενοι της επιχείρησης είναι 33.000) ενώ οι αποδοχές των εν λόγω εργαζομένων παραμένουν ίδιες, ενώ πλέον θα έχουν μία ημέρα ρεπό».
«Αυτή η νέα παρέμβαση της Επιχείρησης, αναμένεται να οδηγήσει σε νέες θέσεις εργασίας για την κάλυψη αναγκών που θα δημιουργηθούν, ενισχύοντας ακόμα περαιτέρω την απασχόληση στον κλάδο και κατ’ επέκταση την εγχώρια αγορά εργασίας», καταλήγουν.
«Μπαμ»: Σούπερ μάρκετ δίνει δώρο τα τρόφιμα – Ο λόγος
Όταν τα σούπερ μάρκετ δωρίζουν τρόφιμα, έχουν λόγο για να το κάνουν.
Η δωρεά τροφίμων δεν είναι μόνο μία πράξη αλληλεγγύης και καλοσύνης, αλλά τα σούπερ μάρκετ κερδίζουν και μέσα από αυτή, αυξάνοντας τα κέρδη τους.
Πρόσφατη μελέτη στις ΗΠΑ αποκάλυψε ότι όσα σούπερ μάρκετ και παντοπωλεία δωρίζουν ευπαθή προϊόντα (ή προϊόντα που πλησιάζουν στη λήξη τους) παρατηρούν αύξηση 33% στα περιθώρια κέρδους τους, χάρη στις φοροαπαλλαγές και τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων στα ράφια τους.
Το 2022, μεγάλοι λιανέμποροι όπως η Kroger, η Walmart και η Costco δώρισαν σχεδόν ένα δισ. κιλά τροφίμων σε τράπεζες τροφίμων στις ΗΠΑ, με εκτιμώμενη αξία περίπου 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Αυτές οι δωρεές περιλαμβάνουν συσκευασμένα και ασφαλή προς κατανάλωση τρόφιμα που, αν και δεν είναι κατάλληλα για πώληση λόγω μικρών ατελειών, είναι ιδανικά για την καταπολέμηση της πείνας.
Γιατί οι δωρεές τροφίμων ωφελούν τα σούπερ μάρκετ
Οι δωρεές συμβάλλουν στην αύξηση των κερδών με δύο βασικούς τρόπους:
- Φοροαπαλλαγές: Οι δωρεές τροφίμων θεωρούνται φιλανθρωπικές προσφορές, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να μειώσουν το φορολογητέο εισόδημά τους και να ελαττώσουν τα έξοδά τους.
- Βελτίωση της ποιότητας στα ράφια: Όταν τα καταστήματα δωρίζουν τρόφιμα που πρόκειται να λήξουν, δημιουργείται χώρος για πιο φρέσκα προϊόντα. Αυτή η πρακτική, γνωστή ως «προληπτική απομάκρυνση», βελτιώνει την εμφάνιση του καταστήματος και την ικανοποίηση των πελατών. Με πιο φρέσκα τρόφιμα στα ράφια, τα καταστήματα μπορούν να αυξήσουν τις τιμές έως και κατά 1%, γεγονός που οδηγεί σε σημαντική αύξηση των κερδών, δεδομένου ότι τα περιθώρια κέρδους των σούπερ μάρκετ συνήθως δεν ξεπερνούν το 3%.
Απόφαση – «βόμβα»: Καταργούνται όλα τα διόδια της Αττικής – Δείτε γιατί
Η αλλαγή χεριών στην Αττική Οδό φέρνει μειώσεις διοδίων, ακόμα και κατάργησή τους, με τον παραδοσιακό τρόπο, που λειτουργούν.
Από τον Οκτώβριο, όταν η Αττική Οδός παραδίδεται με νέα σύμβαση στον νέο παραχωρησιούχο, τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, έναντι τιμήματος 3,27 δισ. ευρώ, οι οδηγοί θα δουν αλλαγές, αφού το κόστος των διοδίων μειώνεται κατά 30 λεπτά.
Και από ότι φαίνεται δεν θα είναι η μοναδική, αφού η νέα σύμβαση, που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει την κατάργηση των διοδίων, όπως τα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Η σύμβαση προβλέπει ο παραχωρησιούχος να μπορεί να εγκαταστήσει ένα πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα διελεύσεων με ελεύθερη ροή των οχημάτων, αλλά και -ανεξάρτητα από το αν θα εγκατασταθεί αυτό το σύστημα- να «φακελώνει» με φωτογραφία όσους περνούν χωρίς να πληρώσουν και να υποχρεώνονται να πληρώνουν όχι μόνο το διόδιο, αλλά και πρόστιμο 50 ευρώ.
Ουσιαστικά, η σύμβαση δίνει τη δυνατότητα στον παραχωρησιούχο να καταργήσει τα παραδοσιακά διόδια με τις μπάρες και να τα μετατρέψει σε «ανοικτά» σημεία διέλευσης, που θα λειτουργούν όπως το σημερινό e-pass της Αττικής Οδού.
Ο παραχωρησιούχος, όπως αναφέρει η σύμβαση, μπορεί να «εγκαταστήσει πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης διελεύσεων και είσπραξης διοδίων με ελεύθερη ροή οχημάτων (χωρίς δρύφακτο – Free Flow system)». Σε αυτή την περίπτωση, ο παραχωρησιούχος θα έχει την υποχρέωσh να «προβλέψει και την εγκατάσταση των αναγκαίων διαδρόμων χειροκίνητης είσπραξης διοδίων, ούτως ώστε να εξυπηρετούνται χρήστες που δεν έχουν προμηθευτεί κατάλληλο ηλεκτρονικό εξοπλισμό».
Σύμφωνα με τη σύμβαση, αυτή η υποχρέωση για εγκατάσταση διαδρόμου χειροκίνητης είσπραξης προβλέπεται για τουλάχιστον ένα από τους διαδρόμους σε κάθε σταθμό διοδίων. Αυτή θα είναι, όπως όλα δείχνουν, και η εικόνα του μέλλοντος της Αττικής Οδού:
- οι οδηγοί που θα έχουν προπληρώσει για το e-pass θα περνούν… αέρα από τα διόδια
- όσοι δεν έχουν προπληρώσει, θα συνωστίζονται στον μοναδικό διάδρομο χειροκίνητης είσπραξης.
Αυτή η διευθέτηση, βεβαίως, είναι ιδιαίτερα επωφελής για τον παραχωρησιούχο, αφού η οικονομική αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα της διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου αυξάν