Ένα νέο χαράτσι που φτάνει ακόμα και τα 72 ευρώ μπαίνει άμεσα και θα αφορά όλους τους πολίτες που ταξιδεύουν με τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία.
Απλησίαστα από ό,τι φαίνεται θα είναι τα αεροπορικά ταξίδια με τη Lufthansa, μετά την ανακοίνωση ενός νέου φόρου που μπαίνει στα εισιτήρια και ο οποίος θα κυμαίνεται από 1 ευρώ έως 72 ευρώ. η «επιβάρυνση περιβαλλοντικού κόστους» μπαίνει απο αυτη την εβομάδα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας την Τρίτη.
Η χρέωση που θα φτάνει και τα 72 ευρώ, θα ισχύει για τις περισσότερες πτήσεις που αναχωρούν από την Ευρώπη που πωλούνται και εκτελούνται από τον Όμιλο Lufthansa και όπως δηλώθηκε το πρόσθετο τέλος ήταν απαραίτητο για την κάλυψη των αυξανόμενων δαπανών που συνδέονται με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Ειδικότερα, «Η προσαύξηση προορίζεται να καλύψει μέρος του σταθερά αυξανόμενου πρόσθετου κόστους λόγω των κανονιστικών περιβαλλοντικών απαιτήσεων», ανέφερε η Lufthansa σε ανακοίνωσή της, επισημαίνοντας τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας.
Το πρόσθετο κόστος θα εφαρμοστεί σε πτήσεις που αναχωρούν από οποιαδήποτε από τις 27 χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Νορβηγία και την Ελβετία, ανέφερε η Lufthansa. Παράλληλα, η απόφαση έχει εφαρμογή σε όλες τις πτήσεις που πωλούνται ή εκτελούνται από τον Όμιλο Lufthansa, στον οποίο ανήκουν αεροπορικές εταιρείες στις περιλαμβανονται οι Lufthansa, Eurowings, Swiss και Edelweiss Air και Austrian Airlines.
«Το ποσό της επιβάρυνσης ποικίλλει ανάλογα με τη διαδρομή και τον ναύλο της πτήσης και είναι μεταξύ 1 ευρώ και 72 ευρώ», δήλωσε η Lufthansa, προσθέτοντας ότι το ακριβές ποσό θα είναι ορατό στους πελάτες κατά το στάδιο της κράτησης.
Το τέλος θα ισχύει για όλα τα εισιτήρια που εκδίδονται από τις 26 Ιουνίου, δηλαδή απο αυριο Τετάρτη, και αφορούν πτήσεις που αναχωρούν από την 1η Ιανουαρίου 2025, ανέφερε η γερμανική εταιρεία.
Γιατί αλλάζει τα αεροπλάνα της η Aegean: Τι συνέβη ξαφνικά;
Ανανεώνει τον στόλο της η Aegean και προχωρά σε μία τεράστια αλλαγή στα αεροπλάνα της.
Ο λόγος είναι το νέο άνοιγμα που κάνει και το οποίο έχει προγραμματισμένο για το 2026, καθώς διευρύνει τις δυνατότητές της γεωγραφικά και ποιοτικά.
Συγκεκριμέναα η AEGEAN επιχειρεί άνοιγμα προς την Ανατολή, βάζοντας στην ήδη τεράστια λίστα της νέους, εκτός Ευρώπης, προορισμούς.
Τα ταξίδια που θα γίνονται προς εκείνους τους προορισμούς θα πραγματοποιούνται με εξ’ ολοκλήρου διαφορετικά αεροπλάνα από εκείνα που επιχειρούν σε πτήσεις έως 4 ώρες στους ευρωπαϊκούς προορισμούς.
Και δεν τελειώνουν εκεί οι αλλαγές, πλέον θα προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία πτήσης για τους επιβάτες με ένα εντελώς νέο επίπεδο άνεσης.
Το άνοιγμα της Aegean γίνεται σε χώρες του Κόλπου, την Ασία, ενδεχομένως και στην Αφρική, σε προορισμούς δηλαδή απόστασεως από 4 έως 7,5 ώρες αεροπορικώς. Ταξίδια που θα γίνονται με τα 4 νέα αεροσκάφη Airbus A321neo που αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο της AEGEAN σταδιακά από το 2026 μέχρι το 2027, και τα οποία θα έχουν διαμορφωθεί διαφορετικά και ειδικά για τον σκοπό των νέων αυτών ταξιδιών και προορισμών.
Πώς θα είναι μέσα τα αεροπλάνα;
Σε ότι αφορά στο εσωτερικό των αεροσκαφών μιλάμε για μια εντελώς διαφορετική καμπίνα. Σκοπός, ένα εντελώς διαφορετικό, υψηλότερο, επίπεδο άνεσης τόσο για τους επιβάτες της Οικονομικής, όσο και της Διακεκριμένης Θέσης (Business Class).
Αλλαγή πρώτη: Πολύ μικρότερη χωρητικότητα (και άρα μικρότερη πυκνότητα θέσεων σε σχέση με την «τυπική» διαμόρφωση καμπίνας). Προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο στόχος της άνεσης, η AEGEAΝ επιλέγει να μειώσει σημαντικά (κατά 40) τον αριθμό των θέσεων στα εν λόγω αεροσκάφη. Έτσι, αντί για 220 θέσεις που έχουν οι τυπικές εκδόσεις των Α321 neo τα συγκεκριμένα τέσσερα αεροπλάνα θα έχουν 180 θέσεις.
Η άνεση επομένως αυτονόητη, αλλά και οι ανάλογες «πολυτέλειες», όπως η δορυφορική Wi-Fi σύνδεση και οι οθόνες ψυχαγωγίας (IFE) σε κάθε κάθισμα.
Αλλαγή δεύτερη: Διαφορετικά καθίσματα στη Business Class. Λόγω των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων που θα γίνονται με αυτά τα αεροπλάνα, θα είναι εξοπλισμένα και με καθίσματα οριζόντιας ανάκλησης (lie flat seats), προσφέροντας τη δυνατότητα ενός εξαιρετικά αναβαθμισμένου προϊόντος.
Οι νέοι προορισμοί σε απόσταση έως 7,5 ώρες που επιχειρεί το άνοιγμα η AEGEAN είναι οι εξής:
Προορισμοί στην περιοχή του Κόλπου, που περιλαμβάνονται ήδη στο δίκτυο της (π.χ. Ριάντ, Τζέντα, Ντουμπάι), ενώ είναι πολύ πιθανό να προστεθούν και άλλοι προορισμοί στην περιοχή, όπως Μπαχρέιν, Ντόχα, Ομάν.
Πιθανό το άνοιγμα και σε προορισμούς στην Κεντρική Αφρική, όπως το Λάγος, το Ναϊρόμπι και η Αντίς Αμπέμπα.
Μια ακόμη αγορά για την οποία δείχνει ενδιαφέρον η ΑEGEAN και πλέον εξετάζει με νέο μάτι μετά την παραγγελία των 4 νέων αυτών αεροσκαφών, είναι προορισμοί στην Ασία, όπως το Δελχί και η Βομβάη, στην Ινδία ή το Αλμάτι στο Καζακστάν.
‘
Έκτακτη ανακοίνωση για Aegean – Sky Express και όλα τα αεροπλάνα: Τι έγινε
Μία σημαντική ανακοίνωση από την κυβέρνηση για τα αεροπορικά ταξίδια στην Ελλάδα, που αφορούν και τις δύο μεγάλες ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, την Aegean και την Sky Express.
Tο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποφάσισε να «ανασυστήσει» την Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού.
Αντικείμενο της επιτροπής θα είναι η ανάπτυξη του αεροπορικού τουρισμού στη χώρα μας.
Ταυτόχρονα, η επιτροπή θα ψάχνει για προτάσεις και πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη, προώθηση, διάδοση και βελτίωση των συνθηκών αεροπορικού τουρισμού, για αξιοποίηση και ενίσχυση των υποδομών, περιφερειακών αεροδρομίων, των πεδίων προσγείωσης και απογείωσης των αεροπλάνων. Φυσικά αυτό ισχύει για τα αεροπλάνα και τις υποδομές που χρησιμοποιούν Aegean Και Sky Express.
Στις αρμοδιότητές της συμπεριλαμβάνεται επίσης η υποβολή προτάσεων, γνωμοδοτήσεων και νομοθετικών μεταρρυθμίσεων.
Ως μέλη της Επιτροπής Αεροπορικού Τουρισμού έχουν οριστεί οι:
1. Ιωάννης Ξιφαράς, Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών,
2. Ελένη Ράπτη, Υφυπουργός Τουρισμού,
3. Χρήστος Τσίτουρας, Διοικητής Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας,
4. Γεώργιος Σαουνάτσος, Διοικητής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
5. Σωτήριος Διαμαντόπουλος, Δικηγόρος,
6. Αθηνά Μπαμπάκου, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού του Υπουργείου Τουρισμού,
7. Κωνσταντίνος Κατσανέβας, Δικηγόρος, συνεργάτης της Υφυπουργού Τουρισμού,
8. Κυπριανός Μπίρης, Πρόεδρος της AOPA HELLAS,
9. Χρήστος Λεοντόπουλος, Εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ένωσης Πιλότων,
10. Δημήτριος Λυμπεράκης, Διευθύνων Σύμβουλος Αεροδρομίου Γεν. Αεροπορίας «Λυδία»,
11. Σπυρίδων Ξεριάς, Υπεύθυνος Λειτουργίας Σχολών Ερασιτεχνών Πιλότων,
12. Δημήτριος Βερβερέλης, Επαγγελματίας Χειριστής Ελικοπτέρου,
13. Μαρία Γάτσου, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Συντονιστής της Επιτροπής ορίζεται ο κ. Ξιφαράς, ο οποίος θα συγκαλεί και θα συντονίζει τις εργασίες της.
Η θητεία της Επιτροπής λήγει με την υποβολή των παρατηρήσεών της και τη σύνταξη σημειώματος με τα συμπεράσματά της προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
Σημειώνεται ότι ουδεμία αποζημίωση καταβάλλεται στον Συντονιστή, στα μέλη και στην εκτελούσα χρέη γραμματέα της Επιτροπής, για τη συμμετοχής τους σε αυτή