Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πού πηγαίνουν τα χρήματα που πληρώνετε κάθε μήνα στον λογαριασμό του ρεύματος; Αν ναι, τότε ο ΑΔΜΗΕ έρχεται να δώσει απαντήσεις με μια νέα, άκρως διαφωτιστική καμπάνια. Διαβάστε στα xristika.gr.
Στην ενότητα “Γνώρισε τον ΑΔΜΗΕ” του ανανεωμένου website του, ο Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας παρουσιάζει τη νέα του πρωτοβουλία με τίτλο “Ο ΑΔΜΗΕ στον Λογαριασμό Ρεύματος”, εξηγώντας αναλυτικά τι περιλαμβάνει κάθε χρέωση.
Με το κεντρικό μήνυμα “Μάθε πώς, με ένα μικρό μέρος του λογαριασμού σου, ο ΑΔΜΗΕ δίνει ρεύμα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας”, η καμπάνια στοχεύει να κάνει πιο κατανοητό το ρόλο του ΑΔΜΗΕ στους λογαριασμούς μας.
Μέσα από μια ξεκάθαρη παρουσίαση, οι καταναλωτές μπορούν να δουν:
Ο ΑΔΜΗΕ δεν σταματά εκεί. Παρουσιάζει, επίσης, τις δράσεις που αναβαθμίζουν το ενεργειακό δίκτυο σε ολόκληρη την Ελλάδα και ενισχύουν τη διασύνδεση με γειτονικά δίκτυα, καθιστώντας το σύστημα πιο αποδοτικό και ανθεκτικό.
Η νέα αυτή καμπάνια έρχεται να ρίξει φως στον “γρίφο” του λογαριασμού ρεύματος και να υπενθυμίσει ότι η συμβολή κάθε καταναλωτή εξασφαλίζει την αδιάλειπτη παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και τη χρηματοδότηση έργων που μας οδηγούν σε ένα πιο βιώσιμο ενεργειακό μέλλον.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ενότητα “Γνώρισε τον ΑΔΜΗΕ” στο επίσημο website του οργανισμού.
Αν σκάσει αυτή η βόμβα, τότε χιλιάδες Έλληνες κινδυνεύουν να χάσουν ακόμα και τα λεφτά τους και τις καταθέσεις.
Σύμφωνα με νέες αποκαλύψεις, χρέη ύψους 19,57 δισ. ευρώ παραμένουν εκτός ρυθμίσεων προς τον ΕΦΚΑ, με 1.124.549 οφειλέτες να αντιμετωπίζουν τα αναγκαστικά μέτρα του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Εισφορών, τα οποία περιλαμβάνουν κατασχέσεις τραπεζικών καταθέσεων και πλειστηριασμούς ακινήτων.
Η κατάσταση αυτή προκαλεί σοβαρές ανησυχίες, τόσο για τα οικονομικά του ΕΦΚΑ όσο και για τους ασφαλισμένους. Από τη μία, ο ΕΦΚΑ αδυνατεί να εισπράξει τις βεβαιωμένες οφειλές, ενώ από την άλλη, οι οφειλέτες, που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα, χάνουν ακόμη και τις ευνοϊκές ρυθμίσεις των 100 και 120 δόσεων αποπληρωμής. Από τα 48,84 δισ. ευρώ συνολικά χρέη προς τον ΕΦΚΑ στο τέλος Σεπτεμβρίου, μόνο 4,65 δισ. ευρώ βρίσκονται σε ενεργές ρυθμίσεις.
Αντίθετα, περίπου το 91% των χρεών, που αντιστοιχούν σε 44,19 δισ. ευρώ, παραμένουν εκτός ρυθμίσεων, με πολλά από αυτά να έχουν απορριφθεί λόγω της αδυναμίας των οφειλετών να είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους. Η κατάσταση αυτή καθιστά τη συνέχιση της προσπάθειας αποπληρωμής εξαιρετικά δύσκολη, οδηγώντας σε μια επικίνδυνη οικονομική αβεβαιότητα για τους ασφαλισμένους.
Αναλυτικότερα η πορεία των ρυθμίσεων των χρεών προς τον ΕΦΚΑ, όπως παρουσιάζεται και στον πίνακα είναι η ακόλουθη:
Ποιο μεγάλο σούπερ μάρκετ έφυγε από την Ελλάδα γιατί δεν κατάfερε να πετύχει, αλλά και να ανταγωνιστεί τον έταιρο μεγάλο αντίπαλό του. Διαβάστε στα xristika.gr.
Δεν είναι γνωστό ποιες σκέψεις επικρατούν στα μέλη του «Koordinierungsrat», του κορυφαίου διοικητικού συμβουλίου του γερμανικού λιανεμπορικού κολοσσού Aldi Süd με έδρα το Mülheim της Έσσης, σχετικά με τις επιτυχίες του μεγάλου ανταγωνιστή τους, Lidl, όχι μόνο στη γερμανική αγορά αλλά και διεθνώς. Σίγουρα, τα περίπου 400 εκατ. ευρώ που χάθηκαν από την αποτυχία τους στην Ελλάδα αποτελούν πλέον μια μακρινή – και οδυνηρή – ανάμνηση.
Οι λόγοι για την αποχώρηση της Aldi από την ελληνική αγορά παραμένουν μυστήριο, καθώς ποτέ δεν έγιναν επίσημα γνωστοί. Οι εικασίες στον γερμανικό Τύπο υπήρξαν πολλές, όμως ούτε αυτές κατάφεραν να φωτίσουν το παρασκήνιο της απόφασης. Άλλωστε, τόσο η Aldi όσο και η Lidl διακρίνονται για τη μυστικοπάθειά τους στις κρίσιμες επιχειρηματικές επιλογές.
Εντύπωση, ωστόσο, προκαλεί το γεγονός ότι η Aldi είχε εκφράσει ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 1980, πριν καν την κατάρρευση των καθεστώτων της Ανατολικής Ευρώπης. Επί δύο δεκαετίες κυκλοφορούσαν φήμες για την επικείμενη είσοδό της στην Ελλάδα, οι οποίες κάθε φορά διαψεύδονταν. Τελικά, η Aldi έκανε το μεγάλο βήμα το 2008, έχοντας προηγουμένως επενδύσει στην αγορά ακινήτων, αποκτώντας σημαντικά ακίνητα. Την ίδια περίοδο, η Lidl είχε ήδη παρουσία στην ελληνική αγορά, καθώς είχε ανοίξει τα πρώτα της καταστήματα το 1999, έπειτα από τέσσερα χρόνια προετοιμασίας. Και οι δύο αλυσίδες ξεκίνησαν από τη Βόρεια Ελλάδα, με τη φιλοδοξία να κατακτήσουν την ελληνική αγορά.
Ωστόσο, η χρονική συγκυρία δεν ήταν ευνοϊκή για την Aldi: το 2008, οι τιμές των ακινήτων στην Ελλάδα είχαν φτάσει σε απαγορευτικά υψηλά επίπεδα.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…